تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

مالیات در گرجستان

شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۴ ب.ظ

مالیات در گرجستان

در گرجستان چهار نوع مالیات بر فعالیت های اقتصادی و دارایی ها شامل می شود که عبارتند از:

مالیات در گرجستان

۳ – مالیات بر حقوق :

مالیات بر حقوق در گرجستان ۲۰% حقوق ماهیانه دریافتی کلیه حقوق بگیران دولتی و خصوصی است و کارفرما باید آن را ماهیانه پرداخت کند و از اصل حقوق پرداختی به کارمند و کارگر کسر می شود.

 

۴ – مالیات بر درآمد :

مالیات بر درآمد در گرجستان به میزان ۲۰% از کل سود ماهیانه هر بنگاه اقتصادی است که طی حسابرسی دقیق که در طول هرماه باید انجام شود محاسبه و دریافت می شود.

لازم بتوضیح است، پرداخت مالیات در گرجستان یکی از موضوعات مهم و مورد توجه دولت است و عدم پرداخت آن جرم کیفری محسوب میگردد.

1 – مالیات بر ارزش افزوده (VAT) :

مالیات بر ارزش افزوده در گرجستان برای تمام اجناس و خدمات مختلف یکسان و در حال حاضر ۱۸% است. مالیات بر ارزش افزوده شامل کالاهای وارداتی و برخی خدمات می شود و روزانه و هرساعت محاسبه میشود.

 

۲ – مالیات بر اجاره :

مالیات بر اجاره در گرجستان درحال حاضر برای واحد های تجاری ۲۰%  و برای واحدهای مسکونی ۵% است. طبق قانون کشور گرجستان مالیات بر اجاره باید توسط صاحب ملک پرداخت شود ولی در اغلب موارد و طبق عرف، مستاجر این مالیات را می پردازد، مگر اینکه از قبل توافقی صورت گرفته باشد.

۹۷/۰۷/۲۱
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.