تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

بهترین مناطق گرجستان برای زندگی

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ب.ظ

بهترین مناطق گرجستان

بخش املاک و مستغلات کشور گرجستان به طور مداوم در حال تکامل است. هم اکنون فضاهای مسکونی پیشرفته در گرجستان تمامی امکانات مورد نیاز یک زندگی مدرن امروزی را شامل می شوند به طوری که با کیفیت و طراحی جالبی که دارند توانسته اند مهاجران زیادی را از سراسر جهان برای سرمایه گذاری و ادامه زندگی به خود جذب نمایند. اگر شما هم علاقه مند به زندگی در آپارتمان های دنج و معاصر با آخرین دستاوردهای تکنیک های مدرن هستید می توانید به راحتی آپارتمان مورد علاقه خود را در یکی از شهرهای معروف این کشور نظیر تفلیس ، باتومی و غیره پیدا کنید.

در واقع باید گفت گرجستان به دنبال روش های نوآورانه ای است که یک سطح جدید از فضای زندگی را به عنوان یک برنامه ریزی و ساخت و ساز مطلوب به ارمغان آورد به همین علت با رویکردی خلاقانه دائما ایده های جدیدی را پیاده سازی می کند.

هنگام انتخاب یک شهر به عنوان بهترین منطقه زندگی باید به مواردی همچون میزان سلامت و امنیت منطقه، محیط سیاسی و اجتماعی مناسب، محیط زیست طبیعی، موجود بودن زمین های بازی و سرگرم کننده برای کودکان و حتی بزرگسالان، تعداد مدارس و کیفیت تحصیل در آنها، خدمات عمومی و حمل و نقل آسان و گسترده، در دسترس بودن مراکز خرید، مقرون به صرفه بودن مسکن و نرخ پایین بیکاری توجه کرد، اما علاوه بر ویژگی های کلی که برای انتخاب یک محل مناسب جهت ادامه زندگی ذکر شد ممکن است سلایق افراد نیز در تعیین بهترین منطقه برای زندگی متفاوت باشد. مثلا بعضی افراد زندگی در مناطق گرم و ساحلی را دوست دارند و عده ای دیگر علاقه مند به زندگی در کنار جنگل های سرسبز و کوهستان ها هستند و افرادی هم هستند که یک زندگی مدرن در آپارتمان های لوکس و شیک در منطقه شلوغی از پایتخت را به تمامی موارد دیگر ترجیح خواهند داد و خوشبختانه گرجستان با طیف گسترده ای از انتخاب تقریبا به تمامی سلایق پاسخ مثبت می دهد.

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   قدم به قلب تاریخی شهر تفلیس بگذارید

در ادامه به بررسی بهترین مناطق گرجستان که دارای امکانات و ویژگی های مناسب برای زندگی هستند می پردازیم.

  • شهر تفلیس

بهترین مناطق گرجستان

خوب است از تفلیس پایتخت این کشور شروع کنیم ، دلیل های زیادی برای دوست داشتن این شهر وجود دارد. شاید در نگاه اول تفلیس شهری پر از هرج و مرج با ساختمان های غول آسا و مدرن باشد، اما در عین حال، شما حمام‌های تاریخی و بناهای یادبود زیادی را در این شهرخواهید یافت. در واقع این شهر ترکیبی نادر از تاریخ، هنر، فرهنگ و مدرنیته است بنابراین تفلیس می تواند یک مکان فوق‌العاده برای زندگی باشد.

در کل تفلیس در میان شهرهای دیگر گرجستان توانسته است جایگاه رهبری را به دست آورد و این جایگاه تمامی جنبه‌ های زندگی را در بر می‌گیرد. همچنین تفلیس بزرگترین گردش مالی این کشور را به خود اختصاص داده است پس با توجه به درآمد سرانه و فعالیت های اقتصادی گسترده ای که دارد به عنوانی شهری مناسب برای شروع کسب و کار و زندگی به شمار می آید. پس از آن باتومی، کوتائیسی، گوری و تلاوی بهترین منطقه های گرجستان برای زندگی شناخته شده اند.

با توجه به تحقیقات و تجربه کارشناسان و افراد مختلف این ها ظاهراً بهترین شهرهای این کشور محسوب می شوند و می توان گفت هزینه های زندگی به جز چند مورد خاص تقریبا در این پنج شهر یکسان هستند. اما علاوه بر این پنج شهر چندین شهر دیگر هم از لحاظ زندگی در گرجستان از وضعیت نسبتا خوبی برخوردارند در ادامه به بررسی کوتاه و مختصری از شهرهای نام برده شده خواهیم پرداخت.

  • شهر باتومی

بهترین مناطق گرجستان

باتومی یک شهر ساحلی و مقصد تابستانه برای افراد محلی است که در سطح بین‌المللی نیز محبوب شده ‌است. زندگی شبانه شلوغ ، معماری مدرن و طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه و گوناگون ، چیزهایی هستند که باتومی را به مقصدی هیجان‌انگیز برای گردش و حتی زندگی تبدیل کرده اند. همچنین باید گفت باتومی به خاطر قرار گرفتن در ساحل دریای سیاه و نیز ازدحام خودرو و ترافیک کمتر، آلودگی هوای کمتری نسبت به تفلیس دارد اما از لحاظ شروع کسب و کار عملکردش ضعیف تر است. 

  • شهر کوتائیسی

بهترین مناطق گرجستان

شهر کوتائیسی یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور گرجستان است که به علت اهمیت اقتصادی و میزان جمعیتی که دارد از بزرگترین و مهم ترین شهرهای این کشور بعد از تفلیس به شمار می آید. این شهر در طول حملات مختلف، چندین بار نابود شد ولی در سال ۲۰۱۲ به این علت که پارلمان و مرکز سیاسی گرجستان به این شهر منتقل شد به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت.

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   مهم ترین دانشگاه های کشور گرجستان برای ادامه تحصیل

این شهر از لحاظ تاریخی یکی از مراکز فرهنگی اصلی کشور بوده و نخستین موسسات آموزشی کشور نیز در اینجا تاسیس شده اند. شهر قدرتمند، ثروتمند و پیشرفته کوتائیسی به اندازه تفلیس و باتومی پر طرفدار نیست اما در حال حاضر روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود. با وجود اینکه کوتائیسی به عنوان یک شهر صنعتی مشهور شده است و کارخانجات متعددی در حال حاضر  در آن فعالیت دارند ولی همچنان دارای آب و هوای پاک و مناسبی است که این ویژگی به همراه  داشتن جمعیت شهری بالغ بر نیم میلیون نفر می تواند از نظر کسب و کار و سطح درآمد برای زندگی نسبت به باتومی بهتر باشد.

  • شهر گوری

بهترین مناطق گرجستان

شهر گوری به پایتخت این کشور نزدیک است و در بزرگراه اصلی کشور واقع شده‌است که بخش‌های غربی و شرقی گرجستان را به هم متصل می‌کند. گوری همچنین معروف به محل تولد جوزف استالین، رهبر شوروی است. این شهر از لحاظ اقتصادی نیز اهمیت زیادی را برای گرجستانی ها دارد چرا که یکی از مراکز مهم تولید میوه،  انواع نوشیدنی، انواع کنسرو و کمپوت است. گوری یک شهر صنعتی است و بیشتر جمعیت آن در بخش‌های صنعتی نظیر حمل و نقل و ساختمان و کارخانجات مشغول به کار هستند.

  • شهر تلاوی

براساس یافته‌های باستان‌شناسی، تلاوی یک شهر سیاسی و اجرایی در مرکز منطقه کاختی بوده است و از مهم ترین و زیباترین شهرهای گرجستان محسوب می شود. ارتفاع این شهر از سطح دریا ۴۹۰ متر است و کشاورزی در این شهر پررونق است. این استان مرکز اصلی تاکستان های گرجستان و مهد شراب این کشور به شمار می آید.

  • شهر برجومی

بهترین مناطق گرجستان

برجومی، یکی دیگر از مکان های منحصر به فرد تاریخی و تفریحی گرجستان است، این شهرکوهستانی بین تفلیس و باتومی قرار دارد و بیشتر از همه به خاطر آب‌ معدنی اش معروف است. این نوشیدنی هنوز هم در بسیاری از کشورها محبوب است و برای مردم گرجستان بهترین نوشیدنی درمانی محسوب  می شود. زندگی در برجومی بر خلاف شهرهای دیگر، به آرامی حرکت می کند و خیلی ها به امید همین آرامش و دوری از صداها و شلوغی های شهرهای بزرگ برای ادامه زندگی به اینجا می آیند.

  • شهر زوگدیدی

بهترین مناطق گرجستان

شهر زوگدیدی در کشور گرجستان در قدیم به عنوان شهر آرامی  که کمتر کسی آن را می شناخت معروف بود اما هم اکنون با توجه به جاذبه های گردشگری متنوعی که دارد  موقعیت مناسبی از لحاظ اقتصادی و توریستی به دست آورده است و می توان گفت در چشم انداز آینده این شهر به عنوان شهری با قطب اقتصادی و توریستی شناخته خواهد شد. باغ گیاه‌شناسی، کاخ ملکه و بلوار شهر بسیار دیدنی هستند.

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   سرمایه گذاری در حوزه گردشگری گرجستان

این شهر علاوه بر نشانه‌های معماری به خاطر غذاهای منحصر به فردش نیز مشهور است. نکته حائز اهمیت برای سرمایه گذاران این است که شهر زوگدیدی به عنوان منطقه آزاد توریستی و اقتصادی کشور گرجستان شناخته شده است که در حال حاضر هتل های موجود در آن بسیار اندک هستند به همین جهت دولت گرجستان تصمیم گرفته است به افرادی که قصد ساخت هتل در این شهر دارند وام با سود کم اعطا کند بنابراین این شهر موقعیت خوبی به جهت سرمایه گذاری و آینده درخشان اقتصادی خواهد داشت.

۹۷/۱۲/۱۱
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.