تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

معرفی Home center 2 و Home center lite

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ
کنترل مرکزی خانه هوشمند

برای کنترل کامل و مدیریت بهتر دستگاه ها و سنسورهای خانه هوشمند و انجام تنظیمات و بهره مندی کامل از مزایای خانه هوشمند، شما نیاز به یک مرکز کنترل همه کاره به عنوان مغز متفکر خانه هوشمند خود دارید.

شرکت فیبارو با تولید دو مدل مرکز کنترل مرکزی خانه هوشمند با نام های Home center 2  و Home center lite  کار شما را راحت کرده است.

در ادامه با شرکت خانه هوشمند رهنما فردا نمایندگی محصولات فیبارو در ایران همراه باشید تا به معرفی این دو دستگاه قدرتمند و جذاب بپردازیم.

Home center 2

مرکز کنترل خانه هوشمند ۲ یا همان HC2  یک راهکار کامل و جامع برای برقراری سیتم اتوماسیون خانه هوشمند است. این دستگاه قابلیت اتصال باسیم و بدون سیم را دارد، به تمامی سنسورها و دستگاه‌های خانه هوشمند متصل می‌شود و توانایی اتصال به حداکثر ۲۳۰ دستگاه را داراست.

در نگاه اول کیفیت بالای ساخت این دستگاه و بدنه تمام آلومینیومی در کنار توجه به زیبایی و خلاقیت در ساخت شما را مجذوب می‌کند.

کنترل مرکزی خانه هوشمند

سخت افزار قدرتمند

Home center 2 سریع‌ترین و کامل‌ترین دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند است که با استفاده از پردازنده ۱٫۶ گیگاهرتزی اینتل و بکار‌گیری ۱ گیگابایت RAM و دیسک سخت ۲ گیگابایت SCL قدرت سخت افزاری بالایی ایجاد کرده که بطور چشمگیری منجر به افزایش سرعت عملکرد و پاسخگویی به دستورات ارسالی توسط کاربر شده است.

نصب و راه‌اندازی آسان

نصب آسان از ویژگیهای Home center 2 است که تنها پس از اتصال به برق کاربران کم تجربه تر هم می‌توانند به راحتی تنظیمات اولیه آن را انجام دهند. این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل شبکه و WIFI   را دارد.

این دستگاه علاوه بر اینکه برای استفاده‌های خانگی مناسب است، بیشتر با هدف استفاده در فضاهای بزرگ تولید شده چراکه امکان شبکه سازی و کنترل دستگاه‌های مشابه در مقیاس وسیع در آن پیش بینی شده است.

با استفاده از اپلیکیشن این دستگاه شما می‌توانید به راحتی با در اختیار داشتن یک تلفن همراه هوشمند، تبلت و یا رایانه دستگاه خود را در هر کجا که هستید مدیریت و کنترل کنید و دستگاه را بصورت کاملا هوشمند بر اساس روزها و ساعات مختلف و شرایط مختلف برنامه‌ریزی نمایید، به عنوان مثال دستگاه را بگونه‌ای تنظیم کنید که زمان بارش باران،‌ پنجره ها بطور اتوماتیک بسته و آبپاش باغچه نیز خاموش شود.

این اپلیکیشن از رابط کاربرپسند و ساده بهره می گیرد و بصورت رایگان شما قادر به استفاده از آن هستید.

Home center lite

Home center lite   با نام اختصاری HCL  نمونه ساده تر و کم حجم تر Home center 2 است که با بهره مندی از قابلیت های فوق العاده و طراحی کم نظیر،‌ تمام آنچه که شما برای کنترل و مدیریت خانه هوشمند خود نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد.

کنترل مرکزی خانه هوشمند

HCL کوچکترین دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند فیبارو مبتی بر پروتکل Z-wave  است که همانند برادر بزرگتر خود قابلیت اتصال به حداکثر ۲۳۰ وسیله را دارد.

Home center lite بر اساس نیازهای کاربران خانگی تولید شده و در بخش کنترل دستگاه های چند رسانه ای، تلویزیون های هوشمند، دوربین های مداربسته و دیگر دستگاه های نسل سوم کاملا بهینه سازی شده است.

HCL  همانند HC2  توانایی برقراری ارتباط از طریق دستیارهای صوتی مانند آمازون، سیری و الکسا را دارد.

جمع بندی

در پایان باید گفت Home center 2  و Home center lite  در همه امکانات شبیه هم هستند و تفاوت عمده آنها در بخش قدرت سخت افزاری است. همچنین ذکر این نکته ضروریست که Home center 2  اغلب در کنار استفاده خانگی در مقیاس های بزرگ صنعتی و تجاری مانند کارخانه ها، ساختمان های تجاری و دفاتر بزرگ کاربرد دارد و Home center lite  برای استفاده کاربران خانگی مناسب است.

فراموش نکنید که شاید HCL  همانند برادر بزرگتر خود از سخت افزار قدرتمند تری برخوردار نباشد اما با همین ویژگی ها و اندازه کوچک خود، توانایی ها و قابلیت هایی دارد که شما را مبهوت خواهد کرد.

۹۸/۰۲/۱۹
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.