تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

ساختمان هوشمند

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۷ ب.ظ

به طور متوسط، انسان ها ۸۰ درصد از زندگی خود را درون ساختمان ‌های اداری، مدارس، بیمارستان‌ ها، هتل ها و خانه ‌ها به سر می برند و ساختمان‌ ها یکی از بزرگ ‌ترین سرمایه‌ های افراد برای کسب و کارها و گذراندن زندگی هستند. بنابراین جای تعجب نیست که صاحبان ملک و مدیران دائماً به دنبال راه‌ های جدیدی برای افزایش کارآمدی، پایداری و امنیت ساختمان ها هستند. به همین منظور و برای تحقق این اهداف، اینترنت، در حالی که توانسته است فرآیند سنتی اتوماسیون ساختمان و سیستم ‌های مدیریت را متحول کند، راه‌ حل ‌های نوآورانه ای را نیز برای داشتن یک ساختمان هوشمند ارائه کرده است.

شرکت خانه هوشمند رهنما فردای خوزستان در خط مقدم صنعت ساخت‌ و ساز هوشمند کشورمان قرار دارد و برای تغییر شکل ساختمان های هوشمند راه‌ حل ‌ها و خدمات  نوینی را عرضه کرده  و به وسیله  فن‌آوری‌های IOT (اینترنت اشیاء) ، یک نسل جدید از برنامه ‌های کاربردی ساخت ‌و ساز هوشمند را فراهم کرده است. این شرکت به عنوان یک عضو فعال درحوزه عملیات اتوماسیون خانگی و راه اندازی ساختمان های هوشمند در ایران، در انواع گسترده‌ای از پروژه ها با معماران و مهندسان ساختمان برای تسریع توسعه فن‌آوری ساختمان هوشمند همکاری می‌کند.

با استفاده از شایستگی‌ های محوری اعضای رهنما فردای خوزستان با توسعه بیشتر صنعت ساختمان هوشمند و ادغام ساختمان‌ های هوشمند به بافت شهرها برای پیشرفت، بهره‌ وری و پایداری ساختمان ها، فعالیت های زیادی صورت گرفته است. رهنما فردای خوزستان مجموعه‌ای از خدمات بسیار کارآمد و ایمن مانند ماژول های IOT را ارائه خواهد داد که به سرعت سیستم ‌های امنیتی ساختمان، راه‌حل ‌های ورود و دسترسی و همچنین برنامه‌ های کنترل از راه دور را به هم متصل می‌کند.

ساختمان هوشمند

ساختمان‌های هوشمند ، بهبود بهره ‌وری و توسعه پایدار

ساختمان ‌های هوشمند از اتصال اینترنت، حسگرها و ابر اشیاء برای نظارت از راه دور و کنترل طیف وسیعی از سیستم‌ های ساختمانی از سیستم گرمایشی و تهویه گرفته تا نورپردازی و سیستم‌ های امنیتی استفاده می‌کنند. در واقع ساختمان‌ های هوشمند از اتصال بی‌سیم، حسگرها و فن‌آوری‌های IOT برای برقراری ارتباط و تحلیل داده ‌ها استفاده می‌کنند که برای کنترل و بهینه‌ سازی سیستم‌های مدیریت ساختمان به کار می‌رود. از ترکیبی از راه‌ حل‌ های اینترنت، برای خودکار کردن کنترل های دسترسی، سیستم ‌های امنیتی، روشنایی، تهویه مطبوع (گرمایش و سیستم تهویه هوا) و موارد دیگر استفاده می‌شود. که در نتیجه بهره ‌وری ، ایمنی و راحتی بیشتری را فراهم ساخته و در عین حال منجر به صرفه‌جویی در هزینه ها نیز خواهد شد که به اهداف  اصلی صاحبان ملک، مدیران و مستاجران نزدیک‌تر است.

در واقع باید گفت اینترنت اشیا ( IOT ) نسل جدیدی از ساختمان‌های هوشمند را طراحی می‌کند که بهتر با اولویت ‌های صاحبان ملک و مدیران ساختمان همخوانی دارند .IOT سیستم ‌های عملیاتی را امکان پذیر می‌سازد که اطلاعات دقیق و مفیدی را برای بهبود عملیات ‌ها و ارائه بهترین گزارش به صاحبان ساختمان ها ایجاد می کند.

در ساختمان ‌های اداری هوشمند، موبایل شما کلید دسترسی و راحتی شما است. به عنوان مثال، یک اپلیکیشن ساختمان هوشمند در دستگاه تلفن همراه شما می‌تواند شما را به سمت پارکینگ خالی در ساختمان محل کارتان هدایت کند. همچنین می‌تواند مسیر اتاق کنفرانس یا دفتر همکار را به شما نشان دهد. یا اگر فراموش کرده اید که چراغ‌ های اداره را خاموش نمایید، از طریق این اپلیکیشن می‌توانید خیلی راحت آن‌ها را از راه دور تنظیم کرده و با یک کلیک ساده از صفحه گوشی هوشمند خود خاموش کنید.

یکپارچگی و تقویت امنیت سایبری برای کاهش تهدیدها

هر یک از اجزای متصل شده به یک ساختمان هوشمند نظیر دوربین امنیتی، سیستم‌ های کنترلی، سیستم‌ های تهویه مطبوع و سیستم ‌های محافظ در مقابل آتش، یک سیستم مستقل فعال شده توسط نرم‌افزار و راه‌ حل ‌های خودش را نشان می‌دهند. لازم به ذکر است که قابلیت همکاری هر یک از این اجزاء با سایر عناصر دیگر ساختمان هوشمند ضروری است و این تنها زمانی امکان پذیر است که همگی این اجزاء در یک اکوسیستم ایمن قرار بگیرند که در آن ها یکپارچگی بین سیستم های مختلف و اتصال به یک نقطه مرکزی صورت گرفته باشد. علاوه بر این همه این عناصر هوشمند باید در مقابل حملات فیزیکی و دیجیتالی خارجی محافظت شوند و در طول زمان نیز مرتب به روز شده تا قابلیت مقابله با تهدیدات جدید را پیدا کنند.

از این رو رهنما فردای خوزستان بهترین فن‌آوری‌ های استاندارد شده برای کاهش تهدیدها و تقویت امنیت سایبری را در حالی که تضمین قابلیت همکاری با سیستم های هوشمند مختلف را دارند، ارائه کرده است. از سوی دیگر ، این شرکت مجموعه‌ای از راه ‌حل ‌های امنیتی، پلت فرم‌ ها و خدمات مشاوره ای را نیز برای حفط ساختمان‌های هوشمند، وسایل، داده ‌ها و شبکه‌ها در نظر گرفته است.

در دنیای ساختمان های هوشمند برنامه هایی برای تبدیل تلفن‌ های هوشمند به کلیدهای ورودی این ساختمان ها پیاده سازی شده است که پروتکل‌های ارتباطی همچون بلوتوث و NFC  را اهرم می‌کنند. نکته حائز اهمیت در اینجا این است که امن بودن بارگیری این کلیدهای ورودی باید توسط شرکت توسعه دهنده آن تضمین شده‌ باشد چرا که بروز هر گونه خطا می تواند خسارات زیادی را به کاربر مربوطه وارد نماید. امنیت باید از آغاز طراحی ماژول های ساختمان هوشمند و نیز ادغام آنها با یکدیگر که منجر به ارتقا ساختمان هوشمند می شود، برنامه‌ریزی شود. مدیریت چرخه عمر و به روز رسانی ایمن این محصولات نیز برای موفقیت طولانی ‌مدت و تضمین امنیت ساختمان ها ضروری است.

ساختمان هوشمند
ساختمان هوشمند

ساختمان‌های هوشمند ، یک سرمایه‌گذاری هوشمند

در دنیای پیچیده امروز ساختمان‌های هوشمند فرصت ‌های نامحدودی را برای بهبود تسهیلات و امکانات فراهم می‌سازند. از طرفی هر یک از این ویژگی ها راه‌ های جدیدی را برای درآمدزایی توسعه دهندگان و مدیران ساخت ‌و ساز ایجاد خواهد کرد. طرح‌ های انعطاف‌پذیر این صنعت به تمام شرکای این اکو سیستم اجازه می‌دهد تا راه‌ حل‌ های IOT  متناسب با نیاز کاربر را استخراج کنند. به بیان دیگر سفارشی سازی ویژگی های هر یک از ساختمان های هوشمند می تواند متناسب با بودجه و نیاز صاحبان ملک و یا مستاجران آنها ، متفاوت باشد. در شرکت خانه هوشمند رهنما فردای خوزستان تمامی نیازهای مشتریان با توجه به میزان بودجه و امکانات در دسترس  بررسی شده و بهترین ایده برای آنها پیاده سازی خواهد شد.

پیاده سازی راهکارهای هوشمند سازی بر اساس پروتکل های KNX , Z-Wave , BACnet

استفاده از برترین برندهای اروپایی

راهکارهای پیاده سازی ساختمان هوشمند

با توجه به اینکه شرکت رهنما فردای خوزستان نماینده انحصاری و همچنین نماینده رسمی چندین شرکت مطرح سازنده تجهیزات خانه هوشمند در جهان است، امکان ارائه انواع راه حل های پیاده سازی ساختمان هوشمند را چه بر اساس تکنولوژی به کار رفته در آنها و چه بر اساس بودجه شما را داریم.

شرکت مشاوران رهنما فردای خوزستان با سال ها تجربه در زمینه پیاده سازی ساختمان هوشمند ، آماده ارائه مشاوره به انبوه سازان گرامی در سراسر کشور است.

۹۸/۰۴/۱۰
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.