تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

4 نوع سئوی اصلی

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۰ ب.ظ
سئوی اصلی

قبل از آغاز کمپین هایتان استراتژی های زیر را بشناسید

آیا می دانستید که 93 درصد از همه تجربیات آنلاین با موتورهای جستجو آغاز می شود؟ اگر می خواهید سرنخ های با کیفیت و ارزشمندی جذب کنید که به کسب وکارتان علاقه مندند باید بر روی کمپین های سئویی سرمایه گذاری کنید. قبل از اینکه بخواهید سایت را بهینه سازی کنید نکته مهم این است که انواع مختلف سئو را برای کسب وکارتان بشناسید و درک کنید. این موضوع دربرگیرنده تکنیک های خوب و بد است. درک این استراتژی ها و تکنیک های مختلف به شما کمک می کند کمپینی ایجاد کنید که نتایج طبیعی بهتری برای کسب وکارتان جذب می کند. در این مقاله سعی می کنیم 4 نوع سئوی مختلف و تکنیک های مرتبط با سئو را پوشش دهیم.

4 نوع سئوی اصلی :

زمانی که در حال توسعه کمپین های سئویی تان هستید باید انواع مختلف سئو که کسب وکارتان می تواند از آن ها استفاده کند را درک کنید. اطمینان حاصل کنید که نوع درستی از سئو را انتخاب می کنید و بهترین نتیجه را جذب می نمایید. اجازه دهید 4 نوع تکنیک اصلی سئو را با هم مرور کنیم.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

تماس با ما

 سئو و بهینه سازی سایت

 

سئوی کلاه سفید:

سئوی اصلی

تکنیک های سئوی کلاه سفید بهترین روش برای بهبود رتبه سئوی سایت شما با گذشت زمان و بهینه سازی آن است. این ها تاکتیک هایی هستند که گوگل هم پیشنهاد می کند و به کمک آن ها می توانید رتبه بهتری در نتایج به دست آورید. این تکنیک ها از دستورالعمل های گوگل تبعیت می کنند و نتایج مثبتی برای کسب وکارتان به ارمغان می آورند. این تکنیک ها عبارتنداز:

  • ایجاد محتوای با کیفیت : محتوای باکیفیت می تواند سرنخ های با کیفیتی به سمت صفحه تان بیاورد که به کسب وکارتان علاقه مندند. این موضوع به بهبود رتبه تان کمک می کند و ترافیک بیشتری به سمت سایت هدایت می نماید. شما می توانید محتوای مرتبط با صنعت همچون وبلاگ، کتاب های الکترونیکی، ویدئو و اینفوگرافیک را تولید کنید.
  • بهینه سازی HTML : پاک کردن کدهای سایت به شما کمک می کند سایت بهتری داشته باشید. این فرآیند دربرگیرنده تمریناتی همچون تمیز کردن کدهای اضافی، پاک کردن فضاهای سفید و کاهش متن های اضافی است. این موضوع عملکرد سایت را بهبود می بخشد.
  • اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی : رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند ترافیکی به سمت سایت جذب کنید. شما می توانید تعامل سایتتان را افزایش دهید و سرنخ هایی را به سمت سایت جذب نمایید. این موضوع به بهبود رتبه تان هم کمک می کند.
  • کاربرپسند کردن سایت : اگر می خواهید سرنخ ها را روی سایت نگه دارید باید سایت کاربرپسندی داشته باشید. این موضوع بدین معنی است که طراحی جذابی داشته باشید، ناوبری سازمان یافته ای ایجاد کنید و سایت را با تصاویر و ویدئوها تعاملی تر کنید.

بیشتر بدانید :  7 نکته برای یافتن بهترین شریک سئوی گوگل

تکنیک های سئوی کلاه سفید به زمان بیشتری برای تولید نتیجه نیاز دارند. با اینحال چنین نتایجی بسیار ارزشمندند. شما به طور منظم رشد می کنید و عملکرد بهتری در موتورهای جستجو خواهید داشت.

تکنیک های سئوی کلاه سفید بهترین روش برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو برای طولانی مدت است.

اگر تکنیک های کلاه سفید را به درستی انجام دهید رتبه بندی سایتتان هر بار که به روزرسانی بر روی الگوریتم های گوگل انجام می شود تحت تاثیر قرار می گیرد. زمانی که به درستی تکنیک های سئوی کلاه سفید را تمرین می کنید ممکن است به هنگام تغییر الگوریتم ها با کاهش رتبه بندی مواجه شوید.

این موضوع بدین معنی نیست که شما از تکنیک های بدی استفاده می کنید بلکه نشان می دهد تکنیک های سئوی کلاه سفید به درستی انجام شده و برای تنظیم شدن با شرایط موجود به زمان نیاز دارد. شاید کمی طول بکشد اما می توانید دوباره سایتتان را به شرایط قبلی برگردانید. تکنیک های سئوی کلاه سفید بهتری روش برای بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو برای طولانی مدت است.

سئوی کلاه سیاه :

سئوی اصلی

سئوی کلاه سیاه از الگوریتم های جستجو برای کسب رتبه های بالاتر سوء استفاده می کند. برخی از کسب وکارها از این تکنیک ها استفاده می کنند چون به دنبال نتایج سریع تری هستند. چنین افرادی دوست دارند بدون کار زیاد نتایج شگفت انگیزی کسب کنند با اینحال سئوی کلاه سیاه در طولانی مدت به کسب وکارتان اسیب می زند.

سئوی کلاه سیاه از ضعف موجود در الگوریتم ها سوء استفاده می کند و از این ضعف برای کسب رتبه های بالاتر در کوتاه مدت بهره می برد.

بیشتر بدانید :  چگونه در سال 2019 وبلاگ موفقی راه اندازی کنیم؟

تاکتیک های متعددی هست که در زمره تاکتیک های سئوی کلاه سیاه قرار می گیرد:

  • لینک های اسپم
  • استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی
  • کلاکینگ
  • متن یا لینک پنهان
  • استفاده از کلمات کلیدی محبوب اما نامرتبط
  • بهینه سازی بیش از حد هدینگ های HTML
  • محتوای کپی
  • خرید لینک

این ها فقط چند مورد از تاکتیک هایی هستند که برای بهینه سازی سایت به این روش به کار می روند. با اینکه چنین روش هایی رتبه بندی سایت شما را بهبود می بخشد اما ماندگاری زیادی ندارد. گوگل به محض شناسایی شما را جریمه می کند و حتی ممکن است دیگر سایتتان را در نتایج جستجو نشان ندهد. از آنجایی که گوگل به دنبال تولید نتایج مرتبط است افرادی که از میانبر برای رسیدن به رتبه های برتر استفاده می کنند را جریمه می کند.

سئوی کلاه خاکستری :

سئوی اصلی

سئوی کلاه خاکستری حد وسط بین سئوی سفید و سئوی کلاه سیاه است. این تکنیک برای سایت شما زیاد خوب نیست اما در زمره تکنیک های بد هم قرار نمی گیرد. این تکنیک های سئو توسط گوگل جریمه نمی شوند اما به عنوان روش های مناسب هم پذیرفتنی نیستند. تکنیک های سئوی کلاه خاکستری خطرناکند اما به عنوان راه حل های مقرون به صرفه هم شناخته می شوند.

 

شرکت هایی که فکر می کنند این تکنیک ها هزینه های سئویی تان را کاهش داده است معمولا از روش های مشکوکی استفاده می کنند. نمونه ای از تکنیک های سئوی کلاه خاکستری عبارت است از:

  • مقاله های لینک طعمه
  • محتوای spun
  • تبادل لینک
  • مرور پولی

بیشتر بدانید :  انکرتکست چیست؟

این تاکتیک ها توسط کسب وکارها استفاده می شوند تا عملکرد سایت را در نتایج جستجو بهبود ببخشند. این ها توسط گوگل جریمه نمی شوند اما روش های خوبی برای رشد سایت نیستند.

سئوی منفی :

سئوی اصلی

سئوی منفی یک راه حل منحصر به فرد برای کسب وکارهاست. شما می توانید سناریوهای سئوی منفی را بین کسب وکارها و رقبایشان ببینید. زمانی که کسب وکارها از سئوی منفی استفاده می کنند تلاش می کنند به شهرت و اعتبار رقبا ضربه بزنند. شرکت ها از تکنیک های سئوی کلاه سیاه یا خاکستری استفاده می کنند تا به کسب وکار رقبا اسیب بزنند.

 

این افراد از چنین تکنیک هایی برای کاهش رتبه کسب وکار رقبا استفاده می کنند تا رتبه خودشان را بهبود ببخشند. برخی از این تکنیک ها عبارت است از :

  • ایجاد لینک های غیر طبیعی برای سایت رقبا
  • پست نظرات منفی
  • هک کردن سایت برای اصلاح و تغییر محتوا

هدف از به کار بردن سئوی منفی اسیب زدن به سایر سایت هاست. کنترل کردن چنین شرایطی دشوار است چون دیگران به سایت شما آسیب می زنند. زمانی که کمپین سئو را اجرا می کنید باید مداوم شرایط تان را مانیتور کنید تا مطمئن شوید این فعالیت های غیر طبیعی بر روی عملکردتان تاثیر نمی گذارد. اگر نیازی به مشاوره در بحث سئو داشتید با ما تماس بگیرید.

برچسب ها سئو کلاه سفیدسئو کلاه سیاه

۹۸/۰۷/۱۰
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.