تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۷ مطلب در دی ۱۳۹۶ ثبت شده است

روند تجارت الکترونیکی هر روز رو به افزایش است .ولی با این وجود همچنان اشتباهات زیادی در روند جلب مشتری از طریق سایت های اینترنتی وجود دارد .چرا که اشتباهات زیادی در طراحی سایت ها انجام می شود.بهترین روشهای بهبود سایت تجاری به شرح زیر است. به عنوان مثال کمبود اطلاعات در سایت و یا عدم راهنمایی کافی کاربر می تواند باعث شود ،که شما مشتریان خود را از دست داده و در نتیجه میزان در آمد از سایت کاهش یابد. اما چگونه می توان مطمئن شد که یک طراحی برای تجارت شما مناسب است و بین سایت شما و دیگر سایت ها تفاوت ایجاد می کند؟

امروزه بسیاری از سایت ها هم از نظری مالی و هم از نظری هزینه زیادی را می پردازند، تا با استفادی از افزایش میزان اشکال یا رنگ ها در سایت مخاطب را به سایت جلب کنند .ولی نه تنها باعث افزایش مخاطب نمی شوند بلکه ممکن است آن ها را از دست بدهند. بهترین کاری که می توان برای بهبود سایت تجاری خود انجام داد این است که در طراحی سایت خود به قسمتی که به کاربر خود خدمات ارائه می دهید ،بیشترین توجه را داشته باشید. در این جا ما ۵ شیوه طراحی سایت را به شما ارائه می دهیم که موجب بهبود سایت شما و ارائه خدمات به کاربران شما می شود:

۳۰ دی ۹۶ ، ۰۸:۳۰
بهین مبتکران ایده
دیجیتال مارکتینگ و صنایع دستی

دیجیتال مارکتینگ لازمه‌ی توسعه در بخش صنایع دستی

صنایع دستی از جمله تجارت های درآمد زاست که قابلیت ارز آوری فراوانی دارد. تجارت الکترونیک شامل تجارت داخلی و خارجی است که کشور ما در زمینه تجارت الکترونیک داخلی ضعیف و در خصوص تجارت فرامرزی هم سهم بسیار ناچیزی دارد. دلیل این امر عدم توجه به پتانسیل‌های موجود برای حضور در فضای نامحدود اینترنت است. لازمه‌ی حضور در بازار جهانی و تجارت الکترونیک بازاریابی اینترنتی به شکل حرفه‌ای است. به عنوان مثال شهر اصفهان به دلیل شاخصه‌های فرهنگی، هنری و تاریخی پتانسیل بسیار زیادی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی دارد؛ در کنار آن وجود چشمه‌های آب گرم در اطراف اصفهان و احداث شهرک سلامت ، پتانسیل جذب گردشگر سلامت را فراهم می‌کند. اما به دلیل عدم توجه کافی به لزوم بازاریابی اینترنتی در صنعت گردشگری و نیاز به همگام شدن آن با فاکتورهای جهانی، توسط صاحبان این صنعت، ورود مسافران خارجی به ایران و به دنبال آن به شهر اصفهان کاهش یافته و متأسفانه دچار عقب ماندگی در صنعت پرسود گردشگری شده‌ایم.

۲۹ دی ۹۶ ، ۰۸:۳۴
بهین مبتکران ایده

در حالیکه ورد پرس ۲۳% از تمام وب سایت‌ها را دراینترنت کنترل می‌کند، تنها سیستم مدیریت محتوا قابل تغییر و مجانی‌ در بازار نیست. نرم‌افزارهای واقعا خوب دیگری نیز ماند جوملا و دروپال نیز وجود دارد. هر سه آنها وجه اشتراکات زیادی با هم دارند، اما جنبه‌های مثبت و منفی‌ نیز دارند. در این مقاله وردپرس را با جوملا و دروپال مقایسه می‌کنیم تا بفهمیم کدام بهتر است.

توجه: در این مقاله wordpress.org را مقایسه می‌کنیم نه wordpress.com . لطفا راهنمای ما را در تفاوت بین wordpress.org با wordpress.com ببینید.

۲۸ دی ۹۶ ، ۰۸:۲۷
بهین مبتکران ایده
وب سایت معماری

شما به عنوان معمار یا طراح دکوراسیون و مبلمان، روندهای صنعتی را که در آن فعال هستید دقیقا می دانید، به همین دلیل هم افراد زیادی هستند که حاضرند برای بهره گیری از تخصص و هنر شما در این زمینه هزینه کنند تا خانه یا شرکت آنها را هر چه زیباتر کنید. اما تنها یک مشکل وجود دارد که وقتی آنها به صورت آنلاین در جست و جوی شما هستند شما را نمی یابند.
درست همانطور که یک معمار در هنگام ایجاد یک شاهکار، مولفه هایی چون کارآیی و دوام و زیبایی را در ذهن دارد، می بایست در هنگام طراحی استراتژی بازاریابی برای هنر و خدمات خود، همین مولفه ها را در ذهن داشته باشد. استراتژی بازاریابی شما باید در عین کارآمدی، آنقدر زیبا و خلاقانه باشد تا مردم را جذب کند.
اصطلاح بازاریابی شامل هر کاری است که شما برای جذب مشتری جدید انجام می دهید. این به معنای خرید تبلیغات در روزنامه ها و مجلات، و تبلیغ بر روی بیلبوردهاست. اما باید بگوییم که با گسترش استفاده از اینترنت و شبکه های اجنماعی، صرف هزینه تنها در چنین فضاهایی بازده کافی ندارد.
گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی باعث شده است مردم برای یافتن خدمات و محصولات مورد نیاز خود کمتر به سراغ انبوه تبلیغات در روزنامه ها و مجلات بروند، بلکه به سادگی و به سرعت به جست و جو در اینترنت می پردازند. اما زمانی که آنها به دنبال خدمات شما باشند و شما حضور نداشته باشید چه اتفاقی می افتد؟ طبیعتا رقبایتان که در این فضا حضور فعالانه تری دارند، خواسته مشتری ها را برآورده می کنند. همین امر خود دلیل محکمی برای شروع یک حضور قدرتمند در اینترنت و شبکه های اجتماعی است.
حال سوال اینجاست که چگونه می خواهید به مشتریان مطلوب خود برسید؟ معماران و طراحان دکوراسیون و مبلمان، وقتی که به بازاریابی خدمات خود در اینترنت روی می آورند می بایست برای کسب و کار خود نیازهای فراوانی را برآورده کنند و همین موضوع کار را برای آنها کمی دشوار می کند. اما جای نگرانی نیست زیرا کارشناسان بهیدو در تدوین استراتژی های بازاریابی برای معماران و طراحان دکوراسیون و مبلمان متخصص هستند.
شرکت بهین مبتکران ایده، با تجربه فراوان در این عرصه، نیاز معماران و طراحان دکوراسیون و مبلمان را در رسیدن به سطح بعدی کسب و کارشان می شناسد. فعالیتهای بازاریابی ما برای شما کاملا سفارشی است و هیچ دو راه حلی دقیقا مشابه هم نخواهند بود. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این راه حل ها همچنان با ما همراه باشید:

۲۷ دی ۹۶ ، ۰۸:۳۴
بهین مبتکران ایده

وقتی که شما به‌صورت آنلاین خرید و هزینه را پرداخت می‌کنید و بدون دردسر، محصول خریداری‌شده از وب سایت را درب منزل تحویل می‌گیرید؛ شاید با خود فکر ‌کنید که این فرایند اصلا پیچیده نیست. کاری که بازاریاب دیجیتال انجام می‌دهد؛ کمک به برندها برای رشد فروش در حوزه‌ی تجارت الکترونیک است. بعضی از بازاریاب‌ها وب سایت تجاری مخصوص خود را دارند و به این ترتیب با زیر و بم این کار به‌خوبی آشنا هستند. در بخش اول این مقاله به ۶ نکته‌ای می‌پردازیم که باعث خواهند شد تجارت الکترونیک شما به پیشرفت خیره‌کننده‌ای برسد.

۲۶ دی ۹۶ ، ۰۸:۲۶
بهین مبتکران ایده

طراحی وب سایت کارآمد و زیبا حتما می تواند در موفقیت یک کسب و کار نقش مهمی ایفا کند. هنگامی که با استفاده از تکنیکهای گوناگون دیجیتال مارکتینگ، مشتریان را به وب سایت خود هدایت کردید چگونه می خواهید آنها را در وب سایت خود نگه دارید؟ چگونه مطمئن می شوید که آنها دوباره به وب سایت شما سر می زنند و خدمات و محصولات شما را خریداری می کنند؟ طراحی وب سایت کاربرپسند یک گام مهم در طرح اصلی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی انلاین موفق برای کسب و کارهاست. در واقع نقطه اوج بازدهی فعالیت های شما در فضای آنلاین هنگامی است که مشتریان علاوه بر بازگشت به وب سایت شما و استفاده مجدد از خدمات و محصولاتتان، آن را به دیگران نیز توصیه کنند. البته رسیدن به این نقطه نیاز به داشتن ویژگی های فراوانی در کسب و کار شماست، اما شتاب دهنده موفقیت در فضای آنلاین ظاهر و هویت بصری برند شماست که می بایست در نگاه اول کاربران را به خود جذب کند. این مهم هم با تدوین یک برنامه مشخص دیجیتال مارکتینگ که در آن به طراحی وب سایت کاربرپسند توجه ویژه ای شود امکان پذیر است.

۲۵ دی ۹۶ ، ۱۷:۰۹
بهین مبتکران ایده

برای ارائه دقیق‌ترین تعریف از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی باید ابتدا بخش اول این عبارت یعنی «بازاریابی» را تعریف کنیم. بازاریابی در اصل یک فرایند محسوب می شود، یعنی شروع دارد اما پایان ندارد، پایان بازاریابی یعنی پایان کسب و کار و پایان درآمدزایی. بازاریابی فرایندی مدیریتی، اجتماعی و روانی است و وقتی این فرایند به کمک ابزارهای اینترنتی انجام شود، بازاریابی اینترنتی را شاهد هستیم. بازاریابی یک هدف واحد دارد و آن هم یافتن مشتری است. به زبان ساده پیدا کردن مشتری در اینترنت و به کمک ابزارهای فناورانه «بازاریابی اینترنتی» نامیده می‌شود، اگرچه قبل از فراگیرشدن اینترنت «بازاریابی دیجیتالی» یا «دیجیتال مارکتینگ» و بازاریابی الکترونیکی هم وجود داشته، اما امروزه تعیین کردن مرز الکترونیک و دیجیتال و اینترنت در فرایندهای مدیریتی سخت و مبهم شده است.

بهین مبتکران ایده