تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۳۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

مجوز

مجوز های ترخیص کالا

در این مقاله به مجوز های لازم برای ورود و ترخیص انواع کالا خواهیم پرداخت. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید.

ترخیص کالا با مجوز استاندارد اجباری :

۲۷ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۳۶
بهین مبتکران ایده
ویزای چین

خدمات ویزای عادی ویزاهای چین به چهار نوع قرار تقسیم میشوند. ویزاهای عادی بیشتر به مقوله های زیر تقسیم  می شود :

  • ویزای توریستی (L) برای یک اقامت کوتاه برای هدف گردشگری، ملاقات با خانواده و یا سایر امور شخصی صادر می شود.
  • ویزای تجاری (F) برای بازدید، تحقیق، سخنرانی، تجارت ، مبادلات در زمینه های علمی، فن آوری و فرهنگ، مطالعه پیشرفته، و یا کارآموزی صادرمی شود واعتبار آن حداکثر برای ۶ ماه است.
  • ویزای دانشجویی (X) این نوع ویزا جهت مطالعه، مطالعات پیشرفته و یا کارآموزی که برای مدت بیش از ۶ ماه نیزصادرمیشود.
  • ویزای کار (Z)  به منظور اجرای برنامه های تجاری و کاری ویا مبادلات دانشگاهی، همچنین برای همسرمتقاضی/ همسر و فرزندان صغیر وی صادر می شود.
  • ویزای خدمه (C) برای خدمه قطار بین المللی، هواپیمای مسافربری یا کشتی و… جهت ورود به چین  صادر میشود.
۲۶ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۰۷
بهین مبتکران ایده
محوطه سازی

خرید ویلا در شمال اغلب به منظور ایجاد و داشتن فضای امن و آرامش بخشی است که بتواند هر از چند گاهی انسان را در دامن خود گرفته و از اوج نا هنجاری های شهر های شلوغ به آرامش درون رسانده و افراد را برای روزهای پر مشغله آتی آماده کند. یکی از وجوه بسیار تاثیر گار در ویلا ها محوطه ویلا می باشد. قبلا در خصوص معماری و طراحی داخلی ویلاها سخن به میان آمد ولی امروز قصد داریم تا در خصوص راه هایی که می توان بوسیله انها یک محوطه رویایی برای وبلای خود فراهم کنید صحبت کنیم. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید.

۲۶ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۵۹
بهین مبتکران ایده
ویلای هوشمند

ساختمان های هوشمند نسل نو و مدرنی در ساختمان سازی هستند که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فن آوری ها به صاحبین خانه امکان استفاده از تکنولوژی در تمامی زوایای خانه را می دهند. این تکنولوژی ها مصرف برق و انرژی را به شدت کاهش می دهند و سهولت استفاده از امکانات در خانه را برای ساکنین فراهم می کنند. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید.

۲۶ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۲۸
بهین مبتکران ایده

واژه های بازاریابی

واژه های بازاریابی که به عنوان طراح وب باید بدانید:

اگرچه شغل شما ایجاد طرح های گرافیکی باکیفیت برای وب سایت هاست، اما همکاری و مشارکت شما برای فرایند بازاریابی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با اختصاص زمان کافی برای یادگیری واژه های رایج بازاریابی، درک بهتری از کار خود در زمینه بزرگ تر بازاریابی خواهید داشت.  علاوه بر مزایای بیان شده، می توانید واژه هایی را یاد بگیرید که در بحث با کارفرما و مشتری مورد استفاده قرار می گیرد و آن ها را با دانش شما در مورد واژه های بازاریابی و نحوه استفاده از آن، روبرو می کند. در ادامه قصد داریم، برخی از واژه های رایج بازاریابی که باید بدانید را با هم مرور کنیم. پس همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدوهمراه باشید تا با واژه های بازاریابی در طراحی وب سایت آشنا شوید.

۲۶ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۱۸
بهین مبتکران ایده

سایت دایرکتوری

شما به عنوان یک کاربر اینترنتی دوست دارید که اطلاعات کاملی راجع به شرکت های مختلف دریافت نمایید، تا با مقایسه عملکرد آنها بهترین مورد را برای ارائه خدمات انتخاب کنید. برای دستیابی به این خواسته باید به سایت های دایرکتوری و بانک های مرجع دسترسی داشته باشید.

سایت دایرکتوری چیست؟ به سایت هایی گفته می شود که در زمینه های خاص و یا عمومی به معرفی شرکت های مختلف با خدمات یکسان می پردازند. شما با مقایسه انواع آن ها می توانید بهترین ها را انتخاب کنید. ناگفته نماند که سایت دایر کتوری باید بتواند اطلاعات را به بهترین شکل ارائه دهد ونمایش در آن بدون اشکال باشد.

۲۶ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۱۴
بهین مبتکران ایده

توسعه-فرآیند-طراحی

توسعه فرآیند طراحی برای مواقعی که پروژه جدیدی اتخاذ می کنید می تواند در رسیدن به نتایجی که شما و مشتری تان را راضی می کند بسیار مفید باشد. به عنوان یک طراح، شما جزییات کار خود را می شناسید و می دانید نتایج کارتان می تواند به فروش بیشتر محصولات و خدمات مشتری منجر شود. هدف نهایی شما کمک به بازدیدکننده است تا پیام سایت را درک کند و بتواند برای مشتری شما مفید باشد. چه طراح گرافیک باشید یا طراح وب و برنامه نویس، داشتن یک سیستم راه اندازی شده می تواند به تسریع کارها کمک کند و در عین حال باعث سازماندهی کارها شود و رابطه مثبت تری بین طراح و مشتری ایجاد نماید.در صورتی که تمایل به توسعه فرآیند طراحی خود دارید با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ، ارائه دهده خدمات طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ همراه باشید.

۲۶ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۱۰
بهین مبتکران ایده
شهرک های آرش

شهرک های آرش

زمانی که به بحث خرید ویلا در شمال می رسیم بسیاری از افراد تنها به فکر راهی هستند که از طریق آن بتوانند هم کم هزینه کنند و هم این که خیلی سریع به ویلای مورد علاقه خود برسند. اگر شما هم جرء این دسته افراد هستید پس حتما از شهرک های آرش دیدن فرمایید.

شرکت انبوه سازان آرش با داشتن بیش از ۱۳ سال تجربه در زمین، خرید و فروش ویلا در زیبا کنار و شمال همواره به دنبال رویکردهایی بوده است تا بتواند راحت ترین روش خرید ویلا را به شما ارائه دهد. کارمندان و افرادی که در گروه شهرک آرش در حال فعالیت هستند همگی دارای تجربه کافی هستند و می توانند در زمینه خرید ویلا شما را راهنمایی کنند. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید.

۲۳ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۳۱
بهین مبتکران ایده
برندسازی

چرا برای برندسازی خودمان را به دردسر بیندازیم؟

وقتی این سوال را از فردی که هنوز مطمئن نیست برندی لازم دارد یا نه می‌پرسید، اگر از این واقعیت که برند کلید رشد و موفقیت در بلندمدت است بی‌خبر باشد، نمی‌تواند به سوال شما پاسخ دهد.با ایجاد یک برند، شما چشم‌انداز قوی و شفافی از آنچه می‌خواهید تعیین می‌کنید. بدون برند در دسته‌ای که محصولات عام نامیده می‌شوند، محصولاتی که بسیار معمولی و همه شبیه به هم هستند، محو می‌شوید. بین محصولات مشابه و متعدد، برندسازی محصول شما را متمایز می‌کند و راه را برای آگاهی، تمایز، انتخاب و سوددهی هموار می‌سازد.اگر فکر می‌کنید که حتی در یک مورد محصول یا خدمات شما تفاوت و مزیت برتر مقبولی نسبت به دیگر محصولات دارد، حداقل یک دلیل برای برندسازی یافته‌اید. در ادامه چند دلیل دیگر برای برندسازی ارائه خواهیم کرد. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید.

۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۲۲
بهین مبتکران ایده
محصولات آبیاری قطره ای

برای استفاده از روش آبیاری قطره‌ای به محصولاتی نیاز دارید که در این مقاله قصد داریم محصولات آبیاری قطره ‌ای را خدمت شما معرفی کنیم و کاربرد هر یک را بیان نماییم. برای آگاهی بیشتر در رابطه با محصولات آبیاری قطره ای، با شرکت توسن صنعت آپادانا تولید کننده لوله پلی اتیلن ، لوله آبیاری ، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه شوید تا با کاربرد هر یک بیشتر آشنا شوید.

۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۰۹
بهین مبتکران ایده