تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۳۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

فناوری اطلاعات

تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مشاغل

فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر عمیقی بر مشاغل مختلف و فعالیت سازمان‌ها داشته است. این فناوری هم باعث بهبود کیفیت و هم کاهش هزینه‌ها در مشاغل و سازمان‌ها شده است. پیشرفت‌های روزافزون در عرصه سلامت و هم‌چنین افزایش آگاهی و انتظارات مردم، سازمان‌های ارائه دهنده خدمات سلامت را به محیط‌های مشتری‌گرا و رقابتی تبدیل کرده است. افراد و مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت برای تداوم و توسعه فعالیت‌های خود، به ارتقای کیفیت خدمات سلامت می‌اندیشند و این تنها از طریق دسترسی به‌موقع به اطلاعات دقیق، آنلاین و با کیفیت ممکن خواهد بود. در این راستا، پرونده‌های کاغذی به‌دلیل محدودیت‌های خود قادر به برقراری ارتباط مناسب بین ارائه‌دهندگان خدمات سلامت نیستند و داده‌های موردنیاز ممکن است به‌موقع در اختیار آن‌ها قرار نگیرد.

۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۲۷
بهین مبتکران ایده

HTTP و HTTPS

HTTP و HTTPS

هشدار کروم در مورد HTTPS در اکتبر سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد

گوگل در یکی از کنفرانس های خود در ژوئن سال ۲۰۱۴ بیان کرد که نسخه HTTPS و امن سایت ها حالا باید هر جایی حضور داشته باشد. پیر فار تحلیلگر ترندهای سایت ها در این بیانیه اعلام کرد: ما می خواهیم همه افراد را تشویق کنیم به شیوه امنی با هم ارتباط برقرار کنند و انتظار مقاومت و شک و تردید از طرف جامعه سئو را هم داریم. در سال ۲۰۱۶ دو نفر از نماینده های گوگل نیز از HTTPS پشتیبانی کردند. MaileOhye در یکی از وبینارها به نام دیدگاهی از طرف گوگل بیان کرد که وجود HTTPS یک الزام است و Thao Tran نیز در سال ۲۰۱۷ چنین گفت: HTTPS و اطمینان از امن بودن سایت شما یکی از نکات مهم برای گوگل است. گوگل شروع به نشانه گذاری سایت های نا امن کرده است.

آینده وب باید امن باشد. به همین خاطر باید مطمئن شوید افراد در سازمان شما HTTPS را به خوبی درک می کنند و خود را در این مسیر قرار می دهند. تصویر چنین تغییری روز به روز در حال واضح تر شدن است. به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، باید تفاوت های بین HTTP و HTTPS را درک کنید و مزایای این مهاجرت را به خوبی بدانید. شما باید بدانید در این مهاجرت ممکن است با چه مشکلاتی مواجه شوید. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ،  ارائه دهده خدمات طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا پاسخ این سوالات را ببینید.

۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۲۲
بهین مبتکران ایده
ویلای جنگلی

شمال ایران به خصوص استان گیلان به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و مرطوب ، دشت های حاصلخیر،دریا، ساحل، جنگل به عنوان یک استان پیشرو در زمینه جذب توریسم داخلی وخارجی فعالیت می کند. در استان گیلان سرمایه گذران زیادی با دریافت مجوز ساخت اقدام به ساخت ویلاهای ساحلی و جنگلی در گیلان و شهرهای اطراف آن نموده اند تا مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند مشکل اقامت نداشته باشند. خرید ویلا زیباکنار می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن در زمینه ویلا سازی باشد. توجه داشته باشید که ویلاها معمولا در مناطق خوش آب هوای ساخته می شوند. اگر قصد سرمایه گذاری در بخش ویلا دارید می توانید از طریق شرکت انبوه سازان آرش و خرید و پیش خرید ویلا زیباکنار یا خرید ویلا از دهکده ساحلی آرش که یکی از مناطق زیبا و چشم نواز استان گیلان است ویلا مد نظر خود را تهیه نمایید، تا علاوه بر مزیت اقتصادی بتوانید از عواید و خدمات ویلا ارزان گیلان استفاده کنید. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید.

۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۵۰
بهین مبتکران ایده
تالاب انزلی

تالاب انزلی که در استان گیلان قرار گرفته است یکی از زیباترین و بی نظیرترین زیستگاههای طبیعی و جانوری ایران محسوب می شود. هر ساله این تالاب شگفت انگیز میزبان پرندگان بیشماری است که از کشورهای همسایه بخصوص کشورهای شمالی به این تالاب کوچ می کنند. تالاب انزلی به دلیل زیبایی و موقعیتی جغرافیایی که دارد با هیچ کدام از تالاب های ایران قابل مقایسه نیست اگر به استان گیلان سفر کردید حتما از این تالاب زیبا و خوش آب هوا بازدید کنید و زیبایی این تالاب را از نزدیک ببینید. اجاره ویلای ارزان گیلان از شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش به شما این اجازه را می دهد تا چند روزی را بدون دغدغه در این استان زیبا سپری کنید . فروش ویلا ارزان گیلان و خرید ویلا ارزان گیلان نیز در استان گیلان به وفور و از طریق شرکت انبوه سازان آرش یافت می شود.

۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۴۰
بهین مبتکران ایده
ساحل چمخاله

شمال ایران بخصوص استان گیلان با دریا و ساحل عجین شده است. زمانی که صحبت از گیلان می شود ذهن من سریع به طرف وجود ساحل، دریا و جنگل می رود. یکی از سواحل زیبای استان گیلان ساحل زیبای چمخاله است. چمخاله یکی از شهرهای زیبای استان گیلان است که در شهر لنگرود قرار دارد. ساحل چمخاله که در استان گیلان و در ده کیلومتری شهر لنگرود و بیست کیلومتری شرق لاهیجان و سی و نه کیلومتری غرب رودسر واقع شده است، یکی از بهترین نقاط برای سفر و تفریح می باشد. ساحل چمخاله به دلیل نزدیکی به تهران سالانه از مسافران زیادی میزبانی می کند. با خرید ویلای شمال و یا خرید ویلای گیلان شما نیز می توانید از طریق شرکت انبوه سازان آرش ویلای مورد نظر خود را خریداری کنید. گفته می شود فاصله تهران تا ساحل چمخاله در حدود ۵ ساعت می باشد و فاصله آن نیز در حدود ۳۷۵ کیلومیتر می باشد. با خرید ویلای گیلان آرامش و طبیعت را به زندگی هدیه دهید. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید تا بیشتر درباره زیبایی های ساحل چمخاله بدانید.

۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۳۴
بهین مبتکران ایده

استفاده از هشتگ

اهمیت استفاده از هشتگ در رسانه های اجتماعی

حضور شما در رسانه های اجتماعی برای کسب وکارتان از اهمیت زیادی برخوردار است. از آنجایی که ۸۱ درصد افراد پروفایل رسانه اجتماعی دارند، باید صفحه خود را در این رسانه ها بسازید تا بتوانید شانس دستیابی به مشتریان جدید را افزایش دهید. هشتگ مهم ترین ابزار در رسانه اجتماعی محسوب می شود و به شما کمک می کند به این سرنخ ها دسترسی داشته باشید.

۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۴۰
بهین مبتکران ایده
بینش مشتری

بسیاری از شرکت‎ها به‎رغم میل باطنی‌شان مبنی بر تمرکز بر نیاز مشتری، در عمل زمان خود را صرف پیگیری موضوعات داخلی می‎کنند. اگر از نقاط تمرکز سازمان خود رضایت کافی ندارید، روش زیر را آزمایش کنید: در جلسه داخلی بعدی شرکت، یک ورق کاغذ را به دو قسمت تقسیم کنید. در قسمت چپ آن موضوعات مطرح شده داخلی از قبیل توانمندی‎های مالی و عملکردی، برنامه‎های سازمانی، موضوعات مرتبط با کارکنان و فرهنگ سازمانی را یادداشت کنید و در قسمت راست آن موضوعات مطرح شده مربوط به خارج از سازمان از قبیل رقابت، فناوری، نوآوری، شبکه‎های اجتماعی یا رفتار مشتریان، نیازها و خواسته‎های آنان را یادداشت کنید. اگر امتیاز درونگرایی بیش از برونگرایی است به بررسی‌های بیشتر و اعمال تغییرات نیاز خواهید داشت.

۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۲۰
بهین مبتکران ایده
فناوری اطلاعات

نقش فناوری اطلاعات در صنعت بیمه 

o نقش و تأثیر فناوری اطلاعات در فرایند انجام عملیات بیمه‌گری
o نقش فناوری اطلاعات در نتیجه عملیات بیمه‌گری و تاثیر آن در ضریب نفوذ بیمه در کشور
o نقش اطلاعات و آمار دقیق و بموقع در کیفیت اداره امور شرکتهای بیمه

۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۱۱
بهین مبتکران ایده
مدیریت کارمندان

هر شرکت و تجارتی متشکل از تعدادی کارمند است که این افراد هر کدام دارای شخصیت متفاوتی هستند. یکی از عواملی که باعث اقتدار شرکت ها می شود این است که مدیران بدانند با کارمند چه رفتار مناسبی باید داشته باشند. در اینجا ما نکاتی را مطرح می کنیم که به مدیران کمک خواهد کرد.

۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۰۶
بهین مبتکران ایده
رهبر الکترونیک

رهبری الکترونیک چیست؟

آیا رهبری در یک سازمان الکترونیکی متفاوت از یک سازمان سنتی است؟مدیران سازمان های الکترونیکی که در هر دوی این سازمان ها کار کرده اند،این تفاوت را تایید می کنند. آنها قایل به چهار تفاوت می شوند.تصمیم گیریهای سریع ،وجودچشم اندازی ازآینده ،انعطاف پذیری و توانایی برای تامین انتظارات بالا.

۲۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۵۴
بهین مبتکران ایده