تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۲۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

برندینگ

دیجیتال برندینگ

در دنیای امروز هر چیزی می تواند یک محصول باشد. به عنوان مثال یک آب  تمیز قدیمی را در نظر بگیرید. هزاران بطری آب از برندهای مختلف وجود دارد که در سرتاسر دنیا با نام آب به فروش می رسند. اما در حال حاضر این برندها چگونه می توانند مشتریان خود را ترغیب کنند به جای استفاده از سایر مایعات یا نوشیدنی های تولید شده توسط رقبا از بطری های آب آن ها خرید نمایند؟ پاسخ به این سوال چیزی جز برندینگ نیست.

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۷
بهین مبتکران ایده
ماده بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس سال ها است که بعنوان یک روش مطمین شناخته شده است. اگر شما خواستار استفاده از این متد زیبایی هستید، قبل از استفاده لازم است که بدانید بوتاکس در واقع چیست این متد در  ابتدا برای درمان تنبلی چشم، لوچی چشم و بلفاروسپام استفاده می شد، اما از آنجا که برای درمان چین و چروک استفاده می شد، به سرعت محبوب شد با نمایان شدن اثربخشی بوتاکس در پنهان کردن علائم پیری، این ماده انقلابی در صنعت زیبایی و آرایش و بهداشتی ایجاد کرد. در سال ۲۰۰۲، این ماده توسط سازمان غذا و دارو آمریکا با FDA تایید شد.

۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۴
بهین مبتکران ایده
آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی

میرزا کوچک خان جنگلی

میرزا کوچک خان جنگلی معروف به سردار جنگل و یکی از مبارزان اصلی انقلاب مشروطه جنبش جنگل می باشد که علیه اشغال ایران بعد از قیام مشروطه دست به مبارزه مسلحانه زد. آوازه میرزا کوچک خان جنگلی به سرعت گسترش یافت و افراد و گروه های مختلف از سراسر ایران به این جنبش مردمی پیوستند، چیزی نگذشت که میرزا کوچک نماد مبارزه با استعمار لقب گرفت و محبوبیتش نزد ایرانیان روز به روز بیشتر شد. بالاخره این جنبش در یازده آذر ۱۳۰۰ با شهادت میرزا کوچک خان در ارتفاعات خلخال بر اثر سرما  به پایان رسید. شرکت انبوه سازان آرش با ساخت ویلا در شهرک های ویلایی آرش همچنین شرکت آرش با تیم مهندسی قوی خود به ساخت شهرک ویلایی آرش در ساحل بندر انزلی و ساحل زیباکنار اقدام نمود. شرکت آرش طی سالهای گذشته توانسته رضایت مشتری مداری را از ارگانهای زیر ربط دریافت کند، که این نشان از حس و نیت شرکت آرش برای رفاه حال مشتریان می باشد تا بتوانند یک روز فوق العاده زیبا را در شهرک های ویلایی آرش سپری کنند.

۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۹
بهین مبتکران ایده
مرکز خرید گلسار رشت

سفر بدون خرید بخصوص برای خانم ها چیزی شبیه رانندگی بدون ماشین هست. در این نوشته سعی داریم تا شما را با مرکز خرید گلسار رشت آشنا کنیم. استان گیلان و بخصوص شهر رشت دارای مرکز خرید مدرن و سنتی بسیاری است، که یکی از این مراکز مدرن برای خرید کالا و خدمات به هنگام سفر و تفریح و … مرکز خرید گلسار می باشد. خرید باعث ترفیع روحیه می شود دیدن کالا و منسوجات مختلف و تماشای مردمی که برای بازدید و خرید به بازار و مراکز خرید می آیند می تواند برای خود سوژه مناسبی برای تفریح باشد. قدم زدن در لابلای مردمانی که برای خرید به بازار آمده اند و آشنایی با فرهنگ آنان به هنگام حس زندگی را به آدمی منتقل می کند. خرید یک جاذبه تفریحی بخصوص برای خانم های خوش ذوق است. با خرید ویلا گیلان و فروش ویلا گیلان در بازار عرضه و تقاضا ویلا در گیلان مشارکت کنید تا به سود عالی برسید.

با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش همراه شوید تا مرکز خرید گلسار رشت را بیشتر بشناسیم.

۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۷
بهین مبتکران ایده
ماسال گیلان

در استان گیلان شهری سر سبز و پر از جاذبه های طبیعی وجود دارد، چه به آن بهشت گمشده ایران می گویند. نام این شهر زیبا ماسال می باشد. شهری پر از جاذبه های طبیعی و حیرت انگیر شهری که به بهشت برین شباهت دارد. ماسال مرکز شهر شهرستان ماسال استان گیلان است که هر ساله میزبان گردشگران بیشماری است، که از دور و نقاط کشور برای دیدن زیبایی این شهر زیبا به این منطقه سفر می کنند و چند روزی را در دل طبیعت شهر ماسال سپری می کنند. فروش ویلای ارزان گیلان و فروش ویلا قسطی گیلان دراستان گیلان وجود دارد. با خرید ویلا قسطی گیلان خیلی راحت صاحب ویلا شوید و لذت ویلا دار شدن را در طبیعت بکر گیلان تجربه کنید.

با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش همراه شوید تا زیبایی های ماسال گیلان را بیشتر بشناسیم.

۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۹
بهین مبتکران ایده
کمپین ادوردز

متخصصان تبلیغات آنلاین و متخصصان حوزه گوگل ادوردز پری مارشال، مایک رودز و بریان تاد در کتاب خود با نام راهنمای نهایی برای گوگل ادوردز اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داده اند که به افراد کمک می کند با هزینه کمتر، کلیک بیشتری از گوگل دریافت نمایند، بازدیدکننده بیشتری را به خریدار تبدیل کنند و کسب وکار آنلاین خود را موثرتر از قبل سازند.

 ۹ گام برای راه اندازی کمپین ادوردز

در این مقاله، ۹ گام عملی را که نویسندگان سئو توصیه می کنند و می توان از آن ها برای آغاز اولین کمپین ادوردز استفاده کرد را بیان می کنیم. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ ، طراحی سایت و سئو سایت همراه شوید.

۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۵
بهین مبتکران ایده
طراحی ویلا در گیلان

طراحی ویلا در گیلان می‌تواند تأثیر مهمی بر فروش آن داشته باشد و اگر صاحب ویلا بتواند ایده‌های مناسبی بر آن اعمال کند، شانس فروش ویلای خود را افزایش می‌دهد. در مورد فروش یک ویلا فاکتورهای مختلفی می‌تواند تأثیر گذار باشد. با توجه به اینکه یک خریدار در لحظه اولیه ظاهر ساختمان را می‌بیند، هرچه نمای ظاهری ساختمان بهتر باشد، مشتری نیز بیشتر جذب آن خواهد شد و می‌توانید به فروش آن امیدوار باشد. اما تغییر در طراحی ویلا گیلان فقط محدود به نمایش ظاهری آن نمی‌شود و صاحب ویلا می‌تواند قسمت‌های داخلی آن را تغییر داده و گزینه‌های بیشتری برای متقاعد کردن مشتری در اختیار داشته باشد.

تغییر در طراحی ویلا در گیلان شامل مواردی مانند نمای ظاهری و بیرونی، نمای داخلی و دکوراسیون آن، رنگ دیواره‌ها و اتاق‌های عمومی، مصالح به کار رفته در آشپزخانه و همچنین کابینت آشپزخانه می‌شود. با این وجود، اگر می‌خواهید قبل از فروش ویلا برای تغییر در طراحی آن اقدام کنید، باید به صورت جزء به جزء تمامی این موارد را مورد بررسی قرار دهید و در هر کدام از آنها نقصی دیده ‌شود، به سرعت برطرف کنید. در واقع، باید اعتراف کرد که برای فروش سریع‌تر یک ویلا باید ایده‌های مناسبی برای تغییر در طراحی آن داشته باشید.

ما در این مطلب قصد داریم چند ترفند راحت و آسان برای تغییر در طراحی ویلا در گیلان به شما پیشنهاد دهیم که با اجرای آنها به راحتی بتوانید ویلای خود را بفروشید. پس با ما همراه باشید! با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش همراه شوید.

۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۹
بهین مبتکران ایده
نکات شرکت آرش برای نگهداری ویلا

هر ساختمانی که بر اساس اصول علمی و فنّی بنا می­گردد، به یک سرمایه­ی بلندمدّت تبدیل می­شود و اگر مالک ساختمان در امر تعمیر و نگهداری و کنترل آن کوشا باشد، به عمر سرمایه­ی خود افزوده است و در عین حال، سطح امنیّت و سلامت ساکنین ساختمان و حتی اهالی محل و سازه­های اطراف را افزایش داده است. اگر نگهداری ساختمان با برنامه­ریزی و مدیریّت انجام ­شود، علاوه بر تأمین امنیّت جانی و مالی و آرامش فکری مالکان بناها، مانع از افزایش هزینه­های آتی خواهد شد. به عنوان مثال، وجود فرسودگی یا آسیب در یک سیم برق، در صورت عدم توجّه به­موقع، می­تواند زمینه­ساز یک آتش­سوزی گسترده و تحمیل خسارات فراوان باشد.

با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید.

۲۵ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۰
بهین مبتکران ایده
طراحی سایت فلت

در گذشته برنامه نویسان برای این که مهارت های خود را به نمایش بگذارند، در طراحی انواع صفحات از طرح های گرافیکی که به صورت انیمیشن هستند، استفاده می کرده اند. در حالی که امروزه تمایل آن ها  تغییر کرده است و به سمتی آمده اند که از طرح های گرافیکی به گونه ای استفاده می کنند که جلوه واقعی در ذهن کاربر داشته باشند. دلیل تغییر مسیر برنامه نویسان و طراحان سایت، تغییر تمایل کاربران است. چرا که امروزه افراد می خواهند بدون این که درگیر جزئیات شوند، به سادگی به هدف خود دست یابند. بنابراین مبحثی به نام طراحی سایت فلت ایجاد شد که از طرح های گرافیکی به فرم ساده تر و کلاسیک استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر با مبحث طراحی سایت فلت ، با آژانس دیچیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگهمراه شوید.

۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۵
بهین مبتکران ایده
ایده محتوایی

۵ ایده محتوایی که می توانید در کسب وکار خود مورد استفاده قرار دهید

هر بازاریاب دیجیتالی باید به فکر تولید ایده های محتوایی باشد تا بتواند ارزشی را برای مخاطب خود فراهم آورد و سرنخ تولید کند. در این مقاله سعی می کنیم ۵ نوع از ایده های محتوایی که می توان در کسب وکار مورد استفاده قرار داد را با هم مرور کنیم. همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدماتدیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت و سئو همراه شوید.

۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۸
بهین مبتکران ایده