تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

سقف مجاز ورود کالای همراه

سقف مجاز ورود کالای همراه مسافر با توجه به نوع کالای وارد شده محدودیت‌های خاص خود را داراست. این سقف برای کالاهایی مانند طلا، سنگ‌های قیمتی تا فرش،گلیم و گوشی‌ متفاوت است. در این مطلب نگاهی داریم به سقف مجاز ورود کالای همراه مسافر به کشور و کالاهای مجاز و غیرمجاز را بررسی خواهیم کرد.

نوسانات بازار ارز در انتهای سال ۹۶ و ابتدای سال جاری باعث شد تا سقف ارز همراه و دریافتی مسافران دچار تغییر شود و گاه در بازارهای غیررسمی دلار از ۳۷۰۰ تومان تا ۶ یا ۷ هزار تومان افزایش نرخ پیدا کرد. طبق آخرین ابلاغیه خروج ارز، اسناد بانکی و اوراق همراه مسافر مجموعاً تا سقف مبلغ پنج هزار یورو از مرزهای هوایی و تا سقف دو هزار یورو از سایر مرزها مجاز است. این محدودیت‌های مالی در پی سیاست اقتصادی دولت مبتنی بر حفظ سرمایه در داخل کشور و جلوگیری از خروج سرمایه اجرا شده است. بدین صورت که برای ورود ارز به کشور هیچ محدودیتی درنظر گرفته نشده و صرفاً برای مبالغ ارزی بیش از ده هزار دلار یا ارزهای معادل آن اعلامیه ارزی باید تنظیم کنند و ورود ارزهای مجاز از طریق سیستم بانکی نیز تا هر میزانی مجاز می‌باشد.

۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۵
بهین مبتکران ایده
مشتری­ مداری در تجارت

مشتری­ مداری در تجارت

مشتری­ مداری در تجارت به مجموعه­ فعالیت­هایی می­گویند که رضایت مشتریان را جلب کند و سوالات و نیازهای آن­ها را پاسخ دهد. در برنامه‌­ریزی تجارت و کسب­وکار، مشتری­ مداری یکی از عوامل مهم موفقیت و ثبات آن به­ شمار می­ رود که آداب خاص خود را دارد. در این مطلب ما قصد داریم که آدا ب و راه­های مشتری­مداری در تجارت و ارتقاء آن را با شما درمیان می­گذاریم. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید.

۱۰ تیر ۹۷ ، ۱۷:۱۶
بهین مبتکران ایده
تامین نیازهای خرد

صرافی ها

صرافی‌ها واحدهای اقتصادی کوچکی هستند که نیازهای خرد ارزی مسافران و شهروندان هر کشوری را سطح خرد برآورده می‌کنند. اساس کار آن‌ها بدین صورت است که هر روز صبح نرخ برابری ارزی از طرف بانک مرکزی جمهوری اسلامی به آن‌ها اعلام می‌شود و بر اساس این نرخ برابری شروع به قیمت‌گذاری ارزهای مختلف می‌کنند و در طول روز این برابری را به‌صورت آنلاین با کشورهای حاشیه و صرافی‌های شهرهایی مانند هرات، دبی و دیگر شهرهای امارات متحده و یا ترکیه سنجیده می‌شود و نرخ ارز به‌روز می‌شود. از دیگر خدمات صرافی‌ها ارائه نرخ به‌روز طلا و سکه است که در حاشیه مبادلات ارزی انجام می‌شود. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید.

۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۷
بهین مبتکران ایده
اقتصاد ایران در سال ۹۷

اقتصاد ایران در سال ۹۷ به مانند سال­های گذشته نخواهد بود. خروج آمریکا از برجام و به تبع آن خروج برخی از شرکت­های اروپایی مانند توتال از قراردادهایشان با ایران کاهش سرمایه­گذاری را در بخش نفتی به­جای خواهد گذاشت. از طرفی همانند سالیان گذشته اقتصاد ایران در سال ۹۷ نیز با معضلاتی مانند نرخ بیکاری، میزان بهره­وری، رشد اقتصادی، رشد و میزان سرمایه­گذاری و تلاطم بازار ارز درگیر خواهد بود. در این یادداشت سعی داریم چالش­ها و فرصت‌های اقتصاد ایران در سال ۹۷ را بررسی کرده و دورنمایی از آن داشته باشیم.

۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۲
بهین مبتکران ایده

سیستم آبیاری هوشمند

ضرورت استفاده از سیستم آبیاری هوشمند

با توجه به مسئله کمبود آب در کشور ایران و خشکسالی، مدیریت آب ضروری و الزامی می باشد. برای مدیریت آب نیازمند سیاست گذاری در راستای استفاده درست و بهینه از آب هستیم. سیستم آبیاری هوشمند راهی مناسب و بهینه جهت استفاده درست از آب می باشد.

آمارها نشان می دهد که حدود ۸۰ درصد آب مصرفی در بخش کشاورزی هدر می رود پس نیاز به توجه ویژه در زمینه آبیاری کشاورزی داریم. استفاده از روش های هوشمند می تواند راه حلی مطلوب و قابل قبول برای مدیریت بحران و صرفه جویی آب باشد. در ادامه با شرکت توسن صنعت آپادانا تولید کننده لوله پلی اتیلن ، لوله آبیاری و  نوار آبیاری همراه باشید تا یک بررسی کلی از سیستم آبیاری هوشمند داشته باشیم.

۰۷ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۷
بهین مبتکران ایده
شیرآلات آبیاری

شیرآلات آبیاری به بیان ساده برای قطع و وصل کردن و یا کم و زیاد کردن شدت جریان آب استفاده می شوند و با توجه به کاربردشان انواع مختلفی از آن در بازار عرضه می شود. برای آشنایی انواع شیرآلات آبیاری، با شرکت توسن صنعت آپادانا تولید کننده لوله پلی اتیلن ، لوله آبیاری ، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه شوید تا با کاربرد هر یک بیشتر آشنا شوید.

به طور کلی می توان شیرآلات آبیاری را شامل شیرآلات آبیاری پلیمری، شیرآلات آبیاری چدنی با زبانه های کروم و پلاستیک، شیرآلات آبیاری کشویی دانست. شیر آلات آبیاری بر اساس موقعیت و کاربرد در داخل منبع آب و یا حوضچه ها و یا به صورت مدفون در زمین قرار می گیرند.

۰۶ تیر ۹۷ ، ۱۲:۴۶
بهین مبتکران ایده
عایق لوله پلی اتیلن

عایق لوله پلی اتیلن

استفاده از عایق لوله پلی اتیلن در لوله های پلی اتیلن سبب کارایی بهتر و عمر بیشتر لوله می شود. در این مقاله از شرکت توسن صنعت آپادانا تولید کننده لوله پلی اتیلن ، لوله آبیاری و  نوار آبیاریهمراه باشید تا بررسی کنیم که عایق لوله پلی اتیلن تاچه اندازه بر کارایی لوله پلی اتیلن موثر می باشد.

برای محافظت از لوله ها از عوامل محیطی همچون نور خورشید و افزایش طول عمر و جلوگیری از فرسودگی، خوردگی و یا زنگ زدگی زود هنگام لوله ها استفاده از عایق لوله پلی اتیلن ضروری می باشد. همچنین استفاده از عایق در لوله ها از انتقال حرارت بین لوله و محیط جلوگیری می کند. همچنین عایق لوله پلی اتیلن از نفوز رطوبت به داخل لوله ها جلوگیری می کند و حتی در لوله ها پلی اتیلنی که برای فاضلاب ها کاربرد دارد نیز سبب می شود صداهای که هنگام عبور جریان فاضلاب به وجود می آید را کم می کند. اگر لوله نیز دچار نشتی شود و از عایق لوله پلی اتیلن استفاده کرده باشید احتمال نشتی کمتر می شود.

در تمامی کاربردهایی که عایق لوله پلی اتیلن دارد جنس این عایق ها از مواد کوتینگ پلی اتیلن است که در رنگ ها و شکل های متنوع تولید و عرضه می شود.

۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۲:۳۸
بهین مبتکران ایده
سلامتی و زیبایی

همه زن ها عاشق این هستند که زیبا به نظر برسند. گرچه این امر در این دنیای مدرن و امروزی، امری دشوار به حساب می آید. برای زنان امروزی  بسیار مهم است که زیبا به نظر بیایند، اما زندگی امروزه بگونه ای است که وقت آنچنانی برای پرداختن به این امر وجود ندارد. در ادامه راهکارهایی ساده اما کاربردی برای کمک به زنان برای حفظ زیبایی و سلامتی خود برای مدت زمان طولانی ارایه شده است. با وب سایت تخصصی دکتر موحد محمدی، جراح داخل دهان ، جراح زیبایی پلک ، تزریق بوتاکس، ژل و چربی همراه شوید :

۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۱:۵۹
بهین مبتکران ایده
محیط کار

سالم بودن همیشه در اولویت افراد جامعه است که برای رسیدن به این مهم، راه های بسیاری وجود دارد. برای اینکه به این امر مهم دست پیدا کنیم، می توانیم با مواردی همچون فعالیت بیشتر، خوردن غذای سالم تر و داشتن تفکرات مثبت شروع کنیم. اما حفظ یک شیوه زندگی سالم برای افرادی که هر روزه در دفتر کار بوده و اطرافیان آنها همواره پای میز لپ تاب یا کامپیوتر شان نشسته اند، سخت تر است. در ادامه با وب سایت تخصصی دکتر موحد محمدی، جراح داخل دهان ، جراح زیبایی پلک ، تزریق بوتاکس، ژل و چربی همراه ما باشید ما راهکارهایی برای داشتن یک زندگی سالم به شما ارائه می دهیم تا بتوانید هم در چنین شرایطی و هم در محیط کار خود، سبک زندگی سالمی پیش رو بگیرید.

۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۴۶
بهین مبتکران ایده
سلامت دندان ها

چگونه عادت های روزمره شما می تواند سلامت دندان شما را تحت تاثیر قرار دهد

این حقیقتی آشکار است که شیوه زندگی روزمره ما بر سلامت ما تاثیر مستقیم دارد، اما آنچه که برای عموم پنهان است این است که افراد نمی دانند نحوه زندگی‌شان همانگونه که بر سلامت فیزیکی آنها تاثیر دارد، بر سلامت دندان هایشان نیز اثر می گذارد.

اگر به سلامتی دندان ها رسیدگی نشود، این امر می تواند سبب بسیاری از آسیب ها شود. دندان های ناسالم و بوی بد تنفس می تواند سبب ایجاد عدم اعتماد به نفس شود همچنین می تواند بر نحوه صحبت کردن و غذا خوردن ما تاثیر بگذارد. مشکلاتی که ناشی از سلامت دندان ها هستند باعث می شود که رفته رفته بیشتر شده و زندگی کلی افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

۰۲ تیر ۹۷ ، ۱۱:۴۰
بهین مبتکران ایده