تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۳۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

شکستگی فک

جراحی دهان و فک و صورت

جراحی دهان و فک و صورت یک پروسه جراحی است که برای درمان ناهنجاری های فک، صورت، دهان، لثه، گردن و بافت های سخت و نرم در منطقه دهان و فک و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این یک تخصص جراحی شناخته شده بین المللی است. در بعضی از کشور ها همچون ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا، جراحی فک و دهان بعنوان یک تخصص از دندان پزشکی برشمره می شود. در بعضی کشورهای دیگر همچون انگلستان، جراحی فک و دهان یک تخصص پزشکی بوده که برای داشتن آن، نیاز به مدرک دندانپزشکی و همچنین پزشک جراح است تا بتوان صلاحیت فرد را تایید کرد.

۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۱۲
بهین مبتکران ایده
سلامت چشم ها

سلامت چشم ها

حفظ سلامت چشم ها مساله است که بسیاری از مردم توجهی به آن نمی کنند تا زمانی که دیر شده و کار از کار گذشته باشد. حفظ سلامت چشم ها با گذر عمر بسیار حایز اهمیت است و نادیده گرفتن آن حتی می تواند منجر به از دست دادن بینایی شود. کارهایی همچون استفاده از عینک نامناسب، خوابیدن به همراه لنزهای چشمی و نگاه کردن به صفحه نمایش کامپیوتر به مدت زیاد، همگی می توانند سبب آسیب رسیدن به دید شما شده و سبب ایجاد بیماری های چشمی شوند. حفظ سلامتی چشم برای سلامتی شما بسیار مهم است. در اینجا چند روش برای اطمینان از حفظ سلامت چشم خود را در اثر گذر زمان آورده شده است با  وب سایت تخصصی دکتر موحد  ارائه دهنده خدمات جراح داخل دهان ، جراح زیبایی پلک ، ایمپلنت دندان ، تزریق بوتاکس، ژل و چربی همراه باشید:

۳۰ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۰۹
بهین مبتکران ایده
لیفت

جراحی پلک

چشم ها نه تنها امکان دیدن محیط و اشیا را برای ما فراهم می کنند، بلکه احساس درونی ما را نیز به دیگران انتقال می دهند. عمل جراحی پلاستیک پلک ها که اصطلاحا بلفاروپلاستی نامیده می شود، برای برداشتن پف پلک ها، اصلاح افتادگی پلک و برداشتن پوست اضافی آنها طراحی شده است . اما هدف از این جراحی تنها زیبایی نیست. جراحی پلک اخیرا به وفور مورد استفاده قرار گرفته و نه تنها باعث شده که افراد زیبایی از دست رفته خود را بازیابند، بلکه باعث شده تا فرد دید و سلامتی خود را نیز باز پس گیرد.

مواردی همچون افزایش سن بر روی پلک ها و سلامت آنها تاثیر می گذارد. این تاثیر معمولا به شکل افزایش تدریجی مقدار پوست پلک، خود را نشان می دهد. در مواردی این افزایش پوست به قدری زیاد است که میدان دید فرد را نیز محدود می کند که برای فرد بسیار نا امید کننده است. با داشتن این مشکل فعالیت های روزمره ساده ای همچون دیدن تلویزیون و یا رانندگی، به امری ملال آور تبدیل خواهند شد. بنابراین افراد رو به جراحی پلک می آورده تا پلک های آویز را جمع کرده و بدین سبب دید فرد را بهبود دهد

۲۹ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۴۲
بهین مبتکران ایده
تست A/B

آیا می خواهید که به کسب و کار اینترنتی تان رونق ببخشید؟

سوال مهمی که بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی ممکن است با آن مواجه باشند این است که چطور می‌توانند با بهینه‌سازی مناسب وب‌ سایت به اهداف خود مثل ایجاد تجربه کاربری بهتر، جذب Lead، فروش و … دست پیدا کنند.

اگر خواستار چنین چیزی هستید، نیاز است تا از تست A/B بر وبسایت تان استفاده کنید تا دریابید چه چیزی برای مخاطبان تان مناسب است. یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که هر وبمستری در این زمینه باید انجام دهد بدون شک تست A/B است.

۲۸ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۴۵
بهین مبتکران ایده
سیستم آبیاری بارانی

این روز ها مسئله آب و مصرف بهینه آن یکی از دغدغه های جهانی است که در کشور ما نیز برای بسیاری از مناطق و افرادی که در آن زندگی می کنند مشکل ساز شده است. علاوه بر این که باید در مصرف روزانه و خانگی آب به میزان زیادی صرفه جویی کرد، کشاورزان عزیز نیز باید برای آبیاری محصولات خود از روش های بهینه و مطابق با الگوی مصرف آب استفاده کنند. یکی از روش هایی که برای آبیاری محصولات کشاورزی بسیار مناسب است آبیاری قطره ای و یا آبیاری بارانی است. برای استفاده از این روش می توان از تجهیزاتی مانند لوله پلی اتیلن در سیستم آبیاری بارانی استفاده کرد.

 

۲۷ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۳۲
بهین مبتکران ایده
نرخ موفقیت ایمپلنت

ایمپلنت های دندانی

اگر یکی از دندان هایتان را از دست داده و جای آن خالی شده است، می توانید از ایمپلنت دندان استفاده کنید. از ایمپلنت بعنوان جایگزین دندان از دست رفته یاد می شود. برخلاف ایمپلنت های قدیمی، ایمپلنت های جدید تنها در یک جلسه درمانی کاشته می شوند.

زمانی که ایمپلنت کاشته شد، با قرار گرفتن روکش (تاج) بر روی آن، دندان شکل و عملکرد طبیعی خود را خواهد داشت. همانند یک دندان معمولی، می توان آن را مسواک زده و از نخ دندان نیز استفاده کرد. برخلاف پل میان دندانی، ایمپلنت نیازی به هیچگونه ابزاری برای تمیز کردن اطراف خود ندارد. اگرچه ایمپلنت ها تحلیل نمی روند، اما نیاز است که همانند دندان های معمولی، بهداشت آنها را نیز درنظر گرفت.

۲۷ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۴۲
بهین مبتکران ایده
جلوگیری از آتش سوزی در مزارع

تعداد زیادی از  آتش سوزی های مزارع به خاطر مشکلات الکتریکی، تخلیه الکتریکی بین دو یا چند کنداکتور ایجاد می شود. آزمایشگاه اینترنت اشیا Nare ( یک استارت آپ در کره جنوبی)  یک راه حل مقرون به صرفه و موثر برای پیشگیری و هشدار دادن به مزرعه داران به هنگام وجود نقص قبل از شروع آتش سوزی، توسعه داده است.  این سیستم که سیستم پیشگیری برای آتش های الکتریکی نامیده می شود در ماژول اینترنت اشیا تعبیه شده و می تواند تفاوت بین قوس های الکتریکی خطرناک و بدون خطر را شناسایی کند. به کمک این دانش، Nare IoT می تواند اطلاعات هشداردهنده را به گوشی هوشمند مزرعه داران ارسال کند و به آن ها اجازه دهد شبکه برق در نزدیکی مزرعه را خاموش کنند و از آسیب های بعدی جلوگیری نمایند. در داخل این ماژول یک آلارم قرار دارد  که به هنگام رخ دادن قوس الکتریکی خطرناک از کار می افتد. چوی سئونگ ووک، بنیانگذار Nare IoT در این باره چنین می گوید: گسترش و تکامل اینترنت اشیا یک فرصت برای ما بود. ماژول های مقرون به صرفه و هزینه های شبکه به فروشندگانی همچون ما اجازه می دهد سیستم های حرفه ای ارزانتری بسازیم و در اختیار افراد قرار دهیم. همچنان با وب سایت بهیدو ارائه دهنده خدمات اینترنت اشیا در صنعت کشاورزی همراه باشید.

۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۴۵
بهین مبتکران ایده
آبیاری زیرسطحی

آبیاری زیرسطحی

آبیاری زیرسطحی نوعی از آبیاری قطره ای است با این تفاوت که در روش آبیاری زیرسطحی تمامی تجهیزات از جمله لوله ها و قطره چکان ها در زیر خاک دفن می شوند از مزایای زیادی نسبت به آبیاری قطره ای برخوردار است. برای آبیاری باغاتی مانند پسته، زیتون، خرما، مرکبات، درختان سیاه ریشه و انواع زراعت هایی مانند سیب زمینی، ذرت، پنبه و یونجه از این روش استفاده می شود. در روش قطره ای تمامی تجهیزات، لوله ها و قطره چکان ها در روی زمین نصب می شوند که در گذشته بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود. همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولید کننده لوله پلی اتیلن ، لوله آبیاری ، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید تا با روش کار آبیاری زیرسطحی بیشتر آشنا شوید.

۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۳۱
بهین مبتکران ایده

مکان های تاریخی شهر تفلیس

مکان های تاریخیِ دیدنی شهر تفلیس

در شهر تفلیس تقریبا همه چیز برای گردشگران جالب و زیبا است : آثار باستانی، مراکز مدرن، کوه ها، جنگل ها، دشت ها و دریاچه ها. تفلیس یک شهر بسیار محبوب گردشگری است. تعداد زیادی از آثار تاریخی معماری، آثار تاریخی فرهنگی، پارک ها و مکان هایی زیبا و مدرن برای استراحت، موجب شده است که هیچ گردشگری به راحتی این مکان را ترک نکند و حتما عکس های دیدنی زیادی از تفلیس را برای یادگاری خواهد گرفت. در این شهر پل معروف صلح و پارک ریک را هم حتما دیدن خواهید کرد و در خیابان روستاولی، خیابان اصلی شهر، از امتداد جاذبه ها، از جمله تئاتر اپرا و باله تلیس، تئاتر روستاولی، گالری های هنری مختلف و کافه ها عبور خواهید کرد. در زیر به معرفی برخی از این مکان های تاریخی شهر تفلیس می پردازیم.

۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۲۲
بهین مبتکران ایده
تزریق چربی و پرکننده ها

نحوه تزریق چربی و پرکننده ها

پرکننده های پوستی (همچون Restylane و Juvederm و Radiesse ) مواد ژل مانندی هستند که به داخل و یا زیر پوست تزریق می شوند. هدف از تزریق این مواد، پر کردن خطوط و چین و چروک های ایجاد شده بر روی صورت و یا بازیابی حجم از دست رفته گونه ها و لب ها است. پزشک معالج قبل از تزریق، به محل درمان یک بی حس کننده موضعی تزریق می کند. در بیشتر مواقع، اثرات ناشی از این تزریق ۹ تا ۱۲ ماه باقی خواهد ماند.

۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۴۰
بهین مبتکران ایده