تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۴۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

خواص زعفران

زعفران به عنوان یک گیاه دارویی اثر درمانی زیادی دارد. بر اساس مطالعاتی که انجام شده است، زعفران دارای ۴ ماده فعال کروکین، کروکتین، پیروکروسین و سافرانال است. تنظیم این ۴ ماده در زعفران کیفیت آن را تضمین می کند. برخی از خواص این ماده شفابخش عبارت است از : حافظت بدن در برابر مشکلات قلبی و عصبی، تقویت کننده حافظه، ضد افسردگی، جلوگیری از ریزش مو، کنترل سیستم هورمون بدن، کمک به سیستم هضم و گوارش. در این مقاله به معرفی انواع و خواص زعفران می پردازیم.

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۰:۳۰
بهین مبتکران ایده
خواص قارچ

خواص قارچ؛ ۱۱ خاصیتی که این خوراکی خوشمزه را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند

 

قارچ، خوراکیِ خوشمزه‌ای است که انواع مختلف و متنوعی دارد. این گیاه ساپروفیت (saprophyte) است، یعنی کلروفیل (سبزینه) ندارد و برای رشد، مواد مغذی مورد نیازش را از گیاهان و حیوانات مرده یا در حال فساد جذب می‌کند. قارچ‌ها رنگ، بافت، شکل و خواص مختلفی دارند. قارچ خواص زیادی دارد؛ از جمله اینکه برای پیشگیری از کلسترول بالا، سرطان سینه و پروستات و دیابت خیلی مفید است و به کاهش وزن و افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن هم کمک می‌کند. قارچ به دلیل اینکه سرشار از پروتئین، ویتامین، مواد معدنی، آمینواسید، آنتی‌بیوتیک و آنتی‌اکسیدان است، می‌تواند برای رشدتان مفید باشد و از شما در برابر بیماری‌ها و عفونت‌ها محافظت کند. حالا بیایید با خواص قارچ بیشتر آشنا شویم.

شاید باورتان نشود، اما ۱۴۰,۰۰۰ نوع قارچِ خوراکی در دنیا وجود دارد که علم تنها ۱۰ درصدشان را می‌شناسد و فقط در مورد ۱۰۰ نوع‌شان تحقیق شده است. با خواندن این متن با بعضی از خواص اثبات‌شده‌ی قارچ برای سلامتی و درمان آشنا می‌شویم:

۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۰:۱۷
بهین مبتکران ایده

زهکشی و تاریخچه آن

زهکشی فرآیند خارج کردن آب سطحی اضافی و مدیریت سفره آب زیرزمینی کم عمق از طریق نگه‌داشت و دفع آب و مدیریت کیفیت آب برای رسیدن به منافع دلخواه اقتصادی و اجتماعی است، در حالی که محیط زیست نیز حفظ شود.

۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۵:۰۶
بهین مبتکران ایده
کمپوست قارچ مصرف شده

برای این که شما بتوانید محصول با کیفیتی در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهید، باید از ماده ای به نام کمپوست استفاده کنید چرا که می توانید با کمکم این ماده خاک خود را سالم تر نگه داشته و رطوبت آن را حفظ نمایید. بعد از این که شما از این ماده استفاده کردید، نام این ماده به کمپوست قارچ مصرف شده تغییر پیدا می کند که دارای خواص و مواد معدنی مفیدی برای تولید گیاهان است.

۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۰:۱۴
بهین مبتکران ایده
مقاوم سازی لوله پلی اتیلن

مقاوم سازی لوله پلی اتیلن

از دهه های گذشته در شبکه‌های آب و گازرسانی از لوله‌های پلی اتیلن استفاده می شود. در ایران نیز به دلایلی همچون کویری بودن قسمت عمده ای از کشور و تولید عمده گاز، از لوله‌های پلی اتیلن در شبکه های آب و گازرسانی استفاده می‌شود. در سال های اخیر و پس از استفاده از لوله‌های پلی اتیلن در شبکه‌های آب و گاز کشور، مواردی مبنی بر ایجاد خسارت بر این لوله‌ها در برخی استان ها مشاهده گردید و پس از تحقیق، علت صدمه دیدن لوله‌های پلی اتیلن، برخی جوندگان (موش، موریانه) تشخیص داده شده‌اند.

۲۷ مهر ۹۷ ، ۱۳:۵۴
بهین مبتکران ایده
کاشت بذر

با توجه به چالش های جدیدی که در زمینه کشاورزی وجود دارد، آگاهی از روش های کاشت بذر از اهمیت زیادی برخوردار است مخصوصا برای افرادی که تازه قصد وارد شدن به مبحث کشاورزی دارند از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است. معمولا زمان هزینه ای که برای کاشت بذر صرف می شود معمولا خیلی بیشتر از توان یک کشاورز معمولی است. از طرفی برای کاشت بذر نیاز است که شما به پارامتر های مختلفی از جمله زمان مناسب، آماده بودن شرایط زمین و … توجه داشته باشید. شرکت مهندسی کشاورزی سپید خوشه نقش جهان سعی می کند با استفاده از مقاله های آموزشی و همچنین دوره های مربوطه، مهم ترین نکات در این زمینه را به شما آموزش دهد.

 

۲۷ مهر ۹۷ ، ۱۰:۰۴
بهین مبتکران ایده
آزمایشات تولید لوله پلی اتیلن

مواد تشکیل‌دهنده لوله‌های پلی اتیلن

پلی اتیلن برای اولین بار در سال ۱۸۹۸ توسط شیمی‌دانی آلمانی کشف شد و تولید صنعتی آن در سال ۱۹۳۳ توسط دو شیمی‌دان معروف با حرارت دادن مخلوط اتیلن و بنزالدئید در فشار بالا شروع شد. این ماده که یکی از ارزان‌ترین پلیمرها به حساب می‌آید، جامدی مومی و غیر فعال است. اتیلن ماده سازنده آن از ترکیب نفت خام و گازهای طبیعی به‌وجود می‌آید. پلی اتیلن صنعتی که حاصل پلیمریزاسیون اتیلن است و به‌صورت PE نشان داده می‌شود اکثرا برای ساخت ترکیبات پلاستیکی استفاده می‌شود.

۲۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۵۰
بهین مبتکران ایده
تشخیص قارچ خوراکی از قارچ سمی

قارچ یکی از گیاهانی است که در سطح جهان به دلیل خواص بی اندازه ای که دارد همواره مورد توجه بوده است. قارچ ها می توانند در فرم و شکل های زیبایی رویش کنند. گرچه بعضی از آن ها دارای خواص دارویی بی نظیری است، برخی از آن ها نیز سمی و کشنده هستند. و از آنجایی که برخی از این قارچ ها به یکدیگر شباهت دارند روش تشخیص قارچ خوراکی از قارچ سمی بسیار اهمیت دارد.

برای تشخیص قارچ خوراکی از قارچ سمی نمی توان یک راه حل کلی ارائه کرد چرا که برای انجام این کار نیاز به اطلاعات دقیقی است در رابطه با انواع خانواده های قارچ ها. با این وجود برخی از روش ها وجود دارند که از طریق ظاهر می توانند به شما در تشخیص قارچ خوراکی از قارچ سمی کمک کنند. اما باز هم تاکید می کنیم که این روش ها نمی توانند ۱۰۰ درصد مورد اطمینان باشند.

۲۶ مهر ۹۷ ، ۰۹:۵۸
بهین مبتکران ایده
بحران آب

اگر اخبار روز دنیا را دنبال کنید متوجه می شوید که شاید دومین بحران جهان، کمبود آب است که در سراسر جهان در حال وقوع است. برای پیشگیری و مقابله با این بحران روش های مختلفی وجود دارد که با رعایت و استفاده از آن ها در مسائل روزمره زندگی می توان تا حد زیادی بر این بحران غلبه کرد. اما شاید بسیاری از افراد آبیاری زمین های کشاورزی را بزرگترین دلیل بحران آب می دانند. در این مقاله می خواهیم به تاثیر لوله پلی اتیلن در بحران آب بپردازیم.

۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۳:۴۶
بهین مبتکران ایده

بازار جهانی
کشاورزی هوشمند بزرگ‌ترین فرصت کسب‌وکار جهانی

کشاورزی به روش هیدرپونیک یکی از روش های نوین کشاورزی است .

با توجه به رشد جمعیت جهان و افزایش تقاضا برای محصولات کشاورزی، امروزه جامعه جهانی با بحران جدی غذا رو به روست و یافتن منابع جدید برای تولید محصولات کشاورزی از جمله راهکارهای موثر در مقابل این بحران است. کشاورزی هوشمند یکی از بهترین روش‌ها برای مقابله با بحران جهانی غذا و روشی نوین و مقرون به صرفه در کشاورزی محسوب می‌شود. اخیرا روزنامه گاردین، در مقاله‌ای کشاورزی هوشمند را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌های کسب‌و‌کار جهانی معرفی کرده است.امروزه با توجه به مقیاس رشد جمعیت جهانی، به‌ویژه در کشورهای در حال توسعه، افزایش تقاضای جهانی برای محصولات کشاورزی، محدود بودن زمین‌های کشاورزی قابل کشت، تغییرات آب و هوایی و… شاهد گرایش روزافزون به کشاورزی هوشمند و دقیق در زمینه تولید محصولات کشاورزی هستیم که باعث شکل‌گیری بازاری رو به رشد در این صنعت شده است.

۲۵ مهر ۹۷ ، ۰۹:۵۲
بهین مبتکران ایده