تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۱۹ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

فرآیند طراحی

این روزها به ندرت افراد از طراحان می پرسند در حوزه وب کار می کند یا در حوزه چاپ. چنین سوالی قبلا یک عادت طبیعی بود. اما این روزها به گفته جاناتان جوشا پیمنتو که مدیر محصول در ادوبی ایکس دی است و به طور منظم در مورد تکامل و تحول حوزه طراحی صحبت می کند، طراحی تحت دو  طبقه بندی بزرگ قرار گرفته است: طراحی صفحه نمایش و طراحی برای خارج از صفحه نمایش. زمانی بیشتر ورودی ها همیشه کیبورد و موس بود اما طراحان امروزی به فناوری ها و ابزارهای جدیدی دسترسی دارند و همین امر باعث می شود حوزه طراحی توسط ابعاد صفحه نمایش یا کلیک بر روی موس محدود نشود. ما حالا در بیشتر زمینه ها از طراحی استفاده می کنیم، آن ها را به کمک اصوات فعال می سازیم و از فناوری هایی همچون واقعیت افزوده و واقعیت مصنوعی استفاده می کنیم. به همین خاطر جای تعجب و شگفتی نیست که خود فرآیند طراحی هم دچار تغییر و تحول شده باشد. در این میان فرصت های بسیار زیادی برای طراحان ایجاد شده است.

۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۱
بهین مبتکران ایده
طراحی سایت مشتری

فرایند طراحی سایت در سال ۲۰۱۸ در برگیرنده چندین سری از مراحل مختلف است که به شما کمک می کند پروژه طراحی سایت خود را در زمان مقرر به پایان برسانید. اگر طراح سایت هستید باید این مرحل را مدنظر داشته باشید. اگر صاحب کسب وکاری هستید و می خواهید یک طراح حرفه ای برای سایت خود استخدام کنید، باید به مراحلی که در این مقاله بیان می کنیم توجه ویژه ای داشته باشید در غیر اینصورت قادر نخواهید بود بهترین فرد را برای پروژه خود استخدام کنید.

۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۵:۳۷
بهین مبتکران ایده
پلتفرم های تجارت الکترونیک

حوزه تجارت الکترونیک به سرعت در حال رشد و توسعه است. هر ترند جدید به یک نیاز ضروری برای همه استارت آپ های حوزه تجارت الکترونیک تبدیل می شود. به همین خاطر خرده فروشان آنلاین انتظار بالایی از  فراهم کنندگان راه حل های تجارت الکترونیک خود دارند.

۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۵:۳۱
بهین مبتکران ایده
سئو و تبلیغات

همکاری (هم افزایی یا سینرژی) در بازاریابی موتورهای جستجو

چگونه ترکیب سئو و بازاریابی موتورهای جستجوی ( SEO-SEA ) مناسبی برای خود بیابیم؟

هدف اصلی هر سایت تجاری رسیدن به رتبه بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجوست. دلیل این امر بسیار ساده است. هر چقدر رتبه سایت در صفحه نتایج جستجو بالاتر و دائمی تر باشد، احتمال کسب بازدیدکننده و هدایت آن به سمت سایت نیز بیشتر خواهد بود. دیده شدن بهتر در موتورهای جستجویی همچون گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتورها ممکن است تحت تاثیر روش های بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) همچون تبلیغات در موتورهای جستجو (SEA) و  بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو( سئو ) قرار داشته باشد. خرید تبلیغات در موتورهای جستجو و نیز بهینه سازی صفحه اصلی سایت برای  جستجوکنندگان طبیعی به سایت کمک می کند نرخ کلیک بهتری داشته باشد. به عبارت دیگر اجرای هوشیارانه کمپین های بازاریابی موتورهای جستجو می تواند بازدیدکننده را به فروش و مشتری تبدیل کند. سئو و SEA به طور متفاوت از هم عمل می کنند.با  اتخاذ تعادل مناسب بین سئو و SEA می توان  استراتژی های جامع SEM را برای هم افزایی در بازاریابی موتورهای جستجو به کار برد.

۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۳:۲۷
بهین مبتکران ایده

شرایط اقامت گرجستان در سال 2018

آخرین شرایط اقامت گرجستان در سال ۲۰۱۸

چگونه می‌توان اقامت گرجستان را با توجه به آخرین شرایط سال ۲۰۱۸ دریافت کرد؟

اقامت، اصلی‌ترین مسئله و رویدادی است که هر مهاجر در پروسه مهاجرت با آن روبه‌رو خواهد شد. در واقع بعد از انتخاب محل و کشور موردنظر باید به سراغ شرایط اجازه ورود و زندگی در آن به شیوه قانونی باشد. پس اگر شما به دنبال راه‌های مطمئن و قانونی اقامت در کشور اروپایی گرجستان را دارید، با شرکت سرمایه گذاری و مهاجرتی جورجیا سرویس همراه باشید.

۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۲:۲۸
بهین مبتکران ایده

خرید و اجاره مغازه

همه چیزهایی که اتباع غیر گرجی در مورد خرید و اجاره مغازه در گرجستان باید بدانند

اقامت در گرجستان به هر شکل دائم و یا موقت امکان خرید و اجاره مغازه را برای اتباع خارجی فراهم می‌سازد و هر شخص مقیم گرجستان می‌تواند مالکیت مغازه خود را داشته باشد.

در گرجستان نوسان قیمت وجود ندارد و همچنین قیمت‌ها بر اساس دلار آمریکا تعیین می‌گردند که سودآوری خوبی با تبدیل به ریال ایران خواهند داشت.

بنابراین چنانچه قصد خرید و یا اجاره مغازه در گرجستان را دارید و به دنبال قیمت مغازه، بهترین مکان جهت راه‌اندازی کسب‌وکار و درآمدزایی در گرجستان و نیز به دنبال شرایط خرید و اجاره مغازه در گرجستان هستید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

۱۱ آذر ۹۷ ، ۱۲:۱۵
بهین مبتکران ایده

حوزه گردشگری

آمارهای منتشر شده از سازمان جهانی گردشگری نشان می دهد؛ نرخ رشد گردشگری در سال ۲۰۱۶ ، ۴ درصد افزایش داشته است. بر اساس تخمین های مشابه این سازمان، هر سال حدود ۴۳ میلیون نفر به گردشگران بین المللی اضافه می شوند. رشد حوزه گردشگری در کشورهای در حال توسعه تقریبا دو برابر سریع تر می باشد. آسیا و اقیانوسیه از لحاظ جذب گردشگران جدید، مناطق پیشرو هستند. در حال حاضر گرجستان نیز به عنوان یک کشور در حال توسعه در حوزه گردشگری با رشد بالایی رو به رو است. گردشگری گرجستان در نیمه اول سال ۲۰۱۷ رونق خوبی داشت و با افزایش گردشگران داخلی و همچنین مسافران بین المللی همراه بود. بخش گردشگری در حال رشد کشور گرجستان به طور سیستماتیک در گزارش های بین المللی منعکس شده است.

۱۰ آذر ۹۷ ، ۱۲:۰۹
بهین مبتکران ایده
پمپ های گاز

خرید بنزین و گاز نیازمند تصمیمات و انتخاب های اصلی در زندگی روزمره است. می خواهید بنزین معمولی بزنید یا سوپر؟ می خواهید از طریق کارت پرداخت کنید یا نقدی؟

هیچ کیف پولی نیاز نیست. شما می توانید گاز را به کمک صفحه نمایش خودروی خود خریداری کنید:

تنها تصمیمی که در این شرایط باید اتخاذ کنید، چیزی است که قصد دارید در باک خودروی خود بریزید. محققان در حال کار بر روی ساخت پمپ های گاز متصل شده از طریق اینترنت هستند تا بتوانند به افراد اجازه دهند از طریق صفحه نمایش خودروهای خود از این خدمات بهره ببرند. ایده اجرای این طرح بسیار ساده است زیرا  بر روی فناوری هایی که در حال حاضر داریم تکیه دارد.

۱۰ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۵
بهین مبتکران ایده

دانشگاه های کشور گرجستان

چشم انداز آینده کشور گرجستان برای رقابت در اقتصاد جهانی به میزان زیادی به توانایی آن برای تولید نیروی کار ماهرانه با استفاده از آموزش دانش، فنون و مهارت های روز دنیا به دانشجویان، بستگی دارد. ایجاد تغییرات سازنده در سیستم آموزشی گرجستان ، مستلزم تلاش طولانی مدت و پایدار است که در حال حاضر با استفاده کردن از تجربه بسیاری از کشورهای دارای سیستم های آموزشی مدرن، در حال محقق شدن است.

از آنجایی که مدارک ارائه شده توسط دانشگاه های معتبر و بین المللی این کشور در سراسر جهان شناخته شده و ارزشمند خواهد بود ، بنابراین گرجستان می تواند مکان مناسبی برای ادامه تحصیل شما باشد. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین دانشگاه های کشور گرجستان می پردازیم .

۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۱:۵۹
بهین مبتکران ایده
فناوری های خانه هوشمند

فناوری های خانه هوشمند

چند دهه قبل، ایده کنترل کردن ترموستات منزل، لامپ ها و سیستم های امنیتی از راه دور  و از طریق گوشی های هوشمند به نظر شبیه داستان های علمی تخیلی می آمد اما در سال ۲۰۱۷ این ها بخشی از فناوری های منزل هستند. فناوری های موجود در بازار در حال رشد است و می تواند به مقادیر بسیار زیادی در سال برسد. سال ۲۰۱۸ شاهد پیشرفت های بیشتری در حوزه صنعت خانه هوشمند خواهیم بود و دستگاه هایی همچون گوگل هوم، الکسا، آمازون اکو بیش از پیش از هوش مصنوعی و سایر موارد استفاده خواهند کرد. در این مقاله از وب سایت اینترنت اشیا شرکت بهین مبتکران ایده سعی می کنیم ۱۴ مورد از پیش بینی های موجود در حوزه فناوری های خانه هوشمند را با هم مرور کنیم.

۰۹ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۰
بهین مبتکران ایده