تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۳۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

تشخیص عسل طبیعی از عسل تقلبی

خواص شگفت‌انگیز و ارزش غذایی زیاد عسل سبب شده است که از دیرباز پزشکان طب سنتی و جدید خوردن آن را توصیه نمایند. فواید عسل و مزه شیرین آن سبب شده که طرفداران زیادی داشته باشد که همین امر باعث به وجود آمدن افرادی سودجو شده است تا با تهیه عسل تقلبی از شیره و شکر و فروش آن جیب خود را پر بکنند. در این راه چندین روش‌ تجربی و علمی جهت تشخیص عسل طبیعی از تقلبی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

 

۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۹
بهین مبتکران ایده

معمولا هنگامی که در خانه نیستید ممکن است دچار شک و تردیدهایی در مورد امنیت منزلتان شوید که باعث می شود ذهنتان از کاری که در آن لحظه انجام می دهید منحرف شده و به طور کلی روند فعالیت های روزانه شما را دچار اخلال کند. به عنوان مثال به مسائل امنیتی همچون قفل بودن درب منزل و  تنظیمات آژیر خطر یا خطرات احتمالی ناشی از روشن ماندن یکی از وسایل برقی فکر می کنید و یا نگران به هدر رفتن انرژی در محیط خانه هستید. اما با داشتن یک خانه هوشمند ، می‌توانید تمام این نگرانی‌ها را با نگاه سریع به گوشی هوشمند یا تبلت خود و اطمینان از وضعیت خانه از بین ببرید. برای همین منظور شما می‌توانید برخی از ابزار و لوازم موجود در خانه را به اینترنت متصل کرده و هوشمند سازید تا آن‌ها بتوانند هنگامی که در منزل نیستید با هم و با شما ارتباط برقرار کنند. در واقع هر دستگاهی که در خانه شما از برق استفاده می‌کند می‌تواند بر روی شبکه هوشمند خانگی شما قرار بگیرد و به این ترتیب در هر لحظه و مکانی طبق دستورات و فرمان شما عمل کند.

شما به هر طریقی از جمله با صدا، کنترل از راه دور، تبلت یا گوشی هوشمند می توانید این فرمان را به دستگاه مورد نظر منتقل کنید و در این صورت دستگاه مورد نظر نیز در خانه به دستور شما واکنش درست خواهد داد. بیشتر برنامه ‌های نرم افزاری در خانه های هوشمند مربوط به نورپردازی، امنیت خانگی، وسایل برقی و تنظیم دمای محیط منزل هستند.

۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۵
بهین مبتکران ایده
کلان داده در شهرهای هوشمند

ما با اینترنت اشیا دقیق و هوشمندتر می شویم و شهرهایمان نیز هوشمندتر می شوند

حالا افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف به مرکز شهرها مهاجرت می کنند. برخی ها به خاطر یافتن شغل و برخی ها به خاطر تغییر در سبک زندگی به سراغ این مراکز می روند. برخی از افراد هم هستند که دلایل خاص خودشان را دارند. مهاجرت از روستا به سمت نواحی شهری در حال افزایش است و به همین خاطر شهرها باید بتوانند تجهیزات موثرتری ارائه کنند و قادر باشند از این افزایش جمعیت پشتیبانی نمایند. این روزها خیلی ها هستند که تلاش می کنند به کمک اینترنت اشیا هوشمندتر شوند و شهرها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شهرهای هوشمند در نواحی بزرگ تر به یک موضوع عادی تبدیل شده اند. موارد به هم پیوسته باعث شده است جوامع ما نیز در حال تغییر باشد.

۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۲
بهین مبتکران ایده
هوشمندسازی خانه‏ ها

سیستم های امنیتی خانه هوشمند دارای مزایای قابل توجهی نسبت به مدل های امنیتی خانه ‏های سنتی دارند. هوشمند سازی خانه نه تنها امنیت ساکنین را افزایش داده بلکه موجب مصرف بهینه انرژی، کاهش هزینه ‏های جاری نیز می‏شود. در این مقاله به مزایای استفاده از خانه‏ های هوشمند اشاره شده است.

گوشی ‏های هوشمندی که در جیب ما قرار دارد ابزارهای قدرتمندی هستند که زندگی را برای ما آسان‏تر می‏کنند، و هر پیشرفتی در تکنولوژی ظرفیت آن را به میزان چشمگیری افزایش می‏دهد. قدم بزرگ بعدی در جهت حرکت به سمت تکنولوژی هوشمند استفاده از تکنولوژی برای هوشمندسازی خانه‏ ها است. یکی از بزرگترین گرایشات جدید در نوآوری‏ های صنعت دیجیتال استفاده از سیستم‏ های پیشرفته یکپارچه در منازل است. بدون تردید ما در عصر طلایی توسعه تکونولوژی قرار داریم. طی دو دهه گذشته، از استفاده از تلفن‏ های سیمی برای برقراری ارتباط به کامپیوترهای بسیار کوچک جیبی رسیده ایم که توانایی ده‏ ها فعالیت ارتباطی همزمان را دارد. اگر ظهور تلفن‏ های هوشمند یکی از پیشرفت‏ های بزرگ تکنولوژی پیشرفته در سال ۲۰۰۰ بود، یک قدم بزرگ بعدی در سال های آتی توسعه خانه‏ های هوشمند است.

۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۳
بهین مبتکران ایده
تولید جوانه های خوراکی با دستگاه کشت

رشد روز افزون جمعیت جهان و مشکلات مواجهه با کمبود غذا، سال هاست کشاورزان را به این فکر انداخته است تا با استفاده از روش های مبتکرانه و خلاق و در عین حال سازگار با محیط زیست، درحوزه کشت گیاهان برای تولید مواد غذایی در محیط هایی که در آن زمین های قابل کشت در بسیاری از مناطق در دسترس نبوده و یا بسیار نادر و در حال از بین رفتن هستند، اقدام نمایند. یکی از این روش های مبتکرانه در این صنعت، استفاده از دستگاه کشت برای تولید جوانه های خوراکی بوده است.

استفاده از این دستگاه به ویژه برای محیط های چالش برانگیزی مانند شهرهای کوهستانی و مناطفی که دچار کمبود آب هستند بسیار مفید و کاربردی بوده و در عین حال منجر به افزایش سرعت کشت محصولات و در نتیجه تولید انبوه جوانه های خوراکی آن هم با کیفیت بالا شده است. از سوی دیگر با توجه به افزایش آگاهی مردم از خواص این جوانه های مغذی و گسترش چشمگیر مصرف این جوانه ها در رژیم غذایی افراد، در حال حاضر این نوع از کسب و کار، رونق زیادی پیدا کرده است. دستگاه کشت می تواند وسیله ای مناسب به جهت تامین نیاز روزانه مردم به این جوانه های خوراکی محسوب شود. در ادامه به شرح فرآیند تولید جوانه های خوراکی با دستگاه کشت می پردازیم.

۲۳ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۵۳
بهین مبتکران ایده
وبلاگ موفق

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد چگونه می توانید یک وبلاگ موفق در سال ۲۰۱۹ ایجاد کنید. اگر به فکر ایجاد وبلاگ خودتان هستید یا اگر در حال حاضر وبلاگی دارید به خاطر داشته باشید که در سال جدید وبلاگ نویسی به سطح پیشرفته ای خواهد رسید. در این مقاله سعی می کنیم مواردی را با هم مرور کنیم که به هنگام راه اندازی وبلاگ باید به خاطر داشته باشید. وقتی می خواهید وبلاگی را راه اندازی کنید باید همه چیز را از قبل برنامه ریزی نمایید. اگر اینکار را نکنید نمی توانید به موفقیت برسید چون در حال حاضر وبلاگ نویسی به سطح پیشرفته ای رسیده و رقبای زیادی در این حوزه فعالیت می کنند.

قبل از اینکه بخواهید وبلاگی را راه اندازی کنید باید موارد متعددی را آماده نمایید تا بتوانید در زمان کوتاه به موفقیت برسید. اجازه دهید این موارد را با هم مرور کنیم. پس همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوایی همراه باشید.

۲۳ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۰
بهین مبتکران ایده
آبیاری

از امروز به فکر فردا باشیم …

   مهندسان آینده کشور چه راهی را برای آبیاری، انتخاب می کنند ؟

   آیا پیشرفت سیستمهای آبیاری متوقف خواهد شد ؟

   روشهای آبیاری ارائه شده در آینده چه خصوصیاتی را باید دارا باشند ؟

   و….

   آبیاریِ دنیای جدید

   آبیاریِ ثقلی چیست و چه مزایایی دارد ؟

   آبیاریِ ثقلی بهتر است یا آبیاری قطره ای ؟

   آبیاریِ نواری بهتر است یا آبیاری قطره ای و ثقلی ؟

   آبیاریِ تراوا چیست ؟

   آبیاریِ بابلر چیست ؟

سوپر جاذبه چیست و تا چه حد در جذب و نگهداری آب و مواد غذایی موثر هستند و می توانند در کاهش میزان مصرف آب نقش داشته باشند ؟ آیا سوپر جاذبه را می توان به عنوان یک روش آبیاری معرفی کرد ؟   

۲۳ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۰۲
بهین مبتکران ایده

دوران بارداری

بارداری برای هر زن همراه با شادی و خرسندی است. در عین حال، این وضعیت چالشی بزرگ برای سلامت شماست. شما باید در مورد سلامتی فرزندی که هنوز متولد نشده فکر کنید، بنابراین در دوران بارداری داشتن رژیم غذایی سالم دغدغه اصلی شما می‏شود. انتخاب رژیم غذایی مناسب در دوران بارداری بسیار مهم است و بنابراین ترجیح داده می شود که مادران رژیم غذایی متنوع داشته باشند و انواع مختلف مواد غذایی را دریافت کنند.

مواد غذایی مورد نیاز برای یک زن باردار باید حاوی مواد مغذی لازم مانند مواد معدنی، ویتامین‏ها، پروتئین‏ها و فیبرها به میزان کافی به منظور حفظ سلامت مادر و نیازهای کودک باشد. خوشبختانه، دو نوع مواد غذایی وجود دارد که به طور کامل این نیازها را تامین می‏کنند: میوه های خشک و آجیل.

۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۳
بهین مبتکران ایده
اصطلاحات تخصصی خانه هوشمند

مزایا و فواید فراوان خانه هوشمند سبب شده است که افراد زیادی به فکر هوشمند سازی ساختمان یا محل کار خود بیفتند. اما واضح است که این فناوری مانند هر تکنولوژی نوظهوری دیگر دارای واژگان و اصطلاحات تخصصی است که نام آن‌ها و کاربردشان برای افراد غیرمتخصص ناآشنا بوده و سبب سردرگرمی آن‌ها می‌شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مهمترین اصطلاحات و واژه‌های تخصصی خانه هوشمند نظیر گجت‌ها، دوایس‌ها، پروتکل و امثال آن آشنا شوید.

۱۸ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۵
بهین مبتکران ایده
استانداردهای قابل قبول

مواردی که سایت ها باید قبل از بازاریابی دیجیتال و سئو انجام دهند:

سایت شما دفتر مجازی شماست که بازدیدکنندگان می توانند از آن دیدن کنند. این سایت است که نشان می دهد شرکت شما در چه زمینه ای فعالیت دارد و برای چه چیزی از سایر رقبا متمایز شده است. دیگر آن روزها که طراحی سایت یک موضوع اختیاری بود یا اینکه می توانست یک فضای آنلاین معمولی باشد تمام شده است. اگر سایت شما یک مکان مهم برای نگهداری شهرت یا اعتبارتان باشد یا کانالی برای جذب آگاهی از برند و درآمدزایی، باید بتواند به اندازه یک فروشگاه فیزیکی برایتان مفید واقع گردد و به اندازه آن جدی گرفته شود. مهم تر از همه این است که سایت شما دفتر کار مجازی و فروشگاه تان است که بازدیدکنندگان می توانند از آن بازدید کنند.

این سایت است که نشان می دهد شرکت شما در چه زمینه ای فعالیت دارد و برای چه چیزی از سایر رقبا متمایز شده است. به همین خاطر است که سایت باید به اندازه کانال های دیگر مهم باشد و بتواند استانداردهای موجود را رعایت کند. خوب حالا سوال اینجاست که چگونه می توانید به استانداردهای قابل قبولی دست پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

۱۷ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۵
بهین مبتکران ایده