تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۳۶ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تعطیلات

وقتی به پایان سال نزدیک می شویم خیلی ها دچار خستگی می شوند یا دیگر نمی توانند به درستی از تعطیلاتشان لذت ببرند. در این مقاله قصد داریم روش های هوشمندسازی خانه ها را با هم مرور کنیم. در این روش ها ازفناوری های هوشمندی همچون UnificationEngine استفاده می شود. به کمک همین تغییرات می توانید برای تعطیلاتتان خانه ای هوشمند ایجاد کنید.

۲۸ تیر ۹۸ ، ۰۹:۲۶
بهین مبتکران ایده
توسعه دهنده وب

چه بخواهید شغلی که در حال حاضر دارید را تغییر دهید یا دوست داشته باشید بعد از چند وقت به شغل جدیدی ملحق شوید، می توانید به مشاغلی فکر کنید که حقوق و انعطاف پذیری خوبی دارند. یکی از این مشاغل توسعه دهندگی وب است ( استفاده از زبان های برنامه نویسی برای ساخت سایت).

خوب حالا سوالات زیادی به ذهن خطور می کند. برای اینکه فردی به توسعه دهنده وب تبدیل شود باید چه کارهایی انجام دهد؟

به نظر رسیدن به این هدف کمی دشوار می رسد اما مسیر رسیدن به شغل توسعه دهندگی وب انقدرها هم که فکر می کنید سخت و صعب العبور نیست. در این میان منابع زیادی هست که می توانید از آن ها برای رسیدن به هدف تان استفاده کنید. خیلی از این منابع حتی به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرند.

در این مقاله قصد داریم گام های اساسی برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب را با هم مرور کنیم. همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوایی همراه باشید.

۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۶
بهین مبتکران ایده

گرمایش و سرمایش خانه هوشمند

گرم نگه داشتن خانه در فصول سرد و یا بالعکس خنک سازی آن در فصول گرم، یکی از دغدغه های فکری است که  اغلب افراد برای داشتن آسایش بیشتر در هنگام استراحت در منزل توجه خاصی به آن نشان می دهند. سیستم های تهویه مطبوع سنتی نظیر بخاری و یا کولرها، از روش های قدیمی و پر زحمت برای ایجاد یک دمای مناسب در فضای خانه هستند که در عین حال انرژی زیادی را نیز مصرف می کنند. بنابراین استفاده از روش های مدرن امروزی برای هوشمند سازی خانه ها نظیر استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی هوشمند می تواند راه حل خوبی در برابر به کار بردن روش های قدیمی به حساب بیاید.

۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۰
بهین مبتکران ایده

انواع عسل

عسل یک مایع شیرین ساخته شده توسط زنبورهای عسل، با استفاده از شهد گل‌ ها است. طعم شیرین عسل به خاطر وجود برخی از قندهای طبیعی نظیر ساکاروز، فروکتوز و گلوکز در ترکیبات آن است. عسل خواص ضد عفونی‌کننده و ضد باکتریایی زیادی دارد و در حال حاضر علم پزشکی مدرن نیز موفق به پیدا کردن کاربردهای آن در درمان برخی از بیماری ‌های مزمن و مبارزه با عفونت ها شده ‌است. عسل ها اصولا با توجه به منبع اصلی گیاهی که زنبور عسل از آن تغذیه کرده و عسل از شهد آن ساخته ‌شده است متفاوت اند و به این ترتیب انواع آنها، خواص، رنگ و طعم های گوناگونی خواهند داشت. آشنایی با انواع عسل و خواص آن می تواند به انتخاب یک نوع عسل مناسب برای رژیم غذایی شما، کمک کند. زنبورها ممکن است از یک یا چندین گیاه تغذیه کنند. به طور مثال هنگامی که پوشش گیاهی منطقه ای که کندوی عسل در آن واقع شده است عموما از یک نوع گیاه خاص باشد، زنبورهای آن منطقه برای درست کردن عسل بیشتر از همان گیاه تغذیه خواهند کرد، به همین دلیل عسل ایجاد شده ویژگی ها و خواص مرتبط با همان گیاه را دارد. اما به دلیل تنوع زیاد گل‌ هایی که زنبورها از آنها تغدیه می کنند، عسل های تولید شده نیز دارای انواع مختلفی هستند که در اینجا به معرفی برخی از رایج ترین آنها خواهیم پرداخت.

۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۰:۳۶
بهین مبتکران ایده
اسلیپ لاین

مراحل فرآیند اسلیپ لاین

دستورالعمل طراحی مهندسی موردنیاز برای یک پروژه اسلیپ لاین از ۵ مرحله تشکیل میشود:

  1. قطر لوله آستری را انتخاب کنید.
  2. ضخامت دیواره لوله آستری را تعیین کنید.
  3. ظرفیت جریانی را بدست آورید.
  4. دسترسی های مورد نیاز مثل خروجی های منهول، دیوار آب گردان و اتصلات واسط(TF) را طراحی نمایید.
  5. اسناد قرارداد را تکمیل نمایید.

در ادامه همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن ، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید تا به بررسی مراحل اسلیپ لاین بپردازیم:

۲۵ تیر ۹۸ ، ۰۹:۳۴
بهین مبتکران ایده
لوله آستری

در مطلب قبل هفت مرحله اساسی دستورالعمل اسلیپ لاین را نام بردیم و تا مورد ۴ آن را توضیح دادیم. همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن ، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید تا به ادامه این دستورالعمل ها بپردازیم:

۵- نصب لوله آستری

درج لوله آستری پلی اتیلنی را می توان با یکی از چندین روش موجود به انجام رسانید. لوله های پلی اتیلن تک جداره را که از قبل جوشکاری شده اند را می توان به محل موردنظر «کشیده» یا به آنجا «هل داد». از سوی دیگر، لوله های پروفیلی با اتصلات گسکت دار را باید فقط با استفاده از روش هل دادن نصب نمود تا عایق بندی های ضد نشتی آنها حفظ شود.

روش «کشیدن»: آستری های پلی اتیلنی از پیش جوشکاری شده را می توان با استفاده از یک کابل و بکسل کردن آن، به محل مورد نظر کشید. کابلی که از دستگاه بکسل می آید، به درون لوله فعلی که قرار است اسلیپ شود، وارد می گردد. سر کابل خارج شده از لوله فعلی بصورتی ایمن به قطعه آستری محکم شده و به آن اجازه می دهد که از درون لوله فعلی کشیده شده و به محل مورد نظر انتقال پیدا کند.

۲۳ تیر ۹۸ ، ۰۸:۵۴
بهین مبتکران ایده
بذر گیری سبزیجات

پرورش سبزی یا در اصطلاح سبزی‌کاری به معنای تولید گیاهان علفی یک‌ساله، دوساله و یا چندساله در جهت استفاده از قسمت‌های مختلف قابل‌خوردن برای انسان نظیر ساقه، برگ، میوه، گل و غیره است. سبزی به دلیل ارزش غذایی بسیار بالا و رشد سریع‌تر و آسان‌تر نسبت به سایر گیاهان علاوه بر کشت در سطوح بالا، در منزل نیز جهت برطرف کردن نیاز خانواده هم پرورش می‌یابد. عوامل محیطی زیادی در کشت و بذر گیری سبزیجات و برای اعمال حیاتی آن مانند فتوسنتز، تنفس، تعرق، جذب آب، رشد و انتقال مواد غذایی دخیل هستند که در ادامه مهم‌ترین این موارد را بررسی می‌نماییم. لازم به ذکر است مطلب زیر برگرفته از تحقیق «کشت، داشت و برداشت سبزی» گردآوری‌شده توسط «مرضیه آنتیک و فاطمه دربیدی» است.

۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۰
بهین مبتکران ایده
مشکلات گوارشی

اتیسم نوعی از اختلالات رشدی عصبی است که با آسیب شدید در تعامل اجتماعی و مهارت های ارتباطی و نیز وجود رفتارها، علائق و فعالیت های کلیشه‏ ای مشخص می‏شود. اختلالات معده ای- روده‏ای و نشانه‏ های مربوط به آن (دردهای شکمی، سوءهاضمه، یبوست و اسهال) در کودکان مبتلا به اتیسم به میزان زیادی گزارش شده است.

اختلالات طیف اوتیسم (ASD) معمولا با علائم اجتماعی و رفتاری آن تعریف می‏شود و مشکلات بیماری‏های گوارشی در بین کودکان مبتلا به اوتیسم گاهی اوقات کمتر مورد توجه قرار می‏گیرد. بروز بیماری‏های گوارشی در کودکان اوتیسم در مقایسه با کودکان سالم متفاوت و در بعضی مواقع با تاخیر صورت می‏گیرد. بدلیل ناتوانی کودک اوتیسم در برقرای ارتباط کلامی و داشتن درک متفاوت از درد تشخیص و درک علائم درونی بیماری مانند درد، ناراحتی، سوزش سر دل یا تهوع بسیار مشکل است.

۲۲ تیر ۹۸ ، ۰۹:۳۴
بهین مبتکران ایده
ایمیل سرد

زمانی که صحبت از یادگیری یک مهارت به میان می آید شما باید در مسیر درستی قرار گرفته باشید. شاید توسعه دهنده یا طراح وب هستید یا تلاش می کنید هر دوی این کارها را انجام دهید. برای رسیدن به جایی که در آن قرار دارید سخت کار می کنید و در حال حاضر مهارت های مورد نیاز برای ورود به شغل را یاد گرفته اید. با اینحال وقتی به دنبال شغل در دنیای فناوری می روید باز هم به دست آوردن شغل رویایی و جلب توجه شرکت مدنظر کمی برایتان دشوار می شود و نمی توانید در همان ملاقات اول بر روی کارفرمایتان تاثیر بگذارید. خوب حالا سوال اینجاست که اگر تنها گزینه موجود ارسال رزومه به صورت آنلاین باشد چگونه می توان شغل رویایی را به دست آورد و به عنوان بهترین فرد خود را نشان داد. شما باید در این زمینه بسیار فعال باشید.

در ابتدا چنین کاری ممکن است دشوار به نظر برسد اما نوشتن ایمیل سرد (ایمیل معرفی) به استراتژی های خاصی نیاز دارد و اگر به درستی استفاده شود می تواند به شما در رسیدن به شغل مدنظرتان کمک کند. همین قانون زمانی که می خواهید خدمات فریلنسری تان را به مشتری بالقوه نشان دهید هم صدق می کند. گاهی از اوقات نوشتن ایمیل های منحصر به فردی که شما را از دیگران متمایز می کند می تواند بسیار دشوار باشد.

۱۹ تیر ۹۸ ، ۱۱:۱۹
بهین مبتکران ایده
خواص پلیمر

پلیمر چیست:

پلیمرها در سه نوع گرمانرم ها یا تروموپلاستیک ها، گرما سخت ها یا ترموست ها، الاستومرها تقسیم‏بندی می‏شوند. از انواع ترموپلاستیک‏ ها می‏توان به نایلون، پلاستیک های گرما سخت (ترموست ها) اشاره کرد که دارای ویژگی هایی از جمله آنکه همزمان با افزایش دما نرم و در عین حال با خنک شدن آن به حالت اولیه (سختی اولیه) برمی‏گردند. از دیگر قابلیت‏ های ترموپلاستیک ‏ها این است که در شرایط تحت فشار یا در حضور کاتالیزورها تغییر شکل ایجاد شده دائمی خواهد بود. از قابلیت‏های الاستومرها می‏توان به توانایی مقاومت در برابر تغییر شکل بدون پاره شدن اشاره کرد.

نقش پلیمر در پلاستیک‌های زیست تخریب پذیر

تولید صنعتی پلیمر در ساخت پلاستیک‌های زیست تخریب پذیر به شکل استخراج مستقیم پلیمرها از توده زیستی گیاه است. پلیمرهایی که طبق روش گفته شده تولید می‌شوند غالبا شامل سلولز، نشاسته، انواع پروتئین‌ها، فیبرها و چربی‌های گیاهی هستند. این نوع پلیمرها به صورت بنیان مواد پلیمری و محصولات طبیعی مورد استفاده قرار می‏گیرند. مونومر پلیمر نوع دیگری از موادی هستند که پس از طی پروسه‏ های شیمیایی از جمله تخمیر و هیدرولیز می‌توانند در صنعت استفاده شوند.

با توجه به افزایش و اهمیت استفاده از لوله‏ های پلاستیکی در تأسیسات صنعتی و ساختمان‏ ها انتخاب نوع مناسب لوله ‏های پلاستیکی برای کاربرد خاص بسیار ضروریی است و نیازمند و نیازمند مطالعه و شناخت انواع معمول این لوله‏ هاست. در ادامه همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن ، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید تا با انواع محدودی از پلیمرها آشنا شوید و کاربرد و خواص آن ها را بررسی کنیم:

۱۹ تیر ۹۸ ، ۰۹:۲۷
بهین مبتکران ایده