تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۱۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

XML

XML همه جا هست. این گزینه برای سرورها، امنیت وب، به روزرسانی ها و سایر موارد به کار می رود. زمانی که صحبت از وردپرس به میان می آید، XML به اندازه زبان های محبوبی همچون PHP توجه افراد را به خود جلب نمی کند. با اینحال اشنایی با XML و نحوه استفاده از آن می تواند برای هر صاحب سایت یا برنامه نویسی مفید باشد. در این مقاله قصد داریم به اصول XML بپردازیم و در مورد کاربردهایش حرف بزنیم.سپس روش هایی را برای استفاده از این گزینه در وردپرس مرور خواهیم کرد.

۲۹ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۳۷
بهین مبتکران ایده
اتصال لوله های پلی اتیلن

یکی از بخش های جدانشدنی سیستم های لوله کشی، روش های بکار رفته برای اتصال قطعات است. در یک طراحی مهندسی صحیح، نوع و کارایی تکنیک مورد استفاده برای اتصال قطعات و دستگاه ها و همچنین دوام اتصالات ایجاد شده مد نظر قرار می گیرند. یکپارچگی و انطباق پذیری تکنیک هایی که برای اتصال لوله های پلی اتیلن مورد استفاده قرار می گیرند، به طراح اجازه می دهد تا از مزایای عملکردی پلی اتیلن در طیف وسیعی از کاربردها، بهره برداری کند. همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید.

۲۷ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۵۶
بهین مبتکران ایده
فرآورده های قارچ گانودرما

خواص درمانی قارچ گانودرما به قدری زیاد است که از آن با نام قارچ جان افزا نیز یاد می شود. این قارچ از دیرباز در کشور چین کاربردهای زیادی در طب سنتی داشته است. در حال حاضر نیز متخصصان زیادی از سراسر دنیا خواص بی نظیر قارچ گانودرما را تایید می کنند و به آن لقب شاه گیاهان دارویی را داده اند. از آنجایی که عصاره این قارچ به تنهایی بسیار تلخ و دارای بو و طعم نامطبوعی است در گذشته فقط به صورت دارو مصرف می شد، ولی خوشبختانه در حال حاضر از ترکیب این اکسیر جوانی با  قهوه، چای و نوشیدنی های دیگر فرآورده های جدیدی با خواص دارویی فوق العاده به وجود آمده است که می توان با مصرف روزانه، علاوه بر لذت بردن از طعم عالی آنها، برای همیشه سالم زندگی کرد. فرآورده های مختلف قارچ گانودرما را می توانید در قالب انواع قهوه، هات چاکلت، قرص و … تهیه و مصرف نمایید. آشنایی با فرآورده های قارچ گانودرما به شما کمک خواهد کرد تا متناسب با ذائقه خود این گیاه بی نظیر دارویی را در برنامه غذایی روزانه بگنجانید. در ادامه محصولات به دست آمده از قارچ گانودرما را معرفی خواهیم کرد.

۲۶ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۳۹
بهین مبتکران ایده
طراحی واکنشگرا

امروز می خواهیم با هم ببینیم طراحی سایت واکنشگرا به چه معناست، سایت ها چگونه می توانند از چنین رویکردی بهره ببرند و مفاهیم اصلی آن دربرگیرنده چه چیزی است. در ادامه با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن، سئو و بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ و  برندینگ، تولید محتوا و تبلیغات آنلاین همراه باشید.

۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۲۶
بهین مبتکران ایده
تشخیص قارچ خوراکی

با توجه به تنوع بسیار بالای گونه‌های قارچ در طبیعت، شناخت همه آن‌ها و تشخیص سمی و یا خوراکی بودنشان کاری بس مشکل است و نیاز به تحقیقات و تجربه فراوان در این زمینه دارد. اما بر اساس یافته بیشتر انواع گونه‌های قارچ موجود در طبیعت خوراکی بوده و در مقابل تعداد کمتری از گونه‌های قارچ، سمی هستند. البته هنوز بر سر تعداد گونه‌ها اختلاف نظر بوده؛ اما به عقیده برخی فقط ۲۵۰ گونه قارچ سمی خطرناک در طبیعت موجود در برابر هزاران گونه قارچ خوراکی موجود است. اما همین تعداد کم گونه‌های سمی قارچ دلیلی بر بی‌اهمیت آن‌ها نیست؛ چراکه آمار بالای مسمومیت و حتی مرگ‌ومیر در دنیا ناشی از مصرف قارچ سمی، خود گواهی محکم بر مسئله اهمیت آشنایی با روش‌های تشخیص قارچ خوراکی از قارچ سمی است.

 

۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۳۳
بهین مبتکران ایده
سئوی منفی

چگونه می توان از لینک های بد و اسپم ریکاوری کرد و آن ها را شناسایی نمود؟

تا به حال برایتان پیش آمده است درباره سئوی منفی حرف هایی بشنوید؟ شاید درباره اینکه سئوی منفی یک افسانه است و نمی توان اینکار را انجام داد حرف هایی شنیده باشید. یا اینکه فکر کنید قربانی سئوی منفی بر روی سایتتان شده اید و به خاطر نوسانات لینک های اسپم به مشکل برخورده اید. صرف نظر از آنچه که درباره سئوی منفی شنیده اید، در این مقاله قصد داریم اطلاعات دقیق تری در این باره در اختیارتان بگذاریم. در ادامه توضیح خواهیم داد سئوی منفی چیست، چقدر شایع است و چگونه می توانید بفهمید قربانی این موضوع شده اید یا خیر. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید باقی مقاله را مطالعه کنید.

۲۱ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۱۶
بهین مبتکران ایده
خطوط لوله پلی اتیلن نگهداشته شده

ویژگی هایی دمایی و خمش های متناظر با آن ها در خطوط لوله پلی اتیلن نگهداشته شده یا آویخته، مشابه ویژگی هایی است که در مورد خطوط لوله نگهداشته نشده گفته شد. در اینجا دو فاکتور دیگر هم باید لحاظ شوند: خمش تیری و پیکربندی نگهدارنده یا قلاب. همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن ، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید.

۱۹ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۴۶
بهین مبتکران ایده

فواید آجیل چهار مغز

مصرف آجیل به دلیل میزان بالای اسیدهای چرب سالم، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی تاثیر بسیاری بر سلامت افراد دارد. آجیل چهار مغز به دلیل غنی بودن از اسید چرب امگا-۳، ویتامین E، منیزیم، مس و اسید فولیک خطر ابتلا به بیماری های قلبی-عروقی، دیابت نوع ۲، التهاب و سایر بیماری‏های مزمن را کاهش می‏دهد. با ما همراه باشید تا مروری بر فواید آجیل چهار مغز بیاندازیم.

۱۷ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۲۰
بهین مبتکران ایده
ترندهای فناوری

اگر در صنعت فناوری فعالیت می کنید به احتمال زیاد متوجه شده اید که تغییراتی در این حوزه رخ داده است. افراد زمان زیادی را به صحبت کردن درباره ترندهای فناوری های موجود صرف می کنند و دوست دارند درباره آن اطلاعات بیشتری کسب نمایند. در کنار صنعت مد، دنیای فناوری نیز به سرعت تغییر می کند و هر روز ابداعات و نوآوری های جدیدی به آن اضافه می شود. تمرکز ما نیز خوش بینانه است. چه چیزی در این میان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؟ چه چیزی باعث شکل گیری آینده خواهد شد؟ با وجود تغییرات زیادی که در این حوزه رخ می دهد ممکن است در سال جدید برخی از این موارد به سرعت ناپدید شود یا دچار تغییراتی گردد. برخی از این موارد اهمیت چندانی ندارند و برخی شان ممکن است برای افراد بسیار مهم باشند. در این شرایط مواردی که دیگر وجود ندارند جایشان را به ابزارهای مرتبط، قدرتمند و آموزنده ای خواهند داد. در این مقاله قصد داریم فهرستی از ترندهای فناوری و ابزارهایی که ممکن است در سال ۲۰۱۹ ناپدید شوند را بیان خواهیم کرد. برخی از این موارد در حال حاضر ناپدید شده اند و برخی ممکن است در آینده ای نه چندان دور رخت بر بندند. همچنان با شرکت بهین مبتکران ایده  ارائه دهنده مقالات و خدمات اینترنت اشیا در حوزه خانه هوشمند، گلخانه هوشمند و شهر هوشمند همراه باشید.

۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۲۷
بهین مبتکران ایده
امنیت مدارس و دانشگاه ها

امنیت مدارس و دانشگاه ها: چگونه فناوری های هوشمند این مکان ها را امن تر می سازد؟

والدین همیشه زمانی که کودکانشان در مدرسه هستند نگران اند و زمانی که دختر یا پسرشان برای اولین بار وارد دانشگاه می شود هم ممکن است این نگرانی را با خود داشته باشند. فرزند شما به طور امن از دوران دبیرستان عبور کرده است، از میان خطراتی که ممکن است به هنگام ورزش تهدیدش کند جان سالم به در برده است و از موارد دیگری همچون مهمانی رفتن یا شب دیر به خانه آمدن هم عبور کرده است. حالا زمان آن فرا رسیده است که به دانشگاه برود. زمانی که فرزندتان با شما زندگی می کند می توانید بر روی کارهایی که انجام می دهد نظارت داشته باشید. اما زمانی که وارد دانشگاه می شود نمی توانید مطمئن باشید که در امنیت کامل به سر می برد. اینجا دقیقا همان جایی است که پای فناوری به بحثمان باز می شود.

۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۱۱
بهین مبتکران ایده