تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۲۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تجهیزات مورد نیاز پرورش زالو

تجهیزات مورد نیاز پرورش زالو ی طبی تنوع زیادی دارند، با این حال هزینه زیادی ندارند و شما می‌توانید با صرف هزینه مناسبی آنها را برای مزرعه خود تهیه کنید. پرورش زالو امروز بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته‌است و کشور ایران نیز اقلیم مناسبی برای پرورش این جاندار دارد. زالو مصارف متعددی از تهیه برخی داروها تا روغن‌های مختلف دارد و ظرفیت امکان صادرات آن به کشورهای دیگر نیز فراهم شده است.

مزرعه پرورش زالو نیاز به تجهیزات ویژه‌ای دارد. خرید بعضی از آنها در بعضی مواقع لازم و در برخی موارد نیز غیرضروری است. این تجهیزات با توجه به نوع و روش فعالیت متغیر هستند. در ادامه مواردی از این وسایل ضروری اشاره می‌شود.

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۷:۳۹
بهین مبتکران ایده
مزرعه داری هوشمند

در دنیای دیجیتال امروز، تعجب برانگیز نیست که کشاورزان به سمتاینترنت اشیا ، کلان داده و M2M روی آورده اند تا بتوانند نتایج کارهایشان را به حداکثر برسانند، جریان ثابتی از  غذاها را حفظ کنند  و بهره وری خود را بهبود ببخشند.  از آنجایی که جمعیت جهان روز به روز در حال افزایش است  باید از سیستم های مزرعه داری هوشمند به عنوان بخش ادغام شده ای از سیاست های کشاورزی در کل جهان استفاده شود.

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۷:۱۷
بهین مبتکران ایده
لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ چیست و چرا لینک بیلدینگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؟

چرا در دنیای لینک بیلدینگ تازه کار و مبتدی باشید یا اینکه سال ها اینکار را انجام داده باشید قطعا این راهنما برایتان مفید خواهد بود. حوزه سئو و لینک بیلدینگ همیشه در حال تغییر است و این روزها اهمیت به دست آوردن لینک های با کیفیت بیشتر از قبل خود را نشان می دهد. اگر می خواهید در دنیای آنلاین رقابت کنید و جایگاه خوبی در موتورهای جستجو به دست آورید باید کمپین های لینک بیلدینگ را درک کنید و نحوه اجرایش را بشناسید. در این مقاله به همین موضوع خواهیم پرداخت و تلاش خواهیم کرد شما را در مسیر درستی قرار دهیم. موارد زیادی هست که باید مدنظر داشته باشید اما سعی می کنیم این موارد را به فصل های ساده و کاربردی طبقه بندی کنیم. امیدواریم از این راهنما لذت ببرید

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۵:۵۳
بهین مبتکران ایده

تاثیر توت خشک بر سلامتی

توت سفید به هر دو صورت تازه و خشک استفاده می‏شود. توت خشک در مقایسه با نوع تازه آن دارای طبع گرم و‌ تر است. با توجه به اینکه توت خشک حاوی مقادیر بالای مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن است، بنابراین در حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها نقش بسیار مهمی دارد. در ادامه به برخی از مهمترین خاصیت‌های توت خشک و تاثیر توت خشک بر سلامتی اشاره شده است:

۲۵ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۷
بهین مبتکران ایده
سرعت سایت

سئو چیست؟

SEO مخفف Search Engine Optimization مجموعه کارهایی است که به منظور بهبود کمیت و کیفیت ترافیک ورودی به وبسایت از طریق موتورهای جستجو صورت می‏گیرد. برای درک بیشتر سئو باید به دو مقوله کیفیت و کمیت ترافیک توجه شود.

۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۵:۴۷
بهین مبتکران ایده
اثرات درمانی زالو

زالو درمانی از دوران مصر باستان روشی مرسوم برای درمان ناهنجاری‌های سیستم عصبی، درمان مشکلات مربوط به دندان، مراقبت از پوست و عفونت‌ها بوده است. از آنجا که بزاق زالو حاوی پپتیدها و پروتئین‏های مربوط به لخته کردن خون است، امروزه در جراحی پلاستیک و دیگر جراحی‌های میکروسکوپی از آنها استفاده فراوانی می‌شود. این ترشحات به عنوان ماده ضد انعقاد نیز شناخته می‏شوند. خون‌رسانی زالوها به زخم و جراحت‌ها در بهبودی آنها تاثیر بسزایی دارد.

استفاده از روش زالو درمانی به دلیل توانایی آنها برای نیش عمیق و ایجاد خونریزی حتی پس از جدا شدن از محل زخم به سایر روش‏ های درمانی ترجیح داده می‏شود. اندازه زالوها پس از اتمام مکیدن خون می‏تواند به طول ۱۲ سانتی‏متر برسد. آنها دارای مکنده‏ های قدامی و خلفی هستند که در انتهای باریک سر قرار دارد. مکنده قدامی ۳ آرواره دارد که هر کدام شامل۶۰ تا ۱۰۰ دندان برای گاز گرفتن است. مکنده خلفی برای خزیدن استفاده می‏شود.

۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۷:۳۴
بهین مبتکران ایده
شبکه های خانگی اینترنت اشیا

در اکتبر سال ۲۰۱۸، NCCIC با همکاری مقامات امنیت سایبری در استرالیا، کانادا، نیوزیلند و انگلستان و آمریکا گزارشی را ارائه کردند. چیزی که در این یافته ها هشداردهنده بود اکثریت قریب به اتفاق سوء استفاده های حرفه ای بود که بر روی شبکه های امن توسط هکرها انجام شده بود. اینترنت اشیا بسیار گسترده تر از آن چیزی است که بیشتر افراد فکر می کنند. این فناوری در برگیرنده عناصر متعددی است که انتقال داده را از یک نقطه به نقطه دیگر ممکن می سازد. دستگاه های مکانیکی متعددی که با اینترنت مجهز هستند، رایانه ها و گوشی ها بخشی از اینترنت اشیا هستند و در این میان سایت ها، شبکه ها و سرورها نیز به کار می روند.

اینترنت اشیای شما نیازی به تعامل فرد به فرد ندارد. حتی لازم نیست فرد با دستگاه هم تعامل داشته باشد اما ارتباط دستگاه به دستگاه در آن ضروری است. خوب همه این هایی که گفتیم چه ارتباطی به شما دارد؟ این موضوع بدین معنی است که هکرها می توانند وارد فضای شخصی اینترنت اشیای شما شوند و اطلاعات تان را بدزدند. در این مقاله روش هایی که هکرها می توانند به دستگاه های شخصی اینترنت اشیای شما نفوذ کنند را بیان می کنیم و توصیه هایی برای مقابله با چنین شرایطی را ارائه می نماییم.

۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۷:۱۱
بهین مبتکران ایده
آماده سازی لوله

آماده سازی لوله

در هنگام جوشکاری با استفاده از کوپلینگ های الکتروفیوژنی، اطمینان حاصل کنید که سر لوله ها گونیا شده است. محل جوش باید کاملا تمیز باشد. ممکن است لازم باشد برای این کار از آب یا الکل ایزوپروپیل ۹۰ % (بدون افزودنی ها و بدون تغییر ماهیت) استفاده شود. سپس سطوحی از لوله که در جوش مشارکت دارند، باید مورد تراش قرار بگیرند؛ به این معنا که باید مواد رویی زدوده شوند تا مواد دست نخورده تمیز، نفوذ یابند. این کار را می توان با ابزارهای مخصوصی که ویژه همین کار هستند و توسط سازندگان قطعات ساخته شده اند، انجام داد. همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید.

۲۰ مهر ۹۸ ، ۱۷:۵۲
بهین مبتکران ایده

انواع برنج ایرانی

به طور کلی برنج یکی از پر مصرف ترین وعده های غذایی در ایران است که در کنار اغلب غذاهای ایرانی نظیر قیمه، قرمه سبزی، کباب و … به عنوان ناهار و یا شام سرو می گردد. کشورهایی نظیر هندوستان، چین و فیلیپین بیشترین کشت برنج را در دنیا به خود  اختصاص داده اند. برنج ایرانی نیز یکی از قدیمی ترین و مرغوب ترین انواع برنج در دنیا است که عطر و طعم بی نظیرش طرفداران زیادی دارد. هدف از ارائه این مقاله آشنایی با انواع برنج ایرانی است. نزدیک به ۸۰ درصد کشت برنج ایرانی مربوط به استان های گیلان و مازندران است. البته استان های دیگری نظیر گلستان، اصفهان و خوزستان نیز اقدام به کاشت و برداشت برنج می کنند اما به خاطر شرایط متغیر آب و هوایی به عنوان زیستگاه دائمی برنج ایرانی محسوب نمی شوند. برنج از آن دسته محصولات کشاورزی است که کاشت، داشت و برداشت بسیار سختی دارد و نیازمند آب فراوانی است و دلیل این که برنج ایرانی بیشتر در شمال کشت می شود وفور آب در این منطقه از کشور می باشد. برنج های ایرانی اغلب با برندهای مختلف نظیر موسوی طارم، صدری هاشمی، گلستان، سنگ طارم، باب خانه، نمونه، برنج بی نام، فریدونکنار، فرشاد، طارمی محلی و… شناخته می شوند. برندهای گوناگون برنج در ایران در واقع از گونه های مختلف برنج ایرانی برای تولید محصول خود استفاده می کنند.

۱۹ مهر ۹۸ ، ۱۰:۵۸
بهین مبتکران ایده
بسته‌بندی زالو

زالو نوعی کرم حلقوی از گروه کرم‌های آبزی و از راسته آرواره‌داران است. بدن این جانور که  بین ۳ تا ۲۵ سانتیمتر و عرض بدن حدود ۱ سانتیمتر است، قابلیت انقباض و انبساط فراوانی دارد. در جلوی بدن زالو بادکشی وجود دارد که مرکب از دو حلقه است که دهان در این ناحیه واقع شده‌است. در انتهای بدن نیز یک بادکش مدور شامل  هفت حلقه وجود دارد که زالو توسط این بادکش، خود را به یک نقطه متصل می‌کند؛ در واقع این بادکش نقطه اتکایی برای حرکت کردن است. زالو سه فک دارد که هرکدام ۱۰۰ دندان دارد؛ یعنی در مجموع یک زالو حدود ۳۰۰ دندان فوق‌العاده ریز دارد.

۱۸ مهر ۹۸ ، ۱۷:۲۲
بهین مبتکران ایده