دیجیتال مارکتینگ در معماری داخلی و چیدمان
هیچ صنعتی وجود ندارد که دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال منجر به توسعه و رونق آن نشود. چرا که بخش مهمی از آنچه که تحت عنوان بازاریابی آنلاین شناخته و نامیده میشود، هماکنون در بستر تلفنهای همراهِ هوشمند در اختیار بیش از ۴۰ میلیون کاربر ایرانی قرار دارد. استفاده از این پتانسیل عظیم، تخصصی است که هر صنعتی را به جلو میراند اما بعضی از حوزهای کاری به دلیل ماهیت و ذات فعالیت تطابق بیشتر و سریعتری با ابزارهای فناوری دارد. مثل گردشگری و یا چیدمان داخلی. صنایعی که به سادگی و توسط عموم مردم با جذابیت بالا به تصویر کشیده میشود، مسیر کوتاهتری را در دیجیتال مارکتینگ طی میکنند. اگر در زمینه چیدمان، طراحی داخلی و دکوراسیون فعال هستید کافیست جستجوی کوتاهی در وب یا شبکههای اجتماعی داشته باشید تا به حجم محتوا تولیدی به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران پی ببرید. دیجیتال مارکتینگ تخصصی چیدمان به شما کمک میکند، به سادگی بتوانید بخش اعظم بازاریابی آنلاین خودتان را به این حوزه متمرکز کنید.
بازاریابی اینترنتی و ژورنالهای دیجیتال
در گذشته عکاسی، چاپ و انتشار ژورنالهای دکوراسیون، چیدمان و معماری داخلی یک فرایند کاملا تخصصی به شمار میآمد، حتی یک شغل کاملا مستقل بود، با سهولت دسترسی عموم مردم به ابزارهای عکاسی سریع و اشتراک گذاری تصاویر در فضای مجازی مثل اینستاگرام نه تنها ژورنالسازی حرفهای از بین نرفت باعث شده تفاوت حرفهای و آماتور در این حوزه بیشتر از هر زمان دیگری خود را نشان دهد. امروز یک عکس یا مطلب قابل تأمل از یک دکور زیبا بارها و بارها بازنشر میشود، حتی اگر توسط یک غیرحرفهای یا کسی که متخصص دکوراسیون نیست منشتر شده باشد و در مقابل آن ممکن است نتیجه زحمات چندین ساله یک طراح یا مجری دکوراسیون داخلی در میان انبوه تصاویر و فیلمهای منتشر شده این حوزه به آسانی گم شود. تولید، انتشار و بروز رسانی محتوایی که مزیتها و جذابیتهای یک صنعت، خصوصا از نوع چیدمان را نشان دهد یک تخصص است. این تخصص را حتما بیاموزید و به کار بگیرید.
دیجیتال مارکتینگ یا ساخت صفحه و کانال
تصور بسیار از فعالان صنعت چیدمان بر این است که حتما یک صفحه در اینستاگرام، یک کانال در تلگرام و شاید هم وبسایتی داشته باشند برای معرفی خدمات و نمونهکارها، همه این موارد شرط لازم تجارت امروز است نه شرط کافی، این چیزی هست که بقیه هم دارند و خواهند داشت. دیجیتال مارکتینگ فرایند مداوم، هدفمند و بههم پیوستهای است که به شما کمک میکند در اینترنت و همچنین شبکههای اجتماعی مشتریان واقعی خودتان را به آسانی پیدا کنید، مزیت و کیفیت کسب و کارتان را بیشتر و بهتر معرفی کنید، رقبایتان را بهتر ارزیابی کنید و در مجموع حضور حرفهای در میان فعالان صنعت خودتان داشته باشید. مدیریت سایت یا صفحهای در رسانههای اجتماعی به منزله ویترین بیرونی خدمات و صنعت شماست، ویترینی که قابلیت تعامل دوطرفه دارد.
نیاز بازار، رصد رقبا و تعیین چشمانداز بازار
چیدمان و معماری داخلی به سرعت در حال صنعتی شدن است. زمانی استفاده از طرحهای خاص و بدیع معماری داخلی منحصر به خانههای لوکس و خاص بود اما امروزه همه چیز در حال صنعتی شدن است. انواع پیشساختههای صنعتی، سقفهای کاذب سبک، چوب و سنگ مصنوعی به سرعت در حال دگرگون کردن بازار چیدمان است. این امر وسعت بازار و گسترش کسب و کارهای حوزه معماری داخلی را به دنبال دارد. گسترش صنعت چیدمان به همراه وسعت بازار باعث خواهد شد بازاریابی و رقابت به همان اندازه گسترده و بعضا سخت شود. دیجیتال مارکتینگ به شما این قابلیت را خواهد داد تا شخصیت و کلاس کاری منحصر بهفرد خودتان را ایجاد کرده و حفظ کند.
بازاریابی متمرکز به کمک دیجیتال مارکتینگ چیدمان
وسعت کسب و کارهای حوزه چیدمان به شکلی است که کمتر شرکتی را میتوان یافت که در همه حوزههای قدرت اجرا و رقابت دائم داشته باشد. یکی از دلایل شاخه به شاخه شدن بعضی از مجریان یک صنعت عدم تمرکز بر حوزه خاصی از صنعت در حال فعالیت خودشان است. دیجیتال مارکتینگ در هر لحظه قابلیت رصد آمار و ارزیابی مسیر طی شده را به شما خواهد داد، تمرکز بازاریابی یعنی تمرکز بر صنعت و حوزهای از فعالیت، این تداوم کار در یک حوزه منجر به کاهش هزینهها و توان رقابت بالاتر در قیمت خواهد شد. آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو با تمرکز بر صنایع مختلف آماده ارائه راهکاری خاص صنعت چیدمان و معماری داخلی برای گسترش تجارت شما در فضای مجازی است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.