تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

امروزه اکثر کمپانی ها از شبکه های اجتماعی برای معرفی تجارت خود ستفاده می کنند ولی متاسفانه بیشتر آنها از روش های درستی برای این کار استفاده نمی کنند. اگر درک درستی از این شبکه ها داشته باشید به راحتی از آنها می توانید برای ارتقای خود استفاده کنید.

با هر شبکه اجتماعی به صورت منحصر به فردی رفتار کنید

قرار دادن محتوای یکسان در همه شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، تلگرام، اینستگرام و … می تواند کار بسیار ساده ای باشد. اما در صورتی که این محتوا به به درستی انتخاب نشده باشد می تواند به ضرر شما تمام شود. هر شبکه اجتماعی دارای یک ساختار منحصر به فرد است. نه تنها از لحاظ قرار دادن محتوا بلکه از نظر ارائه آن و استفاده از آن. مثلا شما یک برند تجاری را در نظر بگیرید که در یک رویداد همراه با کارمندان خود شرکت کرده است. روش صحیح استفاده از این تبلیغ این رویداد این است که صاحب کمپانی عکسی از خود به همراه کارمندان خود در فیسبوک منتشر کند که نشان می دهد آنها در این رویداد شرکت کرده اند. ولی برای استفاده از شبکه اجتماعی LinkedIn مناسب است که مقاله ای در مورد این رویداد گذاشته شود .

شرکای خود را افزایش دهید

بسیاری از شرکت ها برای پیشبرد اهداف خود با سایر شرکت ها همراه می شوند تا به یک هدف مشترک برسند. اگر شما همیشه از شرکت خود در شبکه های اجتماعی معرفی کنید می تواند این برداشت صورت گیرد که شما به نوعی افراد را تحت فشار قرار می دهید. بنابراین مناسب است که در میان ارائه فعالیت های خود ، فعالیت های شرکای کاری خود را نیز بیان کنید. زیرا این یک راه عالی برای بیان اخبار مرتبط با صنعت شماست و به شما کمک می کند تا حرفه ای به نظر برسید.

برقراری ارتباط

برای معرفی خود کافی نیست که پست هایی را در شبکه های اجتماعی خود قرار دهید. یکی از روش های موثر برای در ارتباط قرار گرفتن با مخاطبان خود ایجاد گروه هایی است که بتوانید با استفاده از اعضای خود با آنها در ارتباط قرار بگیرید. به عنوان مثال ایجاد گروهی در شبکه اجتماعی LinkedIn. یکی از روش های دیگر این است که شما در با ارتباط با سایر دیگر گروه های صنعتی قرار بگیرید و از آن طریق خود را به دیگران معرفی کنید.

همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همراه باشید تا با ترندهای تاثیر گذار شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۷ بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های جدید شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۷

یکی از نکات هیجان انگیز در باره مدیریت شبکه ها و رسانه های اجتماعی،به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال ، فرصتی است که برای آزمایش ویژگی های جدید و تکنولوژی جدید ارائه می دهد.بیشتر از هر کانال یا منطقه بازاریابی دیجیتال،رسانه های اجتماعی یک وضعیت ثابت دارند.شبکه های اجتماعی نیاز به رسمیت شناخته شدن مداوم دارند زیرا به طور مداوم در حال تکامل هستند.و اگر تکنولوژی رشد خود را از دست دهند،یا یک شبکه دیگر شروع به ارائه محصول جدید یا فعالیت بیشتر کند،کاربران ،بدون فکر به سمت شبکه دوم کشیده می شوند.

نتیجه برای مدیران نام تجاری و بازاریابان دیجیتال ،بسیار حائز اهمیت است تا درکنار این روند ،بتوانند همچنان آزادانه و خلاقانه به تست ویژگی ها و تاکتیک های جدید ادامه دهند.در اینجا به اشاره به برخی از برندها ،که به اضافه کردن امکانات جدید به استراتژی خود در سال ۲۰۱۷ پرداختند،می پردازیم.

۱-تبلیغات استوری اینستاگرام

اینستاگرام در ماه مارس ۲۰۱۷ شروع به راه اندازی تبلیغات استوری کرد.آگهی های استوری ،آگهی هایی تمام صفحه است که در میان پست های کابری نمایش داده می شود.به دلیل ماهیت تمام صفحه بودن تبلیغات استوری،اینستاگرام ،آنه ها را به عنوان یک فرمت همه جانبه و جذاب و فراگیر ارتقا داده است.کاربران می توانند آن تبلیغات را از دست بدهند،اما چون آنها به صورت تمام صفحه نمایش داده می شوند،بازتابی بهتر از روش های تبلیغاتی سنتی داشته اند.

چند ماه پس از انتشار، اینستاگرام گزینه های با هدف تبلیغاتی را که در هنگام راه اندازی در دسترس بود،از دسترس خارج کرد.برند ها هم اکنون می توانند تبلیغات را از طریق برنامه های مختلف شامل ترافیک ،نمایش ویدیو،تبدیل و نصب برنامه های موبایل خریداری کنند.این امر،یک فرمت جذاب و جدید را برای برندها با اهداف فراتر از آگهی نام تجاری فراهم می کند.هنگامی که همه چیز گفته و انجام میشود،تبلیغات استوری،یک فرصت تبلیغاتی همه جانبه برای برند ها به منظور برقراری ارتباط با مشتریان فراهم میکنند.آن ها همچنین فرصتی برای گفتگوی دوستانه با مخاطبان را در لحظات مختلف فراهم میکند.

۲-ویدئو های زنده:

ویدئوی زنده در سال ۲۰۱۷ به لطف کمپانی جهانی پخش facebook live در سال۲۰۱۶ شروع شد.در آوریل ۲۰۱۷ فیس بوک اشاره کرد که “یکی از هر پنج فیس بوک یک پخش زنده است-و در طول سال گذشته ،ساعت تماشای پخش زنده فیس بوک بیش از ۴ برابر به صورت روزانه افزایش پیدا کرده است.”این آمار نشان دهنده ی قانع کننده بودن ویدئو های زنده ی فیس بوک به عنوان یک فرمت جدید و محبوب است که برندها میتوانند از این ویژگی محبوب استفاده کنند.

خاصیت زنده بودن ویدئوهای فیس بوک باعث می شود ویدئوها به آسانی و به سرعت پیش بروند وهمچنین امکان استفاده برای همه ی کاربران را نیز فراهم کرده و نیاز به داشتن تخصص فنی و یا شخص ثالثی نیست.برندها می توانند ازطریق ویدئوهای زنده اقدام به متنوع کردن محتوای مربوطه خود به عنوان یک استراتژی محتوای قوی،کنند.در اواخر سال ۲۰۱۶،ویدئوی زنده نیز برای اولین بار در اینستاگرام ساخته شد.محتوای فیلم ویدئویی اینستاگرام ،مانند استوری اینستاگرام کوتاه است و پس از پایان جریان،ناپدید میشود.فیلم های زنده درصفحات استوری کاربران وارد شده و ویدئو های مشهور نیز در بخش کاوش یا جستجوی عمومی،با اضافه کردن گزینه ی قابلیت کشف،گروه بندی می شوند.

۳-تمرکز بر پیام رسانی:

سیستم عامل پیام رسانی قطعا جدید نیست.اما تمرکز بیشتر بر پیام رسانی در این لیست گنجانده شده است،زیرا کاربران زمان بیشتر و بیشتری را صرف سیستم عامل های پیام رسانی تلفن همراهی مانند مسنجر،wechat،whatsapp وkikمیکنند.در نتیجه شاید بهتر باشد یگوییم که محبوبیت سیستم عامل های پیام رسانی نسبتا جدید است.به راحتی می توانید درخواست های بازاریابی سیستم عامل های پیام رسانی را مشاهده و کنترل کنید زیرا کاربران به طور منظم برای بررسی و پاسخ به پیام ها رجوع میکنند.ما شاهد شرکت های زیادی هستیم که در حال استفاده از سیستم عامل های پیام رسانی برای برقراری ارتباط با مشتریان خودهستند- برقراری ارتباط از طریق سخن گفتن و یا ملاقات،به جای برقراری ارتباط از طریق ایمیل یا تلفن .این یک حرکت هوشمندانه است ،وقتی شما متوجه می شوید که ۶۱% از کاربران اینترنت ایالات متحده می گویند که علاقه مند به استفاده از برنامه های پیام رسانی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود هستند.

۴-هشتگ موقعیت و استوری اینستاگرام:

اینستاگرام اخیرا توانایی اضافه کردن موقعیت مکانی و هشتگ را به استوری ها اضافه کرده است.این ویژگی باعث می شود که استوری ها بسیار بیشتر از قبل قابل تشخص باشند .در حال حاضرکاربران می توانند استوری ها را در سربرگ explore اینستاگرام بر اساس مکان و یا علاقه ی شخصی که از طریق هشت مشخص می شوند ،پیدا کنند. این ویژگی کاربران را بیشتر تشویق به استفاده از این پلت فرم ها می کنند و بخش کل explore اینستاگرام را نیز جذاب تر از گذشته کرده است. بستر های نرم افزاری همیشه به دنبال راه هایی برای جذب کاربران در هر زمان می پردازند در نتیجه این فرصتی مناسب را برای بازاریابان فراهم کرده که از طریق استوری های اینستاگرام در فضای گسترده دیجیتال امروزی ،به گسترش بازار فروش خود بپردازند.

۹۶/۱۱/۰۶

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.