بعد از انتشار پست وبلاگی، برای دریافت ترافیک بیشتر آن را چگونه تبلیغ کنیم؟
همه ما خیلی خوب می دانیم که دریافت ترافیک برای وبلاگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. نوشتن پست های وبلاگی خوب به تنهایی باعث افزایش ترافیک وبلاگ نمی شود. شما باید آن را در شبکه های مختلفی به اشتراک بگذارید. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و ببینیم چگونه می توانیم پست های وبلاگی مان را تبلیغ کنیم.
بعد از انتشار پست در وبلاگ، باید آن را ترویج کنیم چون افراد زیادی هستند که کار وبلاگ نویسی می کنند و این موضوع باعث افزایش رقابت در این حوزه شده است. اگر محتوای خوبی در وبلاگ تان می نویسید اما آن ها را ترویج نمی کنید نمی توانید در دنیای وبلاگ نویسی موفق شوید.
بعد از انتشار پست، آن را کجا تبلیغ کنیم؟
خیلی از سایت های عالی هستند که می توان به کمک آن ها پست های وبلاگی را تبلیغ نمود. اگر بعد از دنبال کردن این نکات شروع به کار کردید متوجه افزایش ترافیک وبلاگ تان خواهید شد. علاوه بر این، می توانید جامعه ای از طرفداران و هواداران را برای خودتان ایجاد کنید.
در این مقاله سعی می کنیم برخی از شبکه های محبوبی که می توانید به کمک آن ها پست های وبلاگی تان را تبلیغ کنید معرفی نماییم.
پست های وبلاگی تان را بر روی فیس بوک به اشتراک بگذارید:
فیس بوک (Facebook) یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین شبکه های اجتماعی موجود در جهان است و میلیون ها نفر هر روز از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. به همین خاطر می توانید تعداد افرادی که بر روی پست تان کلیک خواهند کرد را تخمین بزنید. بنابراین می توانید لینک پست وبلاگی تان را در پروفایل فیس بوک، صفحه فیس بوک و گروه فیس بوکی به اشتراک بگذارید.
پست های وبلاگی تان را در توییتر منتشر کنید:
توییتر (Twitter ) دومین شبکه اجتماعی محبوب و بزرگ در جهان است که به شما کمک می کند ترافیک بیشتری به سمت وبلاگ تان جذب کنید. شما می توانید عنوان و لینک پست تان را به اشتراک بگذارید چون توییتر بیشتر از ۱۴۰ کلمه اجازه انتشار به شما نمی دهد.
پست هایتان را در پینترست به اشتراک بگذارید:
پینترست (Pinterest) شبکه اجتماعی بصری محسوب می شود. اگر در پست های وبلاگی تان از تصویر استفاده می کنید می توانید با اشتراک گذاری آن در پینترست ترافیک سایت را افزایش دهید.
پینترست بهترین مکان برای تبلیغ محتواهایی همچون تصویر و اینفوگرافیک است.
پست هایتان را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید:
گوگل پلاس (Google+) پلتفرم خود گوگل است و قدرتمندترین ابزاری است که می توان به کمک آن محتوای وبلاگی را تبلیغ کرد. در گوگل پلاس می توانید جامعه ای برای سایت تان ایجاد کنید و محتوا را در آن به اشتراک بگذارید. لینک پست های وبلاگی تان را هم در پروفایل گوگل پلاس و هم جوامع آن به اشتراک بگذاریدو
پست هایتان را در ردیت منتشر کنید:
همانطور که می دانید ردیت (Reddit) یکی از محبوب ترین سایت های بازاریابی محتوایی است که در آن وبلاگ نویسان و کسب وکارهای زیادی حضور دارند و کارهایشان را تبلیغ می کنند. این سایت به شما اجازه می دهد ویدئوهای یوتیوبی، تصاویر، پست های متنی و لینک پست های وبلاگی را به اشتراک بگذارید. در ردیت، باید لینک پست تان را در ساب ردیت منتشر کنید. هر ساب ردیت قوانین خاص خودش را دارد و اگر از این قوانین تبعیت نکنید مسدود خواهید شد.
پست هایتان را در لینکداین به اشتراک بگذارید:
لینکداین (LinkedIn) یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی موجود است. شما می توانید با اشتراک مطالب تان، ترافیک زیادی به سمت سایت جذب کنید. اگر مقاله ای درباره موضوعات شغلی، حرفه ای یا مرتبط با کسب وکار در وبلاگ تان منتشر کرده اید می توانید آن را در لینکداین به اشتراک بگذارید.
خبرنامه ایمیلی ارسال کنید:
اگر از طریق فرمی ایمیل کاربران را جمع کرده اید می توانید از این آدرس ها به نفع خودتان استفاده کنید. لینک پست های وبلاگی را به کمک ایمیل برای کاربران ارسال کنید. فقط یک چیزی را به خاطر داشته باشید. تنها بخش کوچکی از پست وبلاگی را از طریق ایمیل ارسال کنید. این متن و عنوان را جذاب سازید تا خواننده رغبت بیشتری برای کلیک بر روی آن داشته باشد.
به جامعه Quora بپیوندید:
Quora سایت پرسش و پاسخ است. در این سایت می توانید با اشتراک لینک پست وبلاگی تان، سایت را تبلیغ کنید. وقتی به سوال فردی پاسخ می دهید، لینک پست وبلاگی تان را هم به آن اضافه کنید. این بهترین پلتفرم برای افزایش ترافیک به سایت است. همچنین می توانید بفهمید دیگران چه سوالاتی دارند و بر اساس آن یک مقاله بنویسید.
پست هایتان را در Skill Infinity به اشتراک بگذارید:
Skill Infinity مکان عالی برای وبلاگ نویسانی است که بعد از نوشتن پست وبلاگی می خواهند آن را تبلیغ کنند. این سایت به وبلاگ نویسان کمک می کند با سایر افراد هم ارتباط داشته باشند. بعد از انتشار مقاله، می توانید آن را در سایت ثبت کنید. کافیست لینک تان را اضافه کنید و بر روی دکمه submit کلیک نمایید.
پست تان را بر روی BizSugar به اشتراک بگذارید:
BizSugar هم پلتفرم خوبی برای تبلیغ و ترویج پست های وبلاگی است. در این سایت می توانید پست های وبلاگ کسب وکار، ویدئوها و سایر محتواها را به اشتراک بگذارید. جوامعی که در این سایت هستند به محتوای موجود امتیاز می دهند. پست هایی با کیفیت بالاتر امتیاز بیشتری دریافت می کنند و در صفحه اصلی نشان داده می شوند.
پست تان را در Scoop.it به اشتراک بگذارید:
Scoop.it بهترین ابزار برای گردآوری محتواست. این سایت به شما اجازه می دهد محتوایی با موضوعات مختلف را به اشتراک بگذارید و سازماندهی کنید. Scoop.it سه پلن قیمت گذاری سالانه و یک نسخه رایگان داردد. نسخه رایگانش به شما اجازه می دهد ۵۰ پست را به اشتراک بگذارید.
از سایت IndiBlogger استفاده کنید:
IndiBlogger یکی از محبوب ترین جوامع وبلاگ نویسی در هند است که به افراد کمک می کند پست های وبلاگی شان را به اشتراک بگذارند.شما می توانید به رایگان به این سایت ملحق شوید و محتوایتان را به اشتراک بگذارید.
قبل از انجام اینکار باید وبلاگ تان را تایید کنید که ۱۵ الی ۲۰ روز زمان می برد. این گزینه بهترین جامعه موجود برای ارتباط با وبلاگ نویسان هندی است.
پست هایتان را در Digg به اشتراک بگذارید:
اگر داستان یا خبری را بر روی وبلاگ تان منتشر کرده اید، Digg می تواند بهترین پلتفرم برایتان باشد. اگر محتوای شما در صفحه اصلی نشان داده شود می توانید به راحتی ۱۰ هزار بازدید بگیرید. این سایت محتوای مرتبط و ترغیب کننده ای را به کاربرانش ارائه می کند. به همین خاطر همیشه محتوای با کیفیت به اشتراک می گذارد.
مطالب تان را در ManageWP به اشتراک بگذارید:
ManageWP جامعه منابع وردپرسی است که در آن آخرین منابع وردپرسی به اشتراک گذاشته می شود. اگر آموزشی برای وردپرس دارید می توانید از این گزینه برای تبلیغ آن استفاده کنید. برای اشتراک گذاری باید امتیاز داشته باشید. این امتیاز با نمره دادن به دیگران به دست می آید.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.