مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
اگر از دیجیتال مارکتینگ به درستی استفاده شود به کسب و کار شما این امکان را خواهد داد تا به بازارجدید، مشتریان جدید، رشد بلند مدت و فروش بیشتر برسد. با این حال، پیچیدگی های فن آوری های دیجیتال می تواند شما را در انتخاب استراتژی مناسب دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارتان با دشواری رو به رو سازد، به همین علت شما برای انتخاب بهترین روش دیجیتال مارکتینگ به مشاوره نیاز خواهید داشت. برای بهینه سازی طرح بازاریابی دیجیتال کسب و کار خود می توانید از مشاوره آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو استفاده نمایید. آنچه در برنامه دیجیتال مارکتینگ شما مهم است ایجاد یک رابطه خوب با پایگاه مشتریان است و برای انجام این کار، باید به اولویت بندی اعتبار و شخصیت برندتان توجه ویژه ای داشته باشید. در حالی که پیشنهادات فراوانی برای راه اندازی و توسعه دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارتان وجود دارد ولی یادگیری و به کارگیری تمامی آنها با سطوح مختلف پیچیدگی، زمان و هزینه زیادی لازم خواهد داشت. بنابراین شما نیازمند مشاوره دیجیتال مارکتینگ خواهید بود تا بتوانید بهترین استراتژی را در مدت زمانی کوتاه و با پرداخت هزینه مناسب انتخاب نمایید.
کسب و کار خود را با رقبای خود مقایسه کنید
شما می توانید به سادگی از گوگل بازدید کنید و برای مدتی در رابطه با کسبوکار خود تحقیق کنید. حتی اگر هم اکنون وب سایت دارید وب سایت خود را با وب سایت سایر مشاغل برجسته مقایسه کنید. آیا آنها گرافیک و محتوای بهتری دارند؟ راه حلهای بازاریابی دیجیتالی دیگران مثل وب سایت، خبرنامهها، رسانههای اجتماعی،وبلاگها و یا ویدیو چقدر مفید بوده است؟ آیا آنها توانسته اند به اهداف تجاری خود دست یابند؟ آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو برای راهنمایی بیشتر در خصوص این موضوع و سایر موضوعات مرتبط با دیجیتال مارکتینگ در اینجا تلاش می کند تا فرآیند دیجیتال مارکتینگ را برای شما ساده سازی کند و شما را در شناخت بهترخدمات بازاریابی دیجیتالی کمک کند و نحوه استفاده از هر کدام را به صورت ساده تر توضیح دهد.
انواع مشاوره های دیجیتال مارکتینگ بهیدو
مشاوره جهت شناسایی اهداف و راه اندازی وب سایتی مطابق با آن
اولین قدمی که برای موفقیت در کسب و کار با استفاده از دیجیتال مارکتینگ به شما پیشنهاد می دهیم راه اندازی سایت بعد از شناسایی اهداف تجاری است. به طور کلی هدف اولیه هر کسب و کاری در راه اندازی یک وب سایت، اطلاعرسانی به بازدیدکنندگان درباره محصولات و خدمات و تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان است. در برخی از کسب و کارها ممکن است افراد یک جمعیت خاصی را هدف قرار دهند برای مثال گروه سنی، جنسیت، زبان، سطح تحصیلی یا زندگی در یک مکان خاص جغرافیایی. بنابراین تمامی ویژگی های وب سایت باید مطابق با جمعیتی که هدف قرار میدهند تنظیم شود، برای آگاهی بیشتر می توانید با طراح گرافیک سایت مشورت نمایید. علاوه بر این شما باید به یک ستون مرکزی برای تبلیغات آنلاین در سایت خود فکر کنید، که برای برآورده کردن اهداف کسبوکار شما طراحی خواهد شد. اما هنگام سفارش سایت حتما دغدغه هایی برای شما به وجود خواهد آمد و سوال هایی در ذهن شما پدیدار خواهد شد این سوال ها عبارتند از : آیا وب سایت طراحی شده به طور موثر به بازدیدکنندگانتان درباره محصولات یا خدمات اطلاعرسانی میکند؟ آیا بازدیدکنندگان با توجه از آن جمعیت خاص که مورد هدف قرار می گیرند هنگام استفاده از این وب سایت لذت میبرند؟ آیا محتوای وب سایت مفید، آموزنده و جامع است؟ آیا این وب سایت برای موتورهای جستجو بهینهسازی شدهاست؟ و خیلی سوال های دیگر… . وظیفه ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو این است که به تمامی سوالات شما پاسخ درست و کامل بدهیم.
یک نکته کلیدی دیگر در این خصوص است که اطمینان حاصل کنید وب سایتتان قبل از سرمایهگذاری زیاد در بازاریابی دیجیتال خوب عمل میکند. بنابراین یکی از خدمات شرکت ما، ارزیابی این است که آیا واقعا وب سایت شما در برآوردن اهدافش، مفید بوده یا خیر و به چه میزان؟ در واقع ما به وسیله نرم افزار تجزیه و تحلیل وب سایت اطلاعات آماری دقیقی را در مورد اینکه چه مدت زمان کاربران در وب سایت شما حضور داشته اند، چقدر محتوا را مطالعه میکنند و چقدر با جمعیت آماری مورد هدف مطابقت دارند در اختیار شما قرار خواهیم داد.
مشاوره در خصوص بخش بلاگ سایت
بلاگ ها نیز یک ابزار بازاریابی دیجیتال بسیار مفید برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ هستند. با افزودن محتوایی با کیفیت بالا و منحصر به فرد به وبلاگ وب سایت خود، کسبوکار شما میتواند تعدادی از این مزایا را به دست آورد، از جمله:
محتوا میتواند از طریق شبکههای اجتماعی و سایر مسیرهای بازاریابی دیجیتال به اشتراک گذاشته شوند و دامنه مخاطبان را افزایش دهد.
یک جریان ثابت از محتوای تازه و با کیفیت بالا میتواند رتبه شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد و ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد.
یک وبلاگ بزرگ کسبوکار همراه با اطلاعات کامل، شما را به عنوان یک “رهبر فکری” در حوزه فعالیت خود معرفی می کند.
بازدید کنندگان وب سایت به طور مداوم برای مطالعه مطالب مفید و معتبر شما باز میگردند.
مشاوره در خصوص استفاده رسانه های اجتماعی جهت تبلیغ سایت و کسب و کارتان
رسانه های اجتماعی بخش مهمی از دیجیتال مارکتینگ هستند که استفاده از آنها ارزان است و دارای مزایای متعددی هستند. این مزایا عبارتند از: پیشرفت قوی در جذب مشتری، افزایش آگاهی از نام تجاری شما و ارائه پشتیبانی اضافی برای مشتریان
اگر به فکر تبلیغ مناسب هستید ما به شما تبلیغ در اینستاگرام را پیشنهاد می دهیم. این روزها، قدرت اینستاگرامدر مورد دستیابی به مشتریان بسیار بالا است و به پلتفرم تبلیغاتی بسیار قدرتمندی تبدیل شده است. با استفاده از این شبکه اجتماعی شما می توانید مشتریان زیادی را با تبلیغات هدفمند و براساس جمعیت شناسی، عادت های خرید، رویدادهای زندگی و منافع به دست آورید.
مشاوره و ایجاد کمپین های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین یکی از مؤثرترین روش های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهاست تا بتوانند از طریق آن میزان دسترسی خود را افزایش دهند، مشتریان جدید پیدا کنند و به تجارت خود رونق بخشند. گزینه های فراوان موجود برای تبلیغات آنلاین از سایت ها و اپلیکیشن های موجود در حوزه تبلیغات مثل اپلیکیشن های دیوار و شیپور گرفته تا تبلیغات درون برنامه ای و غیره، همگی استفاده از این روش را برای عموم کسب و کارها آسان تر کرده اند. به همین منظور تبلیغ کنندگان در این روش در هنگام درج آگهی اینترنتی باید کلمات کلیدی منطبق با کسب و کارشان را در تبلیغ خود سازماندهی کنند و به گروه های منطقی که با نوع کسب و کارشان هماهنگی دارد اضافه نمایند تا در زمان مناسب در کمپین تبلیغاتی درست نمایش داده شود. اما امروزه تبلیغات آنلاین از قرار دادن یک آگهی در اینترنت فراتر رفته است.
موثرترین کمپین های تبلیغات آنلاین، ترکیبی از چندین عنصر متصل به یکدیگر است، که همه آنها توابع منحصر به فرد را برای به حداکثر رساندن پتانسیل کمپین فراهم می کنند. هر کمپین تبلیغاتی آنلاین از چندین عنصر بازاریابی دیجیتال استفاده خواهد کرد که ممکن است برای بسیاری از کمپین ها مشترک باشند برای مثال درج آگهی های متنی، تصویری و ویدئویی به طور همزمان یکی از روش های موجود می باشد. شبکه های اجتماعی در سراسر جهان هنوز هم محبوب ترین سرگرمی های آنلاین در سراسر جهان باقی مانده اند. و به تبلیغ کنندگان راهکارهای زیادی را برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان بیشتر ارائه می دهند. یکی از بزرگترین نقاط قوت شبکه های اجتماعی، امکان اضافه کردن جزئیات بیشتر به تبلیغ است که تبلیغ کنندگان می توانند با کمک آن مشتریان بیشتری را تحت تاثیر قرار دهند.
علاوه بر این صفحات تخصصی و بهینه سازی شده ای در وب وجود دارد که بازدیدکنندگان پس از کلیک کردن بر روی آن وارد تبلیغ و یا سایت شما می شوند. صفحات فرود می توانند محصولات خاصی را در تبلیغات شما مشخص کرده و نمایش دهند و یا ممکن است برای ارائه اطلاعات بیشتر از کاربران بخواهند که وارد سایت تبلیغ کننده شوند. گوگل ادوردز یک کمپین تبلیغاتی آنلاین توسعه یافته به وسیله شرکت گوگل است که در آن تبلیغکنندگان برای نمایش نسخهای کوتاه از تبلیغات خود برای کاربران وب در جهان هزینهای را پرداخت میکنند. گوگل ادوردز با توجه به کوکیها و بخشی نیز بر اساس کلید واژههای تعیین شده توسط تبلیغکنندگان این کار را انجام می دهد.لازم به ذکر است تبلیغ کنندگان برای اینکه امیدوار باشند در کسب و کار خود بهترین هستند به سادگی تبلیغات خود را در وب منتشر نمی کنند؛ بلکه آنها باید دقیقا بدانند که تبلیغاتشان چگونه انجام می شود و از چه روشی می توانند ترافیک مورد نیازشان را به دست آورند. به همین دلیل است که تجزیه و تحلیل یک جزء حیاتی از هر استراتژی تبلیغات آنلاین است و برای انتخاب این استراتژی شما قطعا به مشاوره نیاز خواهید داشت. ابزارهای تجزیه و تحلیل مورد استفاده ما، اطلاعات فراوانی در مورد یک کمپین تبلیغاتی، از میزان کلیک کاربران در طول زمان و روند بازدید آنها ارائه می دهد. این ابزارها همچنین در تعیین اینکه چه میزان از مصرف کنندگان در نهایت با وب سایت شما تعامل پیدا می کنند به شما کمک خواهد کرد.
شرکت بهیدو امکان مشاوره دیجیتال مارکتینگ مربوطه برای حرفه و کسب و کار شما را به صورت رایگان ارائه می دهد. پس از این فرصت استفاده کنید و برای آشنایی با روش های دیجیتال مارکتینگ و مشاوره و آموزش های لازم پیش قدم شوید. برای دریافت مشاوره بیشتر در خصوص خدمات دیجیتال مارکتینگ می توانید همین حالا با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو تماس بگیرید.
مشاوره و برنامه ریزی در خصوص ارتقا جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو (SEO)
اگر به ارتقا جایگاه وب سایت خود در موتورهای جستجو دقت نکنید، نمیتوانید آن را به عنوان چشم اندازی برای موفقیت در کسب و کارتان و کمکی برای به دست آوردن مشتریان وفادار و طولانی مدت تبدیل کنید. در واقع باید گفت ایجاد یک منبع ثابت از ترافیک وب سایت، اساس هر کسب وکار آنلاین است و با توجه به اینکه اصول اصلی SEO به طور مداوم در حال تحول هستند بنابراین بازاریابان باید همواره از آخرین تغییرات خبر داشته اند و برای آن برنامه ریزی کنند. گوگل هم کیفیت و هم تازگی محتوا را به عنوان بخشی از الگوریتم رده بندی خود در نظر میگیرد، به همین منظور حفظ جریان سایت شما راهی خوب برای حفظ موقعیت شما است. اگر میخواهید کلیدواژه خود را حفظ کنید، باید محتوای خود را با افزودن یک مجموعه ویدئو و تصاویر به مقالات خود به روز رسانی کنید. این کار تجربه خوب خوانندگانتان را افزایش خواهد داد و افراد دیگر را نیز جذب خواهد کرد تا به سایت شما لینک دهند بنابراین زمان خود را صرف بهبود جذابیت تصویری برند خود کنید. تمیز کردن چیدمان سایت شما باعث کاهش نرخ بازتاب و افزایش احتمال مشارکت بازدیدکنندگان شما با محتوای شما خواهد شد. علاوه بر این سرعت سایت به مدت طولانی یکی دیگر از عوامل رتبه بندی در جستجوی گوگل بوده است، با این حال بسیاری از وب سایتها هنوز خیلی سریع بارگذاری نمیشوند، به خصوص در تلفن همراه، جایی که اکثر جستجوها در آنجا انجام میشوند. به خاطر داشته باشید که بیش از دو میلیون بلاگ در هر روز ارسال میشوند، بنابراین اگر وب سایت شما به اندازه کافی سریع بارگذاری نشود، بازدیدکنندگان شما به احتمال زیاد به راه حل جایگزین متوسل خواهند شد. اگر میخواهید رتبه کلیدواژه خود را حفظ کنید، پس باید لینکهای ورودی خود را با تمام صفحات مختلف در سایت خود گسترش دهید. این استراتژی پروفایل backlink سایت شما را متنوع خواهد کرد و اقتدار وب سایت شما را از دیدگاه گوگل افزایش خواهد داد.
همچنین پیوندها در سایت شما میتوانند به اندازه وب سایت شما مهم باشند. ارسال لینکهای خروجی به سایت های معروف به گوگل در تعیین ارتباط وب سایت شما کمک میکند پس همیشه مطمئن شوید که با صفحات خارجی برای فراهم آوردن محتوای مرتبط و با ارزش برای خوانندگانتان در ارتباط هستید. هر زمان که به مقالات مربوط به وب سایت خود لینک دهید، اگر به درستی انجام شود می تواند به حفظ رتبهبندی کلید واژه شما کمک به سزایی کند. پیوندهای داخلی نیز به موتورهای جستجو کمک خواهد کرد تا اهمیت و تمرکز موضوعی هر صفحه را بهتر درک کنند. لینک داخلی هوشمند میتواند کاربران را بیشتر از طریق دسترسی آسانتر به محتوای وب اضافی، بر روی سایت نگه دارد. بنابراین مانند لینکهای خروجی، شما می توانید از ارتباط داخلی با میانهروی استفاده کنید اما دقت داشته باشید با افزودن مقدار زیادی از پیوندها به محتوای مقاله موجود، در این روش زیادهروی نکنید. خوشبختانه، ارتقا جایگاه وب سایت شما در موتورهای جستجو (SEO) نباید به شما نیاز داشته باشد بلکه از طریق مشاوره با یک متخصص فنآوری می توانید بهبودی تمامی ویژگی های سایت را به او بسپارید.
مشاوره در خصوص حضور در Linkedin
اگر شما در صنعت B2B هستید، مطمئنا می خواهید در Linkedin حضور داشته باشید. چرا که در اینجا شما می توانید یک صفحه برای شرکت راه اندازی کنید، اما همچنان از مشخصات شخصی خود برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه، انتشار محتوای وبلاگ و رشد شبکه شخصی وابسته و تامین کنندگان استفاده کنید.
علاوه بر موارد ذکر شده در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ ، شما می توانید از راه حل های دیگری نظیر وبینارها، دایرکتوری های کسب و کار محلی، ویدئوهای تبلیغاتی و … نیز استفاده کنید که تمامی این روش ها می توانند کسب و کارتان را تحت تاثیر قرار دهند.
هدف از مشاوره های آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو
همانطور که قبلا هم گفته شد، امروزه دیجیتال مارکتینگ چیزی است که برای هر کسب و کاری که در بازار کنونی حضور دارد اهمیت ویژه ای خواهد داشت. در واقع، داشتن یک وب سایت، یا یک وبلاگ و حضور در شبکه های اجتماعی، برای هر کسب و کاری به طور فزاینده ای مهم است. اما برای کسب و کارهای جدید و یا افرادی که هنوز به طور کامل از دنیای تکنولوژی های آنلاین شناختی ندارند، می تواند شروع سخت و گیج کننده ای داشته باشد. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو به یک رابطه بازاریابی موفق در رابطه با فروش محصولات شما اعتقاد داریم و تلاش خواهیم کرد که جزئی از کسب و کار شما شویم و راه حلهایی را ارائه می دهیم که میتوانند به موفقیت کسب وکار شما کمک کنند. در واقع این دیجیتال مارکتینگ است که از انتظارات فراتر میرود و مشاوره دیجیتال مارکتینگ بهیدو سعی دارد که تمام تجربیات دیجیتال خود را در اختیار شما قرار دهد. مشاوران دیجیتال مارکتینگ ما در این زمینه بسیار متخصص هستند و خوشحال خواهند شد که با شما برای شرکت در فعالیت های بازاریابی فعلی تان بحث و گفت و گو کنند. ما میخواهیم که پروژه دیجیتالی شما چه ساده باشد چه دشوار به موفقیت برسد.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.