مزایای مدیریت ارتباط با مشتریان در فضای آنلاین
مفاهیم جدید بازاریابی
در خواست سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان از آنجایی که رقابت تنگاتنگی بین کسب و کارهاست و همه به لزوم نگه داشتن مشتری پی برده اند، روز به روز بیشتر می شود. در گذشته مفهوم بازاریابی صرفاً در یافتن بستری برای فروش محصولات و خدمات خلاصه میشد، اما امروزه این مفهوم گسترش یافته و از جمله مهمترین فعالیتها برای دستیابی به سودآوری و بقا به عنوان اهداف نهایی هر سازمان و یا شرکت مدنظر است. متدهای بازاریابی با توجه به سرعت ورود تکنولوژیهای جدید و سلایق متغیر این نسل لحظه به لحظه در حال تغییر است، به همین سبب این بخش باید زیر نظر متخصصین هوشمند و تحصیلکرده اداره شود و با پیشبینی روندهای جدید به سرعت متدهای خود را با شرایط بازار و نیازهای متنوع مخاطبان به روزرسانی کند تا در بازار تجارت جدیدی که با عنوان تجارت اجتماعی مطرح شده است، پیشگام و موفق باشد.
راهکارهای مشتریمداری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
امروزه باتوجه به افزایش ارتباطات و تاکید بر تعامل میان افراد، این که یک شرکت دارای اعتبار و احترام نزد مشتریان حال و یا حتی مشتریان سابق خود باشد بسیار حیاتی است. این روابط بلند مدت است که از اهمیت بیشتری برخوردار گردیده و شرکتها را بر آن داشته تا با بسط دادن فعالیتهای مدیریت تجربه مشتری و استفاده از رویکردهای اصولی در پیادهسازی این سیستم در سازمانها گامی اساسی در راستای افزایش بهرهوری کلیه فرآیندهای شرکت بردارند.
مزایای فضای آنلاین در خدمات پس از فروش
استفاده از فضای آنلاین برای ارائه خدمات پس از فروش یکی از مهمترین نیازهای شرکتهای ارائه دهنده سرویس و یا محصول به شمار میرود چون آنها میخواهند از طریق این فضا مشتریان وفادار برای خود جذب کنند. در فضای آنلاین همه ارتباطات و مکاتبات رد و بدل شده میان مشتری و شرکت بایگانی شده و از طرفی ابزاری در اختیار شرکتها قرار میگیرد تا از طریق آن بتوانند مشتریان راضی و مشتریان ناراضی را ارزیابی و برای آنها پلنهایی تبلیغاتی مخصوص درنظر بگیرند.
ابزارهای ایجاد باشگاه مشتریان
ایجاد باشگاه مشتریان تنها راه برای بهرهمندی از تمامی این قابلیتهاست. باشگاه مشتریان از دو قسمت ایجاد شده که سناریو و استراتژی باشگاه بخش اول و پیادهسازی آن بخش دوم پروژه است. باشگاه مشتریان در قالب پرتالهای شرکتی و یا نرم افزارهای موبایل انجام میشود و درحال حاضر ابزارهای تعاملی جدید مانند اپلیکیشنهای موبایل و وب سایتها نقشی مهمی را در این زمینه دارند. با استفاده از این ابزارهای تعاملی شخص میتواند با ورود به اپلیکیشن یا وب سایت شرکت مشکلاتش را مطرح و برای آنها پاسخهای لازم را دریافت کند.
رویکرد بهیدو در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان
توسعه خدمات شرکتهای تولیدی، خدماتی جهت ایجاد بستر ارتباطی دو طرفه و معقول میان شرکت ارائه دهنده سرویس و مشتریان، آن چیزی است که ما نیز در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو دنبالش هستیم. ما در کنار خدمات گوناگون دیجیتال مارکتینگ، برای طراحی و اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) نیز خدمات ارائه می دهیم.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.