تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

بشقاب میناکاری اصفهان

سه شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۳۴ ب.ظ
بشقاب میناکاری اصفهان

بشقاب میناکاری اصفهان

صنایع دستی بشقاب میناکاری اصفهان، ارزان ترین نمونه ای از هدایای تبلیغاتی مفید همراه با بسته بندی های نفیس جعبه جیر با تنوعی بیش از ۴۵۰ مدل متنوع می باشد. لذا جهت مشاهده و خرید انلاین به فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ مراجعه نمایید.

بشقاب میناکاری اصفهان

بشقاب میناکاری اصفهان

صنایع دستی بشقاب میناکاری اصفهان، ارزان ترین نمونه ای از هدایای تبلیغاتی مفید همراه با بسته بندی های نفیس جعبه جیر با تنوعی بیش از ۴۵۰ مدل متنوع می باشد. لذا جهت مشاهده و خرید انلاین به فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ مراجعه نمایید.

 

فرایند تولید بشقاب میناکاری اصفهان

  1. تهیه زیر ساخت از جنس فلز مس
  2. خم کاری ورق های مس که معمولا در ابعاد ۱*۲ در بازار وجود دارند.
  3. چکش کاری بر روی سطح جهت شکل گیری زیر ساخت
  4. تمیز کاری سطح زیر ساخت میناکاری از گرد و غبار
  5. اماده سازی مخازن مواد شیمیایی لعاب مخصوص میناکاری
  6. حرارت یا پخت لعاب
  7. اماده سازی رنگ های مخصوص میناکاری
بشقاب های میناکاری در سایز ها (( قطر های )) متفاوتی تولید می گردند. در ضمن به عنوان جدیدترین مدل از هدایای تبلیغاتی (( صنایع دستی ))، در حال حاضر استفاده می گردد.

بشقاب میناکاری هدیه تبلیغاتی کد ZM25

22

انواع بشقاب های صنایع دستی تولیدی در شهر اصفهان

  1.  بشقاب های مینا کاری اصفهان در سایز های ( ۵ -۸ -۱۰ – ۱۲-۱۶ – ۲۰- ۲۵-۳۰ – ۳۵ -۴۰ ) سانتی متر.
  2. بشقاب های فیروزه کوبی.
  3. بشقاب های مس و الماس تراش.
  4. بشقاب های مس و خاتم.
  5. بشقاب مس و پرداز.
هنر میناکاری اصفهان بر روی بشقاب ها هنری از جنس درخشان خاک و اتش می باشد. بشقاب های میناکاری را معمولا با رنگ های پخته و درخشان تولید می کنند. بشقاب میناکاری اصفهان، یک لعاب کاری با پوششی براق و درخشان و حتی نیمه درخشان و در بعضی از بشقاب های میناکاری شکل مات و در مواردی دیگر از تولیدات (با هدف شیک تر شدن میناکاری بابت حفظ برخی ویژگی های فیزیکی) بر روی فلز مس اعمال می گردد. بشقاب های میناکاری اصفهان بر اساس موارد مصرفی به مینای جوهری، چینی، مسی و … تقسیم بندی می گردند و از نظر دمای پخت به نوع های نرم ( درجه ذوب و پخت پایین )، متوسط پخت و سخت یا ذوب بالای پخت، حرارت می بینند.
معمولا بشقاب های میناکاری اصفهان در انواع سرب بالا و سرب پایین طبقه بندی می گردند. بشقاب مینا کاری در برابر هوازدگی فوق العاده مقاومت بالایی دارد. قدمت تولید بشقاب میناکاری در شهر اصفهان در حدود ۴۵۰۰ سال می باشد. مردمان باستان از بشقاب های میناکاری اصفهان برای بیان اندیشه های مذهبی، اعتقادی و بیان نقاشی ها با ترکیب هنر دست ملیله دوزی استفاده می کردند. بشقاب های میناکاری در قرن های چهار و پنج در خاورمیانه رواج داشته است. هنرمندان بیزانس در تولید بشقاب های میناکاری بسیار مسلط بوده اند. ساخت بشقاب میناکاری از هنرهای ظریف و قابل توجه است. که در بین هنر های ملی ما دارای مقام ویژه ای می باشد.

میناکاری اصفهان چیست؟

یک شکل زیبا از نقاشی های زینتی بر روی فلز مس با رنگ ابی لاجوردی است. که جزء زیباترین و شگفت انگیزترین هنرهای دستی ایرانیان شناخته شده است. این هنر عبارت است از تولیداتی از قبیل بشقاب و گلدان میناکاری که بر روی ان ها نقاشی طرح مینا کشیده می شود. عمده تولیدات میناکاری در شهر اصفهان می باشد. طرح های معروف این اثار ارزشمند بیشتر در اشکال پرندگان مخصوصا طاووس و طبیعت الهام گرفته شده اند. اما عمده جذابیت میناکاری اصفهان نوع رنگ ان می باشد که جلوه ای خیره کننده به ان می دهد.
چرا بشقاب میناکاری اصفهان بیشترین فروش خود را در شهر تهران دارد؟ یکی از دلایل  ارزان قیمت بودن این سبک از محصولات صنایع دستی دوم شکل بسته بندی بشقاب ها با جعبه های جیر ( که در نوع بسته بندی پایین ترین قیمت ها را دارد.) بیشترین مورد مصرف بشقاب های میناکاری اصفهان در کجاست؟ در همایش ها و مناسبت های سازمان ها، مراسم مذهبی و استفاده ان ها در زندگی روزمره در دکوراسیون منازل و دفاتر کاری می باشد. ساخت بشقاب میناکاری اصفهان چند درصد از مشاغل خانگی را در بر گرفته است؟ مطابق با امار مشخص شده ۲۵ درصد از کل مشاغل خانگی در بین اقایان و خانم ها را به خود اختصاص داده است.

بشقاب میناکاری اصفهان با کد ZM27

خرید بشقاب مینا کاری اصفهان

خرید عمده بشقاب میناکاری: به مجموعه فعالیت هایی که تولید کننده ی بشقاب میناکاری به بنگاه هایی که مجددا به خورده فروشان تبادل کاری انجام می دهند؛ خرید عمده می گویند. بیشترین خریدار عمده بشقاب میناکاری در سازمان های تهران در مناسبت ها و مراسم به نوعی به عنوان هدایای تبلیغاتی از ان ها استفاده می نمایند.
داشتن لیست قیمت بشقاب میناکاری چه کمکی در خرید عمده انجام می دهد؟
حس اعتماد به نفس و همچنین اعتماد سازی در خرید به مشتریان القاء می گردد. ظروف میناکاری به دلیل تنوع در طرح و اندازه الزاما بایستی دارای لیست قیمت هایی مشخص بر اساس مرغوبیت کالا باشند. خرید همیشه قوانین مربوط به خود را دارد اما در حال حاضر چیزی که در تصور بسیاری از خریداران می گذرد کیفیت و قیمت مناسب می باشد. این دو عامل تعیین کننده ای اساسی در تصمیم گیری خریداران است.
چگونه می توان بشقاب میناکاری اصفهان را به صورت عمده خریداری نمود ؟
در مرحله جستجو شخص خریدار عمده بشقاب میناکاری از اطلاعات خود، دوستان و متخصصان میناکاری کسب اطلاعت می نماید. مانند مثال از دوست خود بابت کیفیت یک عدد بشقاب میناکاری که چه نوع خواصی دارد سوالاتی می پرسید. زمانی که اطلاعات کافی و لازم بابت خرید عمده بشقاب میناکاری را به دست اوردید نوبت به بررسی گزینه هاست و در نهایت گزینه چهارم تصمیم به خرید بشقاب های مینا کاری با اعتماد به نفس کامل.
چگونه میتوان مشتری را تشویق به خرید نمود ؟
مشاوران بازاریابی مدت هاست به دنبال راهی جهت فروش بشقاب میناکاری اصفهان  و صنایع دستی داخلی و خارجی تلاش می نمایند. لذا هدف نهایی تمامی خریدارن رسیدن به یک مدل هدایای جدید و خدمات خوب و ایده ال می باشد. مشاهده خرید مشتریان از صنایع دستی بشقاب میناکاری اصفهان در بازارها و فروشگاههای مختلف در بسیاری از شهرهای کشور نشان از ان دارد که کدام فروشنده بشقاب های میناکاری بیشتر موفق تر بوده است.
ما در امیران تبلیغ سعی کردیم از محصولات صنایع دستی و بشقاب میناکاری اصفهان یک قهرمان حرفه ای بسازیم. مشتریان برند ها را خرید نمی کنند، محصولات بشقاب های میناکاری کیفیت خوب و بالا را خرید می کنند. شاید تعداد بشقاب میناکاری در سایر سامانه ها یافت گردد، اما تفاوت کیفیت و مرغوبیت در ساختار بشقاب میناکاری امیران تبلیغ نسبت به سایر رقبا از نظر تنوع کالا، کیفیت و قیمت با دیگر سامانه ها بسیار مناسب می باشد. به خریداران محصولات صنایع دستی بشقاب میناکاری اجازه تعامل با کالا را بدهید. خریداران بشقاب میناکاری اصفهان دوست دارند، بشقاب میناکاری را از نظر فیزیکی لمس کنند و از زاویه نزدیک مشاهده نمایند و سپس هزینه کنند. باید اجازه داد تا خریدار بشقاب مینا کاری از نزدیک محصول صنایع دستی را تست نماید. تا یک تصور خوب از بشقاب میناکاری پیدا نمایند و با اطمینان کامل بشقاب میناکاری را خریداری نماید.
دو راه کار اساسی در ارتباطات با خریداران صنایع دستی :
  • با مشتری خریدار بشقاب میناکاری اصفهان باید صمیمانه رفتار کرد.
  • خریداران عمده بشقاب های میناکاری اصفهان را باید به کارخانه دعوت و فرایند تولید را از نزدیک به انها یاد اور شد. مطلع ساختن خریدار بشقاب میناکاری از فرایند تولید اگاهی ان ها را بالاتر می برد.

بشقاب میناکاری هدیه تبلیغاتی کد ZM43

فروش عمده بشقاب میناکاری اصفهان

یکی از انواع عمده فروشی های صنایع دستی میناکاری ظروف خام مسی است. ظروف خام میناکاری نیز از قیمت هایی مشخص شده به بازار فروش ارسال می گردند. فروش ظروف خام از کار تمام شده میناکاری بسیار بیشتر است.

فروش عمده حداکثری چیست؟

شکلی مدرن و همراه با اموزش هایی از فروش است که تکنیک هایی از عمده فروشی و چگونگی قیمت گذاری جهت خریداران عمده با تخفیفات ویژه را اموزش می دهد.
بیشترین مشکلاتی که بر سر راه تولید کنندگان صنایع دستی بشقاب میناکاری قرار دارد عبارتند از:
  1.  حمایت نکردن سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در خرید از ظروف میناکاری به عنوان نوعی از هدایای تبلیغاتی مفید و خاص
  2. نداشتن بسته بندی مناسب
  3. اموزش ندادن به تولید کنندگان جهت استاندارد سازی تولید ظروف بشقاب میناکاری به عنوان محصولی صادراتی
خوشبختانه نو اوری و خلاقیت در صنایع دستی بشقاب میناکاری بسیار اوج گرفته و بسیاری از هنرهای جدید الهام گرفته از هنر میناکاری می باشند به عنوان نمونه ( هنر مس و پرداز ) نمونه ای برجسته از این سبک می باشد. ایا همیشه فروش عمده بشقاب های میناکاری می تواند به عنوان ایده پردازی در طراحی و ساخت مصنوعاتی مبتکارانه باشد؟
به طور یقین بله چرا که با در دست داشتن سرمایه های عمده فروشی به راحتی می توان خلق اثاری ترکیبی در هنر میناکاری ارائه داد. بشقاب های میناکاری به دلیل سبکی خاص و منحصر به فرد و مهمتر از همه ارزان ترین مدل از صنایع دستی اصفهان بوده که باعث گردیده فروش ان ها به صورت عمده انجام پذیرد.
  • ایا استراژی قیمت گذاری و ارائه لیست قیمت می تواند در فروش عمده بشقاب میناکاری اثر گذار باشد؟
  • حس رقابت پذیری در بین عمده فروشان صنایع دستی چگونه است؟
  • اثر تبلیغات در عمده فروشی بشقاب میناکاری چیست؟
نمونه سوالات متداولی است که در مقاله های بعدی به طور مفصل توضیح خواهیم داد.
اما تفاوت بین فروش عمده و خرده فروشی میناکاری
در خرده فروشی صنایع دستی منظور فروش با محدویت و حجم پایین است که تامین کننده های این مدل کسب و کار ها معمولا عمده فروشان زبر دست همراه با سرمایه هایی بزرگ هستند. روانشانسی قیمت گذاری بر محصولات بشقاب میناکاری چیست؟ لیست قیمت گذاری بر محصولات میناکاری مفهومی فراتر از حاشیه های سود دارد.

بشقاب میناکاری هدیه تبلیغاتی کد ZM45

طرح بشقاب میناکاری اصفهان

اصولا طرح هایی که بر روی ظروف بشقاب های میناکاری اصفهان کشیده می شوند. ( اسلیمی، ختایی، پرداز) می باشد. در حال حاضر طرح های میناکاری بر روی ظروفی با زیر ساخت مس کشیده می شود. اما در مباحث صادرات این شکل از طرح های بشقاب میناکاری بر روی طلا و جنس نقره نیز ساخته می شود. اما اساس شکل گیری طرح در بشقاب های میناکاری بر اساس سلیقه هر مس گر با همکارش بسیار متفاوت است.( به دلیل ساختار نوع قلم ).
در خلق اثار طرح های جذاب بشقاب میناکاری اصفهان ، شکل اولیه زیر ساخت مس در زیبایی هنر بیش از ۵۵ درصد ارزش گذاری را دارد. لذا مابقی کیفیت کار در کشیدن طرح توسط استاد کار نقاش با دقتی بسیار بالا می تواند در ساخته شدن محصولاتی حرفه ای در حوزه طرح های صادراتی بشقاب میناکاری بسیار زیاد اثر بخش باشد. در طرح های میناکاری چیزی به نام رنگ سفید وجود ندارد. تمامی فضای کار توسط نقاش به رنگ ابی کشیده می شود.
نقش کوره های حرارتی در تضمین کیفیت طرح های بشقاب میناکاری اصفهان چقدر اثر گذار می باشد؟
به فرض مثال طرح بشقاب میناکاری ۳۰ سانت را در نظر بگیرید. به دلیل پهنای قطر، استاد کار نقاش تلاشی دو برابری جهت ریز در اوردن نقوش و طرح ها بر روی بشقاب انجام داده است. لذا تصور کنید درجه حرارت کوره در حد استاندارد فلز مس تحت هر شرایطی (خرابی کوره، بالا و پایین بردن درجه حرارت) رعایت نگردد. در کمتر از سه دقیقه تمامی طرح بشقاب میناکاری ۳۰ سانتمتری از بین خواهد رفت. لذا یکی از تکنیک های ساخت میناکاری رعایت نکات کلیدی در تنظیم حرارت کوره می باشد.

طرح خام میناکاری چیست؟

زیر ساختی از جنس مس، نقره، طلا که نشستن رنگ های میناکاری بر روی ان ها باعث از بین رفتن خواص فلز نگردیده و رنگ میناکاری با استقامت بالایی بر روی سطوح این جنس از فلزات به خوبی می نشیند. اما حکایت طرح خام میناکاری بسیار مفصل می باشد. در واقع مطابق با نظریه کارشناسان این شکل از هنر صنایع دستی مهم ترین فرایند ساخت از طرح خام میناکاری اغاز می گردد. طرح های خام در بیش از ۸۵ درصد به اشکال ظروف ( گلدان، بشقاب، سنگاب، ست شربت خوری) تولید می شوند که زیبا شدن و جذابیت در پایان کار نشانی از طرح اولیه می باشد.
ایا طرح های میناکاری در ارزش گذاری و قیمت ان ها اثری دارد؟
به طور قطع بله زیرا انواع طرح های بشقاب میناکاری اصفهان ( ختایی، اسلیمی، پرداز ، گل و مرغ، شکار، صورت سازی) هر کدام به نسبت هنر خود دارای ارزش گذاری می باشند. هنر طرح پرداز یکی از مشکل ترین طرح ها به دلیل ظرافت در طرح می باشد. طرح بشقاب میناکاری اصفهان در مدل برجسته از ارزش هنری و ریالی بیشتری برخوردار است. دلیل این کار چیست؟ چون اساس زیر ساخت بشقاب میناکاری همراه با چکش کاری و ظرافت نقاشی بیشتر و همچنین ضخامت فلز مس زیر ساخت تماما شرایط ایجاد برتری این شکل از میناکاری نسبت به سایر مشابه خود است.

قیمت بشقاب میناکاری اصفهان

قیمت گذاری هر مدل محصول تجاری از جمله اولویت های اساسی در بازاریابی و فروش مدرن محسوب می گردد. دلایل بسیار زیادی در ارتباط با اهمیت قیمت گذاری تخصصی وجود دارد. لذا به برخی از مهمترین ان ها در این مقاله خواهیم پرداخت. هر شکل از بنگاه های اقتصادی در عصر کنونی نیازمند به دارا بودن لیست قیمت جهت پیشی گرفتن در دیگر رقبای خود را باید در اولویت فرایند فروش قرار دهند. اما قیمت گذاری بر بشقاب میناکاری اصفهان به دلیل نوع جنس از نظر ( ضخامت مس، طرح میناکاری روی بشقاب، طرح خام میناکاری و حتی طرح ابتدایی میناکاری بر روی کاغذ و نوع نقاشی ) تماما مواردی هستند که به صورت کاملا تخصصی بایستی قیمت گذاری گردند.
ایا فروشگاه های انلاین می توانند مرجعی مناسب بابت استعلام قیمت بشقاب میناکاری اصفهان قرار بگیرند؟
در شرایطی می توانند کمک شایانی در این امر به انجام رسانند. که خود دستی بر تولید محصولات میناکاری داشته باشند. اما از کجا متوجه این امر بشویم؟ با استعلام از شکل جواز کسب و نوع فعالیت ان ها راه کاری بسیار عالی در رسیدن به قیمت اصولی و در نهایت خرید ایده ال و شایسته.
چگونه قیمت گذاری بر محصولات صنایع دستی بشقاب های میناکاری اصفهان می تواند ارزش مشتری را بالاتر ببرد؟
قیمت درست بر هنرهای دستی یک شکل از احساس مشترک بین تولید کننده و خریدار ایجاد می نماید. در خریدار حس اعتماد و ارزش گذاری به خواسته و در فروشنده حس رقابت در بین همکاران در بازار فروش.

بشقاب-میناکاری-خطاطی-30-سانتیمتری-و-ان-یکاد- 1262773

قیمت بشقاب میناکاری با قاب

لیست قیمت های بشقاب با قاب بر اساس قطر بشقاب و اندازه های قاب چوبی مشخص می گردد. البته ناگفته نماند ظرافت نقاشی بشقاب میناکاری نیز بسیار حائز اهمیت است.
معمولا پرفروش ترین محصولات صنایع دستی ” بشقاب میناکاری با قاب ” است. به دلیل قیمت ارزان و بسته بندی مدرن در هدایای تبلیغاتی تهران بسیار پر مصرف است. دارا بودن لیست قیمت بشقاب میناکاری با قاب در بازاریابی دیجیتال بسیار بیشتر به چشم می خورد. زمانی که یک محصول دارای برچسب قیمت باشد؛ احساس امنیت خرید در مشتری را تا ۵۵ درصد افزایش می دهد.

بشقاب خام میناکاری

بشقاب میناکاری خام چیست؟

زیر ساختی از جنس فلز مس که پس از شکل گیری ظروف ” بشقاب و گلدان و کشکول میناکاری” و طی فرایندی مشخص و لعاب شده اماده ی ارسال به دست اساتید هنر نقاشی است. از نظر قیمت گذاری ظروف بشقاب میناکاری خام تقریبا ۴۵ درصد پایین تر از کار تمام شده است. این کاهش قیمت به دلیل کسر شدن هزینه های ( دستمزد نقاش، رنگ، کوره پزی، بسته بندی) است.
قیمت بشقاب میناکاری خام بر چه اساسی گذاشته می شوند؟
وزن فلز مس اولویت اول، جنس لعاب کاری، نوع چکش کاری بر روی بشقاب همگی از اساسی ترین متد قیمت گذاری هستند.

بشقاب میناکاری اصفهان ارزان ترین هدایای تبلیغاتی خاص

تبلیغات سازمانی شامل تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی دقیق و کنترل برنامه های تبلیغاتی درست در یک سازمان می باشد. اما در کنار این مفاهیم اساسی یک نکته مهم فراموش نشدنی می باشد و ان نگرش و روآوری مجموعه سازمان ها به خرید هدایای تبلیغاتی ارزان و با کیفیت بالا می باشد که تمامی این موارد در سامانه انلاین وجود دارند.
نگرش درست سازمان ها در خرید ارزان ترین هدایای تبلیغاتی به منظور برند سازی، سود اوری بیشتر و ارزش گذاری ان سازمان می باشد. لذا تبلیغات بهینه و درست با ایده های خلاقانه می تواند سود اوری بیشتری برای سازمان ها به ارمغان اورد. تبلیغ درست و ارزان قیمت با خرید بشقاب های میناکاری اصفهان در عین اینکه مردم را اگاه می کند و کالا را نشانی از مشهور بودن سازمان نشان می دهد؛ دیگران را نیز به این امر ترغیب می نماید.
معمولا تبلیغات را به روش های ارسال پیام یا خرید کالا به صورت مستقیم و غیره مستقیم و حتی از لحاظ موضوعی به دو دسته سیاسی و تجاری تقسیم بندی می نمایند. اما تبلیغات با سامانه های انلاین نیز از جدیدترین متد های تبلیغات در عصر کنونی می باشند. تبلیغات همراه با گوشی های هوشمند از دیگر مدل های تبلیغاتی ارزان قیمت محسوب می شوند اما در این بین بشقاب های میناکاری از پایین ترین نرخ . ارزان ترین مدل هدایای تبلیغاتی به شمار می روند. به همین مبنا ارزش گذاری هنر در بازاریابی تبلیغاتی یک متد از احساسات و نحوه اثر گذاری موثر در تبلیغات در جهت بهبود فرایند فروش کمک شایانی می نماید.
چگونه هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت با کیفیت می تواند ارزش گذاری کارکنان را بهبود بخشد ؟
طرح و ایده پردازی در خرید هدایای تبلیغاتی یکی از عناصر اساسی در ارزش گذاری به پرسنل در تهیه هدایا به شمار می روند. معمولا یک هدیه ایده ال باید ماندگار و خاطره ساز باشد. اما بهترین پیشنهاد در کنار گذاشتن هدایای گران قیمت و حتی بی کیفیت می توان برای ارزش گذاری هر چه بیشتر کارکنان از هنر های دستی مانند بشقاب های میناکاری، ساعت های خاتم کاری ،گلدان های فیروزه کوبی، مس و الماس تراش ها با ارزان ترین قیمت ها خریداری نمود. اما از هدف های اساسی تبلیغات تغییر دادن نگرش ها در میزان اگاهی مصرف کننده و یا مخاطب می باشد. تبلیغات ارزان قیمت بدون استراتژی مناسب نمی تواند اثر گذار، مفید و موثر باشد. در نتیجه باعث از دست دادن منابع مالی سازمان گردد.
۰۰/۰۴/۰۸
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.