تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

مزوتراپی یا هیر فیلر

سه شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۲۹ ب.ظ
مزوتراپی یا هیر فیلر

پوست و موی سالم یکی از نشانه های جوانی، نشاط و جذابیت در افراد است. چین و چروک و افتادگی پوست و یا ریزش مو از جمله مشکلاتی هستند که مردان و زنان در سنین مختلف با آن روبرو می شوند. اما خوشبختانه در حال حاضر روش های زیادی برای مقابله با این مشکلات وجود دارد و در سال های اخیر نوآوری های زیادی در زمینه ترمیم پوست و مو صورت گرفته است. یکی از درمان های نوین و معروف ریزش مو استفاده از روش های مزوتراپی یا هیر فیلر است. اما کدام یک بهتر می باشد؟ اگر می خواهید بهترین گزینه را بین دو روش مزوتراپی یا هیر فیلر انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را دنبال نمایید. 

مزوتراپی یا هیر فیلر

پوست و موی سالم یکی از نشانه های جوانی، نشاط و جذابیت در افراد است. چین و چروک و افتادگی پوست و یا ریزش مو از جمله مشکلاتی هستند که مردان و زنان در سنین مختلف با آن روبرو می شوند. اما خوشبختانه در حال حاضر روش های زیادی برای مقابله با این مشکلات وجود دارد و در سال های اخیر نوآوری های زیادی در زمینه ترمیم پوست و مو صورت گرفته است. یکی از درمان های نوین و معروف ریزش مو استفاده از روش های مزوتراپی یا هیر فیلر است. اما کدام یک بهتر می باشد؟ اگر می خواهید بهترین گزینه را بین دو روش مزوتراپی یا هیر فیلر انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را دنبال نمایید.

همچنین شهروندان عزیز اصفهانی که به دنبال خدمات زیبایی اعم از تزریق بوتاکس در اصفهان ، تزریق ژل لب در اصفهان و سایر خدمات زیبایی دیگر هستند می توانند برای رزرو نوبت با مطب دکتر ایمان مومنی تماس بگیرند.

پیشرفت در درمان های ریزش مو

حتما از مزایای تزریق بوتاکس و تزریق ژل برای درمان چین و چروک و افتادگی پوست شنیده اید. برای تزریق بوتاکس در اصفهان و یا تزریق ژل لب در اصفهان می توانید به یک متخصص با تجربه مراجعه نمایید.

همچنین خوشبختانه با پیشرفت در زمینه ترمیم مو، روش هایی مانند مزوتراپی و هیر فیلر نیز برای درمان مشکلات مو معرفی شده اند. اگرچه اثرات مثبت هر دو روش درمانی مزوتراپی و هیر فیلر اثبات شده است، اما مردم اغلب در انتخاب مناسب ترین آنها سردرگم می شوند. هر درمانی مزایا و معایب خود را دارد، بنابراین ما با مقایسه ای از مزوتراپی و هیر فیلر قصد داریم شما را در تصمیم گیری راحت تر برای انتخاب یکی از این روش های درمانی کمک کنیم.

از جراحی برای درمان ریزش مو خداحافظی کنید

کاشت برای بهبود ریزش مو می تواند پس از جراحی جای زخم ایجاد کند یا باعث سوزش شدید در ناحیه پوست سر شود. علاوه بر این، این گزینه درمانی دارای دوره های بهبودی طولانی است و با چندین عوارض همراه است. بنابراین افرادی که از کم پشتی یا ریزش موی جزئی رنج می برند برای درمان آن بهتر است یک روش بی خطر و کم تهاجم را انتخاب کنند

در حال حاضر  مزوتراپی یا  هیر فیلر بهترین درمان های غیر جراحی و غیرتهاجمی برای کنترل ریزش مو هستند. بنابراین شما شهروندان عزیز که برای مشکلات پوستی خود روش های بی خطری مانند تزریق بوتاکس در اصفهان یا تزریق ژل لب در اصفهان را ترجیح می دهید، بهتر است برای درمان ریزش مو نیز به جای جراحی و کاشت مو از مزوتراپی یا هیر فیلر استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که هر دو روش مزوتراپی و فیلر مو برای ایجاد موهای جدید و یا بازگشت موهای از دست رفته کارایی ندارند، و تنها راه حل  این موضوع کاشت موی طبیعی می باشد.

مزوتراپی یا هیر فیلر ؟ کدام بهتر است؟

امروزه ، هر دو روش درمانی مزوتراپی و هیر فیلر به عنوان درمان های موثر برای جلوگیری از ریزش مو شناخته می شوند. اما برای انتخاب راحت تر میان مزوتراپی یا هیر فیلر بهتر است جوانب مثبت و منفی این دو روش را بدانید.

عملکرد و تاثیرگذاری مزوتراپی چقدر است؟

مزوتراپی یکی از روش های غیر جراحی برای مقابله با ریزش مو است که از طریق تزریق ویتامین ها، آنزیم ها و هورمون ها در مزودرم پوست سر (لایه ای بین لایه های چربی و بافت پوست) اقدام به کنترل ریزش می کند. هنگام استفاده از این روش، پزشکان معمولاً از روش مزوتراپی سنتی یا از روش مزوتراپی بدون سوزن استفاده می کنند.

مزوتراپی کوکتلی با ترکیب ویتامین های مختلف به دست می آید که هر کدام از خواص متفاوتی برای فولیکول موهای شما برخوردار هستند. تعداد جلسات مزوتراپی طبق تشخیص پزشک و بر اساس میزان ریزش موی هر فرد تعیین می شود. در مزوتراپی، ممکن است بنا به تشخیص پزشک داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل نیز به پوست سر شما تزریق شود. این داروها منجر به تحریک رشد موها شده و در نهایت موجب تقویت رشد مو می‌گردند.

پزشکان معتقد هستند تزریق داروی ماینوکسیدیل نسبت به مصرف موضعی آن تاثیرگذاری بیشتری دارد. البته از آنجایی که تزریق زیرجلدی ماینوکسیدیل ممکن است با عوارضی مانند التهاب و خارش، پوسته ریزی و شوره سر همراه باشد، همیشه توسط پزشک توصیه نمی گردد. از برندهای معتبر مزوتراپی مو می توان به بوستر مو درماهیل و رویتاکر اشاره کرد که از ترکیب برخی از این برندها کوکتل مناسب برای شرایط هر فرد تهیه و تزریق می گردد.

تزریق ویتامین به پوست سر

عملکرد و تاثیرگذاری هیر فیلر

در روش فیلر مو یا هیر فیلر پزشکان برای افزایش اثربخشی و ماندگاری تاثیر درمانی مزوتراپی به جز ویتامین ها و آنزیم های لازم برای مو مواد دیگری مانند هیالورونیک اسید نیز به پوست سر تزریق می کنند. فیلر مو با ترکیبات خاص خود، کانال فولیکول های مو را پر کرده و از آنها در مقابل خطرات و بیماری هایی که موجب ریزش مو می شوند محافظت می کند. برند DR.CYJ یکی از محصولات هیر فیلر معروف است که در کشور کره جنوبی تهیه و تولید می شود.

مقایسه تاثیر مزوتراپی و فیلر مو

همانطور که گفته شد اضافه کردن ماده هیالورونیک اسید به ویتامین ه او اسیدآمینه های لازم برای رشد مو موجب بالا رفتن ماندگاری و تاثیرگذاری فیلر مو نسبت به روش مزوتراپی می شود. با تزریق زیرجلدی فیلر مو، فولیکول موها تا دو هفته توسط این ژل احاطه شده و اثر رطوبت رسانی آن به بهبود وضعیت مو و کاهش ریزش موها کمک می کند. به همین خاطر است که قیمت هیر فیلر از مزوتراپی بیشتر می باشد.

مزایای استفاده از فیلر مو

  • افزایش تعداد و طول تار موها
  • سرکوب ژن مرتبط با ریزش مو
  • برخورداری از خصوصیات فیزیکی دو فازی و مونو فازیک

شباهت مزوتراپی و هیر فیلر

اگر می خواهید نتیجه سریع تری بگیرید بهتر است از روش هیر فیلر استفاده کنید. برخی از شباهت های مزوتراپی و فیلر مو عبارتند از:

– هر دو روش دارای ویتامین های لازم برای تقویت رشد موها هستند.

– در هر دو روش از محصول های آماده ای استفاده می شود که توسط سرنگ های مخصوص در مدت زمان ۲۰ یا ۳۰ دقیقه به پوست سر تزریق می شوند.

– دوره درمان مزوتراپی و هیر فیلر ممکن است چند جلسه ای باشد که با فاصله زمانی مشخص توسط پزشک متخصص تعیین می گردد.

در پایان بار دیگر خاطر نشان می شویم که برای جلوگیری از عوارض احتمالی هر گونه خدمات زیبایی اعم از تزریق بوتاکس در اصفهان ، تزریق ژل لب در اصفهان ، مزوتراپی ، هیر فیلر و غیره و حتما به پزشک متخصص و یک کلینیک معتبر مراجعه نمایید.

۰۰/۰۴/۰۸
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.