تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

گانودرما و درمان آلزایمر

سال هاست که در آسیای شرقی و کشورهایی نظیر چین، ژاپن و …. از قارچ گانودرما برای افزایش سلامت جسمی و افزایش طول عمر استفاده می شود. در این کشورها از قسمت های مختلف این قارچ براق برای تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان سرطان، کنترل سطح خون، محافظت از کبد و … بهره می برند. در طب سنتی چین این قارچ را لنگزی می نامند که به معنای قارچ جاودانگی است.

قارچ گانودرما در درختان مختلف مانند بید، بلوط، نارون و افرا رشد می کند و جالب اینجاست که رشد این نوع قارچ در ایران به صورت خودرو بوده و ساکاریدهای بیشتری به نسبت انواع چینی و ژاپنی دارد. اما در ادامه ما قصد داریم به سراغ آمار علمی ارائه شده در این خصوص برویم و صحت ادعاهای سنتی در مورد قارچ گانودرما و خواص درمانی آن را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

۳۰ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۷
بهین مبتکران ایده

تحقیقات جدید اهمیت باکتری‌های روده‌ای را در اختلال طیف اوتیسم نشان می دهد. از این رو در این مطلب قصد داریم به ارتباط دستگاه گوارش با اختلال اُتیسم بپردازیم. با مرکز توانبخشی نویان همراه باشید.

۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۳
بهین مبتکران ایده
انواع فلفل دلمه

انواع فلفل دلمه یا همان فلفل‌های زنگوله‌ای که در رنگ‌های مختلفی وجود دارند طرفداران بسیاری دارند. از این فلفل‌ها می‌توان به‌صورت مستقیم برای پخت غذا و یا با ترکیب دیگر مواد در انواع سالادها استفاده نمود. در این مقاله با شما هستیم تا انواع فلفل دلمه و خواص هرکدام را بررسی کنیم.

۲۳ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۱۰
بهین مبتکران ایده

خیلی از ما تا به حال به قرنیزها به عنوان یک عنصر مهم در معماری داخلی ساختمان نگاه نکرده ایم و شاید اطلاع از خصوصیت انواع قرنیز و راهنمای انتخاب قرنیز چندان موضوع پر اهمیتی برای ما به نظر نرسد. اما این در حالی است که قرنیز ها در تعریف کردن فضای داخلی اتاق ها و سالن و … بسیار مهم هستند. بدون قرنیز خانه تکمیل نشده به نظر می رسد! علاوه بر این قرنیز از نازک کاری دیوار در برابر آسیب‌های ناشی از برخورد اجسام و همچنین از نفوذ آب و رطوبت در پایین دیوار جلوگیری می کند.
به این ترتیب با توجه به نقش پر رنگ قرنیز در ایجاد تغییرات مثبت یا منفی در دکوراسیون خانه، این مقاله را به معرفی انواع قرنیز و راهنمای انتخاب قرنیز اختصاص داده ایم. 

۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۵
بهین مبتکران ایده

با توجه به ارتباط احتمالی بین اوتیسم و داروهای ضد افسردگی در دوران بارداری و اهمیت آن در این اینجا به آخرین تحقیقات صورت گرفته در این رابطه می پردازیم:

یک تیم تحقیقات بین‌المللی هدایت شده توسط دانشکده پزشکی nus یک رابطه معنادار بین رفتارهای اوتیستیک در موش‌های بزرگسال و قرار گرفتن در معرض یک افسردگی مشترک در رحم یافته‌است .آن‌ها همچنین یک درمان را شناسایی کردند که به بهبود حافظه و تعاملات اجتماعی کمک میکند .داروهای ضد افسردگی معمولا ً برای درمان افسردگی اساسی و اختلال استرس پس از سانحه از جمله در زنان باردار تجویز می‌شوند . یکی از رایج‌ترین داروهای ضد افسردگی تجویز شده فلوکستین , یک مهارکننده بازجذب سروتونین است . فلوکستین از جفت عبور می‌کند و در شیر مادر نیز وجود دارد . اطلاعات اندکی در مورد ایمنی آن در دوران بارداری شناخته شده‌است و مطالعات کافی بر روی اثرات درازمدت آن بر روی فرزندان انجام نگرفته است .پژوهش حاضر به منظور بررسی ارتباط افسردگی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی انجام شده‌است . اما آن‌ها نتوانسته اند رابطه علی را مشخص کنند . “ 

۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۳
بهین مبتکران ایده
قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن

مدیریت خط فروش از فعالیت های اصلی هر کسب و کاری است. شما با کمک قیف فروش می توانید کل فرایند فروش را به صورت یک قیف (در قسمت بالا گسترده تر و در قسمت پایین باریک تر) کنترل کنید. سامانه قیف فروش سامانه ای ارزشمند برای به دست آوردن بینش، برنامه ریزی و مدیریت ارتباط با مشتری برای تجارت شما است. در ادامه در خصوص قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

به یاد داشته باشید که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید برای کسب درآمد و ادامه حیات در حوزه ی فعالیت کاری خود همواره برای جذب مشتری تلاش کنید. همچنین لازم است از هر امکاناتی برای افزایش مشتری استفاده نمایید تا بتوانید کسب و کارتان را ادامه دهید. آشنایی با اصطلاح قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن به شما در راه جذب مشتری بیشتر کمک خواهد کرد.

۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۲
بهین مبتکران ایده
راه حل های افزایش اعتماد کاربران به خرید آنلاین

امروزه مصرف کنندگان از هر زمان دیگری راه های خرید بیشتری در دسترس دارند. بنابراین اگر دارای یکی از مشاغل تجارت الکترونیک هستید و می خواهید خریداران آنلاین از شما خرید کنند، در وهله اول باید بتوانید به سرعت اعتماد و توجه آنها را جلب کنید. در عصر دیجیتال، بازاریابی و برقراری ارتباطات با کاربران حیاتی است. بررسی مؤلفه های اصلی برای اعتماد سازی در مشتریان در موفقیت و افزایش فروش شما بسیار موثر است. با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله می خواهیم به معرفی راه حل های افزایش اعتماد کاربران به خرید آنلاین بپردازیم. با ما همراه باشید.

۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۴۳
بهین مبتکران ایده

پس از انتخاب یک دیوارپوش مناسب و خرید آن، شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه های خود، نصب دیوارپوش پلی استایرن را به تنهایی و بدون نیاز به نصاب انجام دهید. البته برای اینکار باید طریقه نصب دیوارپوش پلی استایرن را بدانید. در ادامه به نکات لازم در خصوص نصب دیوارپوش پلی استایرن می پردازیم.

نصب دیوارپوش پلی استایرن 

۱۸ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۲۵
بهین مبتکران ایده

بخش چهارم : خودروهای غیر بزرگراهی

خودروهای غیر بزرگراهی مانند کامیون های معدن و ماشین آلات ساختمانی، بسیار سنگین تر از کامیون های H20 هستند. این گونه خودروها به وفور در مسیرهای سنگ فرش نشده و جاده های معدنی کار می کنند که می تواند بسیار ناهموار باشند. بر همین اساس، بجز در مورد عبور و مرور با سرعت بسیارکم، در سایر موارد باید از فاکتور ضربه ای بین ۰/ ۲ تا ۰/ ۳ استفاده شود. معمولا در مورد خودروهای غیر بزرگراهی ضروری است که فشار ناشی از بار زنده، با استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط کارخانه سازنده راجع به وزن خودرو، بار چرخ ها، جای لاستیک ها (سطح تماس) و فاصله چرخ ها، محاسبه شود. 

۱۸ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۱۸
بهین مبتکران ایده

سفر برای درمان بیماری یک راه حل جدید نیست. سال های زیادی است که مردم سراسر دنیا به دنبال مقصدهایی هستند که می توانند خدمات و مزایایی را برای درمان بیماری آنها ارائه دهند. هنگامی که این افراد به کشور دیگر سفر می کنند، به رونق هر چه بیشتر بخش های گردشگری، درمانی، هواپیمایی، هتل ها، رستوران ها و مقاصد جذاب توریستی آن کشور کمک می کنند.

بنابراین با توجه به اهمیت این حوزه در افزایش درآمد ناخالص کشورها، باید با ارائه راه حل های گوناگون، افراد بیشتری را از سراسر دنیا برای دریافت این گونه خدمات از کشورمان تشویق کنیم. یکی از این راه حل ها طراحی سایت گردشگری سلامت است که در ادامه به بررسی اهمیت آن می پردازیم. 

۱۸ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۱
بهین مبتکران ایده