تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۲۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

سایت تک صفحه ای

از کدام رویکرد باید استفاده کنیم؟

شرکتی که در حوزه توسعه و طراحی سایت فعالیت می کند می تواند به راحتی سایت های تک صفحه ای و چند صفحه ای را ایجاد نماید. اما ایجاد سایت های تک صفحه ای در دنیای وب بحث های زیادی به راه انداخته است. خیلی از کسب وکارها هستند که نگران بهبود حضورشان در دنیای وب اند و به همین خاطر انتخاب و طراحی سایتی که بتواند آن ها را به چنین هدفی برساند برایشان بسیار مهم است. در این مقاله سعی می کنیم مزایا و معایب هر کدام از این رویکردها را با هم مرور کنیم.

۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۴۳
بهین مبتکران ایده
قفسه‌بندی سالن پرورش قارچ

به منظور استفاده بهینه و حداکثری از فضای سالن پرورش قارچ و افزایش سطح کشت، آن را قفسه‌بندی می‌کنند. به‌طوری‌که در فضای ۱۰۰ مترمربعی با کمک قفسه‌بندی می‌توان ۳۰۰ مترمربع سطح زیر کشت داشت و در غیر این صورت میزان سطح کشت ۵۰ تا ۶۰ مترمربع خواهد بود.

از آنجایی که در کشور ایران پرورش قارچ به صورت دستی و غیرمکانیزه انجام می‌گیرد، نحوه صحیح قفسه‌بندی سالن پرورش قارچ از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ چرا که هرگونه بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری در این زمینه، ممکن است سبب بروز اتفاقاتی ناشی از افتادن کارگرها یا مصالح و تلفات جبران‌ناپذیری گردد. ازاین‌رو در هنگام قفسه‌بندی رعایت یک سری اصول و نکات لازم و ضروری است که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۰۰
بهین مبتکران ایده
مزایای استفاده از اپلیکیشن موبایلی

روند رو به رشد خریدهای اینترنتی از سال ۲۰۱۹ به بعد

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که دوست دارید به صورت آنلاین خرید کنید یا خریدهایتان را در دنیای آنلاین انجام دهید؟ مطالعات انجام شده نشان می دهد تعداد خریدهای آنلاین در سال ۲۰۱۹ افزایش خواهد یافت. این مقدار به ۱۱۵ درصد خواهد رسید که از سال قبل بیشتر است. صنعت فروشگاه های اینترنتی با پیشنهادات، تخفیف ها و موارد مختلفی که در اختیار خریداران قرار می گیرد پر شده است.

بررسی های انجام شده توسط روزنامه Economic Times نشان می دهد این بازار دیجیتال حدود ۱۰۸ میلیون مشتری در سال ۲۰۱۸ داشته است. اینکار نه تنها اعتبار دنیای وب را در بر می گیرد بلکه شامل اپلیکیشن های موبایلی هم می شود. اگر زندگی خودتان را بررسی کنید با موارد متعددی مواجه می شوید. صنایع خودروسازی، سلامت، زنجیره های تامین، خرده فروشی، رستوران ها، هتل ها، تورها و مسافرت ها، آموزش هم خودشان را با فناوری های موجود منطبق گرده اند.

آمارهای موجود نشان می دهد تا سال ۲۰۲۰ درآمد حاصل از اپلیکیشن های موبایلی به شدت افزایش خواهد یافت. این مقدار به ۱۸۹ میلیارد دلار آمریکا خواهد رسید. چرا ما به سراغ سایت هایی همچون آمازون برای خرید می رویم و غذاها یا سایر مواردمان را رزرو می کنیم؟ این موضوع بدین خاطر است که دوست داریم راحت تر زندگی کنیم. این سایت ها هم مشتریان جهانی دارند که به آن ها اعتماد کرده اند.

کارآفرینان با هوش نیز این نیاز را درک کرده اند. به همین خاطر است که خیلی ها به تدریج به سراغ دنیای دیجیتال می روند. استفاده از اپلیکیشن های موبایلی هم برای کسب وکارها مزایای زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۰۵
بهین مبتکران ایده
اصلاح بذر

انتخاب یک بذر مرغوب اعم از رقم خوب، پرمحصول و مناسب بودن  برای اقلیم هر منطقه مهم‌ترین رمز حصول عملکرد کمی و کیفی محصولات کشاورزی است. طی سال‏های گذشته استفاده از بذرهای اصلاح شده به دلیل داشتن فوائدی از جمله مقاومت بالا در برابر بیماری و تنش افزایش یافته است.

دسترسی به موقع به بذر با کیفیت نقش بسزایی در بهبود کیفیت محصول و به دنبال آن افزایش درآمد برای کشاورزان دارد. بذرهای اصلاح شده که مقاومت بیشتری در برابر بیماری‏ها و شوک‏های محیطی (از جمله تغییرات آب و هوایی) دارند کمک شایانی به کشاورز در افزایش محصول، امنیت غذایی و بهبود معیشت می‏کنند. انتخاب بذر دارای کیفیت مناسب از جمله نکات مهم و کلیدی در کشاورزی است. تولید بیشتر محصول ارتباط مستقیمی با انتخاب گونه بذر و عملکرد آن در برابر انواع آفات دارد. بنابراین برای افزایش تولید و به تناسب آن بالاتر رفتن درآمد کشاورز استفاده از بذرهای اصلاح شده بسیار توصیه می‏شود.

۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۵۰
بهین مبتکران ایده
بهینه سازی تصویر در سال 2019

بهینه سازی تصاویر برای هر سایتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اینکار باعث بهبود عملکرد سایت شما می شود و به آن کمک می کند رتبه بهتری در موتورهای جستجو به دست آورد. اگر به دنبال مقاله ای برای بهینه سازی تصاویر سایت یا وبلاگ تان برای سئو هستید جای درستی را برای مطالعه کردن انتخاب نموده اید. اجازه دهید این موضوع را با جزییات بیشتری مورد بررسی قرار دهیم.

چرا بهینه سازی تصویر برای سایت مهم است؟

دلایل بسیار زیادی برای بهینه سازی تصویر برای سایت وجود دارد. اگر تصویر شما بسیار بزرگ است سرعت بارگذاری صفحه تان را کاهش می دهد و همین امر تاثیر بدی بر روی تجربه کاربری می گذارد. شما می توانید با بهینه سازی تصاویر، سرعت بارگذاری سایت را هم بهبود ببخشید. علاوه بر این، تصاویری که در مقالات به کار می رود می تواند نمره سئو را هم بهتر نماید. استفاده از نام و At tag درست برای تصاویر می تواند مقاله را سئو دوست تر کند.

اگر بتوانید تصاویر سایت تان را به درستی بهینه سازی کنید، تصویر عملکرد بهتری در موتورهای جستجو خواهد داشت.

۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۵۳
بهین مبتکران ایده
کنترل مرکزی خانه هوشمند

برای کنترل کامل و مدیریت بهتر دستگاه ها و سنسورهای خانه هوشمند و انجام تنظیمات و بهره مندی کامل از مزایای خانه هوشمند، شما نیاز به یک مرکز کنترل همه کاره به عنوان مغز متفکر خانه هوشمند خود دارید.

شرکت فیبارو با تولید دو مدل مرکز کنترل مرکزی خانه هوشمند با نام های Home center 2  و Home center lite  کار شما را راحت کرده است.

در ادامه با شرکت خانه هوشمند رهنما فردا نمایندگی محصولات فیبارو در ایران همراه باشید تا به معرفی این دو دستگاه قدرتمند و جذاب بپردازیم.

۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۳۱
بهین مبتکران ایده
چالش های وسایل هوشمند

در سرتاسر جهان، جوامع و صنایع تنها بر روی منابع آب و انرژی شان تکیه می‌ کنند. برای انرژی و به خصوص برق، در دو قرن گذشته این موضوع بر پایه سوخت های فسیلی بنا نهاده شده است. در قرن جدید باید چالش هایی هدف قرار داده شده که قبلا هرگز وجود نداشته است. این چالش ها به حدی مهم هستند که باید در برگیرنده مسائل فعلی باشند. اگر بخواهیم شهر هوشمندی را ایجاد کنیم و این رویا را به واقعیت تبدیل کنیم باید این چالش ها را قبل از هر چیزی هدف قرار دهیم. برخی از چالش های کلیدی که امروزه با آن ها روبرو هستیم عبارت است از :

۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۳۴
بهین مبتکران ایده
پسماند کمپوست قارچ

طبق آمارها سالانه ۳۰ هزار تن قارچ خوراکی در کشور تولید می‌شود که به طور میانگین ۱۸۰ هزار تن کمپوست جهت تولید این میزان قارچ لازم است. کمپوست پس از هر بار مصرف، بلااستفاده باقی می‌ماند که این امر علاوه بر اشغال فضای زیادی در محیط پرورش قارچ، مشکلات زیست محیطی نیز به بار می‌آورد. از آنجایی که روند تولید قارچ در کشور رو به افزایش بوده، توجه به پسماند کمپوست قارچ از اهمیت فراوانی برخوردار است. یکی از راهکارهای ارائه شده جهت استفاده از پسماند کمپوست، پس از اعمال فرآیندهای خاص و گذشت ۲ الی ۳ سال، کاربرد به عنوان خاک پوششی در سالن‌های پرورش قارچ است. اما با توجه به این که پسماند کمپوست در هنگام فرآوری کیفیت اولیه خود را تا حدودی از دست می‌دهد، پرورش‌دهندگان قارچ به دلیل نگرانی از کاهش محصولات، تمایل به استفاده از این نوع خاک پوششی ندارند. در این راستا تبدیل پسماندِ کمپوستِ قارچ به کود آلی و کاربرد به عنوان اصلاح‌کننده خاک، روشی جایگزین مناسبی جهت کاهش پسماند کمپوست در محیط پرورش قارچ به شمار می‌آید.

در این مطلب بر اساس مقاله «ارزیابی پسماند کمپوست قارچ خوراکی جهت کاربرد در کشاورزی و باغبانی» نوشته «حمید سلیمی؛ حمید عباس دخت؛ حمیدرضا اصغری؛ محمد عارف بیکی»به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۴۲
بهین مبتکران ایده

خواص زعفران

زعفران که به ادویه طلایی شهرت دارد، گیاه بومی اروپا و آسیا است که از چندین هزار سال پیش در ایران، هند، چین، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و یونان بیشتر دیده می‌شود. زعفران از خانواده‌ زنبق‌ها گیاهی چند ساله به طول ۱۰ تا ۳۰ سانتی‌متر به صورت ۳ گل ۶ گلبرگی بنفش و گاهی ارغوانی و گلی می‌روید. هر گل از یک مادگی در انتهای کلاله و ۳ پرچم قرمز مایل به نارنجی با عطری دل‌انگیز و مزه‌ای تلخ قابل شناسی است.

۱۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۵۵
بهین مبتکران ایده
صادرات زعفران

زعفران ایرانی ادویه ای طبیعی است که آن را طلای قرمز می نامند. زعفران به دلیل کیفیت و اثرات بی نظیر آن عطر و طعم دلپذیر و رنگ عالی در سطح جهانی شناخته شده است. ایران حدود ۸۰ درصد از تولید زعفران در جهان را به خود اختصاص می‏دهد. با وجود اندازه کوچک زعفران قیمت آن بسیار گران بوده و در عین حال کاربرد آن بسیار وسیع است. در این مقاله به مراحل صادرات زعفران در ایران اشاره شده است.

زعفران یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران است که نقش مهمی در درآمد و اشتغال‏زایی برای تولید کنندگان دارد. علاوه بر این زعفران عمده ترین محصول شهرهای خراسان، فارس و کرمان است. همچنین زعفران یک محصول استراتژیک در ایران است و سهم ایران در تولید و صادرات زعفران تقریبا ۹۰ درصد است. حدود ۲۰۰ نفر کارگر برای تولید زعفران در هر هکتار مورد نیاز است. با این حال، این رقم در بخش پردازش و بازاریابی بسیار بالاتر است.

۱۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۳۲
بهین مبتکران ایده