تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۲۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

شاخص عملکرد KRI , KPI , PI

سازمان‌ های کمی هستند که می توانند به درستی از شاخص های عملکرد کلیدی استفاده نمایند. زیرا در اغلب اوقات در مورد تعریف و نحوه استفاده از شاخص عملکرد KRI , KPI , PI سردرگمی های زیادی وجود دارد و حتی شاخص‌ های نادرستی به ‌اشتباه شاخص کلیدی عملکرد نام‌گذاری می شوند. به همین خاطر در این مقاله می خواهیم تفاوت بین هر کدام و نحوه استفاده از آنها را برای شما توضیح دهیم. ابتدا به تعاریف مختصری از شاخص عملکرد KRI , KPI , PI می پردازیم. با ما همراه باشید. 

۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۶:۰۴
بهین مبتکران ایده
گیاهان شیرین

شکر یک ماده غذایی بسیار مضر در رژیم های غذایی امروزی محسوب می شود. اما اگر شما هم طرفدار غذاها و دسرهای شیرین هستید باید بگوییم که خوشبختانه روش های زیادی برای شیرین کردن غذاها بدون اضافه کردن شکر وجود دارد. اگر می خواهید بدانید که گیاهان شیرین جایگزین شکر کدامند؟ حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۷:۳۱
بهین مبتکران ایده
خمش حلقوی

بخش ششم : تغییر شکل حلقوی

خمش حلقوی، پاسخ عادی لوله های انعطاف پذیر، به فشار خاک است. خمش حلقوی از این نظر که منجر به توزیع مجدد ۴ تنش خاک و آغاز فرآیند کمانش می شود، پاسخ مفیدی است. خمش حلقوی را می توان با انتخاب درست مواد پرکننده حول لوله، میزان تراکم آن ها، عرض ترانشه قرار گیری لوله و در برخی موارد توسط خود لوله، کنترل نمود.

بزرگی خمش حلقوی تناسب معکوسی با ترکیب سفتی لوله و خاک پر کننده روی لوله دارد. م. اسپنگلر  این رابطه را در فرمول آیوا  در سال ۱۹۴۱ مشخص کرد. ر. واتکینز این معادله را برای تسهیل ره یافت شناسایی خاک، مورد اصلاح قرار داد و فرمول آیوا اصلاح شده را بوجود آورد. در سال ۱۹۶۴ ، برنز و ریچاردز بر اساس نظریه کلاسیک کشسانی خطی، راه حل حلقه بسته  را برای محاسبه خمش حلقوی و تنش لوله منتشر کردند. در سال ۱۹۷۶ ، م. کاتونا و همکاران برنامه المان های محدود  به نام CANDE را ارتقا دادند که هم اکنون نسخه PC آن هم در دسترس است و می توان از آن برای تخمین مقدار خمش و تنش های لوله استفاده کرد. 

۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۶:۱۶
بهین مبتکران ایده

اهمیت برندینگ در فروش کالا و خدمات

برندینگ به وسیله رضایت مشتری

هرگز نباید اهمیت رضایت مشتری تان را نادیده بگیرید. چرا که رضایت مشتری یکی از عواملی است که در موفقیت تجارت شما نقش به سزایی دارد. بنابراین باید همواره این عامل مهم را در نظر گرفته و در جهت بهبود آن تلاش کنید تا مشتریان به کسب و کار شما وفادار شوند و در نهایت به سفیران برند شما تبدیل گردند. در ادامه به مبحث اهمیت برندینگ در فروش کالا و خدمات می پردازیم. 

۲۵ تیر ۹۹ ، ۱۵:۵۹
بهین مبتکران ایده
اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و مراقبت از بیمار

هر سال در حوزه مراقبت های بهداشتی تغییرات زیادی رخ می دهد. فن آوری های نوین، روش های مراقبت از بیماران را بهبود بخشیده و درمان های پزشکان را کارآمدتر می کنند. رشته پزشکی پتانسیل بسیار خوبی برای استفاده از اینترنت اشیا (IoT) دارد. ادغام اینترنت اشیا با سایر دستگاه های پزشکی توانسته است نقش مهمی را در پیشرفت حوزه پزشکی کشورها ایفا کند. در این مقاله، قصد داریم در مورد چگونگی استفاده از اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و مراقبت از بیمار برای ارتقاء بخش مراقبت های پزشکی صحبت کنیم. 

۲۵ تیر ۹۹ ، ۱۵:۲۲
بهین مبتکران ایده

طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش ها

تلویزیون شما به عنوان یک مؤلفه مهم در فضای اتاق نشیمن محسوب می شود و اغلب زاویه تنظیم چیدمان دکوراسیون منزل را مشخص می کند. به همین خاطر طراحی دیوار پشت تلویزیون می تواند تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه شما داشته باشد. در واقع با توجه به این که تلویزیون در اکثر خانه ها به عنوان یک کانون مرکزی به شمار می رود، بنابراین برای ایجاد یک فضای لوکس و مدرن در خانه، می توان دیوار پشت تلویزیون را مورد هدف طراحی قرار داد.

معمولاً بیشتر افراد تصمیم می گیرند که دیوار پشت تلویزیون خود را به کمک یکی از انواع دیوارپوش های چوبی، سنگی، پی وی سی، پلی استایرن و … تزئین نمایند و بقیه دیوارها را ساده و با رنگ سفید رها کنند. در این مطلب ایده های جذابی را در خصوص طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش ها به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. با هوم لوکس همراه باشید. 

۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۵:۵۰
بهین مبتکران ایده

تزئین دکور دفتر کار با استفاده از دیوارپوش ها و سایر تزئینات دکوراتیو جدید یک پیشنهاد مقرون به صرفه هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ مدت زمان اجرا است. به خصوص در محیط های کاری که امکان تعطیل کردن کار برای انجام تغییرات دکوراسیون وجود ندارد.

با توجه به اهمیت دکوراسیون و ظاهر دفتر کار برای روحیه کارمندان، به روز کردن و ارتقاء فضای کاری شما به ایجاد یک محیط آرامش بخش و پر انرژی و در نتیجه افزایش راندمان کاری افراد کمک می کند. همچنین یکی از عوامل موثر در جذب مخاطب و مشتری بیشتر برای کسب و کار توجه به طراحی دکوراسیون و زیبایی محیط تجاری است. اکنون، بیش از هر زمان دیگری، ارزش طراحی زیبا و مدرن دفتر کار برای موفقیت در کسب و کار و تجارت مشخص شده است. به همین خاطر در اینجا می خواهیم به بررسی تغییرات دکور دفتر کار با استفاده از دیوارپوش ها بپردازیم.

اگر تمایل دارید محیط اداری شما از سایر شرکت ها و موسسات دیگر متمایز باشد، پیشنهاد می کنیم از یک متریال استاندارد و مناسب برای محیط کار استفاده کنید. شما باید متناسب با نوع فعالیت و همینطور نوع ارباب رجوع خود یک طرح و رنگ مناسب برای تزئین دیوارها و سایر نقاط دیگر شرکت استفاده کنید. 

۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۶:۵۸
بهین مبتکران ایده
برتری حلزون تراپی

سال هاست ماده ای که از حلزون نوع طبی ترشح می شود، به عنوان یکی از عناصر طبیعی بسیار محبوب برای مراقبت از پوست شناخته می شود. این ماده به تدریج به صنعت محصولات زیبایی و مراقبت از پوست کشورهای غربی نیز راه پیدا کرده است به طوری که در حال حاضر در انواع کِرِم های مراقبت از پوست به جهت رفع چین و چروک، لک صورت و دیگر مشکلات پوستی رایج، به کار می رود. همچنین علاوه بر کاربرد حلزون در کرم ها و محصولات زیبایی پوست، برخی از متخصصان پوست از تاثیر شگفت انگیز قرار دادن حلزون طبی زنده بر روی پوست صورت خبر می دهند و حتی این روش را که به اصطلاح حلزون تراپی گفته می شود نسبت به استفاده از کرم های حلزون کارآمدتر می دانند. اما علت برتری حلزون تراپی بر کرم های حاوی عصاره حلزون چیست؟ در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد حلزون تراپی آشنا سازیم.

۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۶:۵۶
بهین مبتکران ایده

گفتار درمانی چیست؟

گفتار درمانی چیست؟

به طور کلی گفتار به توانایی ایجاد صداها و زبان نیز به فهم و توانایی برقراری ارتباط با دیگران مربوط است. گفتار درمانی به درمان اختلالاتی که ممکن است در گفتار و زبان افراد وجود داشته باشد می پردازد. البته مشکلات گفتاری به اختلالات زبان و بلع هم اشاره دارد و گفتار درمانی می تواند به بهبود ارتباط و کنترل عضلات و همینطور اصلاح مشکلات جویدن و خوردن در بیمارانی مثل بیماران فلج مغزی کمک کند. در ادامه می خواهیم بدانیم گفتار درمانی چیست؟ و گفتاردرمانگر ها چگونه به مراجعه کنندگان خود کمک می کنند؟ همچنان با مرکز اتیسم شهر ری همراه باشید.

۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۶:۳۹
بهین مبتکران ایده

بارهای ریلی و سربارها

سربار

بخش پنجم : بارهای ریلی و سربارها

تنظیمات بار زنده که برای لوله های زیر خطوط ریلی مورد استفاده قرار می گیرند، بارگذاری Cooper E-80 است که دارای ۸۰،۰۰۰ پوند بار است که بصورت یکنواخت در ۵ مرکز روی ۳ سطح تماس ۲ فوت در ۸ فوتی وارد می شوند. این مساحت بیانگر عرض استاندارد ریل ( ۸ فوت) و فاصله استاندارد بین چرخ های پیشرانه لوکوموتیو است. بارهای زنده ریلی بر اساس وزن محوری وارد بر مسیر بوسیله دو لوکوموتیو و واگن های جفتی آن ها در آرایش دوسره شکل می گیرند. جدول ۶- ۲۰ را ببینید. اغلب لوله های تحت فشاری که در محدوده ۲۵ فوتی مسیرهای ریلی قرار دارند، اساسا برای حفظ ایمنی در هنگام بروز نشتی احتمالی، نیازمند لوله های محافظ ۱ هستند. طراح باید با توجه به الزامات طراحی و قانونی نسبت به ضرورت یا عدم ضرورت نصب لوله های محافظ تصمیم گیری کند. 

۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۶:۱۳
بهین مبتکران ایده