تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

برتری حلزون تراپی

سال هاست ماده ای که از حلزون نوع طبی ترشح می شود، به عنوان یکی از عناصر طبیعی بسیار محبوب برای مراقبت از پوست شناخته می شود. این ماده به تدریج به صنعت محصولات زیبایی و مراقبت از پوست کشورهای غربی نیز راه پیدا کرده است به طوری که در حال حاضر در انواع کِرِم های مراقبت از پوست به جهت رفع چین و چروک، لک صورت و دیگر مشکلات پوستی رایج، به کار می رود. همچنین علاوه بر کاربرد حلزون در کرم ها و محصولات زیبایی پوست، برخی از متخصصان پوست از تاثیر شگفت انگیز قرار دادن حلزون طبی زنده بر روی پوست صورت خبر می دهند و حتی این روش را که به اصطلاح حلزون تراپی گفته می شود نسبت به استفاده از کرم های حلزون کارآمدتر می دانند. اما علت برتری حلزون تراپی بر کرم های حاوی عصاره حلزون چیست؟ در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد حلزون تراپی آشنا سازیم.

منشاء کرم های حلزون و حلزون تراپی

استفاده از مخاط حلزون برای بهبود پوست به یونان باستان باز می گردد، جایی که، بقراط حکیم از ترکیب حلزون های له شده و شیر ترش به عنوان راه حلی برای درمان التهابات پوستی استفاده می کرد. در حالی که به تدریج برندهای معروف زیبایی کره، استفاده از حلزون را در محصولات مراقبت از پوست خود رایج کردند، شیلیایی ها اولین کسانی بودند که حلزون ها را در مراقبت از پوست به کار گرفتند. چرا که در دهه ۸۰، پرورش دهندگان حلزون در شیلی متوجه شدند که چقدر دستهایشان به طور غیر معمول نسبت به دست دیگران نرم تر است و این مسئله منجر شد که به خاصیت حلزون زنده برای پوست پی ببرند. البته این روش چند سالی است که برای درمان مشکلات پوستی در کشور ژاپن به کار می رود و بعد از آن نیز در دیگر نقاط جهان مورد توجه قرار گرفته است.

برتری حلزون تراپیآشنایی با حلزون تراپی و مزایای منحصر به فرد آن

با توجه به خواص درمانی ذکر شده در بالا، این تئوری که استفاده مستقیم از حلزون زنده بر روی پوست می تواند مزایای ترمیم کنندگی فوق العاده ای برای پوست ایجاد کند، باعث شد که رفته رفته حلزون تراپی به عنوان یک روش درمانی منحصر به فرد، نسبت به کرم های شیمیایی برتری یابد. به گفته محققان دانشگاه نیجریه، مخاط تازه حلزون نقش مهمی در ترمیم زخم ها دارد زیرا باعث تقویت واکنش ترمیم کنندگی پوست در تشکیل بافت های جدید می شود. این روش همچنین به افزایش سرعت بهبودی زخم ها کمک می کند.

برتری حلزون تراپی

علاوه بر این موادی که توسط حلزون بر روی پوست ترشح می شود جهت جلوگیری از گسترش چین و چروک و در نتیجه کاهش سرعت پیری موثر است. گفتنی است تا به حال این سطح از اثرگذاری حلزون تراپی در جوان سازی و نگهداری سلامت پوست با استفاده از کرم های حلزون مشاهده نشده است و تنها می توان با بکارگیری حلزون طبی و گذاشتن آن بر روی صورت ویژگی جوان سازی آن را تضمین کرد. در واقع حلزون زنده قدرت تولید کلاژن بیشتر و موثرتری را دارد که موجب ترمیم سریع بافت های بدن شده و برای فرد یک پوست تازه را به ارمغان می آورد.

 

 

 

 

برتری حلزون تراپی

در ترشحات حلزون چه چیزی وجود دارد؟

هنگامی که حلزون حرکت می کند یک ماده ژله‌ای مانند به نام (Slime) از خود ترشح می‌کند که این ماده منبع غنی از پروتئین، آنتی‌اکسیدان و هایولارونیک اسید است. جالب است بدانید این ماده به حلزون کمک می کند که دچار عفونت و یا التهاب نگردد. علاوه بر این در صورتی که صدف حلزون دچار آسیب شود آن را بازسازی می کند. محققان با تحقیق بیشتر بر روی مخاط ترشح شده توسط حلزون به این نکته نیز پی بردند که موکوس علاوه بر عناصر قبلی از آنتی‌بیوتیک‌های موضعی، آلانتوئین، ویتامین‌ها، اسید گلیکولیک، کلاژن و الاستین نیز سرشار است و به این ترتیب در تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی از آن به طور گسترده ای استفاده کردند.

 

کِرِم های حلزون چقدر موثرند؟

شرکت های تولید کننده کرم های حلزون بر اساس همین عناصر موجود در حلزون است که ادعا می کنند محصولشان برای درمان انواع بیماری های پوستی موثر است. ولی باید گفت ممکن است که ترکیبات این محصولات به تنهایی مفید باشند ولی ارائه آن در یک پایه مناسب می‌تواند بر بهبود یک یا دو نوع مشکل پوستی تاثیرگذار باشد نه همه انواع آن. همچنین به گفته متخصصان پوست جمع کردن تمام خواص درمانی در یک کرم‌ پوست تقریبا غیر ممکن است. بنابر این کاربرد این کرم ها در موارد محدود می‌تواند اثرات سودمندی داشته باشد ولی در مورد تمام انواع موارد ذکر شده کارساز نخواهد بود. برای مثال ارائه محصولی که بتواند همزمان چین و چروک را بهبود بخشد و اسکار را بهتر کند و به ‌طور همزمان هم بر جوش صورت موثر باشد علمی نیست چرا که محصولات ضد چروک بیشتر پایه چرب دارند و مناسب پوست‌های جوش‌دار نیستند. در پایان باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در مورد مکانیسم کرم‌های حلزون هنوز چندان شفافیت وجود ندارد یعنی قبلا اثر بخشی و یا عوارض آن به طور کامل بررسی نشده است.

 

برتری حلزون تراپی

تاثیرات حلزون تراپی برای پوست

در حلزون تراپی (Snail Therapy) از حلزون زنده برای جوان‌ سازی پوست مشتریان استفاده می‌ گردد و تا به حال نتایج خوب و قابل قبولی از آن مشاهده شده است. در این روش که به سلبریتی اسکارگوت کورس نیز معروف است، طی یک ساعت حلزون زنده را بر روی پوست صورت قرار می دهند. با اطمینان از دریافت نتایج مطلوب از این روش، پرورش حلزون به تدریج در سراسر جهان از جمله ایران رونق فراوانی گرفت. آثار مثبت و بی‌ضرر حلزون تراپی در درخشندگی و زیباسازی پوست باعث شد که عموم مردم دنیا این روش را برای پاک‌سازی پوست خود انتخاب نمایند. برخی از مزایای حلزون تراپی برای پوست انسان عبارتند از: کمک به درمان سریع و ترمیم طبیعی آسیب‌ های پوستی، رطوبت رسانی قوی به پوست، بهبود تیرگی، کدری و لکه‌های پوستی، افزایش شفافیت پوست، جلوگیری و مبارزه با عفونت‌های پوستی، ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده در اثر اشعه ماورای بنفش خورشید، کاهش آثار جای جوش، زخم و ترک‌های پوستی و … .

۹۹/۰۴/۲۲
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.