تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

لوگوی خوب

زمانی که در مورد شرکت محبوب خود فکر می کنید، چه چیزی به ذهنتان خطور می کند؟ قطعا محصولات آن شرکت اولین چیزی است که به ذهنتان می آید. این محصول ممکن است ماگ بزرگی از یک زنجیره غذایی بزرگ باشد یا کفشی که برای پیاده روی از آن استفاده می کنید. اما اینجا یک سوال جذاب به ذهن خطور می کند:

اگر لوگویی وجود نداشته باشد می توان محصولات برند محبوب را برای همیشه به خاطر سپرد و شناسایی کرد؟

۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۹
بهین مبتکران ایده
استراتژی دیجیتال برندینگ

دیجیتال برندینگ چیست؟

چه این موضوع را دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم، اینترنت نه تنها به یک ابزار مفید برای کسب وکارها و افراد تبدیل شده بلکه لازمه زندگی های امروزی است. بیشتر افراد زمان خود را صرف گشت و گذار در دنیای آنلاین می کنند و اینترنت بی شک به مکانی برای به دست آوردن اطلاعات در  هر زمینه ای خواهد بود. برای کسب وکارهایی که از اینترنت برای توسعه برند دیجیتال خود استفاده می کنند این قابلیت بسیار عالی است اما بیشتر شرکت های فعال در صنایع مختلف هنوز هم در عصر قدیم به سر می برند و دوست ندارند وارد عصر دیجیتال شوند. اهمیت دیجیتال برندینگ بر هیچ کس پوشیده نیست. این روزها رایانه های زیادی در اختیار افراد قرار دارد و گوشی های هوشمند مختلفی وارد بازار می شود. در این مقاله در مورد دیجیتال برندینگ صحبت می کنیم  و به اهمیت آن در بازاریابی مدرن و ایجاد استراتژی دیجیتال برندینگ می پردازیم.

۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۴
بهین مبتکران ایده
اصلاح فک

اصلاح فک

اصلاح فک یا orthognathic در واقع یک عمل جراحی است که برای اصلاح ناهنجاری های فکی انجام می گیرد. اصطلاح “ارتوگناتیک“ از کلمه ی یونانی “orthos” به معنای صاف کردن و “gnathic” به معنای فک می باشد. از این رو اصطلاح ارتوگناتیک به معنای “صاف کردن فک” می باشد.در دنیای پزشکی امروز این اصطلاح به طور مشخصی در مورد درمان به وسیله ی جراحی با هدف صاف کردن و تنظیم مجدد فک صحبت می کند. با انجام این عمل، جویدن، صحبت کردن و نفس کشیدن فرد بهبود خواهد یافت. علاوه بر اینکه این جراحی سبب بهبود عملکرهای طبیعی بدن (جویدن، نفس کشیدن، صحبت کردن و …) می شود، ظاهر بیمار به طور چشمگیری بهبود می یابد.

۱۱ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۰
بهین مبتکران ایده
سلامت قلب

سلامت دندان ها بر وضعیت کلی و سلامتی ما تاثیر مستقیم دارد. اگر دندان هایتان در وضعیت مناسبی قرار ندارند، بدن شما نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. بیش از ۸۰ درصد از آمریکایی ها دارای نوعی بیماری لثه هستند که در بیشتر مواقع، این موارد تشخیص داده نمی شوند. این مشکل از آنجا ناشی می شود که دندان شخص مورد نظر در وضعیت مناسبی قرار ندارد، اما از آنجا که حال عمومی وی مطلوب به نظر می رسد، او از  معاینه دندان هایش طفره خواهد رفت. این افراد بدلیل عدم تغییر در وضعیت کلی سلامتی بدنشان حتی زحمت معاینه هم به خودشان نخواهند داد.

۱۰ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۶
بهین مبتکران ایده
کیسه های زیر چشم

بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟

کیسه های زیر چشم در واقع به آرایش و بهداشت افراد مربوط شده و برای از بین بردن آن، به روش درمانی خاصی احتیاج نیست. روش های خانگی و سبک زندگی به از بین بردن آن کمک شایانی می کنند.

گرچه روش های جراحی نیز برای از بین بردن تورم زیر چشم نیز وجود دارد.  اگر این درمان تنها به منظور بهبود ظاهری شما انجام شود، ممکن است تحت پوشش بیمه درمانی قرار نگیرد.

۰۹ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۱
بهین مبتکران ایده
خواب بعد از تزریق بوتاکس

هیچ کس نمی خواهد که پیر و خموده به نظر برسد.

تزریق بوتاکس باعث می شود تا افراد جوان تر و زیباتر به نظر بیایند درواقع بوتاکس، پیری را دور می زند!

به نظر ساده است؛ نه؟!

تنها چیزی که نیاز دارید این است که چند ساعت از از وقت روزانه تان را به آن اختصاص داده و حدود چند صد تومان خرج کنید! و تمام! در عرض چند دقیقه حدود ۱۰ سال جوان تر خواهید شد!

۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۴
بهین مبتکران ایده
کاشت ایمپلنت

اگر شما یک دندان یا همه دندان ها را به دلایل مختلف از دست دادید قطعا باید راه حلی برای جبران بی دندانی بیابید که زیبایی دندان هایتان را برگرداند. اگر نمی خواهید از “پروتز های دندانی” و یا “پل دندان مصنوعی” استفاده کنید، می توانید از ایمپلنت دندان استفاده کنید. برخلاف پروتزهای دندانی که قابل برداشتن هستند، ایمپلنت ها بصورت دائمی بوده و به استخوان فک متصل می شوند. با وب سایت دکتر موحد محمدی، جراح داخل دهان ، جراح زیبایی پلک ، تزریق بوتاکس، ژل و چربی همراه باشید تا قبل از کاشت ایمپلنت دندان اطلاعات بیشتری بدست آورید.

۰۷ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۹
بهین مبتکران ایده
دنیای رقابتی

چگونه در دنیای رقابتی امروز، مخاطبین و مشتریان خوبی برای شرکت خود به دست آوریم؟

دنیای دیجیتال امروز با شرکت های مختلفی پر شده است. حالا سوال اینجاست که برند شما چگونه می تواند در این میان خود را متمایز سازد؟ در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و ببینیم در این دنیای رقابتی چگونه می توانیم مخاطب و مشتری خوبی به دست اوریم.

۰۶ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۴۴
بهین مبتکران ایده
ایده طراحی

اگر بدانید که این روزها سایت ها با سرعت باورنکردنی رشد می کنند قطعا شگفت زده نخواهید شد. این روزها حضور در دنیای آنلاین برای هر کسب وکاری ضروری است. اینکار برای رسیدن به مخاطبین بیشتر یا افزایش سفارشات انجام می شود. ساخت و طراحی سایت می تواند شناخت برند شما را افزایش دهد و افراد را در مورد راه حل هایی که ارائه می کنید کنجکاوتر نماید.

این روزها دنیای وب نیز بسیار رقابتی تر شده است. دیگر نمی توانید سایتی با ظاهر معمولی طراحی کنید و منتظر معجزه بمانید. باید بتوانید سایت را با سایر موارد بهینه سازی کنید و با جدیدترین ایده طراحی ، خود را از سایر رقبا متمایز سازید. این موضوع می تواند پیشنهاد خوبی برای بازدیدکنندگان باشد یا اینکه از ترفندها و  ایده طراحی سایت که باعث متمایز شدن می شود استفاده گردد. در این مقاله از سری مقالات یهین مبتکران ایده سعی می کنیم ۷ مورد از ترفندهای موجود برای طراحی سایت خلاقانه را با هم مرور کنیم.

۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۰
بهین مبتکران ایده
فیس لیفت

همه افراد به زیبایی خود خود اهمیت می دهند، وقت خود را به ظاهر و زیبایی شان، انتخاب مواد غذایی سالم و استراحت اختصاص داده و سعی می کنند که یک چشم انداز و ذهنیت مثبت برای زندگی شان داشته باشند تا از لحاظ روحی نیز در وضعیت سالمی قرار داشته باشند. اما افزایش سن مسئله ای است که بر هیچکس پوشیده نیست و افراد در گذر زمان دچار تغییراتی چه در ظاهر و چه در باطن شان خواهند شد. اما با در نظر گرفتن این که افراد در واقع هر سال بر سن شان افزوده می شود، آنها می کوشند تا همانگونه که از لحاظ روحی و فکری در وضعیت مناسبی قرار دارند، از نظر ظاهری و فیزیکی نیز سالم و زیبا مانده و آن شور اشتیاق جوانی را نیز در ظاهر خودشان جلوه داده و خموده جلوه نکنند.

دکتر Anurag Agarwal (از اعضای هیأت مدیره انجمن جراحان پلاستیک و صورت)، جراحی زیبایی صورت را بعنوان یک راهکار پیشنهاد داد تا کسانی  که در گذر زمان دچار تغییراتی همچون شلی و افتادگی و یا چروکهای پوست  صورت شده اند، بتوانند به کمک این روش حس اعتماد به نفس و جوانی از دسته رفته خویش را بازیابند. این روش منحصر به فرد باعث خواهد شد تا شما زیبایی قبلی تان را بازگردانده و از شر چین و چروک های صورتتان که در اثر گذر زمان ایجاد شده اند، خلاص شوید. همچنان با وب سایت تخصصی دکتر موحد محمدی، جراح داخل دهان ، جراح زیبایی پلک ، تزریق بوتاکس، ژل و چربی همراه باشید

۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۲
بهین مبتکران ایده