تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

پف و کیسه های زیر چشم

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۱ ب.ظ
کیسه های زیر چشم

بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟

کیسه های زیر چشم در واقع به آرایش و بهداشت افراد مربوط شده و برای از بین بردن آن، به روش درمانی خاصی احتیاج نیست. روش های خانگی و سبک زندگی به از بین بردن آن کمک شایانی می کنند.

گرچه روش های جراحی نیز برای از بین بردن تورم زیر چشم نیز وجود دارد.  اگر این درمان تنها به منظور بهبود ظاهری شما انجام شود، ممکن است تحت پوشش بیمه درمانی قرار نگیرد.

داروها

اگر فکر می کنید تورم زیر چشم هایتان به دلیل آلرژی ایجاد شده، از پزشک خود بخواهید تا داروهای ضد آلرژی برای شما تجویز کند.

درمان ها

درمان های مختلفی جهت از بین بردن چین و چروک زیر چشم و بهبود ظاهری آن وجود دارد. این روش ها عبارتند از: استفاده از لیزر، چربی های شیمیایی و پر کننده ها که این ها سبب کشیده شدن پوست و از بین رفتن کیسه های زیر چشم می شوند.

جراحی پلک

با توجه به اینکه کیسه های زیر چشم چه منشا داشته باشند، جراحی بلفاروپلاستی می تواند بعنوان یک روش درمانی اتخاذ شود. در جراحی پلک یا  بلفاروپلاستی، با برداشتن قسمتی از پوست اضافه پلک بالایی می‌توان مشکل افتادگی پلک را حل کرد بعد از اتمام عمل، بخیه‌های ریزی در محل عمل زده می‌شود تا کمترین رد ممکن باقی بماند که البته در بیشتر موارد هیچ ردی پس از عمل باقی نمی‌ماند. از این روش معمولا به عنوان یک روش درمانی سرپایی یاد می شود.

کیسه های زیر چشم

علاوه براین که روش بلفاروپلاست سبب از بین رفتن کیسه های زیر چشم می شود، این عمل می تواند موارد زیر را سبب شود:

  • پف پلک ها را از بین می برد
  • پوست اضافی پلک ها را که جلوی دید شما را گرفته، از بین می برد.
  • بهبود میدان دید جانبی که به دلیل افتادگی پوست پلک در این ناحیه ایجاد شده است

این پروسه درمانی ممکن است عوارضی همچون خشک شدن چشم ها، آب آوردن چشم ها، درد، سوزش و … را به دنبال داشته باشد. عوارض غیرمحتملی نیز همچون خونریزی، عفونت، آسیب به عضلات چشم، سایش قرنیه و افتادگی پلک نیز وجود دارد.

شیوه زندگی و درمان های خانگی

روش های زیر می توانند به شما برای از بین بردن کیسه های زیر چشم کمک کنند:

  • استفاده از کمپرس یخ  یک دستمال مرطوب پاک را با آب سرد خیس کنید. سرما و یخ باغث می شود که التهاب و ورم کاهش پدا کند.
  • کاهش نمک در رژیم غذایی این امر باعث می شود که از افزایش کیسه های زیر چشمی جلوگیری شود.
  • عدم مصرف دخانیات مصرف دخانیات سبب تشدید کیسه های زیر چشمی می شود.
  • به اندازه کافی بخوابید حداقل روزانه ۶ تا ۸ ساعت بخوابید.
  • هنگام خواب سرتان کمی رو به بالا باشد برای این کار می تواند از بالش بزرگتری بهره برده تا به هنگام خواب، سرتان کمی رو به بالا باشد.  این امر باعث می شود تا از تجمع مایعات در اطراف چشم جلوگیری شود.
  • کاهش علائم آلرژی در صورت امکان از عوامل تشدید کننده آلرژی اجتناب کنید.. با پزشک معالجتان در مورد آلرژی و روش های از بین بردن آن صحبت کنید تا بدین سبب از افزایش میزان پفی و کیسه های زیر چشمی جلوگیری کنید.
  • از لوازم آرایشی استفاده کنید اگر می خواهید گودی و پفی زیر چشمانتان را محو کنید، آرایش کنید!
۹۷/۰۵/۰۹
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.