تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۲۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

تابلو قلمزنی نقره، هنری از یادگاران کهن ایران زمین با نقوشی از اثار فرهنگی، یکی از جذاب ترین مدل از صنایع دستی قلمزنی اصفهان می باشد. قیمت ظروف و تابلوهای قلمزنی اصفهان نسبت به سایر صنایع دستی بسیار ارزان تر و مدلی از جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص در دسته صنایع دستی قرار دارند. جهت مشاهده و خرید انواع ظروف و تابلوهای قلمزنی نقره و شبه نقره به فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ مراجعه فرمایید.برخی از خواص فلز نقره و استفاده از آن در صنایع دستی قلمزنی اصفهان :

۳۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۵۲
بهین مبتکران ایده

محصولات تقلبی می توانند تهدیدی برای ایمنی مصرف کنندگان باشند. با توجه به اینکه تولید محصولات تقبلی در همه بخش ها و صنعت ها افزایش یافته است، تشخیص کالای اصل از  تقلبی به یک چالش بزرگ برای همه در سراسر جهان تبدیل شده است. به خصوص این روزها که خرید آنلاین گسترش یافته و خریداران پس از خرید و تحویل محصول درب منزل، آن را مشاهده می کنند. بنابراین باید به دنبال راهی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن کالاها باشیم. خوشبختانه مهندسان برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و جعل کنندگان محصولات برند، اقدام به طراحی نرم افزار اصالت کالا کرده اند. در ادامه به بررسی نحوه تشخیص کالای اصل از تقلبی با نرم افزار اصالت کالا می پردازیم.

۳۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۴۷
بهین مبتکران ایده

برای سئو صفحه محصولات کدام بهتر است؟ محتوا یا بک لینک ؟ این سوال مهمی است که ذهن هر بازاریاب دیجیتال یا متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت را به خود مشغول می کند. در واقع برای زنده ماندن در رقابت بازارهای آنلاین ، نمی توان این موضوع را نادیده گرفت زیرا فرصتی برای اشتباه وجود ندارد. بنابراین در ادامه می خواهیم به بررسی تاثیرات محتوا و بک لینک بر روی بهینه سازی وب سایت شما بپردازیم. به یاد داشته باشید دریافت پاسخ این سوال به یک ضرورت در دنیای دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است.

۳۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۴۵
بهین مبتکران ایده

تابلو قلمزنی اصفهان تلفیقی از جدیدترین قاب های خاتم کاری و ورق مس قلمزنی شده است. همچنین یکی از جذاب ترین هدایای تبلیغاتی می باشد که بیشتر از ۴۰۰ مدل متنوع در فروشگاه امیران تبلیغ داشته و قابل سفارش و خریداری می باشد.

۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۴۰
بهین مبتکران ایده

آگاهی از نکات ضروری انبارداری، نگهداری و شمارش کالا برای هر سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در اینجا ضمن توضیح وظایف مهم انباردار، به معرفی یک سامانه فروش چند منظوره و مزایای آن برای بخش انبارداری می پردازیم.

۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۲۹
بهین مبتکران ایده

تجارت الکترونیک سریع تر از همیشه در حال رشد است. جالب است بدانید در حالی که برخی از وب سایت های تجارت الکترونیک به سختی زنده مانده اند ، برخی دیگر مانند آمازون و eBay هر روز سودهای کلانی کسب می کنند. اما چگونه؟ باید گفت هیچ رمز نهفته ای در موفقیت آنها وجود ندارد. بلکه آنها فقط هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی ، ویژگی های ضروری یک فروشگاه اینترنتی را به خوبی رعایت کرده اند!

۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۱۴
بهین مبتکران ایده

جذاب ترین مدل تابلو معرق چوب رنگ شده با ۵۰۰ مدل متنوع همراه با نفیس ترین بسته بندی و ارزان ترین قیمت، شیک ترین و جدیدترین نوع از صنایع دستی مدرن و هدایای تبلیغاتی لاکچری را در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ سفارش دهید و خریداری نمایید. سفارش تابلو معرق را از ما بخواهید.

۲۴ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۲۲
بهین مبتکران ایده

مدیرات شرکت ها برای ارتقاء کسب و کار خود و  همینطور جلوگیری از به هدر رفتن سرمایه و وقتشان، علاوه بر راه اندازی سامانه فروش و نرم افزار خدمات پس از فروش ، برای بخش حسابداری و امور مالی خود به صندوق و تنخواه نیز احتیاج دارند. اما چرا آشنایی با صندوق و تنخواه و کار با آن برای هر شرکت و سازمانی ضروری است؟

۲۴ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۱۹
بهین مبتکران ایده

در حال حاضر بحران سلامتی COVID-19 تغییرات زیادی را پیرامون بازاریابی دیجیتال و رسانه ای ایجاد کرده است. در اینجا به ویژگی های دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا می پردازیم. همچنان با بهیدو ، شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان همراه باشید.

برای بازاریابان دیجیتال ، فضای فعلی مملو از مشکلات و چالش های احتمالی است ، اما به همین ترتیب همزمان با همه گیری ویروس کرونا در سطح جهان فرصت های جذابی نیز برای دیجیتال مارکتینگ ایجاد شده است. برای مثال تنظیم کمپین های دیجیتال مارکتینگ زیادی در زمینه ارتقاء سلامت و بهداشت مردم و همینطور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در حال انجام است که مشتریان زیادی را جذب خود می کند.

۲۴ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۱۵
بهین مبتکران ایده

پرکننده های پوستی (همچون Restylane و Juvederm و Radiesse ) مواد ژل مانندی هستند که به داخل و یا زیر پوست تزریق می شوند. هدف از تزریق این مواد، پر کردن خطوط و چین و چروک های ایجاد شده بر روی صورت و یا بازیابی حجم از دست رفته گونه ها و لب ها است. پزشک معالج قبل از تزریق، به محل درمان یک بی حس کننده موضعی تزریق می کند. در بیشتر مواقع، اثرات ناشی از این تزریق ۹ تا ۱۲ ماه باقی خواهد ماند.

۲۴ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۱۰
بهین مبتکران ایده