تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های ضروری یک فروشگاه اینترنتی

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۱۴ ب.ظ

تجارت الکترونیک سریع تر از همیشه در حال رشد است. جالب است بدانید در حالی که برخی از وب سایت های تجارت الکترونیک به سختی زنده مانده اند ، برخی دیگر مانند آمازون و eBay هر روز سودهای کلانی کسب می کنند. اما چگونه؟ باید گفت هیچ رمز نهفته ای در موفقیت آنها وجود ندارد. بلکه آنها فقط هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی ، ویژگی های ضروری یک فروشگاه اینترنتی را به خوبی رعایت کرده اند!

ویژگی های ضروری یک فروشگاه اینترنتی

تجارت الکترونیک سریع تر از همیشه در حال رشد است. جالب است بدانید در حالی که برخی از وب سایت های تجارت الکترونیک به سختی زنده مانده اند ، برخی دیگر مانند آمازون و eBay هر روز سودهای کلانی کسب می کنند. اما چگونه؟ باید گفت هیچ رمز نهفته ای در موفقیت آنها وجود ندارد. بلکه آنها فقط هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی ، ویژگی های ضروری یک فروشگاه اینترنتی را به خوبی رعایت کرده اند!

آنها در وقاع کارهایی را انجام می دهند که همه انجام می دهند اما متفاوت انجام می دهند. آنها ابتدا بر اصول خود مانند تجربه کاربر (UX) ، رابط کاربری (UI) ، میزبانی سریع و قابل اعتماد ، امنیت و غیره تمرکز می کنند و سپس بر روی ویژگی هایی کار می کنند که می تواند وب سایت آنها را ساده ، سریع ، ایمن و از نظر بصری جذاب کند.

ما نیز قصد داریم در این مطلب به ویژگی های ضروری یک فروشگاه اینترنتی که در بهبود فروش در وب سایت تجارت الکترونیکی شما موثر است بپردازیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های ضروری یک فروشگاه اینترنتی

  • نام دامنه

هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی حتما به نام دامنه فروشگاه توجه کنید. نام دامنه ورودی به منزله درب ورودی کسب و کار شما است.  نام دامنه شما مسئول جذب مخاطبان مربوط به وب سایت شما خواهد بود. بنابراین نام دامنه ای را انتخاب کنید که مربوط به تجارت شما باشد و به راحتی به خاطر سپرده شود.

  • آرم تجاری

شما باید تأکید بیشتری بر ایجاد آرم تجاری خود داشته باشید زیرا این کار به عنوان اصلی ترین قسمت بصری از هویت تجاری کلی شرکت شما عمل می کند و باید از ترکیب رنگ ، طرح و فونت مناسبی برخوردار باشد. آرم یک وب سایت تجارت الکترونیک تأثیر مستقیمی بر روی مشتریان دارد ، بنابراین باید منحصر به فرد ، جذاب و قابل ارتباط با مخاطبان باشد.

  • قابلیت پیمایش و جستجو

پیمایش وب سایت رمز موفقیت هر وب سایت تجارت الکترونیک است. قابلیت جستجو در سایت باید شفاف و کاربر پسند باشد. این ویژگی به مشتریان شما کمک می کند تا هنگام گشت و گذار در سایت شما برای خرید یک محصول گیج نشوند.

  • استفاده از اسلایدر برای تصاویر

یکی پس از دیگری تصویر را به صورت تصادفی نمایش ندهید. یکی از محبوب ترین حالت های نمایش بصری امروزه در طراحی فروشگاه اینترنتی ، نمایش تصاویر محصول به کمک اسلایدر است. این  ویژگی در جلب توجه بازدید کنندگان شما کمک می کند و به شما نمای حرفه ای می بخشد.

  • بررسی و توصیفات برای محصول

ارائه بررسی ها و گزینه های توصیفی مزایای بسیاری دارد. این ویژگی به اطمینان بیشتر بازدید کنندگان کمک می کند و توجه بسیاری از سایت های دیگر را نیز به خود جلب می کنند که به مرور منجر به افزایش رتبه بندی سئو می شود. یکی از راه های ایجاد اعتبار وب سایت شما ، انتشار توصیفات و نظرات مشتریان است. در این صورت به مشتریان بالقوه خود نشان می دهید که در زمینه فعالیت خود چقدر قابل اعتماد هستید.

  • تولید محتوای با کیفیت

محتوا یکی از چالش های مهم برای هر وب سایت تجارت الکترونیک است. اگر می خواهید در صفحات نتایج موتور جستجو، نتیجه بهتری بگیرید ، حتما مطالب تازه و منحصر به فرد را در وب سایت خود انتشار دهید. از تکرار توضیحات متا ، توضیحات محصول و پست های وبلاگ خودداری کرده و کلمات کلیدی مرتبط را به هر صفحه وب سایت خود اضافه کنید.

  • وب سایت سازگار با موبایل

وب سایت شما باید سازگار با موبایل و پاسخگو باشد تا اندازه آن به درستی در اندازه هر مرورگر از هر دستگاه تغییر کند. همانطور که می دانید ، قسمت عمده ای از ترافیک آنلاین از طریق تلفن های هوشمند و تبلت ها حاصل می شود ، بنابراین طراحی فروشگاه اینترنتی سازگار با تلفن همراه مهم است.

  • ویژگی چت زنده

گزینه چت زنده را به مشتریان خود ارائه دهید. چت زنده برای سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا ارتباط فوری را برای کمک به بازدیدکنندگان در هر مرحله ای که با آن مشکل دارند تسهیل می کند. کیفیت خدمات مشتری ارائه شده توسط شما نقشی اساسی در رشد تجارت شما دارد. بنابراین بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به جای اینکه مشتری ها منتظر پاسخ باشند ، پشتیبانی از گفتگوی زنده را به خدمات خود اضافه کرده اند.

  • اتصال به رسانه های اجتماعی

نمادهای شبکه های اجتماعی را در پایین صفحه اصلی خود اضافه کنید زیرا از این طریق می توانید بازدیدکنندگان سایت خود را از  کانال های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر به صفحه وب سایت خود هدایت کنید. مشاغل آنلاین برای رشد بیشتر نیاز به استفاده از کانال های مناسب رسانه های اجتماعی دارند زیرا هر روز تعداد بیشتری از افراد به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می پیوندند و از آنها استفاده می کنند که آنها را به یکی از بهترین راه ها برای ارتباط بهتر و خدمات بهتر به مشتریان تبدیل می کند.

  • درج اطلاعات تماس

اطلاعات تماس خود را در گوشه بالا سمت راست در منوی اصلی و پایین سایت خود نگه دارید زیرا اصالت تجارت شما را اثبات می کند و بازدید کنندگان می توانند هر زمان که لازم باشد با شما تماس بگیرند.

  • برخورداری از صفحه درباره ما

یکی از پربازدیدترین صفحات سایت شما “درباره ما” است. می توانید از آن به روشی جذاب استفاده کنید تا داستان مارک خود را به طور کارآمد به مخاطب خود ارائه دهید. شما باید صفحه “درباره ما” خود را جذاب تر کنید زیرا صفحه ای است که به شما امکان می دهد تجارت خود را به بازدید کنندگان معرفی کنید.

  • سرعت بارگیری صفحه وب سایت

به یاد داشته باشید اگر بارگیری بیش از سه ثانیه طول بکشد ، تقریباً ۴۰٪ از خریداران آنلاین یک وب سایت را رها می کنند. مهم نیست که فروشگاه شما چقدر زیبا باشد ، اگر کند باشد ، نرخ پرش شما افزایش می یابد و نرخ تبدیل شما به طرز چشمگیری کاهش می یابد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما سریع بارگیری می شود.

  • سیاست حفظ حریم خصوصی

با یک سیاست حفظ حریم خصوصی به مشتریان خود کمک کنید تا به وب سایت شما اعتماد کنند. ایجاد اعتماد برای مشتریان برای هر وب سایت تجارت الکترونیک بسیار مهم است. بیانیه سیاست حفظ حریم خصوصی تجارت الکترونیک باعث شفافیت و اعتماد بیشتر به کسب و کار شما می شود. از این طریق ، نگرانی مشتری در مورد خرید آنلاین را کاهش می دهید.

  • بخش سوالات متداول

ممکن است مشتریان شما سوالات خاصی در مورد محصولات یا عملکردهای تجاری شما داشته باشند. بخش سوالات متداول مقصد اصلی اینگونه مشتریان است. بنابراین ، سوالات متداول مربوطه را در وب سایت تجارت الکترونیک خود اضافه کنید.

۰۰/۰۳/۲۹
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.