تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

کپک کمپوست قارچ

قارچ‌ها مانند دیگر جانداران بیماری‌های مخصوص به خود را دارند که در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی می‌توانند با آلوده شدن قارچ به آن‌ها باعث خرابی و یا کاهش تولید قارچ شده و خسارات مالی فراوانی به پرورش‌دهنده قارچ وارد نمایند. در این میان با شناخت عوامل بیماری‌زا و راه‌های پیشگیری از آن‌ها می‌توان تا حد زیادی از ابتلای قارچ به این امراض جلوگیری کرد.

۳۱ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۳۰
بهین مبتکران ایده
وبلاگ نویسی

آیا وبلاگ نویس هستید و می خواهید ترافیک بیشتری به سمت سایت یا وبلاگ تان جذب کنید؟ در انجام اینکار موفق نبوده اید؟ دلایل بسیار زیادی برای شکست وبلاگ نویسی وجود دارد. در این مقاله برخی از این دلایل را با هم مرور خواهیم کرد. اگرچه همه ما اشتباهات رایجی در وبلاگ نویسی داریم اما اگر بتوانیم خطاهایمان را برطرف کنیم قادر خواهیم بود به وبلاگ نویسی موفقی دست یابیم. در ادامه همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوایی همراه باشید تا ببینیم چرا وبلاگ نویسی با شکست مواجه می شود.

۳۰ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۱۳
بهین مبتکران ایده
سرمایه گذاری های مالی

آیا ظهور فناوری های هوشمند می تواند به سرمایه گذاری هوشمند هم منجر شود؟ شواهد قوی وجود دارد که نشان می دهد چنین شرایطی وجود خواهد داشت. متخصصان این حوزه بر این باورند که ظهور فناوری های اینترنت اشیا در طول چند سال گذشته اینده امیدوارکننده ای برای امور مالی و سرمایه گذاری های مالی رقم زده است. با اینکه بیش از ۱۵ میلیارد دستگاه به هم وصل شده در سال ۲۰۱۵ وجود داشت یکی از مطالعات انجام شده تخمین می زند تا سال ۲۰۲۰ این مقدار دستگاه به بیش از ۲۰ میلیارد برسد. در این میان فروش دستگاه های اینترنت اشیا از ۱۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۹ به ۱٫۱ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۷ رسیده است. این آمار و ارقام نشان می دهد تا سال ۲۰۱۹ فروش دستگاه های مرتبط با اینترنت اشیا به ۱٫۷ تریلیون دلار خواهد رسید. در چنین شرایطی سرمایه گذاران باید باهوش باشند و نه تنها موارد ابداعی جدید را در نظر بگیرند بلکه محصولاتی را در نظر داشته باشند که از اینترنت اشیاء قدرت گرفته است و توسط شرکت هایی همچون سامسونگ و اینتل عرضه می شود.

۲۹ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۱۶
بهین مبتکران ایده
استخدام افراد اوتیسمی

اگر بگوییم خیلی از صفات اوتیسمی که افراد از آن به عنوان چالش یاد می کنند ( همچون نبود تمایل برای صحبت های اجتماعی و  تمرکز زیاد بر روی جزییات ) می تواند در محیط کار به یک نکته مثبت تبدیل شود حتما شگفت زده خواهید شد.  هر فردی نمی تواند از چالش هایی که پیش رویش قرار گرفته به عنوان فرصت یا نقطه قوت استفاده کند اما واقعیت این است که بیشتر صفاتی که کودکان اوتیسمی با آن دست و پنجه نرم می کنند ممکن است در بزرگسالی در محیط کارشان به دردشان بخورد. در سال های اخیر، کارفرمایان زیادی شروع به استخدام افراد اوتیسمی کرده اند چون این صفات را داشته اند. در این مقاله قصد داریم به چرایی این موضوع بپردازیم.

۲۸ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۰۴
بهین مبتکران ایده
رتبه بندی در گوگل

فاکتور های رتبه بندی در گوگل که برای رتبه بندی در سال ۲۰۱۹ به آن ها نیاز دارید:

همه ما خیلی خوب می دانیم که موتور جستجوی گوگل باهوش تر از قبل شده است. اگر بخواهید سایت یا وبلاگ تان را در بالاترین قسمت صفحه نتایج جستجوی گوگل قرار دهید باید از آخرین فاکتورهای رتبه بندی در گوگل و آخرین ترندهای سئو تبعیت نمایید. با اینحال گوگل قبل از اینکه بخواهد صفحه ای را رتبه بندی کند از فاکتورهای متعددی بهره می برد. اما سوال اینجاست که این فاکتورها چه چیزی هستند؟ برای پاسخ دادن به این سوال، فهرست کاملی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل را برایتان ایجاد کرده ایم. پس همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوایی همراه باشید تا این فاکتورها را با جزییات بیشتری مرور نماییم.

۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۰۵
بهین مبتکران ایده
تغییر اقلیم

تحقیقات و تجربیات نشان داده که تغییرات اقلیمی بر روی تمامی محصولات کشاورزی از جمله گیاه زعفران تأثیرات مستقیمی دارد. به طور معمول جانداران و گیاهان در پی قرارگیری طولانی مدت در یک محیط، خود را با شرایط وفق می‌دهند‌.

اما چنانچه تغییر اقلیم به صورت سریع باشد، سبب تغییرات قابل ملاحظه‌ای در الگوی رشد گیاه می‌شود. با توجه به شدت این تغییرات، مراحل کاشت، زمان گلدهی و به طور کلی رشد و نمو گیاه را تحت تأثیر قرار داده و حتی در برخی مواردی که تغییرات اقلیمی شدید باشد، گیاه قابلیت رشد خود را در آن منطقه از دست می‌دهد.

۲۴ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۱۸
بهین مبتکران ایده
بهینه سازی رسانه های اجتماعی

بهینه سازی رسانه های اجتماعی چیست و چگونه کسب وکارها می توانند از آن نفع ببرند؟

قلمرو رسانه های اجتماعی سریع تر از قبل در حال نوآوری و رشد است و هر روز تعداد افرادی که داستان زندگی شان را در این پلتفرم های اجتماعی به اشتراک می گذارند در حال افزایش است.  کسب وکارها نیز به شیوه خود از این پلتفرم های دیجیتال استفاده می کنند تا بتوانند تعاملات آنلاین شان را افزایش دهند. این برندهای الکترونیک از بازاریابی دیجیتال برای ارتباط با مشتریان جدید و مشتریان فعلی بهره می برند. اما سوال اینجاست که چگونه می توان شهرت کسب وکارها را در دنیای آنلاین بهبود بخشید؟ بله درست حدس زدید به کمک بهینه سازی رسانه های اجتماعی. در ادامه همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوایی همراه باشید.

۲۳ فروردين ۹۸ ، ۱۵:۵۱
بهین مبتکران ایده
اینترنت اشیا در رستوران ها

چند وقتی است که اینترنت اشیا سرخط اخبار مهم دنیا را به خود اختصاص داده است. حالا خبرگزاری های زیادی هستند که از این فناوری جدید صحبت می کنند. در این مقاله سعی می کنیم به موضوع اینترنت اشیا در دنیای رستوران ها بپردازیم و ببینیم چگونه می توانیم از این فناوری برای خودکارسازی وظایف و تمرکز بر روی کارها استفاده کنیم.

اگر نگاهی به بخش بیمارستان ها بیندازید متوجه خواهید شد که این بخش کاملا مشتری محور است. تنها چالش موجود این است که چگونه می توان از دگرگونی دیجیتال به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. با معرفی اینترنت اشیا، ماشین ها، رایانه ها، برنامه ها، تجهیزات صنعتی و حتی محیط های از پیش ساخته شده، می توان حجم بزرگی از داده ها را به برنامه های مبتنی بر ابر منتقل کرد. در نتیجه ماشین ها می توانند بدون نیاز به تداخل انسانی شرایط موجود را تجزیه و تحلیل کنند و بر اساس آن فعالیتی را انجام دهند.

۲۲ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۰۸
بهین مبتکران ایده
خشک کردن قارچ دکمه ای

قارچ های خوراکی غنی از پروتئین ، ویتامین‌ ها ، فیبر  و مواد معدنی هستند و  در عین حال کالری کمی دارند ، در حدود ۹۰ درصد قارچ ها از آب تشکیل شده است . مصرف قارچ ، به خصوص قارچ دکمه ای در سال‌ های اخیر افزایش چشمگیری داشته ‌است. بیشتر افراد قارچ دکمه ای سفید را بر انواع دیگر آن ترجیح می دهند. قارچ های دکمه ای در سه نوع قارچ های دکمه ای کوچک، قارچ های دارای غشا و قارچ های بالغ دارای کلاهک باز هستند. نوع اول و دوم یعنی قارچ های دکمه ای کوچک و قارچ های دارای غشا را اغلب به صورت تازه می فروشند اما نوع سوم ذکر شده در اینجا ترجیجا بهتر است به صورت کنسرو شده تهیه و فروخته شود.

۲۲ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۱۶
بهین مبتکران ایده
عود اوتیسم

هیچ روش تشخیصی رسمی با عنوان اوتیسم دیررس وجود ندارد. واقعیت این است که DSM5 که تلاش می کند همه اختلالات ذهنی و توسعه ای را فهرست کرده و شرایطشان را توضیح دهد درباره چنین شرایطی، موضع گیری شفافی دارد و چنین می گوید: آغاز نشانه ها در اوایل دوران توسعه ای فرد است. اگر دنیای اینترنت را کاوش کنید مقالات متعددی را می یابید که نشان می دهند خیلی از کودکان بعد از اینکه در مراحل اولیه رشد طبیعی داشته اند، بعدها نشانه های اوتیسم شان عود کرده است. هستند افرادی که نشانه های اوتیسم را در دوران نوجوانی یا حتی بزرگسالی هم توسعه می دهند. خوب حالا سوال اینجاست که آیا چیزی با عنوان اوتیسم دیررس یا اوتیسم عودکننده وجود دارد؟ ما درباره این موضوع چه اطلاعاتی در دست داریم؟

۲۲ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۰۴
بهین مبتکران ایده