تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

گلدان میناکاری شده

شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۴۸ ب.ظ

صنایع دستی میناکاری از جنس مس هنری با ارزش بالا که بر روی انواع ظروف تزیئناتی نقاشی می شود. گلدان های میناکاری در ارتفاع و ابعاد متنوع بر اساس سفارش و خرید تولید می گردند. جهت خرید و مشاوره رایگان از فروشگاه صنایع دستی امیران تبلیغ جهت سایر ظروف میناکاری اصفهان مانند بشقاب میناکاری،قندان میناکاری، شکلات خوری میناکاری،میوه خوری میناکاری هم اکنون با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

گلدان میناکاری شده

گلدان میناکاری شده

گلدان میناکاری شده

صنایع دستی میناکاری از جنس مس هنری با ارزش بالا که بر روی انواع ظروف تزیئناتی نقاشی می شود. گلدان های میناکاری در ارتفاع و ابعاد متنوع بر اساس سفارش و خرید تولید می گردند. جهت خرید و مشاوره رایگان از فروشگاه صنایع دستی امیران تبلیغ جهت سایر ظروف میناکاری اصفهان مانند بشقاب میناکاری،قندان میناکاری، شکلات خوری میناکاری،میوه خوری میناکاری هم اکنون با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

گلدان میناکاری چیست؟

یک سبک از هنرهای صنایع دستی اصفهان که در ارتفاع های زیر ۱۰ سانتی متر و ماکسیم ۳۵ سانتی متر در دو شکل صراحی و شلغمی یا شکم دار توسط دست اساتید زبر دست طی فرایندهایی چکش کاری و به عنوان زیر ساختی از جنس مس در اختیار استادان نقاش این هنر قرار می گردند.
گلدان های صنایع دستی هدایای تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد اصفهان توسط اساتید زبر دست این سبک از هنر ۵۰۰۰ هزار ساله است. ساخت میناکاری در فرایند های تولیدی متفاوتی قرار می گیرند.
۱۰ نمونه از گلدان های صنایع دستی اصفهان عبارتند از:

  1. گلدان مینا در دو مدله شلغمی ( شکم دار ) و موشکی.
  2.  گلدان فیروزه کوبی.
  3. گلدان مس و خاتم.
  4. گلدان خاتم کاری.
  5. گلدان مس و پرداز.
  6. گلدان های صنایع دستی الماس تراش.
  7. گلدان های صنایع دستی با متریال چوب و تلفیق با سنگ فیروزه کوبی.
  8. گلدان های صنایع دستی تمام نقره.
  9. گلدان های صنایع دستی ( هدایای تبلیغاتی ) نقره نما.
  10. گلدان سفالی.

پر طرفدار ترین مشتری های گلدان های صنایع دستی از نظر هدایای تبلیغاتی اکثر سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی می باشند. استفاده از تمامی هفت مدل گلدان صنایع دستی در صنعت تولید تندیس سازی یکی از پر مصرف ترین شکل از این گلدان ها به شمار می روند. تمامی گلدان های صنایع دستی در سایز های استاندارد از نظر ارتفاع طراحی و تولید می گردند. ارتفاع گلدان های صنایع دستی شامل : << 16 – ۲۰ – ۲۰ – ۲۵ – ۳۰ – ۳۵ >> سانتیمتر می باشند.

گلدان-میناکاری-m-g-12

22

گلدان های صنایع دستی را می توان معمولا بر اساس نوع مراسم ( جشنواره، بازنشستگی ها، معارف دانشگاهی، مراسم رسمی و غیر رسمی، انواع جشن ها و … ) بسته بندی و به عنوان هدایای تبلیغاتی مفید از ان ها استفاده نمود.
جهت خرید و مشاوره رایگان هم اکنون با واحد فروشگاه صنایع دستی تماس حاصل فرمایید.
۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲

یکی از دلایل بزرگ فروش بی رویه انواع گلدان های میناکاری طراحی مدل های بسیار زیبا و خاص بسته بندی این مدل از گلدان می باشند. پر فروش ترین شهر های ایران از گلدان های صنایع دستی << تهران – شیراز – مشهد – تبریز – کرمان – سیستان و بلوچستان >> می باشند. یکی از موارد مورد استفاده گلدان های میناکاری اصفهان در تندیس سازی است. حک لوگو یا برند یا ارم شرکت ها بابت سفارش های اختصاصی بر روی گلدان های مینا کاری از موارد هنری در امیران تبلیغ می باشد.گلدان های صنایع دستی صراحی و دالبری از جدیدترین هدایای تبلیغاتی مفید هستند.

فروش عمده گلدان های مینا کاری

فروش عمده به چه صورت می باشد؟

هر مدل از بنگاه های اقتصادی دو دسته خریدار دارند. دسته اول از نوع خریداران خورده و دسته ی دوم خریداران عمده یا تیراژ بالا اما تفاوت این دو خریدار در تخفیفات حین خرید است. که به دو تکنیک << تخفیفات ویژه یا تخفیفات معمولی >> دسته بندی می شوند. فروش عمده گلدان های میناکاری اصفهان با متد های گوناگونی انجام می پذیرد.گسترده ترین نوع فروش گلدان های میناکاری به صورت فروشگاه های انلاین انجام می گیرد. در خرید اینترنتی گلدان میناکاری ( هدایای خاص تبلیغاتی )، عکس گلدان میناکاری – قیمت ( به روز ) – مشخصات فنی ( ارتفاع – عرض – بسته بندی دارد ، ندارد ) تماما با جزییات کامل در سامانه بار گزاری می گردد. اما به دلیل ارزان بودن هنر صنایع دستی گلدان های مینا کاری در گروه تبلیغاتی امیران تبلیغ و همچنین مرغوبیت بالا – کیفیت استاندارد – بسته بندی های جعبه های جیر مخصوص گلدان مینا کاری ، از جمله پر فروش ترین مدل صنایع دستی ( هدایای مدرن تبلیغاتی ) را به خود احتصاص داده است. جدیدترین، زیباترین مدل صنایع دستی، هدایای تبلیغاتی خاص، هدایای منحصر به فرد ، گلدان  میناکاری شده را در سامانه امیران تبلیغ جستجو نمایید.

در فروش عمده ظروف مسی میناکاری شده اصفهان چه نکاتی حائز اهمیت است؟

  1. ارائه ی لیست قیمت میناکاری
  2.  تخفیف ویژه در فروش گلدان های میناکاری اصفهان
  3.  طرح میناکاری بر روی گلدان مسی
  4.  بسته بندی با جعبه های جیر

یک متد دیگر از فروش عمده گلدان میناکاری شده ویزیت های حضوری در سازمان ها، نهادها همراه با کاتالوگ های کاغذی و ارسال انواع پی دی اف به صورت کاملا حرفه ای، تخصصی و مدرن می باشد. مطابق با امارهای مشخص شده بیشترین فروش های عمده ی هنر میناکاری در شهرهای << تهران ، شیراز ، کرمان ، مشهد ، مازندران >> بوده است.
ایا بسته بندی گلدان میناکاری با جنس جعبه جیر می تواند در فروش عمده ی این محصولات فرهنگی اثر گذار باشد؟
به طور قطع بله، زیرا در دنیای کنونی بسته بندی در تجارت های کلان حرف اول را می زند. جدیدا تولید کنندگان هزینه هایی بابت ساخت و تولید جعبه های مخمل و جیر صرف کرده و به نتایج بسیار ایده الی رسیده اند.

 

تندیس گلدان میناکاری با جعبه T37

 

خرید گلدان میناکاری شده

هر مدل از خرید دارای شرایط یکسانی است. دارا بودن کالاها از لیست قیمت مشخص و از قبل اماده شده از اولویت خرید می باشد. خرید گلدان میناکاری مسی چه نقشی در کار افرینی ایفا می نماید؟ بسیاری از کسب و کارهای خانگی در شهر و روستاهای تهران و دیگر شهرها رونق می گیرد. و با وجود صفر تا صد متریال مورد نیاز در ساخت این هنر در داخل کشور به مراتب کمک شایسته ای به تولید کنندگان مس و صنعت رنگ سازی و سایر مشاغل مرتبط با هنر دست می گردد.

گلدان های میناکاری شده، ارزانترین هدایای تبلیغاتی

ارزانترین صنایع دستی اصفهان تولید گلدان میناکاری شده می باشد. از گلدان میناکاری شده در سایز ۱۶ سانتی متر منظور ارتفاع و همچنین ارتفاع ۲۰ سانتی متر در طراحی های تولید میناکاری بسیار استفاده می گردد. گلدان مسی میناکاری شده با زیر ساخت متریال فلز مس شهر کرمان تولید می گردد. فلز مس جزء الزامات در زیر ساخت گلدان های میناکاری ( به دستور قوانین سازمان میراث فرهنگی و اتحادیه صنایع دستی ) استفاده می گردند.
چگونه مرغوبیت گلدان مسی میناکاری را تشخیص بدهیم؟
از جمله نکات مهم در کیفیت و مرغوبیت گلدان میناکاری :

  1. براق بودن نقاشی کشیده شده بر روی سطح
  2. گلدان تحت هیچ شرایطی ترک نداشته باشد.
  3. نقوش کشیده شده با دقت فراوان و به صورت کاملا منظم کشیده شده باشد.
  4. ضخامت مس کمتر از ۴ میل نباشد.

نوع نقاشی چنانچه از مدل پردازی باشد. ارزش هنری بالاتر و به نسبت هزینه ریالی نیز افزایش می یابد. از جمله استاندارد های مهم در هدایای تبلیغاتی گلدان مسی میناکاری شده، مساله بسیار مهم بسته بندی این مدل از هدایای تبلیغاتی می باشد. معمولا بسته بندی گلدان میناکاری شده یا به صورت تکی و یا به صورت نیم ست ( دو عدد گلدان میناکاری در سایز های متفاوت اما یکسان در کنار هم ) در بسته بندی مربوطه قرار می گیرند.اما جنس و رنگ بسته بندی جعبه هایی که گلدان های میناکاری در ان ها قرار می گیرند بسیار در چشم نوازی گلدان میناکاری مهم به نظر می رسد. به عنوان نمونه دو عدد گلدان میناکاری شده ( صنایع دستی، هدایای تبلیغاتی ) در ارتفاع ۱۶ سانتیمتر باید الزاما از نظر شکل ظاهر ( قلم زنی، نوع نقاشی و برند تولیدی) دقیقا یکسان در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

گلدان میناکاری مسی

بسته بندی گلدان های میناکاری مسی با جعبه های جیر یکی از جدیدترین مدل بسته بندی ها و با ارزانترین قیمت در ابعاد متناسب گلدان قابل تولید میباشند.معمولا بسته بندی گلدان میناکاری ( هدایای تبلیغاتی ) با متریال های متفاوتی طراحی و تولید می گردند.اما رایج ترین انها استفاده از پارچه های جیر و ترکیب رنگ های بسیار جذاب میباشند.بسته بندی گلدان مسی میناکاری اصفهان در جعبه های جیر به طرق متفاوت صورت میپذیرد. مدل اول تولید جعبه جیر با درب شیشه ای، مدل دوم تولید جعبه جیر گلدان میناکاری با درب پلکسی، مدل سوم تولید جعبه جیر گلدان میناکاری ( صنایع دستی اصفهان با برند امیران تبلیغ ) با درب تمام جیر می باشند.قفل درب جعبه های جیر بابت بسته بندی گلدان های میناکاری ( هدایای تبلیغاتی با برند امیران تبلیغ ) از مدل قفل های سنتی میباشند.

اما متد دوم در بسته بندی گلدان های میناکاری شده ( صنایع دستی امیران تبلیغ، هدایای تبلیغاتی ) استفاده از جعبه های ترکیبی چرم و ترمه میباشند. این متد به عنوان خاص ترین شکل بسته بندی گلدان های امیران تبلیغ به شمار میروند، که معمولا در مراسم تشریفاتی سطح بالا بیشتر مورد استفاده قرار می گردند .به دلیل استفاده از دست و تکنولوژی بالای دستگاه های به روز و استفاده از چرم های طبیعی و همچنین استفاده از پارچه های ترمه ( صنایع کاملا دست ) تمام شدن این مدل بسته بندی بابت گلدان های میناکاری شده میتوان با ارزانترین قیمت طراحی و تولید نمود. جهت مشاوره بسته بندی کالاهای سنتی هم اکنون به صورت کاملا رایگان با امیران تبلیغ تماس حاصل فرمایید.اما گلدان میناکاری کوچک معمولا در صنعت تولید تندیس سازی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. منظور ارتفاع گلدان میناکاری زیر ده سانتیمتر میباشند.

 

تابلو معرق گلدان میناکاری با کد R02

 

موارد استفاده از گلدان مینا از دسته گل های مصنوعی و یا دسته گل های نقره متدی است که این محصول زیبا برای شما به ارمغان می اورد. تمامی گلدان میناکاری شده تولیدی در کارگاه امیران تبلیغ دارای یکسال ضمانت کالا میباشد. یک متد دیگر از مدل بسته بندی های گلدان مسی میناکاری ( صنایع دستی )، طراحی و تولید جعبه های پی وی سی با انواع طرح های متفاوت ( خاتم،میناکاری) بر اساس سلیقه و نظر مشتریان تولید میگردند.استفاده از جعبه های تمام قلمکار در بسته بندی گلدان های میناکاری نمونه جذاب از بسته بندی این صنایع دستی می باشند. جعبه های هارد باکس از دیگر متریال های بسته بندی گلدان میناکاری با انواع متفاوت مدل ها و رنگ ها میباشند.

گلدان میناکاری اصفهان

صادرات گلدان مسی میناکاری همراه با بسته بندی های خلاقانه به عنوان موتور پیشرفت و رشد عالی اقتصادی و یکی از رموز دوام کشور در بازارهای جهانی نقش کلیدی بر عهده دارد. یکی از الزامات تجاری شدن کالاهای صنایع دستی بررسی الگوهای مدرن در کیفیت و مرغوبیت و ازرانترین قیمت در تجارت بین الملل جهت شناساندن صنایع دستی اصفهان به شمار می رود. در این مقاله به بررسی شناساندن عوامل موثر در تجارت صادرات انواع گلدان میناکاری شده بر اساس الگوهای جذب مشتری مبتنی بر رویکرد ایران در نقش صادرات محصولات صنایع دستی و همچنین شرکای تجاری اصفهان و نقش و کمک انها در هر چه بهتر صادرت مورد مطالعه قرار می دهیم.

منطقه جغرافیایی ایران و دسترسی راحت به بازارهای خاورمیانه و طبقه بندی صنایع دستی گلدان میناکاری شده با بسته بندی های نفیس، و همچنین نتایج بر اورد الگوهای مناسب صادرات همراه با استاندارد ها و رعایت کیفیت توجیه اقتصادی لازم را در بر دارد. صادرات صنایع دستی گلدان مسی میناکاری شده تا حدود زیادی به الگو های جاذبه مشتریان قابل توجیه بوده، در حین حال که مشخص شده با توجه به امار و شرکای تجاری اصفهان سیاست های بسیار پایدار و ایده الی مورد استفاده برنامه ریزان قرار گرفته است. صادرات گلدان میناکاری اصفهان به معنی فروش بین المللی کالاهای صنایع دستی به خارج از مرزهای کشور و ورود ارزهای خارجی در اقتصاد کلان تعریف ویژه ای دارد.به تازگی در اقتصاد کلان جایگاه گلدان میناکاری اصفهان استراژیک مهمی در منطقه ایجاد نموده است. در تمامی اقتصادهای جهان که از صنایع دستی گلدان های مینا کاری برخوردار می باشند.

امروزه نقش صادرات صنایع دستی گلدان مینا پیش از انکه به ارز اوری برای کارگاه های تولیدی مهم باشند ، در اشتغال زایی، تولید ملی، جهش تولید و رشد اقتصادی صنایع دستی امیران تبلیغ بسیار با اهمیت می باشد. یک نکته فراموش نشود بابت صادرات صنایع دستی گلدان مینا کاری باید الزاما تولیدات مازاد بر نیاز داخلی کشور بوده و هیچ گونه کسری این محصول صنایع دستی احساس نشود.که این امر خود نیازمند تولیدات بیشتر کارگاه های میناکاری می باشند. در کشور های کم توسعه که سرمایه گذاری بابت تولیدات بیشتر گلدان های میناکاری را ندارند، دولت در بخش های زیر ساختی صنایع دستی توسط سازمان گردشگری و اتحادیه صنایع دستی می تواند کمک های شایسته ای در امر تولیدات با کیفیت بالایی در زمینه تولید گلدان های میناکاری ایفای نقش نماید.که این امر موجب فراهم امدن مستقیم زمینه برای هر چه بیشتر تولیدات گلدان های صنایع دستی شده که به دنبال ان منجر به صادرات هرچه بیشتر صنایع دستی گلدان های میناکاری میگردد.

 

گلدان-میناکاری-خمره-ای-1228594

فروش عمده گلدان میناکاری در تهران

گلدان میناکاری شده در محیطی رقابتی کسب و کارهای وارداتی در تهران تبدیل گردیده است. جهانی سازی گلدان های مینا در بازار بزرگ تهران توسط تاجران این حوزه و ارتباطات متقابل با سایر کشور های حاشیه خلیج فارس و حتی نیاز پایتخت تهران فعالیت های داخلی را افزایش میدهد.حتی شرکت هایی که فعالیت های داخلی را در اقتصاد تهران با اهمیت جلوه داده و با چالش های رقابتی بازارهای جهانی مواجه هستند از گلدان میناکاری شده و ظروف مسی میناکاری با فروش عمده در تهران ، این محیط یک استراژی اساسی برای بقا این هنر بستر مناسبی ایجاد نموده اند. یکی از اهداف بزرگ شرکت های تجارتی تهران در فروش عمده گلدان های میناکاری رشد حساب های بانکی و سود اوری در بازارهای داخلی بر مبنای صنایع دستی و ترکیب با هدایای تبلیغاتی تهران می باشد. از ارائه گلدان های میناکاری در بازار تهران بزرگ و کسب سودهای ۵۰ درصدی و افزایش رقابت پذیری در فرایند عمده فروشی صنایع دستی، حس رقابت تولیدی در بین کارگاه های صنایع دستی ایجاد نموده است.

نکاتی در مورد فروش گلدان مسی میناکاری

در عصر کنونی فروش هدایای تبلیغاتی بسیار مشکل گردیده است چرا که مشتریان فوق العاده مشکل خرید انجام می دهند، یک احساس در تمامی مشریان بابت خرید گلدان میناکاری وجود دارد و ان گرفتن تخفیف های ویژه می باشد.کلیه افرادی که در فرایند فروش گلدان های میناکاری قرار دارند، مشاهده می نمایند که خرید و فروش گلدان مینا کاری بسیار مشکل ساز شده است، دلیل کجاست ؟
به دلیل اصول اولیه فروش را فراموش نموده ایم. اما در چه موقعیتی یک تولید کننده می تواند بهترین موقعیت فروش را قسمت خود نماید. در زمانی یک فروش خوب صورت می پذیرد که به مشتری برتری کیفیت کالا شناسانده و ارزش گذاری شود. برای فروش و سودآوری بیشتر، باید به چند ترفند در فروش واقف گردید. اولین گام در فروش انرژی گذاشتن جهت فروش این مدل کالا می باشد. در ابتدا محاسن گلدان کالا را باید به فروش برسانید. سعی نمایید مشتری را مجذوب گلدان کالا یا خدمات نمایید. در ان صورت مشتری نیز می خواهد خودش را مجذوب خرید نماید. بنابراین مشتری را مجذوب به خرید نموده و از او تعریف و تمجید نمایید.گام اول فروش گلدان مسی ساده داشتن اعتماد به نفس بالا می باشد.

شناساندن عوامل فروش گلدان های میناکاری به منظور بهبود عملکرد عمده فروشی در شهر تهران چه در بازار هدایای تبلیغاتی تهران و چه در بازار صنایع دستی مهمترین عامل تعادل بین اقتصاد مقاومتی کشور با اقتصاد جهانی به شمار می رود. شهر تهران به دلیل قطب بزرگ اقتصادی کشور مزیت رقابتی در ارتباط با فروش عمده محصولات صنایع دستی گلدان میناکاری مسی را دارا می باشد. موقعیت شرکت ها در تهران و ترکیب هزینه های گلدان های مینا کاری و خدمات رسانی در بازار تهران ( بازار داخلی کشور ) و همچنین مزیت در هزینه های اجناس وارداتی ( محصولات هدایای تبلیغاتی )، محصولات صنایع دستی امیران تبلیغ با عنوان گلدان های میناکاری کمک شایانی در این حوزه می تواند داشته باشد. یکی از این مزیت ها مصرف شدن سرمایه داخلی در تولید در شهر تهران، فروش عمده محصولات صتایع دستی بسیار اثر گذار می باشند.

مزیت بازار بزرگ تهران در عمده فروشی گلدان میناکاری طراحی داخلی و دیگر نگرش های محصولات صنایع دستی بر مبنای رقابت پذیری داخل بازار تهران در خدمات رسانی برای شرکت های داخلی و ارزش گذاری به صنایع دستی می باشد. مثل ارسال سریع محصولات و کیفیت بالای محصولات صنایع دستی به صورت عمده فروشی در تهران و بازاریابی داخلی از این مددل محصولات با دیگر رقبا خواهد داشت. از دیدگاه برخی تحقیقات انجام گرفته مزیت حس رقابت در تهران در بین تجار محترم تاثیر مستقیمی بر عملکرد اشتغال زایی، فروش صنایع دستی به صورت عمده، تقویت بازار عمده فروشی تهران و حس صادرات مبنی بر کیفیت خوب می باشد.

ست گلدان و بشقاب میناکاری با جعبه ترمه کد p24

قیمت گلدان میناکاری شده

تولید گلدان های میناکاری با عنوان ارزان ترین مدل هدایای تبلیغاتی در شهر اصفهان باعث شده خواهان ورود به تجارت جهانی و حوزه صادرات شده است. لذا گلدان میناکاری مسی تبلیغاتی باید دارای ویژگی های خاصی باشند. این ویژگی ها به دو دسته مهم تقسیم می گردند. ویژگی شرکت های مصرف کننده گلدان میناکاری و ویژگی تولید کنندگان محصولات صنایع دستی تبلیغاتی گلدانی میناکاری. مفهوم و اهمیت نقش گلدان میناکاری شده با ارزانترین قیمت به معنی فروش بیشتر این کالای هنری و خدمات رساندن به سازمان ها در داخل کشور و جذب ترویج فرهنگ و هنر داخلی است. در اقتصاد کلان شهر اصفهان و برنامه های توسعه یافته صنایع دستی در گسترش تولید زیاد گلدان های مینا کاری اقدام می نمایند.

در هر اقتصاد موفقی تولید پشتوانه ارزان تر شدن محولات نقش به سزایی اعمال می دارد لذا در اقتصاد های در حال توسعه بهترین زیر ساخت در جهش تولی همیاری و کمک در تعداد انبوه گلدان مسی میناکاری شده اصفهان وابسته اند. چرا که افزایش تولید موجب افزایش اشتغال زایی با کمترین دستمزد ها شده و اهمیت روز افزون استقلال در امدهای نفتی به دلیل نوسانات و بی ثباتی قیمت دلار و نفت در اقتصاد کشور کمک شایسته ای جایگزین میگردد. جهت دریافت و خرید کامل گلدان میناکاری شده، هدایای تبلیغاتی خاص، هم اکنون با واحد فروش تماس حاصل فرمایید ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ . همچنین مشاوره رایگان در ارتباط با ارزانترین هدایای تبلیغاتی خاص و کاملا اختصاصی همراه با حک لوگو.در سامانه انلاین امیران تبلیغ تماس حاصل فرمایید.

سامانه امیران تبلیغ بزرگترین مرکز طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی اصفهان

گلدان میناکاری روی مس بسیار به راحتی جا به جا و در صورت لزوم به راحتی با گل های فصلی اراسته می شوند و چنانچه صحیح طراحی گردند به عنوان بهترین مدل تندیس های گسترده در شهر قابل تزیین می باشند.

۰۰/۰۴/۱۹
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.