تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۲۹ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

هنر معرق کاری: معنی لغوی معرق هر چیز رگه دار است معرق به معنای وصله ، تکه تکه و رگه رگه می باشد و اصولاَ به هر چیز رگه دار معرق گویند.

ولی مفهوم آن درهنر، ایجاد نقش ها و طرح های زیبایی است که از دوربری و تلفیق چوب های رنگی روی زمینه ای از چوب یا پلی استر سیاه شکل می گیرد.

تاریخچه هنرمعرق ،کاشی کاری معرق در دوران مغول نیزادامه داشته و تداول آن در عصر صفوی به اوج شکوفایی خود رسید و آثار ارزنده ای در هنر کاشی کاری پدید آمد. در دوران قاجاریه نیز کاشی کاری معرق، تقلیدی ناقص از آثار گذشتگان بود. تا اینجا از نقش ها ی اسلیمی در کاشی کاری معرق استفاده میشد.

۳۰ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۳۳
بهین مبتکران ایده

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا (CRM) تنها یک سیستم نرم افزاری نیست که شما برای ایجاد ارتباط با مشتریان در استراتژی تجارت خود از آن استفاده کنید. در واقع CRM اگر به درستی پیاده سازی شود می تواند یک استراتژی مهم برای کسب وکار شما محسوب شود. چرا که با توجه به اهمیت روزافزون مشتریان برای همه مشاغل ، ارائه توجه شخصی به نیاز هر کدام آنها و همینطور حفظ اعتماد آنها از اهمیت فوق العاده ای برای ادامه رقابت در بازار برخوردار است. به همین خاطر قصد داریم ده گام برای پیاده سازی CRM به شما معرفی کنیم.

۳۰ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۲۴
بهین مبتکران ایده

Google Search Console یک سرویس رایگان است که به شما کمک می کند حضور سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل مدیریت کنید. از طریق گوگل سرچ کنسول می توانید سایت خود را برای موتورهای جستجو زودتر بهینه کنید، بنابراین تغییراتی که ایجاد می کنید خیلی سریع در نتایج جستجو نشان داده می شوند. پس از ثبت سایت در سرچ کنسول ، می توانید بخش Analytics را بررسی کرده تا ببینید بازدید کنندگان از کدام کلمات کلیدی برای یافتن سایت شما استفاده می کنند. اما یک سایت چگونه در سرچ کنسول ثبت می شود؟ این مقاله به عنوان راهنما برای ثبت سایت در سرچ کنسول در نظر گرفته شده است.

۳۰ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۲۲
بهین مبتکران ایده

فیلرهای پوستی تزریقی موادی مانند ژل هستند که توسط یک پزشک متخصص تزریق ژل ، در زیر پوست شما تزریق شده و ظاهر آن را بهبود می بخشند. تزریق ژل و بوتاکس از جمله درمان های پرطرفدار و کم خطر برای جوانسازی و کاهش چین و چروک های پوستی به شمار می روند. شما شهروندان عزیز اصفهانی که به دنبال تزریق بوتاکس در اصفهان و تزریق ژل و ژل لب در اصفهان هستید می توانید به مطب دکتر ایمان مومنی واقع در خیابان توحید میانی مراجعه نمایید. اگر می خواهید بدانید چه نواحی قابلیت تزریق ژل دارند ، ادامه مطلب را دنبال نمایید.

۲۸ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۵۵
بهین مبتکران ایده

هدف گذاری فروش چیست؟ هدف گذاری فروش در واقع هدفی است که برای یک فروشنده یا بخش فروش تعیین شده است تا درآمد آن را برای یک زمان خاص تعیین کند. در اینجا تعریف کاملی از هدف گذاری فروش آمده است. تنظیم اهداف فروش به شما و تیم فروش شما در دستیابی به اهداف خود کمک می کند. آیا می دانید برای پیش بینی بهتر درآمد خود در زمان واقعی می توانید از انواع مختلف هدف گذاری فروش استفاده کنید؟ آیا تا کنون به نقش نرم افزار فروش در فروش بیشتر خود دقت کرده اید؟ برای درک درست از هدف گذاری فروش ادامه مطلب را دنبال نمایید

۲۸ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۵۰
بهین مبتکران ایده

نصب گوگل آنالیتیکس و افزودن آن به وب سایت کمک می کند تا شما بتوانید میزان ترافیک سایت خود را ردیابی کرده و بینش های ارزشمندی درباره ی مخاطبان خود کسب کنید. هنگامی که سایت خود را راه اندازی می کنید ، Google Analytics می تواند اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار شما قرار دهد که مطمئناً به شما در راهبرد محتوایتان کمک می کند. با این حال کارایی گوگل آنالیتیکس برای مبتدیان چندان آشنا نیست. به همین خاطر در این راهنما به اطلاعاتی در خصوص گوگل آنالیتیکس و همینطور نصب گوگل آنالیتیکس می پردازیم.

۲۸ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۴۳
بهین مبتکران ایده

همزمان با افزایش سن ، حجم برخی از قسمت ها نظیر اطراف گونه ها ، لب ها ، چشم ها و شقیقه ها از دست می رود. نتیجه این حجم از دست رفته ، ایجاد چین و چروک ، افتادگی پوست و نازک شدن لب ها است که گاهی اوقات ظاهر شما را خسته و غمگین نشان می دهد. استفاده از روش های زیبایی محبوب همچون تزریق بوتاکس ، تزریق چربی و تزریق ژل لب با جایگزینی حجم از دست رفته در پوست ، باعث جوان سازی صورت شما  می شود. اگر در اصفهان زندگی می کنید و به دنبال بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان یا بهترین مرکز تزریق ژل لب در اصفهان هستید پیشنهاد می کنیم به کلینیک دکتر ایمان مومنی متخصص و جراح پوست مراجعه کنید. همچنین برای مشاوره و ترمیم تزریق ژل لب نیز می توانید با مطب تماس بگیرید.

۲۵ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۴۷
بهین مبتکران ایده

مدیریت فرایندهای کسب ‌وکار یا همان (BPM) نظریه بهبود فرآیندهای یک تجارت یا سازمان از ابتدا به انتها از طریق تجزیه و تحلیل آن ، مدل سازی نحوه کار در سناریوهای مختلف ، اجرای پیشرفت ها ، نظارت بر روند در حال بهبود و بهینه سازی مستمر آن است. فرآیندهای تجارت در واقع فعالیت یا مجموعه فعالیت هایی است که یک هدف سازمانی خاص را محقق می سازد. پیاده سازی BPM در واقع با یکبار انجام نمی شود ، بلکه یک فعالیت مداوم است که شامل مهندسی مجدد فرآیندها است. با توجه به اهمیت مدیریت فرایند های کسب ‌وکار و همینطور نرم افزارهایی مثل نرم افزار BPM و نرم افزار فروش در اینجا قصد داریم در مورد BPM بیشتر توضیح دهیم. با بهوان همراه باشید.

۲۵ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۳۵
بهین مبتکران ایده

بسیاری از بخش های شرکتی برای بهبود مدل های تجاری خود به فناوری های جدید روی آورده اند. شهرهای بزرگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند و اینترنت اشیا را برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان خود معرفی می کنند. در اینجا به برخی از نوآوری های اینترنت اشیا در بهبود شهرها می پردازیم.

۲۵ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۲۸
بهین مبتکران ایده

آیا به دنبال یک راهنمای تبلیغات اینستاگرام برای افزایش دنبال کننده های صفحه تجاری خود هستید؟ آیا می خواهید محتوای اینستاگرام خود را بهبود ببخشید ؟ اگر به دنبال افزایش فروش اینترنتی خود هستید حتما به یک استراتژی محتوا برای اینستاگرام نیاز دارید. با داشتن یک استراتژی محتوا برای اینستاگرام می توانید کسب و کار آنلاین خود را از سایر رقبا متمایز کنید. در این مبحث مرحله ای از آنچه برای مدیریت اینستاگرام و ایجاد یک طرح محتوای کامل اینستاگرام نیاز دارید ، به شما ارائه خواهیم داد.

۲۵ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۲۲
بهین مبتکران ایده