تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

چه نواحی قابلیت تزریق ژل دارند ؟

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۵۵ ب.ظ

فیلرهای پوستی تزریقی موادی مانند ژل هستند که توسط یک پزشک متخصص تزریق ژل ، در زیر پوست شما تزریق شده و ظاهر آن را بهبود می بخشند. تزریق ژل و بوتاکس از جمله درمان های پرطرفدار و کم خطر برای جوانسازی و کاهش چین و چروک های پوستی به شمار می روند. شما شهروندان عزیز اصفهانی که به دنبال تزریق بوتاکس در اصفهان و تزریق ژل و ژل لب در اصفهان هستید می توانید به مطب دکتر ایمان مومنی واقع در خیابان توحید میانی مراجعه نمایید. اگر می خواهید بدانید چه نواحی قابلیت تزریق ژل دارند ، ادامه مطلب را دنبال نمایید.

چه نواحی قابلیت تزریق ژل دارند ؟

فیلرهای پوستی تزریقی موادی مانند ژل هستند که توسط یک پزشک متخصص تزریق ژل ، در زیر پوست شما تزریق شده و ظاهر آن را بهبود می بخشند. تزریق ژل و بوتاکس از جمله درمان های پرطرفدار و کم خطر برای جوانسازی و کاهش چین و چروک های پوستی به شمار می روند. شما شهروندان عزیز اصفهانی که به دنبال تزریق بوتاکس در اصفهان و تزریق ژل و ژل لب در اصفهان هستید می توانید به مطب دکتر ایمان مومنی واقع در خیابان توحید میانی مراجعه نمایید. اگر می خواهید بدانید چه نواحی قابلیت تزریق ژل دارند ، ادامه مطلب را دنبال نمایید.

پوست ما با افزایش سن، دچار افتادگی یا چین و چروک می شود، کاهش حجم گونه و لب ها نیز یکی دیگر از اثرات افزایش سن است که به خاطر از دست دادن چربی و پروتئین در لایه پوست ایجاد می شود. تزریق فیلرها و ژل ها نمی تواند به طور دائمی جایگزین چربی و پروتئین های از دست رفته بدن شما شود ، اما می تواند برای مدتی ساختار پوست شما را بهبود بخشد. ژل ها و پرکننده های پوستی به گونه ای متفاوت از بوتاکس برای درمان چین و چروک پوستی عمل می کنند. در واقع تزریق ژل ، با افزودن حجم به پوست شما باعث پری و صاف شدن چین و چروک های شما می شود. به منظور تزریق بوتاکس در اصفهان و همینطور تزریق ژل  و ژل لب در اصفهان با مطب دکتر ایمان مومنی تماس بگیرید.

اسید هیالورونیک رایج ترین پرکننده های چین و چروک

انواع مختلفی از مواد پر کننده چین و چروک وجود دارد و هر کدام به روشی کمی متفاوت عمل می کنند. اسید هیالورونیک یکی از رایج ترین فیلرهای مورد استفاده در تزریق ژل و ژل لب است که از قبل به طور طبیعی توسط پوست شما تولید می شود. بنابراین برای سلامتی خطری ندارد. نتایج حاصل از تزریق مواد پرکننده ی هیالورونیک اسید رضایت بخش بوده و به مدت ۶ تا ۱۲ ماه باقی می ماند. در ادامه به شما خواهیم گفت که چه نواحی قابلیت تزریق ژل دارند :

چه نواحی قابلیت تزریق ژل دارند ؟

در نواحی مختلفی از صورت و حتی بدن قالبیت تزریق ژل زیبایی وجود دارد. بسته به ناحیه ای از بدن که می خواهید تحت درمان تزریق ژل قرار دهید ، انواع مختلفی از مواد پرکننده توسط پزشک متخصص تزریق بوتاکس در اصفهان و یا تزریق ژل و ژل لب در اصفهان توصیه می شود.

  • چین و چروک های عمیق صورت

در حالی که بیشتر ژل ها و فیلرها را می توان برای از بین بردن چین و چروک های عمیق صورت استفاده کرد، مواردی وجود دارد که ممکن است توسط برخی پزشکان ترجیح داده شود. این موارد شامل PMMA ، اسید پلی لاکتیک و برخی اسیدهای هیالورونیک می باشد.

  • ناحیه زیر چشم

از تزریق چربی ، اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک می توان در اطراف ناحیه چشم استفاده کرد. برخی از اسیدهای هیالورونیک ممکن است برای این منطقه بهتر از موارد دیگر عمل کند. یک پزشک متخصص تزریق ژل و ژل لب در اصفهان معمولا بهترین ژل را برای بهبود خطوط ناحیه زیر چشم تجویز می کند.

  • خطوط اطراف لبخند

بیشتر ژل های اسیدهای هیالورونیک و PMMA برای استفاده در این زمینه و کاهش خطوط لبخند توسط FDA تأیید شده اند. آنها معمولا توسط پزشکان ماهر برای کاهش خطوط لبخند و چین های اطراف بینی شما استفاده می شوند.

  • خطوط پیشانی و خطوط پنجه کلاغی

علاوه بر اینکه تزریق بوتاکس می تواند چین و چروک پیشانی و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ها را از بین ببرد، برخی  فیلرها مانند اسید پلی لاکتیک و PMMA برای کاهش این خطوط مناسب هستند. البته تشخیص روش درمان کاملا به نظر و تجربه پزشک متخصص پوست بستگی دارد و برخی از پزشکان ممکن است به دلیل برخی عوارض از ژل برای تزریق در این ناحیه استفاده نکنند.

  • گونه ها

تزریق ژل برای حجم دادن به گونه ها بسیار رایج است. گونه ها را می توان با اسید پلی لاکتیک و بسیاری از اسیدهای هیالورونیک پر کرده و فرم بخشید.

  • لب

تزریق ژل برای حجم دادن به لب ها نیز بسیار رایج است. بیشتر اسیدهای هیالورونیک را می توان به عنوان پرکننده لب استفاده کرد و این امر توسط FDA تأیید شده است. برای مشاوره در خصوص تزریق ژل لب در اصفهان با مطب دکتر ایمان مومنی تماس بگیرید.

  • چانه

از کلسیم هیدروکسی لاپاتیت ، اسید هیالورونیک یا اساساً هر یک از پرکننده های پوستی فوق می توان برای ایجاد کانتور و افزودن حجم به چانه استفاده کرد.

  • دست ها

از اسید هیالورونیک و هیدروکسیلاپاتیت کلسیم می توان برای پرشدن پوست شل دست و همچنین کاهش ظاهر مویرگ ها استفاده کرد.

  • اطراف ناحیه سینه و پایین گردن

پزشک متخصص پوست می تواند چین و چروک اطراف ناحیه سینه و پایین گردن را با ژل اسید هیالورونیک درمان کند.

فواید تزریق ژل در نواحی مختلف

تزریق ژل بسته به نوع آن ، ممکن است برای اهداف و نواحی مختلفی استفاده شود ، اما به طور کلی همه مواد پرکننده هدف یکسانی دارند و آن بازگرداندن حجم از دست رفته برای صاف نشان دادن و ساختار یافتن پوست است. تزریق ژل فواید زیادی برای بهبود ظاهر ناحیه مورد نظر شما دارد. تزریق ژل پوست جوان تر نشان داده و چین و چروک و افتادگی پوست و لب ها را از بین می برد. بنابراین برای کسانی که نسبت به علائم قابل مشاهده پیری خود حساس هستند، تزریق ژل می تواند یک روش نسبتا بی خطر و ساده برای هدف مورد نظرشان باشد.

چگونه خطرات تزریق ژل را به حداقل برسانیم؟

شما شهروندان عزیز اصفهانی که قصد تزریق ژل را دارید برای به حداقل رساندن خطرات و عوارض ناشی از این روش زیبایی در وهله اول باید به یک پزشک ماهر در تزریق ژل و ژل لب در اصفهان مراجعه نمایید و یک مشاوره اولیه انجام دهید. پزشک شما باید در ارزیابی میزان موثر بودن پرکننده ها و دوام آنها رک و پوست کنده با شما صحبت کند.

پس از تعیین پزشک متخصص پوست برای تزریق بوتاکس در اصفهان و یا تزریق ژل در اصفهان ، حتما دستورالعمل های پزشک خود را قبل و بعد از عمل به دقت دنبال کنید.  همچنین اگر عوارض جانبی شدیدتر از آنچه انتظار داشتید به نظر می رسد ، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید.

۰۰/۰۱/۲۸
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.