تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

روش های تکثیر و پرورش حلزون

تکثیر و پرورش حلزون ، مفهوم چندان جدیدی نیست. از زمان های گذشته  تاکنون پرورش حلزون به منظور استفاده در طب سنتی، ساخت لوازم آرایشی و همینطور به عنوان خوراکی رواج داشته است. پرورش حلزون در ایران نیز روز به روز در حال گسترش بوده و به دلیل فواید بی نظیر آن برای مصارف طبی و زیبایی، مورد توجه قرار گرفته است. به همین خاطر در این مطلب به معرفی روش های تکثیر و پرورش حلزون می پردازیم. 

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۱
بهین مبتکران ایده
رفع لک های پوستی با کرم قارچ گانودرما

ما دوست داریم پوستی درخشان، سالم و شاداب داشته باشیم. به همین منظور اغلب به دنبال محصولات مراقبت از پوست شیمیایی و یا راه حل های درمانی طبیعی برای رفع نیازهای زیبایی پوست خود هستیم. شاید تا به حال شنیده باشید که قارچ گانودرما علاوه بر خواص درمانی بی شمارش، فواید قابل توجهی برای پوست نیز دارد. اگر آشنایی زیادی با این قارچ ندارید و نمی دانید که چگونه می تواند به زیبایی شما کمک کند، نگران نباشید! ما در این پست می خواهیم در خصوص رفع لک های پوستی با کرم قارچ گانودرما و همینطور دیگر فواید این کرم برای پوست صحبت کنیم. 

۱۲ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۱
بهین مبتکران ایده
هیرودو تراپی

زالو درمانی که تحت عنوان هیرودو تراپی (hirudotherapy) نیز شناخته می‌شود، یک روش درمانی طبیعی و بی‌خطر است، که در آن از خواص درمانی موجود در بزاق زالو استفاده می‌کنند. این خواص درمانی صدها سال پیش شناخته شده است؛ قبل از کشف آنتی‌بیوتیک‌ها و در دوران قرون‌وسطی از زالوها برای التیام درد و کمک به بهبود عفونت‌ها، در پزشکی استفاده می‌شده است.

برای مدت زمانی مخصوصاً در کشورهای غربی؛ به علت از دست رفتن اعتماد مردم نسبت به طب سنتی و روی آوردن به طب نوین استفاده از این روش به طرز چشمگیری کاهش یافت. هرچند مردم خاورمیانه و اروپای شرقی به استفاده از آن کم‌وبیش اعتقاد داشتند. اما در ۲۰ سال اخیر و با شناسایی خواص بی‌شمار زالوها و بررسی تأثیرات مثبت آن‌ها زالو درمانی علاوه بر طب سنتی در علوم پزشکی نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. تا جایی که امروزه در ایالات‌متحده، نیوزلند و استرالیا نیز این روش طرفداران خود را دارد. 

۱۰ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۳۳
بهین مبتکران ایده
پاپریکا

احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام یادگیری یک دستور غذایی جدید به خصوص غذاهای اروپایی، در فهرست مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه غذا با نام پاپریکا روبه رو شده باشید. اما پاپریکا چیست؟ در این مقاله می خواهیم با ویژگی های پاپریکا و خواص آن بیشتر آشنا شویم.

۰۶ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۴۲
بهین مبتکران ایده
ماسک های قبل از حلزون تراپی

 قبل از حلزون تراپی چه کارهایی باید انجام داد؟ و از چه نوع ماسک هایی بهتر است استفاده کنیم؟

سالم و جوان نگه داشتن پوست رویای همه ماست. اغلب زنان در سراسر دنیا برای هرچه جوان تر ماندن پوست خود کارهای زیادی انجام می دهند. در حال حاضر صدها گزینه برای مراقبت از زیبایی پوست وجود دارد. یکی از این گزینه ها حلزون تراپی است. مراحل انجام حلزون تراپی و آشنایی با ماسک های قبل از حلزون تراپی از جمله موضوعات مهمی است که اغلب بیماران قبل از استفاده از این روش می خواهند در مورد آن بیشتر بدانند. در این مقاله به بررسی این موضوعات می پردازیم.

۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۳۸
بهین مبتکران ایده