تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

آشنایی با ماسک های قبل از حلزون تراپی

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۳۸ ب.ظ
ماسک های قبل از حلزون تراپی

 قبل از حلزون تراپی چه کارهایی باید انجام داد؟ و از چه نوع ماسک هایی بهتر است استفاده کنیم؟

سالم و جوان نگه داشتن پوست رویای همه ماست. اغلب زنان در سراسر دنیا برای هرچه جوان تر ماندن پوست خود کارهای زیادی انجام می دهند. در حال حاضر صدها گزینه برای مراقبت از زیبایی پوست وجود دارد. یکی از این گزینه ها حلزون تراپی است. مراحل انجام حلزون تراپی و آشنایی با ماسک های قبل از حلزون تراپی از جمله موضوعات مهمی است که اغلب بیماران قبل از استفاده از این روش می خواهند در مورد آن بیشتر بدانند. در این مقاله به بررسی این موضوعات می پردازیم.

حلزون تراپی

حلزون تراپی یکی از بهترین روش ها برای مقابله با اکثر مشکلات پوستی است. در این روش حلزون های زنده را بر روی صورت قرار می دهند و از مخاط به جا مانده از آنها برای درمان پوست استفاده می کنند. مخاط حلزون سرشار از آنتی اکسیدان، پروتئین و اسیدهیالورونیک است که تمامی این عناصر در جوان سازی و آبرسانی پوست شما موثر هستند.

ماسک های قبل از حلزون تراپی

حلزون برای پوست شما چه می کند؟

در حال حاضر حلزون ها یکی از ترکیبات اصلی بسیاری از محصولات زیبایی نظیر کرم ها، ماسک ها و سرم ها هستند. اما هیچ کس تصور نمی کرد که این حیوان کوچک می تواند تا این حد برای سلامت پوست موثر باشد که به صورت زنده هم مورد استفاده قرار بگیرد. متخصصان پوست ادعا می کنند که ترشحات حلزون می تواند پوست شما را نرم، سالم، درخشان و جوان کنند. در واقع این ترشحات پوست را از درون به طور عمیق آبرسانی می کنند. در نتیجه امکان نفوذ سایر ماسک ها و محصولات زیبایی دارای مواد موثر و مفید را به لایه های درونی پوست فراهم می سازند. ترشحات حلزون زنده به غیر از رطوبت رسانی پوست، از خواص ضد پیری نیز برخوردار است. مطالعات بالینی نشان می دهد که مخاط حلزون سرشار از آنتی اکسیدان ها و اسید هیالورونیک است که باعث افزایش تولید کلاژن شده و به همین خاطر پوست را جوان و تازه می کند. به گفته برخی از متخصصان زیبایی، استفاده منظم از روش حلزون تراپی می تواند باعث کاهش ظهور خطوط ریز و چین و چروک بر روی صورت گردد و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را نیز بهبود بخشد.

مزایای حلزون تراپی برای پوست

ترشحات حلزون ترکیبی از کلاژن و آلانتوئین، الاستین، آنتی‌بیوتیک‌های موضعی، اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان هایی با خاصیت ضد میکروبی است که به بهبود، تسکین و ترمیم پوست معروف است. برخی از مهم ترین مزایای حلزون تراپی برای پوست عبارتند از:

  • پوست را برای تولید کلاژن تحریک می کند.
  • به صاف و نرم تر شدن پوست کمک می کند.
  • به طور موثری پوست را آبرسانی می کند.
  • در روشن تر شدن پوست موثر است.
  • به ترمیم بافت های آسیب دیده پوست کمک می کند.
  • التهاب پوست را تسکین می دهد.
  • از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.
  • به محو شدن لکه های تیره و آثار باقی مانده از آکنه کمک می کند .

ماسک های قبل از حلزون تراپی

مراحل حلزون تراپی چگونه است؟

مرحله ۱: ابتدا لازم است صورت و یا محل دیگری از پوست را که قرار است حلزون بر روی آن قرار داده شود با آب و یک شوینده بدون بو به طور کامل بشویید. همچنین بهتر است موهای سر با استفاده از کلاه و یا پارچه مخصوص، پوشانده شود تا اینکه حلزون ها فقط بتوانند روی نواحی مشخص پوست حرکت نمایند.

مرحله ۲: شما می توانید حلزون تراپی را به صورت یک عمل مستقل و بدون استفاده از ماسک قبل یا بعد از درمان انجام دهید، اما برای دریافت نتیجه بهتر و سریع تر می توان از ماسک هایی نظیر ماسک جلبک و یا ماسک آلوئه ورا نیز استفاده کرد تا منافذ پوست سفت شده و پوست آماده حلزون تراپی شود.

مرحله ۳: در برخی از کشورها در این مرحله از کرم های حلزون که حاوی عصاره حلزون هستند نیز استفاده می کنند. به این ترتیب کرم را در تمام قسمت های صورت مالیده و برای چند دقیقه ماساژ می دهند.

دقت کنید چنان چه از ماسک یا کرم استفاده می کنید برای جلوگیری از مسموم شدن حلزون ها، باید بعد از استفاده از این محصولات، صورت خود را به خوبی بشویید و سپس حلزون ها را بر روی پوست تمیز قرار دهید.

** حدود ۶ ساعت تا ۱ روز پیش از شروع به حلزون تراپی نباید از قرص های آنتی بیوتیک، کورتن، قرص های هورمونی و قرص های شیمی درمانی استفاده کرد، چرا که در این صورت حلزون هایی که بر روی پوست قرار می گیرند یا خواهند مرد و یا مریض می شوند.

مرحله ۴: هنگامی که پوست شما آماده شد، در این مرحله متخصص زیبایی حلزون ها را بر روی قسمت مشخص شده از صورت شما قرار می دهد و به طور مرتب موقعیت آنها را کنترل می کند.

* قبل از حلزون درمانی، حلزون ها باید به حد کافی تغذیه شده باشند زیرا در صورت گرسنه بودن پوست بیمار را گاز خواهند گرفت. همچنین لازم است پیش از شروع درمان، حلزون ها زیر آب خنک قرار بگیرند تا از لاک خود خارج شوند.

** حلزون ها را باید بدون هیچ گونه فشار دادن بر روی پوست گذاشت تا به راحتی بر روی پوست حرکت کرده و کلاژن مترشحه را در محل بمالند.

مرحله ۵: حلزون ها را برداشته و در شیشه قرار می دهند و حدودا ۳۰ الی ۴۵ دقیقه بعد که تمام پوست صورت آغشته به مخاط حلزون ها شد، به مدت ۵ دقیقه برای نفوذ عمیق مواد موثره به پوست اقدام به ماساژ پوست صورت می کنند تا جذب این مواد بیشتر شود.

* افراد می توانند صورت خود را ۱ الی ۲۴ ساعت بعد از حلزون تراپی بشویند. البته اینکار کاملا اختیاری است اما هر چقدر ترشحات حلزون بیشتر روی پوست بماند تاثیرات بهتری می گذارد.

مرحله ۶: بعد از شستن ترشحات باقی مانده از حلزون بر روی صورت و تمیز شدن پوست می توان از ماسک ها و سرم های مخصوص نظیر ماسک و سرم حلزون برای نتیجه گیری بهتر استفاده کرد.

 

ماسک های قبل از حلزون تراپی

روند مذکور ممکن است از سالنی به سالن دیگر متفاوت باشد، اما این روال معمولی حلزون تراپی است و بیشتر سالن ها و متخصصان زیبایی خدمات خود را به همین صورت ارائه می دهند.

در نظر داشته باشید که این یک درمان معجزه آسا نیست و ممکن است نیاز به تکرار منظم برای شما داشته باشد، اما با این وجود زودتر از سایر درمان های پوستی تفاوت قابل مشاهده ای را احساس خواهید کرد.

بسیاری از بیماران مدعی هستند که پس از اولین جلسه حلزون تراپی پوست آنها نرم و روشن شده است.

همچنین پس از گذشت روزهای متوالی و تکرار جلسات بعدی تاثیرات جوانسازی و رفع چین و چروک نیز مشاهده می گردد.

۹۹/۰۵/۰۱
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.