تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

فواید جراحی زیبایی صورت (Face lift) برای من چیست؟

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۵۲ ب.ظ
فیس لیفت

همه افراد به زیبایی خود خود اهمیت می دهند، وقت خود را به ظاهر و زیبایی شان، انتخاب مواد غذایی سالم و استراحت اختصاص داده و سعی می کنند که یک چشم انداز و ذهنیت مثبت برای زندگی شان داشته باشند تا از لحاظ روحی نیز در وضعیت سالمی قرار داشته باشند. اما افزایش سن مسئله ای است که بر هیچکس پوشیده نیست و افراد در گذر زمان دچار تغییراتی چه در ظاهر و چه در باطن شان خواهند شد. اما با در نظر گرفتن این که افراد در واقع هر سال بر سن شان افزوده می شود، آنها می کوشند تا همانگونه که از لحاظ روحی و فکری در وضعیت مناسبی قرار دارند، از نظر ظاهری و فیزیکی نیز سالم و زیبا مانده و آن شور اشتیاق جوانی را نیز در ظاهر خودشان جلوه داده و خموده جلوه نکنند.

دکتر Anurag Agarwal (از اعضای هیأت مدیره انجمن جراحان پلاستیک و صورت)، جراحی زیبایی صورت را بعنوان یک راهکار پیشنهاد داد تا کسانی  که در گذر زمان دچار تغییراتی همچون شلی و افتادگی و یا چروکهای پوست  صورت شده اند، بتوانند به کمک این روش حس اعتماد به نفس و جوانی از دسته رفته خویش را بازیابند. این روش منحصر به فرد باعث خواهد شد تا شما زیبایی قبلی تان را بازگردانده و از شر چین و چروک های صورتتان که در اثر گذر زمان ایجاد شده اند، خلاص شوید. همچنان با وب سایت تخصصی دکتر موحد محمدی، جراح داخل دهان ، جراح زیبایی پلک ، تزریق بوتاکس، ژل و چربی همراه باشید

فیس لیفت چیست؟

فیس لیفت در واقع یک عمل زیبایی محسوب می شود که در طی آن پوست افتاده و شل صورت و گردن کشیده شده و به حالت اولی خود باز می گردد. این عمل زیبایی همچنین زیبایی و جوان سازی پوست، حذف بافت های اضافی صورت و شل پوست در زیر چانه و فک  و تقویت عضلات را به دنبال دارد. این عمل بدون اثر برش خاتمه یافته و اثرات آن طولانی مدت خواهد بود.

فیس لیفت یک عمل سطحی تلقی نمی شود و همانند کارهایی کوچک و روزمره ای که شما برای حفظ طراوت و جوانی پوست انجام می دهید، نیست. فیس لیفت در واقع یک عمل جراحی بوده که بازیابی کامل بافت های صورت و بافت های زیر چانه و فک را سبب می شود. در حین عمل در صورت نیاز از لیپوساکشن نیز استفاده می شود. لیپوساکشن عملی است که در طی آن چربی های اضافی بدن به صورت انتخابی در مناطق مورد نظر ما، برداشته خواهند شد. این اعمال باعث خواهند شد تا شما ظاهر و زیبایی تان را در طول زمان حفظ کرده و همواره زیبا به نظر برسید.

چرا فیس لیف را به منظور جوان سازی صورت  انتخاب کنیم؟

از بین بردن مو های صورت و شفاف ساختن آن با اعمالی مختصر همچون بند انداختن میسر است این روش شفافیت و نرمی نسبی پوست صورت را سبب خواهند شد.

اما بر خلاف بند انداختن، فیس لیفت یک بازسازی کامل در بافت های صورت و گردن تلقی شده  که با پرداخت مبلغی در مدت زمان بسیار کم، زیبایی شما نه تنها بازگردانده شده، بلکه میزان دوام و پایداری آن نسبت به روش های دیگر بیشتر بوده و اثربخشی ان طولانی است.

چه کسانی می توانند از این روش استفاده کنند؟

هر شخصی (چه مرد چه زن) که سنی بالاتر از ۳۵ سال داشته  باشد، می تواند این روش رسیدن به زیبایی را اتخاذ کند. از آنجایی که برای انجامم این عمل نیاز به بی هوشی است، هیچ نگرانی در مورد سن افراد متقاضی برای استفاده از این روش و عمل زیبایی وجود ندارد.

کسانی که با بالا رفتن سن تغییراتی همچون افتادگی و شل شدن پوست صورت و گردن  در آنها اتفاق می افتد و نیازمند روشی هستند که با کمترین میزان جراحی و سریعترین زمان بهبودی، زیبایی از دست رفته خویش را بازیابند، می توانند از این روش استفاده کنند.

کاندیدای مناسب فردی است که دخانیات مصرف نمی کند و انتظار واقع بینانه از نتایج عمل دارد اگر شما از دخانیات مصرف می کنید و خواهان فیس لیفت هستید، لازم است که حداقل دو هفته قبل از و دو هفته بعد از عمل دخانیات را کنار بگذارید تا  اینگونه اثرات منفی ناشی از مصرف دخانیات بر روی پوست شما کاهش یافته و انتظار نتایج بهتری از عمل برود.

توجه به این امر بسیار حیاتی است و باید برای انجام عمل فیس لیفت برای مدتی سیگار را کنار بگذارید، زیرا تحقیقات نشان داده که سیگار کشیدن به طور قابل توجهی می تواند توانایی بدن شما را برای بهبود و ریکاوری تحت تاثیر قرار دهد.

روند فیس لیفت به چه صورت است؟

برای این کار شما به یک مرکز که اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی صورت را انجام می  دهند، مراجعه می کنید. به منظور اجرای پروسه زیبایی، به شما آرام بخش داده خواهد شد. این آرام بخش هم بصورت تزریقی و هم خوراکی موجود است. این پروسه حدود ۲ تا ۲٫۵ ساعت طول می کشد. پس از اتمام عمل، حداقل یک روز بستری خواهید بود و امکان بازگشت به خانه در روز عمل وجود ندارد.

بعد از عمل جراحی، استراحت کرده تا پس از مدتی، بتوانید به خانه بازگردید. بیشتر بخیه ها محو خواهند شد و از این نظر نیازی نیست تا این بخیه ها پس از عمل، بصورت دستی برداشته شوند. پس از انجام عمل جراحی و استراحت  بعد از عمل، باید با یکی از نزدیکانتان به خانه بازگشته (از رانندگی اجتناب کنید) و در طی ۲۴ ساعت آینده، وی از شما مراقبت های لازم را بعمل آورد.

مراقبت های بعد از عمل لیفت صورت

بعد از عمل اول چیزی که شما نگران آن هستید، تغییرات حاصله از عمل است که می خواهید این تغییرات را در خود مشاهده کنید. درد در نواحی مورد عمل بعد از انجام عمل جراحی، کمتر شایع است؛ اما بروز ورم امری طبیعی است.

تا زمانی که زخم ها و آثار بخیه های ناشی از عمل از بین روند، امکان دارد شما احساس ناراحتی، بی حسی ، کبودی و یا خارش در نواحی عمل داشته باشید. در طی زمانی که عضلات شما در حال بهبودی هستند، ممکن است احساسی مانند تنگی و کشیدگی در عضلات صورتتان احساس کنید. گرچه لازم به ذکر است که پس از انجام عمل جراحی، داروهایی برای شما تجویز خواهند شد تا هرچه سریعتر به بهبودی کامل دست پیدا کرده و از ناراحتی ناشی از بعد از عمل، کاسته شود.

برای اینکه به سرعت صورت و اسکار های ناشی از عمل التیام یابند نیاز است که مواردی را در نظر بگیرید؛ از جمله: بعد از جراحی از رانندگی وسایل نقلیه اجتناب کنید- حداقل به مدت ۴ روز به استخر نروید- از فعالیت های شدید ورزشی (همچون وزنه زدن و یا دویدن که عرق کردن را به دنبال دارند) تا دو هفته اجتناب کنید-از ورزش گلف ( که عرق کردن شدید را به دنبال دارد) حداقل ۳ هفته دوری کنید. با رعایت موارد گفته شده شما قادر خواهید بود که هرچه سریعتر بهبودی تان را بازیافته و به کار های روزمره خود برسید.

عوارض و خطرات لیفتینگ صورت

همانند تمامی اعمال جراحی، حین عمل لیفتینگ صورت امکان خونریزی، عفونت و یا اثرات ناشی از بی هوشی وجود دارد که خیلی کم شایع است.

پس از عمل جراحی ممکن است کبودی، ورم ، تغییر رنگ و یا بی حسی در نواحی مورد عمل، احساس کنید. این موارد طبیعی بوده و به سرعت و با رعایت مطالب گفته شده، به سرعت بهبود یافته و ناپدید می شوند.

آیا این عمل از خود اسکار (جای زخم) به جای می گذارد؟

خیر! دکتر Agarwal این پروسه را بگونه ای برنامه ریزی کرده  که تمامی نقاط برش در حین عمل جراحی در نواحی پنهان همچون  پشت لاله گوش، در داخل گوش، و زیر فک  قرار گیرند. عمل جراحی لیفتینگ بگونه ای است که شما پس از سپری کردن دوران نقاهت، از لحاظ شکل و شمایل کوچکترین تغییری نکرده باشید و تمامی اسکار ها محو شده و یا در نواحی پنهان، قرار گیرند. اینگونه کسی متوجه نخواهد شد که شما لیفتینگ صورت انجام داده اید!

این بدین معنی است که شما برای بازیابی و گذراندن دوران نقاهت، تنها به یک هفته بعد از عمل تان نیاز خواهید داشت و اینگونه کسی متوجه عمل شما و همچنین دوران نقاهت تان نخواهد شد!

۹۷/۰۵/۰۳
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.