تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

خواب بعد از تزریق بوتاکس خطرناک است!

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۰۴ ب.ظ
خواب بعد از تزریق بوتاکس

هیچ کس نمی خواهد که پیر و خموده به نظر برسد.

تزریق بوتاکس باعث می شود تا افراد جوان تر و زیباتر به نظر بیایند درواقع بوتاکس، پیری را دور می زند!

به نظر ساده است؛ نه؟!

تنها چیزی که نیاز دارید این است که چند ساعت از از وقت روزانه تان را به آن اختصاص داده و حدود چند صد تومان خرج کنید! و تمام! در عرض چند دقیقه حدود ۱۰ سال جوان تر خواهید شد!

با تزریق بوتاکس جوان تر به نظر می رسید؛ ولی اگر بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس بخوابید، این امر محقق نخواهد شد.

اگر بخوابید، قیافه شما ترسناک و بد خواهد شد! بعد از انجام بوتاکس اصلا نباید خوابید. در ادامه با وب سایت تخصصی دکتر موحد محمدی، جراح داخل دهان ، جراح زیبایی پلک ، تزریق بوتاکس، ژل و چربی همراه باشید.

 بعد از بوتاکس نباید خوابید!

خواب بعد از تزریق بوتاکس

بعد از تزریق بوتاکس علاوه بر اینکه نباید ناحیه مورد نظر را ماساژ داده یا لمس کرد، خواب بعد از تزریق بوتاکس نیز نباید انجام شود.

گرچه استراحت نکردن پس از انجام این پروسه ممکن است برای افرادی مشقت بار باشد، اما افراد باید تحمل کرده و نخوابند. یکی از عوارض استفاده از بوتاکس، حس خواب آلودگی و بیحالی است که در این مواقع افراد ترغیب می شوند تا استراحت کنند.

مقابله با حس خواب آلودگی و خستگی گرچه بسیار سخت است، اما باید آن را انجام داد. اینها مواردی هستند که ممکن است بعد از انجام پروسه بوتاکس، شما به آنها برخورید.

حس خواب آلودگی و مقابله به آن به نوعی برای افراد عذاب آور است! اما باید بتواند که با آن مقابله کنید. باید با تمام تواناییتان با این حس مبارزه کنید. زیبایی حاصل از پروسه بوتاکس، به این کار شما و مقاومتتان بستگی دارد!

بعد از آن که بوتاکس به عضلات صورت شما تزریق شد، مدت زمانی نیاز است بوتاکس اثر کند. قبل از اثربخشی بوتاکس، در صورت ماساژ محل یا خوابیدن ممکن است ماده بوتاکس حرکت کرده و بافت های دیگر را تحت تاثیر خود قرار دهد.

توصیه پزشکان این است که تا حدود ۴ ساعت بعد از انجام پروسه بوتاکس، از استراحت کردن و خوابیدن اجتناب کنید.

اما بعضی از دکتر ها اذعان می کنند که این خرافه ای بیش نیست.

اما آیا شما مایلید که این ریسک را به جان بخرید؟!

در کل به جای آن که تقلا کرده و در صدد مقابله با حس خواب آلودگی بر آیید، سعی کنید تا تمرکز کرده و حس آرامش داشته باشید تا بوتاکس در محل تزیق اثربخشی خود را داشته باشد.

برای آنکه اطمینان حاصل کنید که بوتاکس بطور مطلوبی اثر بخشی خود را داشته باشد، باید پس از تزریق بوتاکس سعی کنید که بی حرکت بوده و استراحت نکنید.

وقفه تنفسی و بوتاکس

خواب بعد از تزریق بوتاکس

وقفهٔ تنفسی درخواب یا قطع تنفس در خواب یا آپنه خواب (Sleep apnea) یک اختلال است که باعث توقف تنفس برای مدت کوتاهی در طول خواب می‌شود

این اختلال در واقع یک اختلال بسیار جدی است. اساسا این اختلال باعث می شود که تنفس فرد در خواب بطور موقت قطع شود.

این امر ناشی از آن است که یک شی (مثلا بافت نرم) سبب انسداد مجاری هوایی شده  و باعث می شود که راه تنفس فرد بسته شود.

این اختلال جدی و خطرناک است.

جدای از اینکه این بیماری به خودی خود ترسناک است، این بیماری چه ربطی به بوتاکس دارد؟

درواقع این دو به یکدیگر بسیار مرتبط اند! اگر شما دارای این اختلال هستید، مطمئنا برای استفاده از بوتاکس تجدید نظر خواهید کرد.

اگر در نواحی فوقانی صورتتان تزریق بوتاکس صورت گیرد، این تزریق تاثیری بر این اختلال و تقویت آن ندارد.

اما اگر تزریق بوتاکس در ناحیه گردن صورت پذیرد، شما ممکن به افزایش شدت این اختلال دامن بزنید.

متاسفانه تحقیقات آنچنانی در مورد این موضوع صورت نگرفته است.  آیا می خواهید این ریسک را به جان بخرید که در هنگام خواب، تنفستان قطع شود؟! مسلما کسی این ریسک را نخواهد کرد.

همانگونه که قبلا اشاره شد، طرز کار بوتاکس بگونه ای است که برای جوان سازی پوست، عضلات هدف را فلج می کند.

این به این معنی است که با تزریق بوتاکس، ممکن است عضلات مربوط به تنفس یا عضلات گوارشی که عمل جویدن را انجام می دهند،  دچار نقص عملرد شوند. به این ترتیب افرادی که دارای اختلال آپنه خواب هستند، تزریق بوتاکس به ناحیه گردن خود را امری خطرناک تلقی می کنند.

در نهایت باید گفته شود

افرادی که دارای این اختلال هستند، نباید تزریق بوتاکس انجام شوند. کسانی که از این اختلال رنج می برند، به خودی خود در نعرض ریسک بزرگی هستند. اگر تزریق بوتاکس نیز انجام دهند، این ریسک را تقویت کرده و به خطر جانی تبدیل می کنند!

داشتن گردنی بی چین و چروک به ریسک ابتلا به این آپنه و افزایش شدت آن نمی ارزد.

پس از تزریق بوتاکس بر روی صورت خود نخوابید

خواب بعد از تزریق بوتاکس

در صورتی که بر روی صورت خود بخوابید، فشار زیادی را به عضلات صورتتان وارد می کنید.

افرادی که به پهلو یا بر روی شکم شان می خوابند، در صورتی که بخواهند عمل تزریق بوتاکس را انجام دهند، باید این عادت را کنار بگذارند.

خوابیدن بر روی صورت به هر شکلی که باشد، باعث می شود که در معرض ریسک بزرگی قرار بگیرید. توصیه شده از خواب بعد از تزریق بوتاکس اجتناب کنید، زیرا خوابیدن سبب جا به جایی ماده بوتاکس شده و ممکن است این ماده حرکت کند و نتیجه معکوسی به دنبال داشته باشد.

عمل تزریق بوتاکس تنها برای نواحی بسیار خاصی صورت می گیرد و لازم است که این مواد تنها در همان نواحی از پیش تعیین شده حضور داشته باشند و به دیگر نواحی راهی پیدا نکنند. مهم نیست که تزریق بوتاکس در چه ناحیه از صورت شما (گونه ها، پیشانی، گردن، لب، چانه و…) صورت گرفته باشد، شما باید در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان بر روی صورتتان نخوابید.

در نهایت بوتاکس به طور طبیعی در محلی که  تزریق می شود، قرار گرفته و اثر خود را در آن ناحیه می گذارد. با تحریک نکردن عضلات مورد نظر (نخوابیدن رو صورت) خطر انتقال بوتاکس به نواحی دیگر به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. اما روند اثر بخشی بوتاکس کمی زمان می برد که این امر، نیازمند صبر و حوصله است.

خوابیدن بر روی صورتی که به تازگی در آن بوتاکی تزریق شده می تواند عواقب خطرناکی را به دنبال داشته باشد.

بوتاکس هایی که پس از تزریق حرکت کرده یا جابجا شده اند، جلوه مناسبی را در پی ندارند.

چه به پهلو و په به صورت و بر روی شکم تان بخوابید، سبب خواهید شد که بوتاکس تزریق شده نه تنها به غایت رسده بلکه اثر معکوسی را به دنبال خواهد داشت.

سعی کنید تا چند شب بعد از تزریق بوتاکس، به روی صورتتان نخوابید تا بوتاکس اثربخشی خود را بطور کامل داشته باشد.

تزریق بوتاکس می تواند به بی خوابی منجر شود.

خواب بعد از تزریق بوتاکس

حتی اگر شما احتیاط های لازم را حین خواب داشته باشید تا به روی صورتتان نخوابیده و یا عضلات بوتاکس شده را تحریک نکنید، نیاز است که به موضوعی دیگر نیز اهمیت دهید. این موضوع بی بخوابی است!

از آنجا که برای رسیدن به باثربخشی مطلوب بوتاکس نیاز است موارد گفته شده را رعایت کنید، پرداختن بیش از حد به این موارد سبب می شود که افراد دچار بی خوابی شوند؛ زیرا نمی خواهند سبب تاثیر گذاری منفی در این روند شوند.

جدای از این موارد، تعیین این که چرا تزریق بوتاکس ممکن است بی خوابی را به دنبال داشته باشد، سخت است.

اما شواهدی وجود دارد که افراد اذعان کرده اند که پس از تزریق بوتاکس، میزان اضطراب شان به شدت افزایش یافته است.

این امری بدیهی است که در صورت داشتن استرس، خوابیدن بسیار سخت و دور از ذهن است. جدای از آنکه موارد بسیاری در زندگی روزمره می تواند سبب ایجاد اضطراب در افراد شده و به دنبال آن افراد دچار بی خوابی شوند؛ اما بوتاکس نیز به نوبه خود سبب این بی خوابی نیز می تواند شود.

 

گرچه دکتر های می گویند که اظطراب ناشی از بوتاکس محال است، اما افراد بسیاری وجود دارند که پس از تزریق بوتاکس قطع به یقین گفته اند که اظطراب شان ناشی از تزریق بوتاکس بوده است!

دلیل دکتر ها برای عدم تاثیر بوتاکس بر اظطراب این است که بوتاکس در ناحیه زیر پوستی تزریق می شود و به شریان های خونی راه پیدا نمی کند؛ بدین ترتیب اثری بر بی خوابی نیز ندارد. بدین ترتیب اگر بخواهیم با زبان علم صحبت کنیم، بوتاکس هیچگونه تاثیری بر روند خواب و ایجاد استرس ندارد.

اما نمی تواند گفته های افرادی که تزریق بوتاکس را انجام داده و اذعان کرده اند که به دنبال تزریق، دچار استرس شده اند را نادیده گرفت.

 

درنتیجه از استرس و اظطراب بعنوان یکی از اثرات جانبی بوتاکس یاد می شود.

خلاصه کلام این که شما با تزریق بوتاکس در واقع یک ماده سمی را به بدن خود وارد کرده اید! وه این به نوبه خود نیازمند رعایت احتیاط های لازم است.

شما با تزریق بوتاکس ریسک بی خوابی را به جان می خرید. شاید هم این ریسک را نکنید مردم به داروها و متدهای پزشکی بطور یکسانی پاسخ نمی دهند و هر فردی نسبت به فرد دیگر، متفاوت رفتار خواهد کرد.

پس از تزریق بوتاکس احتمال این است که شما با افزایش استرس و اظطراب روبرو شده و بدین سبب ممکن است مدت زمانی، بی خوابی را نیز تجربه کنید.

حتی اگر این بی خوابی شامل حال شما نشود، باید خواب بعد از تزریق بوتاکس اجتناب کنید.

۹۷/۰۵/۰۸
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.