تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

۴ روش دیجیتال مارکتینگ در حوزه گردشگری

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۳۶ ق.ظ
دیجیتال مارکتینگ در گردشگری

بهترین راهکارهای دیجیتال مارکتینگ در گردشگری

صنعت گردشگری یکی از فعالیت‌های مهم تجاری و بازرگانی برای هر کشوری‌ست و فضای دیجیتال امروزی بستر مناسبی برای توسعه آن به وجود آورده است. با توجه به محبوبیت روز افزون استفاده از موبایل برای جست و جو و یا خرید در هر زمینه‌ای می‌توان اپلیکیشن‌هایی طراحی کرد تا گردشگران به راحتی به اطلاعات و یا محصولات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند و بر اساس آن برنامه‌ریزی و اقدام به خرید کنند. همچنین در سال‌های اخیر دیجیتال مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی شتابدهنده‌ی پیشرفت این صنعت بوده است، همین امر باعث به وجود آمدن یک میدان رقابتی شدید شده و همه صاحبان کسب و کار به دنبال استفاده از فضای اینترنت و ایجاد گردشگری آنلاین برای ربودن گوی رقابت از یکدیگر هستند.

مزایای بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری

  • ا­طلاعات سفر و مراحل آن به راحتی در اختیار مسافران قرار می­‌گیرد
  • آگاه سازی مشتریان از قیمت‌ها و تخفیفات ویژه در راستای پیشبرد فروش
  • کسب اطلاعات در مورد مقصد مورد نظر مسافران
  • ایجاد باشگاه مشتریان و دادن مزایای ویژه به مشتریان وفادار

تکنیک‌های موفقیت در حوزه گردشگری آنلاین

اول:طراحی وب‌سایت

امروزه گردشگران آگاهانه‌تر سفر می‌کنند، یعنی قبل از سفر بررسی‌های لازم را از طریق اینترنت و وبسایت‌ها انجام می‌دهند تا از زمان و هزینه خود بهترین بهره‌برداری را داشته باشند و حتی بتوانند از تجربه سایر مسافران و گردشگران که پیشتر به آن مناطق سفر کرده‌اند نیز مطلع شوند. پس از جست و جو و شناسایی شرکت‌های مشغول در این حوزه، مشتری نیاز دارد تا از بین شما و رقبایتان یکی را انتخاب کند. این که شما در رده‌های بالای نتایج جست و جوی موتورهای جستجو باشید حس اعتماد بیشتری به مشتری می‌دهد.

بازار دیجیتال صنعت گردشگری به‌شدت رقابتی است. نمی‌توان به‎سادگی با شرکت‌های مجازی بزرگ در این عرصه رقابت کرد و یا آنها را نادیده گرفت. یک وبسایت استاندارد به شما کمک می‌کند تا از رقبا عقب نمانید. ما در بهیدو به شما کمک می‌کنیم تا میزان موفقیت وبسایت‌تان در موتورهای جستجو، محبوبیت آن برای کاربران اینترنتی، مشکلات احتمالی در سایت و …. را بررسی و در صورت لزوم اصلاحات مورد نیاز را اعمال کنیم.

دوم:سئو و استفاده از محتواهای مناسب

سئو یکی از مهم‌ترین روش‌های ارتقا رتبه سایت گردشگری و افزایش بازدیدکننده است. شما به عنوان یک شرکت گردشگری باید در حوزه‌های مختلفی تبحر داشته باشید و تنها بر روی سرویس‌دهی خوب در طول سفر متمرکز نباشید. یکی از این حوزه‌ها تولید محتوای مناسب در موضوعات مرتبط با گردشگری است و مربوط به مرحله ی پیش از اقدام به خرید است که مشتری برای کسب اطلاعات مقاصد گردشگری و یا سایر اطلاعات سفر به وبسایت شما مراجعه کرده و اگر تمام آنچه مشتری می‌خواهد در سایت شما قرار گرفته باشد باعث جلب اعتماد وی شده و احتمال همراه شدنش با شما بالاتر می‌رود.

پس بازاریابی دیجیتال در حوزه گردشگری صرفا در مورد رتبه اول شدن در موتورهای جست و جو نیست بلکه وظیفه اصلی آن ایجاد محتوای عالی برای الهام بخشیدن به مسافران و ایجاد تعامل با مشتری است. پس از ترغیب فرد به خرید باید فرآیند رزرو و در نهایت خرید بلیط از طریق وب‌سایت ساده، روان و در عین حال جذاب باشد تا در پایان مشتری احساس خوبی از تجربه کار کردن آن داشته باشد.

سوم:تبلیغات آنلاین

تبلیغات در سطح جهانی می‌تواند به توسعه صنعت توریسم، جذب گردشگران خارجی، افزایش درآمد ملی، اشتغال زایی و … کمک کند. اما این کار به تخصص نیاز دارد. بعد از اینکه جاذبه‌های یک منطقه گردشگری داخلی یا خارجی توسط تبلیغات آنلاین معرفی شد گردشگر باید بتواند به‌راحتی برای سفرش برنامه‌ریزی کند؛ به این ترتیب که از مراحل اخذ ویزا مطلع شود، پرواز یا تورهای موجود به مقصد مذکور و همچنین هتل یا محل اقامت را انتخاب، ارزیابی و بهترین مورد را رزرو کند. در این فرآیند اینترنت این امکان را فراهم آورد که گردشگر بین گزینه‌های مختلف بر اساس امکانات درخواستی و هزینه‌ها دست به انتخابی عملیاتی بزند.

چهارم:شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی این امکان را فراهم می‌سازند تا با مشتریان خود، پیش از سفر، هنگام سفر و پس از سفر گفتگو داشته باشید. مردم از به اشتراک گذاشتن خاطرات سفرشان با دیگران لذت می‌برند. شرکت‌های موفق از این موضوع به نفع خودشان استفاده کرده و با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تشویق مردم به بحث کردن و بیان نقطه نظراتشان از نیازهای پنهان و آشکار آنها با خبر شوند. بر اساس اطلاعات به دست آمده می‌توان استراتژی‌های متناسب با خواسته‌های مشتری را تدوین و پیاده سازی کرد. تعداد زیادی از شرکت‌ها به دلیل ناآگاهی و تأکید بیش از اندازه بر روش‌های سنتی، خود را از دستیابی به این حجم زیاد از مخاطبان محروم کرده و البته به زودی از میدان رقابت هم حذف خواهند شد.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.