تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

چه استراتژی برای تولید محتوا دارید؟

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ق.ظ

امروزه کارآمدی بازاریابی و تولید محتوا بر همه ثابت و به جزیی جدایی‌ناپذیر از پروسه‌ی جلب اعتماد مشتری تبدیل شده است که نهایتا می‌تواند به تحولات مثبت در کسب و کار شما منجر شود. مطالعات مختلف نشان داده است که افراد تصمیم‌گیرنده در حوزه‌ی تجارت تمایل دارند اطلاعات خود از یک شرکت را از طریق مقالات به دست آورند تا از طریق تبلیغات. اما مانند بیشتر تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ، وارد شدن به بازاریابی محتوا بدون داشتن اطلاعات لازم در مورد آن می‌تواند تاثیر منفی بر کسب و کار شما داشته باشد. امروز در وبلاگ آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو قصد داریم تا نکات مهمی که باید در تولید محتوا رعایت کنید را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

مزایای داشتن استراتژی مشخص در تولید محتوا

نباید بدون برنامه دست به تولید محتوا بزنید، بلکه باید قبل از انجام هر کاری، یک استراتژی مشخص در تولید محتوا داشته باشید. در حقیقت، تحقیقی که از سوی انستیتو‌ی بازاریابی محتوا انجام شده است، نشان می‌دهد، بازاریاب‌هایی که دارای استراتژی مدون و مکتوب هستند، نه تنها موفقیت بیشتری کسب می‌کنند، بلکه در حوزه‌ی بازاریابی نیز با چالش‌های کمتری مواجه می‌شوند. در اینجا به دلایل ضرورت داشتن استراتژی مشخص در بازاریابی محتوا اشاره می‌کنیم.

انسجام محتوا را تضمین می کند

بسیار از کمپین‌های بازاریابی شامل انتشار محتوا از طریق کانال‌های مختلف رسانه‌ای می‌شوند. همین، یکی از نقاط قوت استفاده از بازاریابی محتوا است، چون می‌توانید از طریق کانال‌های متنوع به اقشار مختلف مردم دسترسی داشته باشید.

یک هویت قوی برای برند شما می‌سازد

شما باید با جدا کردن برندتان از انبوه بازاریاب‌ها، خودتان را از دیگران متمایز کنید تا بتوانید باعث جلب توجه شوید. چیزی که در مورد بازاریابی محتوا بسیار دوست‌داشتنی است این است که شما می‌توانید از طریق آن و همچنین پیشنهاداتی که ارائه می‌کنید، شخصیت خودتان را به دیگران نشان دهید..

بازدهی بازایابی محتوا را بالا می‌برد

این را همواره باید در نظر داشته باشید که شما مسئول ایجاد پیشرفت محسوس در بازاریابی برند خود هستید. بدون داشتن یک استراتژی، به راحتی می‌توانید در تولید محتوای مورد نیاز یا محل مناسب برای آپلود کردن محتوا مرتکب اشتباه شوید.

الگو‌ها را آنالیز می‌کند

با داشتن یک استراتژی مکتوب و مدون می‌توانید از جوانب مختلف کارتان آگاهی یابید و پیشرفت خودتان را ارزیابی کنید. می‌توانید متوجه شوید که کدام جنبه از بازاریابی شما موفق است و کدام یک موثر نیست. همینطور می‌توانید به معیاری دست پیدا کنید که با استفاده از آن می‌توانید پیشرفت کلی بازاریابی خودتان را ارزیابی کنید.

برگشت سرمایه‌ی شما را بیشتر می‌کند

اگر مسیر موفقیت خود را به صورت کامل ترسیم کنید و یک استراتژی جامع برای فعالیت خود داشته باشید، می‌توانید بدست آوردن نتیجه‌ی دلخواه خود را تضمین کنید. بالا بردن بهره‌روی و کاهش انرژی تلف شده در نهایت شما را قادر می‌کند تا به بیشترین بازگشت سرمایه‌ ممکن دست پیدا کنید. بعد از آن می‌توانید با صرف هزینه و زمان کمتر در حوزه‌های بیشتری از رقیبان خود پیشی بگیرید.

 

چگونه محتوای تعاملی می تواند به برند تجاری شما کمک کند؟

 

یکی از انواع محتوایی که می توایند برای رشد و توسعه کسب و کار خود از طریق تولید محتوا ایجاد کنید، محتوای تعاملی است. در ادامه این مطلب به بررسی نقش تولید محتوای تعاملی در استراتژی تولید محتوای یک کسب و کار می پردازیم.

تولید محتوا

محتوای تعاملی چیست و چه مزایایی دارد؟

محتوای تعاملی ، هر محتوایی است که کاربر می تواند با آن به سادگی ارتباط برقرار کند. محتوای تعاملی می تواند بهترین اثر را روی مخاطب بگذارد، این ویژگی کاربر را قادر می سازد تا متناسب با محتوای ارائه شده نیازش برطرف شود.

محتوای تعاملی شامل همه محتواهای صفحات وب سایت ، مقالات الکترونیکی و یا کتاب ها می شود. در واقع این نوع محتوا رابطه بین کاربر و اطلاعات را تغییر می دهد و موجب می شود که تلاش های شما برای تولید محتوا سودمند واقع شود. مزایای محتوای تعاملی را که امروزه در دیجیتال مارکتینگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است با هم مرور می کنیم:

داده کاربری واقعی

آنالیز همیشه یکی از روش های بهبود شرایط بوده و هست. چیزی که ما امروزه هنوز هم با آن مواجه هستیم تعدادی سایت است که تنها دارای یک سری اطلاعات مختصر هستند که چیز زیادی را در اختیار کاربر قرار نمی دهد. از سوی دیگر محتوای تعاملی این امکان را به کمپانی می دهد تا با استفاده از آن، اطلاعات مفیدی از سلیقه و نظر آنها در مورد سایت و محتواها بدست آورند.

افزایش مشارکت

تعامل و مشارکت از جنبه های زیادی می تواند مشابه هم باشند. همین موضوع می تواند دلیل قانع کننده ای باشد تا شرکت ها از این نوع محتوا استفاده کنند. هنگامی که یک کاربر بخواهد یک مقاله را بخواند و یا یک فیلم را در سایت شما تماشا کند، از طریق زمانی که برای این کار صرف کرده است می توان میزان تعامل و مشارکت افراد را بررسی کرد. زمانی که شما از داده های تعاملی استفاده می کنید می توانید شاهد افزایش مشارکت نیز باشید. این موضوع باعث ایجاد رابطه بهتر بین تجارت شما و مخاطب می شود و در نتیجه بهبود تجارت شما را به همراه خو.اهد داشت.

فرصت های بازاریابی

شما در بازاریابی، زمانی می توانید بسیار موثر عمل کنید که با استفاده از داده های کاربر تلاش های خود را بهبود ببخشید .به عنوان مثال شما متوجه می شوید که فردی با مطلب سایت شما ارتباط برقرار کرده است. شما میتوانید دیگر مطالبی که متناسب با علاقه آن شخص است را به او پیشنهاد دهید. با استفاده از این کار شما می توانید میزان علاقه مندی به سایت خود را افزایش دهید و بنابراین مخاطب خود را در ارتباط با خود نگه دارید.

۹۶/۱۱/۱۲

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.