تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

ترخیص کالا از گمرک بندر عباس

همان طور که می دانید بندر عباس به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد یکی از قطب های اقتصادی ایران به شمار می آید. این شهر دارای فاصله تقریبی ۱۳۰۰ کیلومتری با تهران است و نزدیک ترین شهر به آن قشم است که به فاصله ۲۸ کیلومتری از آن قرار دارد. نکته جالبی که در مورد این بندر وجود دارد، تغییر نام هایی است که در طول سالیان داشته است. در سال ۹۳۴ هجری قمری، بندر جمرون، در سال ۱۵۱۴، بندر گمبرون خوانده می شده است. اما در نهایت با روی کار آمدن حکومت شاه عباس، نام نهایی آن به بندر عباس تغییر پیدا کرد. این بندر با وسعت ۴۸۰۰ هکتاریی خود این قابلیت را دارد که سالیانه بیش از ۸۸ میلیون کالا را پذیرش کند. وجود ۲ گمرک همیشه فعال شهید رجایی و با هنر به اهمیت این شهر افزوده است. البته در سال ۱۳۹۰ این بندر به دلیل تحریم هایی که علیه ایران اعمال شد نتوانست در زمینه واردات کالا فعالیت خود را تا سال ۱۳۹۳ انجام دهید. خوشبختانه از سال ۱۳۹۳ بعد بعد فعالیت بندر در این زمینه از سر گرفته شد. در این مقاله می خواهیم نحوه ترخیص کالا از گمرک بندر عباس و به خصوص ۲ گمرک شهید رجایی و شهید باهنر را بیان کنیم.

اهمیت ترخیص کالا از گمرک بندر عباس :

بندر عباس یکی از شهرهای جنوبی کشور است و همان طور که می دانید دمای شهرهای جنوبی بسیار بالا است. این شهر در گرم ترین روزها دمای ۵۰ درجه را دارد و در سرد ترین روزهای سال نیز دمای ۲ درجه. اهمیت ترخیص کالا از گمرک بندر عباس زمانی مطرح می شود که کالای شما قابلیت فاسد شدن را دارا باشد. به عنوان مواد غذایی ، دارو ، آرایشی و … باشد. شاید راه حل این مسئله را استفاده از کانتینر هایی بدانید که بتوانید از آن ها به عنوان یخچال  استفاده کنید. اما این استفاده از این روش منجر به هزینه زیادی برای شما خواهد شد. پس در این شرایط بهترین کار استفاده از شرکت های خدماتی ترخیص کالا مانند شرکت سپاهان همراه است. توجه داشته باشید بسته به نوع کالای شما، هزینه ترخیص کالا از گمرک بندر عباس و همچنین نگهداری آن متفاوت خواهد بود. در صورتی که در این مورد سوالی دارید می توانید از طریق شماره های قرار داده شده در این سایت با مشاورات ما در ارتباط باشید.

انواع کالاهای قابل ترخیص از گمرک بندر عباس :

با توجه به اهمیتی که در مورد این بند بیان شد می توان اظهار کرد که تقریبا تمام انواع کالا ها را می توان با استفاده از این بندر ترخیص کرد. مهم ترین این کالا ها را می توان به صورت زیر بیان کرد :

ترخیص تجهیزات پزشکی

ترخیص آرایشی و بهداشت

ترخیص خودرو

ترخیص کالاهای خاص نظامی

ترخیص لوازم خانگی

ترخیص فرش ماشینی

ترخیص شیرآلات بهداشتی

ترخیص ماشین‌آلات راهسازی نو

گمرک بندر عباس

گمرک شهید رجایی در بندرعباس :

همان طور که بیان شد این گمرک در بندرعباس دارای اهمیت زیادی است. وسعت این گمرک را می توان چیزی ۲۴۰۰ هکتار در نظر گرفت. در سال ۱۳۷۶ این بندر به صورت منطقه ویژه اقتصادی در هیئت دولت تصویب شد. همین موضوع بااعث شد که این گمرک دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد.  یکی از قابلیت هایی که این گمرک را از سایر گمرک ها متمایز کرده است، وجود جرثقیل هایی است که فرآیند ترخیص کالا را تسریع می بخشند. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که این بندر در حال حاضر با ۸۵ شرکت بین المللی در ارتباط است و بنابراین درخواست ترخیص کالا در این گمرک زیاد است. اگر از نظر اقتصادی ویژگی منحصر به فرد این بندر را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم تنها در بهار سال ۱۳۹۴ بر اساس بررسی هایی که انجام شد، حدود ۲ میلیون تن از کل واردات کشور در این منطقه انجام شد و این مقدار چیزی حدود ۲۵ درصد از کل واردات است. یعنی به میزان ۳ میلیون دلار ترخیص در گمرک شهید رجایی انجام می شود. در صورتی که می خواهید با این بندر در ارتباط باشید می توانید از شماره های زیر استفاده کنید :

نشانی : بندر عباس – اسکله شهید رجایی – حوزه نظارت گمرکات هرمزگان

نمابر :
(۰۷۶) ۳۳۵۱۴۴۶۹

شماره تماس : ۰۷۶۳۳۵۱۴۴۷۶

در صورتی که در مورد ترخیص کالا از گمرک بندر عباس سوالی دارید می توانید از طریقه شماره های زیر به صورت مستقیم با بندر در ارتباط باشید :

 

گمرک شهید باهنر در بندرعباس :

گمرک شهید باهنر را می توان یکی از قدیمی ترین گمرک های ایران در نظر گرفت که دارای ۱۲ اسکله است. در سال ۱۳۴۶ با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب این منطقه ، اقدام به ساخت اسکله سورو در بندرعباس کرده اند که همین اسم، نام اولیه گمرک شهید باهنر فعلی بوده است.  همین موضوع باعث شده است که از سال های دور بسیاری از بازرگانان این گمرک را برای ترخیص کالای خود انتخاب کنند. جایگاه فعلی این گمرک در بین ۳ گمرک برتر اسران است. فعالیت این گمرک در زمینه های صادرات کالاهای غیر نفتی، حمل و نقل مسافرتی و حمل و نقل کالا است.

شماره تلفن گمرک بندرعباس

در بندر شهید رجایی بندرعباس تلفن گویا با شماره های زیر برقرار می باشد.

تلفن : ۹-۰۷۱۳۳۵۱۴۰۰۱ دورنگار : ۰۷۱۳۳۵۱۴۰۴۸

کد پستی : ۸۳۷۹۷-۷۹۱۷۱ پست الکترونیکی:  info@bpa.ir

آدرس گمرک شهید رجایی بندر عباس : بندرعباس – مجتمع بندری شهید رجایی

لازم به ذکر است که شماره تلفن ۰۷۱۳۳۵۶۰۷۲۶ مدیرکل جهت ارتباط با مدیران اعلام شده است.

همراهان عزیز با توجه به موارد بیان شده در مورد اهمیت ترخیص کالا از گمرک بندر عباس و همچنین اهمیت ۲ گمرک مهم شهید باهنر و شهید رجایی، در صورت نیاز به هرگونه همکاری می توانید از خدمات شرکت سپاهان همراه استفاده نمایید. این کمپانی از ابتدای شروع کار خود تا کنون سعی کرده است با رعایت قوانین در سریع ترین زمان ممکن و با بهتری کیفیت کالای شما را از بنادر مختلف ترخیص نماید. شما می توانید از طریق شماره های قرار داده شده در سایت با ما در تماس باشید.

۹۶/۱۲/۱۷
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.