تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

5 دلیل غواصی در فیلیپین

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۰۳ ب.ظ

دلیل برای غواصی در فیلیپین:

هنوز دلیل این امر را به خوبی نمی دانم اما فیلیپین اغلب توسط مسافرانی که از اسیای جنوب شرقی بازدید می کنند نادیده گرفته می شود. علاوه بر این، بیشتر مسافران و غواصانی که در طول مسیر با آن ها برخورد کردم هرگز جزایر زیبایی که در این بخش وجود دارد را از نزدیک لمس نکرده بودند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم  فیلیپین و زیبایی های ان را مورد کاوش قرار دهیم و ببینیم چرا این کشور باید در فهرست مناطق دیدنی افراد قرار گیرد.  خوب اجازه دهید ببینیم چرا باید در این کشور به غواصی اسکوبا و غواصی سطحی بپردازید:

غواصی در فیلیپین

  1. سرگرمی های بسیار زیادی در فیلیپین وجود دارد:

اگر تایلند سرزمین لبخندهاست، فیلیپین قطعا سرزمین سرگرمی هاست. علاوه بر این،زمانی که در حال بازدید بیش از 7000 مجمع الجزایر این کشور هستید می توانید فعالیت ها و سرگرمی های زیادی را انجام دهید.  اولا، هر کاری که در خارج از محل اقامت خود انجام می دهید همچون غواصی اسکوبا تا پیاده روی در کوهستان های بلند، بسیار سرگرم کننده و البته عالی خواهد بود. ثانیا می توانید هر فعالیت فرهنگی که دوست داشتید را در این ناحیه انجام دهید( با بازدید از روستاهای دوردست یا کاوش بخش های تاریخی در مانیلا) .

  1. سواحل بکر و دست نخورده بی شماری در این ناحیه وجود دارد:

اصلا باورکردنی نیست که چه مکان های متعددی در این کشور به صورت دست نخورده باقی مانده است. شاید بتوان گفت دلیل زیبایی فیلیپینی ها هم همین مورد باشد. در این کشور می توانید سواحل بکر و بی شماری را در مناطق مختلف بیابید. به همین خاطر باید مطمئن شوید که کلاه و تنقلات خود را به همراه می برید. البته می توانید یک کیت غواصی سطحی نیز اجاره کنید یا در صورت نیاز یکی از آن ها را بخرید و با خود به همراه داشته باشید.  این موضوع به معنای فراهم بودن امکانات غواصی اسکوبا در نواحی بکر و عالی است. از نواحی توریستی اصلی دور شوید و به دنبال باشگاه های کوچک و محلی بگردید که محیط دوستانه و فعالیت های غواصی اسکوبا را در اختیار شما قرار می دهند.

  1. در مثلث معروف مرجانی غواصی می کنید:

فلیپین در نوک مثلث مرجانی قرار دارد که بهشت گردشگران است و تنوع زیستی بسیار زیادی در اختیار افراد قرار می دهد. علاوه بر این،  این ناحیه تقریبا 600 گونه صخره مرجانی در خود دارد که میزبان بیش از 2000 ماهی مختلف است. این ناحیه بر اساس گفته های سایت World Wild Life، میزبان 6  گونه از 7 گونه لاک پشت دریایی شناخته شده در سرتاسر جهان است. مثلث مرجانی در برگیرنده کشورهای مختلفی است و بیشتر نقاط غواصی اندونزی در مرکز این مثلث واقع شده است. سایر نواحی موجود، مالزی، جزیره Solomon و Papua New Guinea است.

  1. می توانید بهترین غواصی جهان را در این منطقه تجربه کنید:

اصلا شوخی نمی کنیم. با وجود مناظر و مناطق مختلفی که در این کشور وجود دارد( مناظر آبی و زمینی) می توان فعالیت های غواصی مختلفی را در آن انجام داد. با اینکه برخی از جزایر شنی هستند اما سایر جزایر موجود لبه های سنگی محصور شده با آب های شفافی دارند که می توانند گزینه های غواصی بی نظیر و بی پایانی را در اختیار افراد قرار دهند. علاوه بر این، می توان در هر نقطه ای از این کشور، غواصی سطحی را انجام داد. چه در سواحل و چه زمانی که با قایق بانگکا به سراغ جزایر سنتی در پالاوان می روید!

بهترین مناطق غواصی در فلیپین:

Apo Reef &Coron در برگیرنده مناطق غواصی مختلفی است و همه این مناطق تجربه عالی در اختیار شما قرار می دهند.  از غواصی سطحی گرفته تا غواصی Wreck ، هر فعالیتی در این بخش امکان پذیر است.

پارک ملیTubbataha Reef در نزدیک جزایر پالاوان مناطق غواصی بی نظیر و شگفت انگیزی دارد.  شما می توانید  از کشتی غواصی فلیپینی ها برای رسیدن به این ناحیه استفاده کنید.

جزایر Cebu &Malapascua نیز فرصت های زیادی برای غواصی اسکوبا در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این، از غواصی با کوسه نهنگ در اسلوب یا موالبال تا کشف باغ های مرجانی یا کوسه دم دراز در Malapascua، مناظر دیدنی بسیار زیادی را مشاهده خواهید کرد.

  1. زندگی در فلیپین بسیار ساده و آسان است:

درصد زیادی از جمعیت فلیپینی ها علاوه بر زبان بومی خود، به زبان انگلیسی نیز صحبت می کنند. این موضوع بدین معنی است که می توان مراکز غواصی و راهنماهای موجود را به زبان انگلیسی پیدا کرد و به راحتی با آن ها ارتباط برقرار نمود. علاوه بر این، هزینه های زندگی در این کشور به طور کلی بسیار پایین است و می توان برای ماندن در فلیپین هزینه اندکی را صرف نمود. افراد محلی نیز رفتار بسیار خوبی با مسافران دارند. فلیپینی ها فوق العاده مفید و کاساز هستند، مشتری مدارند و خوش صحبت هستند. با این وجود در مقابل مناطقی همچون تایلند، سفر به این کشور بسیار کمتر است.

تا به حال فلیپین رفته اید؟ اگر تجربه ای از سفر خود دارید با ما در میان بگذارید

۹۷/۰۱/۰۵
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.