تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷ ق.ظ
رفع چین و چروک

رفع چین و چروک موجود در صورت امروزه از جمله مسائل شایع در بین افراد به خصوص خانم ها می باشد. در همه طول زمانی که ما زندگی می کنیم عوامل و عناصر مختلفی بر سلامتی پوست و ظاهر آن تاثیر گذارند. جالب است بدانید که بسیاری از این عوامل طبیعی بوده و شما چه بخواهید و چه نخواهید آن ها تاثیر خود را خواهند داشت. مانند اثر نور خورشید ، هوا، حرکات عضلانی  و … . این ها چیزهایی هستند که همه ما هر روز و هر لحظه با آن ها سر و کار داریم. طبیعتا باید به دنبال روشی باشیم تا بتوانیم تاثیر این عوامل را کاهش دهیم. عموما بیشتر چروک ها در قسمت های پیشانی، دور چشم و دور لب ایجاد می شوند. و بعد از گذراندن دوره نوجوانی می توان شاهد در چهره خود بود. اما خبر خوب این است که می توان با تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک، پوستی صاف و جوان را دوباره داشت.

بوتاکس چیست؟

با پیشرفت علم روش های جدیدی در علم پزشکی ارائه شدند که با استفاده از آن ها می توان تا حد زیادی پوست را به دوران جوانی خود بازگرداند. یکی از این روش ها بوتاکس است. بوتاکس یکی از روش های غیر جراحی برای داشتن پوست سالم در نظر گرفته می شود که شما برای انجام آن حتی نیاز به بیهوشی نخواهید داشت. برای انجام بوتاکس نیاز است که شما به یک متخصص در زمینه انجام این کار مراجعه کنید. چرا که مانند هر کار دیگری در زندگی، اگر فرد بدون تجربه ای این کار را برای شما انجام دهد ممکن است دچار عوارض جانبی زیادی شوید. جهت مشاوره و تماس با دکتر موحد محمدی، جراح داخل دهان ، جراح زیبایی پلک ، تزریق بوتاکس، ژل و چربی می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

رفع چین و چروک

بوتاکس برای رفع چین و چروک چگونه انجام می شود؟

برای تزریق بوتاکس به ناحیه هایی از صورت که بیشترین میزان چروک را دارا هستند از سوزنی استفاده می شود که بسیار نازک است. شما در طول انجام این کار دردی احساس نخواهید کرد ولی اگر باز هم در این مورد استرس دارید می توانید از کرم های بی حسی موضعی استفاده کنید. انجام این کار چند دقیقه بیشتر زمان نمی برد.

آیا بعد از انجام بوتاکس برای رفع چین و چروک نیاز به طول درمان است؟

جواب این سوال منفی است! شما می توانید بعد از تزریق بوتاکس، مشغول کار شوید و به انجام کارهای روزانه خود بپردازید.

آیا بوتاکس برای رفع چین و چروک تنها برای خانم هاست؟

خانم های محترم خودخواهی را کنار بگذارید و اجازه دهید مردان نیز کمی زیبا به نظر برسند مردان نیز طبیعتا مشابه با خانم ها مایل دارند که زیبا باشند و پوست آن ها نیز تحت تاثیر عوامل بیان شده هست. بنابراین بدون شک بوتاکس برای مردان نیز استفاده می شود. ممکن است این مسئله در کشور ایران به علت فرهنگ مردم هنوز جا نیفتاده باشد اما چیز موضوع عجیبی نیست.

بوتاکس برای رفع چین و چروک چگونه عمل می کند؟

ایجاد چین و چروک چیزی نیست که دست شما باشد. شما زمانی که به چهره خود حالتی می دهید چه غمگین و چه خوشحال باعث می شوید که خطوطی در چهره شما ایجاد شوند. همچنین زمانی که غذا می خورید، از عضلات کناری لب استفاده می کنید. بنابراین نمی توانید از ایجاد چین و چروک اجتناب کنید چرا که از عضلات صورت خود هر لحظه در حال استفاده کردن هستید. اما می توان کاری کرد که برای مدتی عملکرد این عضلات ضعیف شده تا مانند قبل منقبض نشوند. این کاری است که بوتاکس انجام می دهد. زمانی که شما بوتاکس تزریق می کنید، عضلات ناحیه مورد نظر را ضعیف می کنید. بنابراین زمانی که سیگنال های عصبی به این نواحی ارسال می شوند عضلات مانند قبل آنها را دریافت کرده ولی نمی توانند مانند قبل به آن ها پاسخ دهند. بنابراین با خندین و یا اخم کردن دیگر چروکی در چهره شما ایجاد نمی شود.

بوتاکس برای رفع چین و چروک چه ناحیه ای از صورت مناسب است؟

همان طور که گفته شد اکثر چین و چروک های صورت مربوط به پیشانی، دور لب و چشم است. این که چه میزان بوتاکس بر حسب واحد باید برای این نواحی استفاده شود بستگی به میزان چین و چروک ها و عمق آنها و همچنین نظر پزشک شما دارد. بنابراین شما باید قبل از انجام این کار حتما مشاوره پزشکی دریافت کنید.

 

بوتاکس برای رفع چین و چروک چه مدت دوام دارد؟

بعد از این که شما تزریق را انجام دادید می توانید بعد از مدت نهایتا ۷ روز می توانید شاهد نتایج مثبت آن باشید. بر اساس بررسی هایی که انجام شده است این تزریق حداکثر به مدت ۶ ماه دوام دارد. بعد از این مدت تاثیر از بین می رود و چین و چروک های شما باز نمایان می شوند. بنابراین اگر یک نتیجه خوب می خواهید باید برای تزریق بوتاکس خود یک برنامه درست و منظم داشته باشید.

 

بوتاکس برای رفع چین و چروک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما احساس می کنید که چین و چروک های صورت شما در حال افزایش هستند می توانید از این روش درمان استفاده کنید و می توان گفت این روش تقریبا برای همه بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. اما شما حتما باید قبل از انجام این کار مشاوره های پزشکی دریافت کنید تا از سلامت اعصاب صورت خود مطمئن شوید. چرا که اگر شما دارای مشکلات عصبی باشید و با اسپاسم عضلانی داشته باشید با تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک عوارض جانبی بسیار زیادی برای خود ایجاد می کنید.

 آیا بوتاکس استفاده دیگری دارد؟

بسیاری از افراد بنا بر دلایل مختلفی مانند استرس، مشکلات مادر زادی و … بیش از اندازه عرق کنند و یک شرایط نامطلوبی برای شما در جامعه ایجاد شود. با استفاده از تزریق بوتاکس شما می توانید تا حد زیادی از این مشکل را حل کنید.

۹۷/۰۲/۱۲
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.