تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

دهکده ساحلی و ویلایی آرش

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ق.ظ
دهکده ساحلی

یک از مناطق زیبا گردشگری در استان گیلان دریا و سواحل آن می باشد. ساحل زیباکنار این امکان را برای شما فراهم می کند تا چند روزی را بدور آز آلودگی های زیست محیطی در محیطی آرام و دلنشین سپری کنید. دهکده ساحلی ویلایی آرش یک مجتمع بی نظیر در کنار ساحل بندر انزلی و ساحل زیباکنار یکی از بهترین سواحل ایران می باشد. ویلا شمال فروش و ویلا گیلان فروش توسط شرکت انبوه سازان آرش در محدوده ساحل زیباکنار و شهرک ویلایی آرش انجام می شود. لذت یک سفر رویای را در دهکده ساحلی و ویلایی آرش تجربه کنید. شرکت انبوه سازان آرش بر آن است تا شما با خرید ویلای شمال بتوانید علاوه بر صرفه اقتصادی به هنگام سفر و گردش و تفریح از دهکده ساحلی ویلایی آرش با طبیعت  بکر و دلنواز استفاده کنید و لذت ببرید.

دهکده ساحلی آرش زیبا کنار و بندر انزلی:

دهکده ساحلی آرش زیباکنار و بندر انزلی  یکی از بی نظیرترین دهکده ی ساحلی کشور است. شرکت انبوه سازان آرش طی سالهای متمادی خدمت خود به مسافران و گردشگران توانسته با اخذ مجوز در یکی از بهترین ساحل ایران یعنی ساحل زیباکنار که زمانی متروکه بود و هیچ گونه امکاناتی نداشت با ساخت دهکده ساحلی زیباکنار و دهکده ساحلی بندر انزلی گامی مهم در جهت خدمت هر چه بیشتر به مسافران و گردشگرانی که به این منطقه گردشگر پذیر سفر می کنند بر دارد. شرکت آرش با ویلا شمال فروش و ویلا گیلان فروش ، ویلا زیباکنار فروش توانسته در جهت رضایت مسافران گام بردارد. دیگر نیازی نیست نگران محل اقامت خود در ساحل زیباکنار و ساحل بندر انزلی باشید چرا که شرکت ویلا سازی آرش توانسته با ساخت دهکده ویلایی آرش زیباکنار و همچنین دهکده ویلایی بندر انزلی گامی مهم در جهت آسایش و امنیت شما بردارد تا شما به هنگام سفر بتوانید از محل های اقامتی و ویلاهای لوکس و مدرن این شرکت بهره مند شوید و بی نهایت از سفر خود لذت ببرید و با یک خاطره شیرین دهکده ساحلی آرش را ترک کنید. ویلا شمال فروش و ویلای گیلان فروش طی سالهای اخیر گسترش فراوانی یافته است.

در دهکده ساحلی آرش نگهبانی جهت کنترل ورود و خروج و امنیت مسافران وجود دارد تامسافران با امنیت کامل به گشت و گذار و استراحت بپردازند. دهکده ساحلی آرش یکی از زیباترین دهکده های ساحلی طی سالهای اخیر می باشد. این دهکده ساحلی همیشه مملو از مسافر و گردشگر می باشد که برای فرار از آلودگی و گرمای طاقت فرسای زمستان به این منطقه هجوم می آورند و شرکت انبوه سازان آرش افتخار میزبانی از آنان را دارد. ویلا گیلان فروش و ویلای شمال فروش در این منطقه به وفور یافت می شود.

دهکده ویلایی ساحلی آرش:

توجه داشته باشید دهکده ویلایی ساحلی آرش در فضایی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع و در فاصله ۵۰۰ متری از دریاری خزر یا همان دریای کاسپین در حال ساخت و پیاده سازی می باشد. تمامی واحدهای ویلایی دهکده ویلایی ساحلی بصورت دو طبقه با نمای رومی و کلاسیک طراحی و در حال اجرا می باشند. با دهکده ویلایی ساحل آرش سفر خود را خاص نمایید و از خاص بودن به هنگام سفر لذت ببرید. شرکت ویلا سازی آرش به شما این امکان را می دهد تا قبل از سفر ویلای خود را خریداری و اجاره کنید.

دهکده ساحلی ویلایی آرش طی سالهای خدمت خود توانسته از نقطه نظرات مشتریان مختلف خود بهره مند شود و همین عامل سبب شده تا تیم مهندسی و طراحی در ساخت و اجرا دهکده ساحلی ویلایی آرش به این نظرات و علایق و سلایق مختلف توجه کند. توجه داشته باشید که ویلاهای دهکده ساحلی آرش با توجه به ساحلی بودن منطقه طوری طراحی و ساخته شده اند که بیشرین هماهنگی را با طبیعت و ساحل اطراف دارند. ویلا گیلان فروش و ویلای شمال فروش در طی سالیان گذشته در استان گیلان به وفور یافت می شود.

دهکده ساحلی آرش به دلیل اینکه در فاصله کمی از دریا ساخته شده اند و همچنین به دلیل وجود درختان سرسبز و دیگر امکانات موجود فضای دلچسبی را پیش روی شما قرار می دهد و تماشای غروب خورشید از دهکده ساحلی آرش آنچنان لذت بخش و دیدنی است که باید این حس را از نزدیک و در دهکده ساحلی ویلایی آرش تجربه کرد.

۹۷/۰۲/۱۶
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.