تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

خرید و فروش ویلاهای شرکت آرش

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ
خرید و فروش ویلاهای شرکت آرش

معاملات املاک با روش­های گوناگونی امکان­پذیر است. همه­ی متدهای معاملاتی در حوزه­ی املاک و و زمین، از استانداردهای لازم برخوردارند و آنچه اهمیت دارد، رسمیّت و اعتبار شرکت یا بنگاه معاملاتی است. در مواقعی که معامله مستقیماً با شرکت یا ارگان معیّنی صورت می­گیرد، اطمینان و سرعت توافق افزایش یافته و هزینه­های معامله نیز کاهش خواهد یافت. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید.

شرکت انبوه­ سازان آرش بدون نیاز به حضور واسطه ­ها در امر خرید و فروش، این امکان را فراهم آورده تا متقاضیان محترم ویلاها از سراسر کشور با اطمینان و به راحتی با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشند. وجود سایت رسمی و کانال­های اجتماعی شرکت، ارتباط و تعامل متقابل را آسان­تر و سریع­تر کرده است. حضور در دفتر شرکت آرش و دیدار از نزدیک یا تماس با تلفن­های مستقیم نیز همیشه میسّر است تا متقاضیان محترم ویلاهای آرش در اسرع وقت به مالکان خوشبخت ویلاها مبدّل شوند.

در هر صورت، اولین قدم در هر معامله­ی ملکی، بررسی نوع سند مالکیّت و اطمینان از صحّت اعتبار آن از طریق استعلام از ادارات ثبت اسناد و شهرداری­ها می­باشد.  اسناد مالکیّت در انواع مختلفی وجود دارند و هر کدام از اعتبار معیّنی برخوردارند. اسناد زمین­های پربرکت شمال کشورمان، معمولاً قطعی و شش­دانگ هستند؛ به همین دلیل، مالکیّت زمین یا ملک در خطّه­ی سرسبز شمال، از موانع کمتر و امتیازات بی­شماری برخوردار است.

باید توجّه کرد که زمین­های دارای اسناد وقفی یا علوی و قولنامه­ای نیز با طی مراحل صحیح قانونی، امکان سرمایه­گذاری دارند ولی با این حال، محدودیت­هایی را در زمان انتقال قطعی سند در پی خواهند داشت. لذا، شرکت آرش، مالکیت جدید زمین­ها، ساختمان­ها و ویلاها را با مجوّز ساخت صادر شده از واحد عمران و شهرسازی منطقه ­ی آزاد انزلی و سند رسمی تک­برگ شش­دانگ و پایان­کار در اختیار متقاضیان محترم قرار می­دهد و به این ترتیب، ضامن آسایش همیشگی و امنیّت مادّی و معنوی ایشان می­باشد. شرکت انبوه­ساز آرش اولین و تنها دارنده­ی گواهینامه­ی بین­المللی رضایت­مندی مشتریان (ایزو ۱۰۰۰۴) از TCL انگلستان در حوزه­ی ساخت و فروش شهرک­های ویلایی در شمال کشور می­باشد و این افتخاری است که با عنایات مشتریان به تخصّص و صداقت مجموعه­ی آرش در عمل، به دست آمده است.

در بحث قیمت­گذاری­ ویلاها ، عوامل متعدّدی نقش دارند؛ همچون: ارزش زمین، راه­ها و دسترسی­ها، ساحلی یا جنگلی بودن موقعیّت، فاصله از دریا در انواع ساحلی، متراژ عرصه و اعیان، هزینه­ی طراحی و ساخت، هزینه­ی تجهیز، قیمت خدمات و نگهداری، ارزش ضمانت­ها و…

امّا رویکرد شرکت آرش، تأمین بهترین­ها با حداقل هزینه­هاست و در این راستا، تلاش بر این است تا با تهیه­ی مصالح و مواد باکیفیّت از مبادی رسمی و با تناژ بالا، صرفه­جویی شود. همچنین، همکاران شرکت آرش در همه­ی امور و به خصوص در امر اجرا، از میان پیمانکاران و نیروهای متخصّص و متعهّدی انتخاب می­شوند که سابقه­ی ارائه­ی برترین کیفیّت را با حداقل هزینه در رزومه­ی کاری خود داشته باشند. همین مدیریّت دقیق هزینه­ها سبب شده تا خریداران ویلاهای شرکت آرش، با بودجه­ای معقول به طیف وسیعی از خواسته­های خود از یک ویلا نائل شوند و خرید خود را نوعی سرمایه­گذاری برای آینده بدانند. مدیریّت علمی و رویکرد مشتری­مدار شرکت انبوه­ساز آرش، کارکرد و ماندگاری بناها را طولانی­تر کرده است و این امتیاز باعث شده تا «گذر زمان» به عنوان فاکتوری محسوب شود که به ارزش ویلاها می­افزاید.

قیمت‌گذاری ویلاهای شمال کشورمان به روش­های گوناگونی انجام می­شود که لزوماً بر اساس هر مترمربع نیست. قیمت واحد اعیان ویلا با قیمت واحد عرصه­ی آن متفاوت است و فرمول­های خاصّ خود را دارد. موقعیّت جغرافیایی ویلاها، جاده­ها و شرایط محیطی آنها از عوامل تعیین­کننده­ی دیگری هستند که مستقیماً در نرخ­گذاری ویلا محاسبه می­شوند. نوع سند مالکیّت نیز همان­طور که بیان شد، حائز اهمیّت بالایی در محاسبه­ی قیمت نهایی است. روش­های فروش نیز بر قیمت نهایی تأثیر می­گذارند.

روش­های فروش نقدی، اقساطی و مشارکتی (خرید زمین و واگذاری مسئولیّت ساخت به فروشنده) برای تملّک ویلا، وجود دارند و هر کدام که با شرایط و اهداف متقاضی سازگارتر باشد، انتخاب می­شود. شرکت آرش اولین و تنها دارنده­ی مجوّز فروش و پیش­فروش از سازمان منطقه­ی آزاد انزلی در جهت تضمین فرآیند اعتمادسازی به مشتریان است. شرکت انبوه­ساز آرش در مورد روش­های فروش خود، همیشه انعطاف­پذیر و مشتری­مدار است و نرخ­گذاری را بر اساس استانداردهای قانونی و با تعهّد به راستی و معاش حلال، انجام می­دهد.

متقاضیان خرید ویلاهای آرش با توجه به جایگاه و اعتبار شرکت و مقایسه­ی قیمت­ها و امتیازات ویلاها، برای تکمیل فرآیند خرید، هیچ تردیدی به خود راه نخواهند داد.

۹۷/۰۳/۰۶
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.