تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت پزشکی

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۲ ب.ظ
طراحی سایت پزشکی

شاید این موضوع برای بسیاری از افراد مشخص باشد که امروزه اکثر تجارت ها و کسب و کار ها برای اینکه بتوانند خود را به افراد زیادی معرفی کنند از داشتن یک وب سایت استفاده می کنند. البته داشتند وب سایت لزوما برای حرفه های خاص نیست و حتی افراد می توانند برای معرفی خود نیز از آن استفاده کنند که در آن صورت مبحث وب سایت های شخصی مطرح است. اما فعلا بیشترین میزان صفحات وب برای معرفی حرفه های مختلف است. حرفه پزشکی نیز خارج از این مقوله نیست. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده حدمات طراحی سایت و سئو همراه باشید تا بیشتر با طراحی وب سایت پزشکی آشنا شویم.

چرا طراحی وب سایت پزشکی ؟

پیش از این مردم هر زمانی که نیاز داشتن به بیمارستان ها و یا مطب دکترها مراجعه می کردن بدون این که اطلاع داشته باشند سرویس مورد نظر وجود دارند یا نه. بعد در صورتی که سرویس خود را ردیافت نیم کردند باید به یک مرکز پزشکی دیگر مراجعه می کردند که انجام این کار هم از نظر زمان و هم از نظر مالی گران تر تمام می شد. اما می توان این سیستم را به راحتی تغییر داد. امروزه افراد می توانند با استفاده از اینترنت مراکز پزشکی مختلفی را با یکدیگیر مقایسه کنند، بهترین آن را انتخاب کنند و سپس به آن مراجعه کنند. این اولین مزیت است که در استفاده از سایت پزشکی می توان دریافت کرد.

 

چه خدماتی در طراحی سایت پزشکی به کاربر ارائه می شود :

همان طور که گفته شد ایجاد سایت پزشکی با هدف آسان تر شدن زندگی افراد است. از جمله خدماتی که به کاربران در سایت ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نوبت دهی آنلاین
  • پرونده آنلاین پزشکی
  • معرفی و ارائه رزومه دکتر
  • مقالات روز پزشکی
  • پرش و پاسخ آنلاین
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • امکان به اشتراک گذاری اطلاعات
  • پرداخت ویزیت از طریق درگاه های بانکی مختلف
  • ارائه ادرس دقیق مطب دکتر
بیشتر بدانید :  طراحی سایت فروش بلیط

در نتیجه کاربر با مراجعه با سایت های مختلف می تواند از طریق رزومه ای که از دکتر و همچنین گالری تصاویر و ویدئوها به مقایسه انواع دکتر ها بپردازد و در نتیجه انتخاب بهتری داشته باشد. هم چنین با استفاده از پرونده آنلاین پزشکی دیگر نیاز ندارد در هر بار مراجعه به دکتر در مورد سابقه درمان خود به دکتر اطلاعات بدهد. چرا که ممکن است در این میان بسیاری از نکات مهم را هم بیان نکند. بنابراین اگر پرونده ای وجود داشته باشد که با هر بار مراجعه توسط دکتر به روز رسانی شود، روند بهبود شخص بهتر طی می گردد. با استفاده از گزینه های مقالات و همچنین پرسش و پاسخ آنلاین می توانید جدید ترین مطالب روز پزشکی را همرااه با روش های ابتدایی برای درمیان بسیاری از بیماری ها در اختیار مخاطبان خود قرار دهید و سپس از طریق پاسخ آنلاین به راهنمایی آن ها بپردازید.

 

مهم ترین نکات در موفق بودن طراحی سایت پزشکی :

در نهایت زمانی که شما گزینه های مختلف برای ارائه به کاربران خود را انتخاب نمودید باید موارد زیر که از مهمترین نکات در طراحی سایت هستند را رعایت کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

  • ریسپانسیو بودن : ریسپانسیود بودن سایت، به این معنی است که بر روی تمامی پلت فرم هایی که کاربر ممکن است از آن برای دیدن سایت استفاده کند، سایت دارای عملکرد خوبی باشد. پلت فرم های مختلف مانند تلفن های همراه، آیپد و تبلت و … هستند. رعایت این اصل از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که امروزه بسیاری از افرا از تلفن های همراه خود برای انجام کارهای مختلف تستفاده می کنند.
  • ساده بودن فرم ها : در صورتی که سایت شما دارای قسمت ورود کاربری است، اطلاعات مربوط به فرم ساخت حساب کاربری را ساده بگیرید بدون این که کاربر نیاز داشته باشد اطلاعات غیر ضروری را وارد نماید. همچنین در حین ساختن این حساب از کاربر خود بپرسید که هدفش از ایجاد این حساب چیست. به این ترتیب می توانید گروه های مخاطب سایت خود را تشخیص دهید و برنامه خود را برای رفع نیاز آنها بچینید.
  • رعایت ظواهر سایت : همان طور که می دانید قالب های مختلف در ذهن افراد دارای تاثیرهای مختلفی هستند. به این ترتیب شما باید برای سایت پزشکی خود ظاهری را رد نظر بگیرید که موجب جلب اعتماد و آرامش فرد شود.
  • ارائه محتوای قابل فهم : با توجه به این که سایت شما یک سایت پزشکی و تخصصی است، مطالبی هم که در آن ارائه می شوند همگی به صورت تخصصی هستند ولی نکته ای که وجود دارد اسن اشت که مخاطب شما می خواهد بدون این که درگیر جزئیات گیج کننده پزشکی شود، جواب سوال خود را پیدا کند. بنابراین محتوای خود را به گونه ای به مخاطب ارائه دهید که معمولی ترین افراد نیز بتوانند پاسخ خود را به راحتی پیدا کنند.
  • استفاده از شبکه های اجتماعی : در نهایت اخرین نکته ای که از اهمیت زیادی برخوردار است این است که شما از طریق روش های مختلف با کاربران خود در ارتباط باشید. با استفاده از شبکه هیا اجتماعی می توانید این راه های مختلف را در اختیار انها قرار دهید.
بیشتر بدانید :  طراحی سایت آموزشی

همراهان عزیز در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از سایت پزشکی به منظور راحت شدن کار های روزانه است. به این معنا که افراد معمولی که ممکن است با اینترنت و دنیای گسترده آن آشنایی ندارند به راحتی بتوانند خدمات مورد نیاز خود را از سایت شما دریافت نمایند.

۹۷/۰۳/۱۴
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.