تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

نکات شرکت آرش برای نگهداری ویلا

هر ساختمانی که بر اساس اصول علمی و فنّی بنا می­گردد، به یک سرمایه­ی بلندمدّت تبدیل می­شود و اگر مالک ساختمان در امر تعمیر و نگهداری و کنترل آن کوشا باشد، به عمر سرمایه­ی خود افزوده است و در عین حال، سطح امنیّت و سلامت ساکنین ساختمان و حتی اهالی محل و سازه­های اطراف را افزایش داده است. اگر نگهداری ساختمان با برنامه­ریزی و مدیریّت انجام ­شود، علاوه بر تأمین امنیّت جانی و مالی و آرامش فکری مالکان بناها، مانع از افزایش هزینه­های آتی خواهد شد. به عنوان مثال، وجود فرسودگی یا آسیب در یک سیم برق، در صورت عدم توجّه به­موقع، می­تواند زمینه­ساز یک آتش­سوزی گسترده و تحمیل خسارات فراوان باشد.

با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید.

سطح نگهداری و نوع تعمیرات هر بنایی با در نظر گرفتن احتمال فرسودگی­ها و انواع آنها، تعیین می­شود.

برخی از انواع فرسودگی­های ساختمان عبارتند از:

فرسودگی کالبدی یا سازه­ای: این فرسودگی ناشی از افت کیفیّت کالبدی یا سازه­ای بنا در اثر گذشت زمان، تأثیر آب و هوا، جابجایی زمین و… می­باشد.
فرسودگی کارکردی: در این نوع فرسودگی، بنا تناسب خود را برای کارکردی که به خاطرش طراحی شده و یا برای استفاده­ی جاری از دست می­دهد.
فرسودگی قانونی و رسمی: تدوین مقرّرات شهری نوین و رواج استانداردها یا قوانین ساختمانی جدید، ممکن است یک بنا را به فرسودگی محکوم کند و باعث تشویق و تسریع روند تخریب و دوباره­سازی گردد.
فرسودگی نسبی یا اقتصادی: این نوع فرسودگی از عدم توجیه سرمایه­گذاری به دلیل هزینه­ی زیاد و بازده کم ناشی از ناموفّق بودن منطقه از جنبه­ی اقتصادی می­باشد.

فرسودگی سازه­ای تنها نوع فرسودگی است که در مورد ویلاهای شرکت آرش می­تواند مطرح باشد و این، موردی طبیعی است و به مرور زمان برای هر بنایی رخ خواهد داد. البته با توجه به سیاست پیش­گیرانه و آینده ­نگری­هایی که توسط تیم مجرّب معماری شرکت آرش انجام شده، فرسودگی سازه­ای بسیار کندی را شاهد خواهیم بود که با استفاده­ی صحیح از ویلاها و اجرای دقیق پروسه­های زمانی نگهداری، این روند کندتر نیز خواهد شد.

رسیدگی دوره ­ای به موارد لازم در موعد برنامه ­ریزی­ شده برای نگهداری ساختمان، مهم­ترین توصیه­ ی شرکت آرش به متقاضیان و مالکان محترم ویلاها می­باشد. برای تأمین این هدف، کارشناسان بخش پشتیبانی شرکت انبوه­ساز آرش، نکات لازم برای نگهداری و تعمیرات را، با توجّه به ساختار هر بنا یا ویلا و تأسیسات آن، در اختیار مالک قرار می­دهند. همچنین شرکت­ها و مؤسّسات خدماتی وجود دارند که کارهای مربوط به کارشناسی، بازسازی، تعمیر، نگهداری و خدمات را در محل انجام می­دهند. در صورت وجود سیسـتم یکپارچه­ی مدیریت ساختمان (BMS) یا سایر سیستم­های هوشمند، کار کنترل و نگهداری ساختمان آسان­تر خواهد شد. نرم­افزارهایی نیز وجود دارند که به کار برنامه­ریزی و یادآوری برای امور بازبینی و نگهداری بنا، کمک می­کنند. در مورد ویلاهای مجتمع یا شهرکی، به علّت وجود نگهبانی، سرایدار و باغبان، دغدغه­های کمتری برای امنیّت و نگهداری یا تعمیر ویلاها وجود دارد.

انواع مختلف رویکردهای تعمیر و نگهداری ساختمان عبارتند از:

  1. تعمیر ونگهداری پیش­گیرانه که با هدف جلوگیری از گسترش مشکلاتی انجام می­شود که در بازرسی­های منظّم، کشف شده­ اند.
  2. تعمیر و نگهداری اصلاحی که شامل تعمیرات مواردی است که به دلیل فرسایش طبیعی یا عیوب فنّی مشهود رخ داده­اند و پیامدهای آتی خواهند داشت.
    تعمیر و نگهداری اضطراری که شامل بازسازی، جایگزینی و یا نوسازی مواردی است که به دلیل مشکلات اساسی جاری، انجام می­شود.

بحث نگهداری برای ویلاهایی که استفاده­ی فصلی دارند و به شکل سکونت دائم استفاده نمی­شوند، جدّی­تر است؛ به خصوص در بخش تأسیسات و انرژی. در مورد چنین ویلاهایی، تعمیر و نگهداری در زمان حضور باید با رویکردهای پیش­گیرانه و اصلاحی انجام شود تا هیچ­گاه به تعمیر اضطراری نیازی نباشد.

در مورد ویلاهای نوساز، تأکید روی اصول نگهداری است؛ چرا که در صورت نگهداری و استفاده­ی صحیح، تا مدت­های مدیدی پس از ضمانت­ها نیز موردی برای تعمیرات جدّی رخ نخواهد داد و این مزیّت، ناشی از مرغوبیّت و کیفیّت بالای مصالح و تجهیزاتی است که با اجراهای سطح ممتاز کلاس جهانی در ویلاهای ساخت شرکت آرش به کار رفته­اند.

مسلّماً رعایت اصول نگهداری و پایبنـدی به برنامه­ای مدوّن برای بازبینـی­ دوره­ای بخش­های مختلف ساختمان و تأسیسات ویلا، نویدبخش امنیّت، سلامت و رفاه هر چه بیشتر مالکان محترم و حافظ سرمایه­ی ایشان خواهد بود. برای اطلاع از روش­های نوین نگهداری، تعمیر و بازسازی یا بهسازی ویلا و دریافت آخرین تجهیزات مدرن مرتبط، حتماً با کارشناسان صبور و متعهّد شرکت آرش در تماس باشید.

۹۷/۰۳/۲۵
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.