تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

بوتاکس روشی جدید برای پنهان کردن علایم پیری

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ق.ظ
ماده بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس سال ها است که بعنوان یک روش مطمین شناخته شده است. اگر شما خواستار استفاده از این متد زیبایی هستید، قبل از استفاده لازم است که بدانید بوتاکس در واقع چیست این متد در  ابتدا برای درمان تنبلی چشم، لوچی چشم و بلفاروسپام استفاده می شد، اما از آنجا که برای درمان چین و چروک استفاده می شد، به سرعت محبوب شد با نمایان شدن اثربخشی بوتاکس در پنهان کردن علائم پیری، این ماده انقلابی در صنعت زیبایی و آرایش و بهداشتی ایجاد کرد. در سال ۲۰۰۲، این ماده توسط سازمان غذا و دارو آمریکا با FDA تایید شد.

ماده بوتاکس چیست؟

بوتاکس اسمی است که به بولوتونیوم، ماده ضد چین و چروک داده شده است. سم بلوتونیوم، از آنجا که عنصر اصلی در تزریق بوتاکس محسوب می شود، یکی از سمی ترین و قوی تری سموم در جهان بوده که تنها با میزان دوزی برابر با یک گرم، قادر به کشتن میلیون ها انسان است! ماده بوتاکس از یک پودر کریستالی بدست می آید که قبل از تزریق، باید به همراه نمک حل شود. میزان استانداردی از غلظت به هنگام تزریق وجود ندارد اما معولا ۲ تا ۳ میلی گرم به هر سرنگ افزوده می شود تزریق به عضلات اعمال می شود و باعث می شود که این چین و چروک ها که در طول سالیان متمادی به وجود آمده اند، اثرشان از بین رفته و حدود ۴ تا ۶ ماه اثری از آنها نباشد.

تاثیرات بوتاکس

بوتاکس باعث می شود که  انتشار سیگنال شیمیایی از پایانه های عصبی مهار شود. اساسا بوتاکس باعث می شود که عضلات مدنظر ما قادر به انجام فعل و انفعالات نباشند تا بدین ترتیب چین و چروک های حاصله، از بین بروند. اگر در خلال تزریق بوتاکس به صورت، در شکل و شمایل کلی صورت تغییری ایجاد شود، این مورد خطایی در کارکرد کلی بوتاکس به شمار خواهد رفت

به سبب کارایی بالا و در دسترس بودن بوتاکس، امروزه افراد زیادی و بخصوص خانم ها از بوتاکس استفاده مکرر به جهت زیباسازی صورت و از بین بردن چین و چروک های آن  می کنند. هزینه استفاده از بوتاکس در مقایسه با عمل جراحی و لیفتینگ صورت بسیار کمتر بوده و همچنین نیاز به  پذیرش در بیمارستان ندارد بدین سبب افراد ترغیب بیشتری به بوتاکس دارند؛ چون این پروسه نیاز به جراحی و مدت ریکاوری بعد از آن، نیاز ندارد

بوتاکس در عین حال که باعث ربلکسیشن عضلات صورت شده، ممکن است در موارد نادری دارای اثرات جانبی نیز باشد. این اثرات در صورت تزریق زیاد بوتاکس عبارتند از: تورم ملایم، کبودی در ناحیه تزریق و افتادن پلک  برای  تعداد بسیار کمی از افراد  نیز ممکن است پس از تزریق بوتاکس، هیچ تغییری در ناحیه تزریق مشاهده نشود که این به خاطر مکانیزم ترشح آنتی بادی در بدن فرد موردنظر است.

نتیجه تزریق ماده بوتاکس بسیار سریع بوده که این تغییر، ۴ تا ۶ ماه تداوم خواهد داشت و بعد از این مدت زمانی، نیاز به دوره بعدی برای تکرار این پروسه به منظور رسیدن به حالت بادوام است. اگر می خواهید که از بوتاکس استفاده کنید، مطمین شوید که این کار را نزد یک فرد متخصص انجام می دهید.

جهت مشاوره و تماس با دکتر موحد محمدی، جراح داخل دهان ، جراح زیبایی پلک ، تزریق بوتاکس، ژل و چربی می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

۹۷/۰۳/۳۱
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.